Opublikowano 21 lipca 201410 l ale jesli na kompie nie bylo bledow? nie mowie, ze nie masz racji po prostu pytam:P ja sie tam nie znam, cos mowil, ze ciemny dym leci z rury i trzeba przedmuchac. szukalem na necie i tez gdziestam takie opinie widzialem, myslisz, ze nic w tym nie ma?
Opublikowano 21 lipca 201410 l Autor ale jesli na kompie nie bylo bledow? nie mowie, ze nie masz racji po prostu pytam:P ja sie tam nie znam, cos mowil, ze ciemny dym leci z rury i trzeba przedmuchac. szukalem na necie i tez gdziestam takie opinie widzialem, myslisz, ze nic w tym nie ma? Nie zawsze usterki beda rejestrowane w formie bledow. Przykladem moze byc wlasnie sonda lambda i przeplywomierz. Nieprawidlowa praca tych komponentow moze zostac stwierdzona przez interpretacje parametrow rzeczywistych (aktualnych) i zadanych (wzorcowych). Dymienie na ciemno swiadczy o zbyt bogatej mieszance. Jesli nie chcesz sie bawic kompem to po prostu odlacz przeplywomierz (wtyczka przy filtrze powietrza lub rurze idacej do puchy z filtrem) i sprawdz jak zachowa sie auto, tak samo zrob z sonda (wkrecana jest zaraz za kolektorem wydechowym i po przewodzie znajdz wtyczke).
Opublikowano 21 lipca 201410 l "W pizdę" to się daje dieslami z filtrem cząstek stałych, żeby wypalić cały ten nagromadzony syf. Albo jak przyczepa zaczyna jechać wężykiem.
Opublikowano 21 lipca 201410 l przecież w gran turismo jeszcze nie ma przyczepek więc skąd ty grzesiu możesz to wiedziec
Opublikowano 22 lipca 201410 l (...) gosc powiedzial, ze jest zamulony (...) poza tym co Pajda napisał możesz jeszcze sprawdzić przepustnicę czy nie jest zasyfiona i dobrze się otwiera/zamyka. to z takich w miarę prostych rzeczy.
Opublikowano 22 lipca 201410 l ale jesli na kompie nie bylo bledow? nie mowie, ze nie masz racji po prostu pytam:P ja sie tam nie znam, cos mowil, ze ciemny dym leci z rury i trzeba przedmuchac. szukalem na necie i tez gdziestam takie opinie widzialem, myslisz, ze nic w tym nie ma? Nie zawsze usterki beda rejestrowane w formie bledow. Przykladem moze byc wlasnie sonda lambda i przeplywomierz. Nieprawidlowa praca tych komponentow moze zostac stwierdzona przez interpretacje parametrow rzeczywistych (aktualnych) i zadanych (wzorcowych). Dymienie na ciemno swiadczy o zbyt bogatej mieszance. Jesli nie chcesz sie bawic kompem to po prostu odlacz przeplywomierz (wtyczka przy filtrze powietrza lub rurze idacej do puchy z filtrem) i sprawdz jak zachowa sie auto, tak samo zrob z sonda (wkrecana jest zaraz za kolektorem wydechowym i po przewodzie znajdz wtyczke). W wielu autach gdy odepnie się przepływkę, to auto dostaje maksymalną dawkę paliwa, więc tutaj może to nic nie zmienić. Nie wiem czy tak jest w BMW, ale w VAGach jak najbardziej. Edytowane 22 lipca 201410 l przez Infidel
Opublikowano 24 lipca 201410 l Ma ktos jakies doswiadczenia z gwintem ta-technix/mts technik? Warto sie w to pchac? e: ewentualnie co mozecie polecic za okolo 1k? Edytowane 24 lipca 201410 l przez Qvstra
Opublikowano 25 lipca 201410 l Montuj smialo, duzo znosza te tanie gwinty. To praktycznie to samo, TaTechnix jest bardziej twardy,a MTS lepiej wykonany.
Opublikowano 26 lipca 201410 l Panowie dwa pytania do bardziej doswiadczonych uzytkownikow (wiem ze nie forum samochodowe ale niechce mi sie tworzyc konta gdzies zeby zadawac 2 pytania). Jeden cale zycie jezdzilem benzyniakami ale teraz pojawil sie w domu "traktorek" i tutaj moje pierwsze pytanie czy dalej jest tak ze diesla uzytkuje sie troszke inaczej czyli po jezdzie chwile odczekac i wylaczyc silnik, nie pilowac od razu po starcie etc. Dwa system start stop jezdzilem zawsze na wylaczonym ale w sumie myslalem zeby teraz go zostawic bo przeprowadzilem sie do miasta i korki mnie wykanczaja jakies opinie na ten temat i jak i czy w ogole wplywa to jakos na silnik/autko?
Opublikowano 26 lipca 201410 l Panowie dwa pytania do bardziej doswiadczonych uzytkownikow (wiem ze nie forum samochodowe ale niechce mi sie tworzyc konta gdzies zeby zadawac 2 pytania). Jeden cale zycie jezdzilem benzyniakami ale teraz pojawil sie w domu "traktorek" i tutaj moje pierwsze pytanie czy dalej jest tak ze diesla uzytkuje sie troszke inaczej czyli po jezdzie chwile odczekac i wylaczyc silnik, nie pilowac od razu po starcie etc. Dwa system start stop jezdzilem zawsze na wylaczonym ale w sumie myslalem zeby teraz go zostawic bo przeprowadzilem sie do miasta i korki mnie wykanczaja jakies opinie na ten temat i jak i czy w ogole wplywa to jakos na silnik/autko? Ja jeżdżę od 3 lat dieslem Citroena 2,2 204 km z FAPem i szczeze? To urzytkuję jak nourmalną benzynę, m.in. żadnego odczekiwania aby wyłączyć itd. Wydaje mi się, że te nowe diesle to już "normalnie" się użytkuje, za to są bardziej podatne na awarje. A co tam za "traktorek" sobie sprawiłeś?
Opublikowano 26 lipca 201410 l e90 320d 2009 tyle ze to zony nie moje bo ja musialem swoja kanape sprzedac;) pojechalismy do salonu i wzielismy z uzywke jak zawsze z tym ze jako to jest salon BMW to uzywki z tam to niebo a ziemia w porownaniu z mirkami od ktorych wczesniej wkopalem sie na 2 miny.. 2 lata gwary, pelna historia 65k mil.
Opublikowano 26 lipca 201410 l Autor Dobry silnik, bardzo wysoka kultura pracy. Jedynie mozna sie pokusic o sprawdzenie stanu klap wygaszających w kolektorze dolotowym. Pierwsza wersja była nitowana i skubane porafiły się urwać, później wprowadzono poprawkę i blaszki były skręcane torxami. Niektórzy całkiem je wywalają, jedyny minus to minimalne drgania silnika przy gaszeniu. Co do Start&stop sie nie wypowiem, jedynie na logike to rozrusznik i akumulator są mocniej eksploatowane, jednak szczerze mówiąc mój ojciec jeżdząc BMW nigdy nie miał usterek z osprzętem silnika. Edytowane 26 lipca 201410 l przez Pajda
Opublikowano 26 lipca 201410 l dzieki za rady. silnik okay chociaz po przesiadce z benzyniakow czuje sie troche jak w ruskim czolgu. na plus dynamika autka 177km w tej malej budzie robi swoje i jak to z bmw jednak ladnie sie trzyma drogi. teraz musze sie pobujac jakos przez 2 lata i odkuc ubezpieczenie i znizki i w koncu bede mogl znowu kupic auto pod moje wymiary;)
Opublikowano 26 lipca 201410 l Teoretycznie zawsze zalecają dać ochłonąć turbinie po szybszej jeździe. Niekoniecznie po przejażdżce do sklepu czy na parkingu firmowym, ale po kilkuset km autostradą już czemu nie. W praktyce start stop lubi w Passacie 2.0 TDI zgasić silnik od razu po wjeździe na stację benzynową przy autobahnie, więc trochę na szkodę samego samochodu czasem działa. IMO ten cały start stop ma bardziej na celu obniżenie spalania i emisji CO2 w papierach, niż realnie przekładać się na mniejsze zużycie paliwa w mieście. Do oszczędzania w korkach tylko hybrydy.
Opublikowano 4 sierpnia 201410 l bede w tym tygodniu zmienial olej w e46 318i - mozecie jakis polecic?
Opublikowano 5 sierpnia 201410 l a jaki zaleca instrukcja? e. bo ja tam leje to co w książce piszą, tak było lane od nowości i tego się trzymam. raz robiłem próby ze zmianą oleju na "lepszy" w maździe to jak kopcić zaczęła na niebiesko Edytowane 5 sierpnia 201410 l przez hooki
Opublikowano 8 sierpnia 201410 l Już się ktoś wcześniej pytał ale... odpowiem jeszcze raz albo olej BMW albo Mobil 1 5W50. Dziwne, że np. na bmw3er.pl nie sprawdzałeś
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.