Mustang 1 634 Opublikowano Środa o 07:42 Udostępnij Opublikowano Środa o 07:42 No właśnie, może kwestia olania licznika w mieszkaniu i założenia drugiego w garażu. Nie spieszy mi się z wyborem auta, spróbuję najpierw dowiedzieć się czy dałoby się ładować w garażu czy też po prostu muszę się ograniczyć do w pełni spalinowych modeli w najbliższych latach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 223 Opublikowano Środa o 07:44 Udostępnij Opublikowano Środa o 07:44 6 minut temu, HenrykIggO napisał(a): Dlaczego ma być drama z wallboxem na własnym miejscu garażowym podpiętym pod swój licznik? Normalna praktyka teraz w developerce. Nikt nie będzie za Ciebie płacił przecież tych rachunków. Bo ludzie to często niereformowalny beton i zrobią dramę o wszystko. I fakt, że nowe budynki budowane po 2018 wg ustawy o elektromobilności muszą zapewnić możliwość zamontowania wallbox do 20kW może nie mieć tu znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 024 Opublikowano Środa o 07:50 Udostępnij Opublikowano Środa o 07:50 Mam kumpla, który pracuje w firmie zarządzającej tymi nowymi mikro osiedlami zanim się tam zawiąże jakaś wspólnota mieszkaniowa czy spółdzielnia i dramy są tam absolutnie o wszystko, a już na pewno o ładowanie elektryków. Tak jak piszesz ludzie w takich blokach potrafią oprotestować nawet to, że ktoś na swoim podziemnym miejscu parkingowym postawił za samochodem mini zamykaną szafę na pierdoły. Potrafią dzwonić do niego o 22 z pretensjami, że ktoś krzywo zaparkował swoje auto i on teraz ma problem wyjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza
HenrykIggO 92 Opublikowano Środa o 08:11 Udostępnij Opublikowano Środa o 08:11 A to niech się faflunią. To jest tylko i wyłącznie ich problem skoro mają głowy betonowe. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 634 Opublikowano Środa o 08:14 Udostępnij Opublikowano Środa o 08:14 Ale trudno się dziwić, że ludzie tak niechętnie podchodzą do elektryków, skoro poza kwestiami zasięgu czy cen, nawet do osób posiadających stałe miejsce parkingowe, instalowanie ładowarki jest często kolejnym problemem lub źródłem kosztów i konfliktów, którego naprawdę w życiu nie potrzebują. Łatwo jest tylko właścicielom domów, a z kolei temat w ogóle nie istnieje, jeśli parkuje się na ulicy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 024 Opublikowano Środa o 08:19 Udostępnij Opublikowano Środa o 08:19 Plus ludzie mają przekonanie, że jakikolwiek pożar elektryka = zawalenie się bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 634 Opublikowano Środa o 08:27 Udostępnij Opublikowano Środa o 08:27 To prawda, każdy pożar elektryka jest opisywany i komentowany w mediach, podobnie jak każdy wypadek z udziałem tesli kończy się podaniem marki w tytule newsa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 634 Opublikowano wczoraj o 07:47 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:47 Ta nowa Kuga hybrydowa (nie PHEV), to ma uważany za bezawaryjny układ napędowy znany ze starszych amerykańskich modeli Forda nie? I ani silnik, ani CVT nie mają złej opinii? Tak wynikało z mojego szybkiego researchu, ale jeśli ktoś ma inne informacje i chce mi wytknąć błąd, to poproszę teraz, zanim przekonam kogoś w rodzinie. Cytuj Odnośnik do komentarza
AdiCarrion 87 Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu W dniu 4.07.2024 o 09:47, Mustang napisał(a): Ta nowa Kuga hybrydowa (nie PHEV), to ma uważany za bezawaryjny układ napędowy znany ze starszych amerykańskich modeli Forda nie? I ani silnik, ani CVT nie mają złej opinii? Tak wynikało z mojego szybkiego researchu, ale jeśli ktoś ma inne informacje i chce mi wytknąć błąd, to poproszę teraz, zanim przekonam kogoś w rodzinie. A jechałeś może tą Kugą? Jeden z moich potencjalnych wyborów za kilka miesięcy, ale jeszcze nie jestem na etapie jazd próbnych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 634 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Nie jeździłem. Oglądałem wnętrze tej nowej i sprawiło na mnie dobre wrażenie, trochę klasyczne, ale wystarczająco nowoczesne. Ale tata się przejechał i miał pozytywne wrażenia, zdecydowanie lepsze niż kiedyś kiedy dostał Tucsona z wypożyczalni, w sensie nie miał wrażenia, że ten SUV oznacza jakieś większe kompromisy w kwestii trzymania na drodze i dynamiki jazdy. Natomiast z mojej perspektywy im więcej czytam, tym bardziej ten samochód zyskuje u mnie przez ten układ napędowy. Z tego co rozumiem, to 2.5 jest stosowane też z powodzeniem od lat w USA i ma bardzo dobrą opinię co do awaryjności, podczas gdy układ hybrydowy równocześnie pozytywnie wpływa na dynamikę oraz na spalanie. Więc w dłuższej perspektywie wydaje się pewniejszym wyborem niż vagowskie 1.5 z suchą skrzynią czy stallantisowy trzycylindrowy 1.2. Do tego cenowo samochód wypada dobrze w swojej klasie, a po lifcie dostał wszystkie nowoczesne technologie, jeśli ktoś planuje je zamówić. Jeszcze gdyby tylko nazwali go w Europie normalnie Escape zamiast tej dziwnej nazwy Kuga 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.