Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tja, ale to już wchodzimy w ~129k za 2014 z tego co widzę. To już za 70-80k wolę Mondeo Mk5. A używki to nie wiem czy w leasing łatwo wezmę, a gotówki szkoda.

Opublikowano (edytowane)

Ładna, ale kolejne autko szukam cięższe niż obecne, bardziej przyczepne i 'szczelne'.

Nadal miło wspominam delegacje Octavią 2016, która jechała jak po szynach, przyspieszała na dotyk i nie trzeba było co chwila regulować kierownicą.

 

I po autostradzie 150km/h średnio wychodziło 8.2l/100km pff

Edytowane przez _Red_
Opublikowano (edytowane)

Fordzik na razie taki przyziemny cel. Ale z drugiej strony trochę ciekawi mnie pakowanie 160KM w silnik ecoboost 1.5 benzyna. Na te gabaryty to wydaje mi się trochę żyłowanie na małej pojemności, ale może nie jestem na bieżąco z technologią i to jest spoko przy tej wadze. Po roku pewnie turbo padnie :reggie:

No i podoba mi się maksymalnie sylwetka, a patrząc z boku to długi skuhwysyn

 

20141120,01,Mondeo-w-nowych-odslonach,Fo

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

Te ecoboosty mają bardzo dobre opnie. Poza tym Mondeo to nawet z 1 litrem można mieć, a w nówce naprawdę nie bałbym się takiego silnika.

 

Poza tym wybierz się na jazdy próbne, bo np. nie wydajesz się przekonany do Astry i o masie piszesz, a akurat masa Octavii i Astry jest w zasadzie identyczna, przy czym Astra ma opinię jednego z lepiej prowadzących się aut w trasie. A wrażenie jechania po szynach też możesz pewnie odnaleźć w różnych autach, ja takie miałem w Rapidzie o klasę niższym, którym pięknie się autobahną 180 leciało bez przerwy.

 

Sugerowałbym sprawdzenie (przejażdżkę) paru nowych aut klasy kompakt (Astra, Golf, Leon, Focus i co jeszcze chcesz) na początek jeśli nie potrzebujesz tak dużego auta jak Mondeo - a jeśli nie wozisz dorosłych na tylnej kanapie albo nie robisz tysięcy kilometrów miesięczne, wówczas raczej nie potrzebujesz.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

pytanko mam to znawców tuningerów (czy jak to nazwac?)

 

czy jest jakiś prosty sposób żeby od(pipi) takie cos?

pol_pl_Zdalnie-sterowane-podswietlenie-p

 

pomyślałem że bym se dla jaj w moim barakowozie odpierodlił takie oświetlenie xDDD

 

 

 

dla przypomnienia moj złomo-wóz to nissan primera kombi z 1999 roku

fotka poglądowa z netu, nie moja

841700507_1_1080x720_rodzinne-kombi-piot

 

 

kupiłem ten samochód za grosze, potem jeszcze sporo grosza wpakowałem na naprawy ale ogolnie to nie jest moje oczko w głowie, to jest coś co ma mnie przemieścić z punktu A do punktu B, i narazie spełnia swoje zadanie - jeździ :P

 

jedyny "tuning" jaki zrobiłem to zmieniłem gałke zmiany biegów na taką

250.png

 

 

i pomysł z oświetleniem podwozia przyszedł mi do głowy totalnie dla jaj, jest jakiś prosty sposób żeby jakieś LEDowe taśmy przyczepić do podwozia (i je zasilić oczywiście)? wiecie, taka totalna prowizorka xD

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Te ecoboosty mają bardzo dobre opnie. Poza tym Mondeo to nawet z 1 litrem można mieć, a w nówce naprawdę nie bałbym się takiego silnika.

 

Poza tym wybierz się na jazdy próbne, bo np. nie wydajesz się przekonany do Astry i o masie piszesz, a akurat masa Octavii i Astry jest w zasadzie identyczna, przy czym Astra ma opinię jednego z lepiej prowadzących się aut w trasie. A wrażenie jechania po szynach też możesz pewnie odnaleźć w różnych autach, ja takie miałem w Rapidzie o klasę niższym, którym pięknie się autobahną 180 leciało bez przerwy.

 

Sugerowałbym sprawdzenie (przejażdżkę) paru nowych aut klasy kompakt (Astra, Golf, Leon, Focus i co jeszcze chcesz) na początek jeśli nie potrzebujesz tak dużego auta jak Mondeo - a jeśli nie wozisz dorosłych na tylnej kanapie albo nie robisz tysięcy kilometrów miesięczne, wówczas raczej nie potrzebujesz.

Dzięki. Sugestia daje do myślenia. Normalnie aż miło poczytać o motoryzacji, gdy milan pewnie dostał lukratywny projekt na czwartek wieczór i nie robi F5 na każdym moim poście.

Opublikowano (edytowane)

Yano, prościej będzie zapodać takie coś do drzwi. Jak otwierasz drzwi to pod drzwiami wyświetla się led pod nimi, możesz mieć dowolny napis naświetlony. Na Allegro są takie rzeczy, obczaj. To już jest legalne.

 

 

Co do Ecoboostów, ojciec ma 1.5 180 KM, bardzo dynamiczny, fajnie mruczy, ale miał palić 7,5 litra, a pali 10-11, także coś nie halo.

Edytowane przez krupek
Opublikowano

Pardą, już poprawiłem.

 

Poza tym, to automat, i strasznie przeciąga biegi, często zmienia je dopiero powyżej 3k obrotów i to przy spokojnym przyśpieszaniu. Możliwe, że coś w komputerze jest źle skonfigurowane. To auto to w ogóle jeden wielki komputer. Niby SUV, a nawet samemu nie można ingerować w napęd na 4 koła, sam wszystko ustawia. W Outlanderze mi się właśnie podoba, że można ustawić 4WD, kiedy się chce, dodatkowo nawet LOCK.

Opublikowano

Nie kupuj nowego Mondeo. Filozofia one Ford to - istotnie - jeden chuj. Amerykanie mieli Mondeo trzy lata przed Europejczykami (Fusion). Kupujesz więc przestarzałe wozidło (dość ładne, przyznaję), które nijak się ma pod kątem prowadzenia do wspaniałego auta z 2007, które reklamował Daniel Craig. A ST 220 generacji, w której gniły progi, to już w ogóle była petarda.

 

Podsumowując, nie kupuj Mondeo.

Opublikowano

VW ma lepszą jakość elementów w środku, jest lepiej wyciszony, ma większy ekran na desce oraz lepsze zawieszenie. Ale czy ta różnica jest warta 20-30k porównując takie samo wyposażenie? Dla mnie nie.

Opublikowano (edytowane)

Mój ecoboost 1,6 pali średnio 9l/100. Fakt ze sie z nim nie cackam. Jak ktoś uskutecznia ecodriving to może i pali wtedy 6-7 ale do dupy z taką jazda. Samochód musi czasem jechać do odcięcia i tyle.

Edytowane przez mozi
Opublikowano

Tak swoją drogą to patrzyłem ostatnio właśnie ceny tej nowej Astry i naprawdę nieźle to wygląda. Ludzie biorą rabaty z Selgrosa (detali nie znam) albo negocjują i potem na forum astra5klub są takie posty Mam propozycję 19% rabatu...Astra ST, 150 KM, Dynamic z LED...na wejściu 102150 zł - po rabacie 82800 zł...do produkcji i odbioru w maju  :notbad: 

 

Brzmi nieźle, a te uturbione 1.4 125 kupują z kolei za nieco ponad 60k.

Opublikowano

Nawet zaczely mi sie podobac. 1.4 125KM turbo by mi wystarczylo w pełni, chociaż z tego co czytałem, astry K są ze lżejszych stopów niż poprzedniczki.

 

Lżejsze auto nie będzie mniej przyczepne w trasie?

Opublikowano

To zależy też od rozkładu masy, momentów na koła, zawieszenia. Raczej to, że jest lżejsza to na plus, lepsze osiągi, ale to już zależy od tego jak je uszczuplili.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...