Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem opony wielosezonowe się bardzo dobrze sprawdzą przy jeździe głównie w mieście i nie po śniegu. Dużo osób wybiera opony na zimę, które najlepiej sprawdzają się na śniegu a przecież tego śniegu praktycznie się nie doświadcza i taka opona wielosezonowa, ze świeżej, miękkiej gumy i z wysokim bieżnikiem bardzo dobrze się sprawdzi według mnie. Co nie zmienia faktu, że ja osobiście bym nie kupił :)

Odnośnik do komentarza

Cieknie mi z węża. :D 

 

Od chłodnicy oleju już nowy do mnie jedzie (chyba, bo na trackingu poczty jeszcze go nie ma...) i będe zmieniał olej z castrola 5w30 jakiś tam jakiś z oznaczeniem LL na oryginalnie stosowany 5w40 selenia WR (alfa romano jakby ktoś nie kojarzył). Pytanie brzmi, oprócz tego, że ponoć ten olej wyciszy silnik i to dość znacznie, bo ma tam jakieś takie specyfikację (chodzi o napi,e,r,d,a,l,a,,n,i,e na wolnych), to czy wy też słyszeliśta, że te KASTROLE to nie to co kiedyś? Wcześniej miałem valvoline ale mój mechanior podpisał kontrakt z castrolem to i mam castrol, hehe. Bo za darmo prawie było i nic mi nie powiedział nawet, tylko zmienił (a nawet nie chciałem zmieniać oleju ogólnie nawet filtr "gratis" mi dał). 

 

No i jeżdże na tym od roku, ewidentnie głośniej chodzi silnik na wolnych, a wiadomo, że klekot to masakra jak jeszcze głośniej klekocze :D

 

Więc znowu pytam czy to moje jakieś poj.ebanie muzgowe czy jakieś akurat regulatory czy inne zawory wyje.ban.e czy może ten castrol faktiko jest teraz gunwo warty?

Odnośnik do komentarza

Ja w swoim 1.9TDI przez dwa lata lałem Castrol do turbo diesli o normie tam 505.01 bodajże. W międzyczasie się naczytałem i następnym razem zalałem Motul 5W40 jakiś highendowy za 2x więcej pieniędzy. Silnik rzeczywiście chodził ciut ciszej, ale poza tym żadnych różnic. Następnie zalazłem podstawowy Valvoline ten maxlife i nie odczułem żadnych różnic pomiędzy nim a Motulem.

 

Olej jak olej, możesz zalać Castrol, zwróć ewentualnie uwagę na normę oleju.  Co robi większą robotę to płukanka silnika przed wymianą. Ja polecam coś takiego: http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-4308-Liqui-Moly-Pro-Line-Motor-Spulung-500ml.html. Ten środek rozpuszcza olej i potem jak odkręcasz kurek to leci jak woda zbierając ze sobą wszystkie odpady. To jest super sprawa dla silnika, szczególnie diesla.

 

A jak Ci się chce to możesz sie pobawić jeszcze w coś takiego:

http://sklep-xado.pl/pl/p/ANTYKOKS-Antykarbon-320ml-aerozol/468

 

Ja jak wkładałem do Miaty silnik co leżał przez ponad pół roku to zaaplikowałem oba środki i mam nadzieję, że nie będzie problemów z silnikiem prędko.

Odnośnik do komentarza

Albo odwarstwienie lakieru.

 

Banny, to auto jest w jakiejś super atrakcyjnej cenie, że się jeszcze nim interesujesz?

to juz inne xD

 

 

teraz takie znalazłem, ale w Wawce, to trochę daleko (no i drzwi do zrobienia)

 

http://allegro.pl/honda-civic-1-8-comfort-i-wlasciciel-salon-pl-i7003850009.html#imglayer

 

 

może jakiś serwis bym wynajął by prześwietlili auto ;p

Edytowane przez Banny
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...