Opublikowano 10 marca 200916 l cos mi sie wali moje clio. jechalem spokojnie 80kmh noga na gazie ale nie przyspieszalem poprostu utrzymywalem predkosc, bieg najwyzszy, 5, a samochod nagle zwolnil i wychamowal, obroty mu przez chwile z okolo 2k spadly prawie do 1 a on jakby stracil na chwile zupelnie moc, zredukowalem do 3 przegazowalem do 4-5k obrotow i sie naprawilo. nie pierwszy raz mi sie to zdazylo, i jest to dosc niebezpieczne, ma ktos jakis pomysl co to moze byc? ja na samochodach zupelnie sie nie znam.
Opublikowano 10 marca 200916 l byłeś na rezerwie? zacznij od sprawdzenia filtrów. mógł się poddusić chwilowo. jak się powtórzy to wtedy napisz to się zastanowimy konkretnie.
Opublikowano 11 marca 200916 l bak prawie pelen, kiedys myslalem ze to wina benzyny, ze kiepskiej jakosci i ze mogla sie pompa paliwowa zabrudzic bo to takie uczucie jakby mu wlasnie zabrakla czego i stracil moc na chwile, wtedy trzeba go przegazowac i pomaga.
Opublikowano 11 marca 200916 l tak z 2-2.5k nie wiecej jechalem moze z 80 jak sie zaczal "dusic?" tracic moc.
Opublikowano 11 marca 200916 l W Golfie II jak sie ma zegarek zamiast obrotomierza to da rady podlaczyc coś z obrotomierzem? Trzeba coś przerabiać, linke gdzieś na jana wpie.rdalać czy coś? Pisze tu bo na forum golfa to kino, dziwnie tam te działy są i nei chce mi sie skupiać nad szukaniem odpowiedniego działu A w szałtboksie to same lamusy siedzą.
Opublikowano 11 marca 200916 l W Golfie II jak sie ma zegarek zamiast obrotomierza to da rady podlaczyc coś z obrotomierzem? Trzeba coś przerabiać, linke gdzieś na jana wpie.rdalać czy coś? Pisze tu bo na forum golfa to kino, dziwnie tam te działy są i nei chce mi sie skupiać nad szukaniem odpowiedniego działu A w szałtboksie to same lamusy siedzą. ale to chcesz zakladac cale nowe zegary?? takie z obrotkiem?? czy dodac tylko zegar od obrotow taki dodatkowy? w sumie i jedno i drugie to nie tak duzo roboty (z zegarem chyba mniej- trzeba znalesc z odpowiednim indeksem i na tyle samo wtyczek [1 albo 2]) jak dodatkowy zegar to jak kupujesz to jest instrukcja jak to zainst. (nic wielkiego) a no i obr. zazwyczaj sa brane z cewki zaplonowej wiec nie linka tylko kabel (linka to predkosciomierz i wtedy do skrzyni )
Opublikowano 12 marca 200916 l No ja całe zegary chyba wymienie. Dzięki więc teraz wiem wszystko co chciałem.
Opublikowano 13 marca 200916 l Autor Panowie, macie może pojęcie skąd mogę ściągnąć filmy promocyjne i reklamy tv z branży motoryzacyjnej? Filmy na Youtube mają tragiczną rozdzielczość.
Opublikowano 15 marca 200916 l Jakieś porady przed dluzsza podroza? W srode jade do Czestochowy, ok. 250 km w jedna strone. Zatankowac od razu gazu na cala podroz, czy w czasie dotankowywac? Normalnie pompuje w kola 2 atmosfery. W samochodzie beda cztery lub piec osob. Napompować wiecej? Edytowane 15 marca 200916 l przez Hubi.
Opublikowano 15 marca 200916 l Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku.
Opublikowano 15 marca 200916 l Jakieś porady przed dluzsza podroza? W srode jade do Czestochowy, ok. 250 km w jedna strone. Zatankowac od razu gazu na cala podroz, czy w czasie dotankowywac? Normalnie pompuje w kola 2 atmosfery. W samochodzie beda cztery lub piec osob. Napompować wiecej? ustaw światła
Opublikowano 15 marca 200916 l No i standard przed każdą większa podróżą - olej, płyn w chłodnicy, spryskiwacze. Generalnie sprawdzenie całego auta, żeby zminimalizować awarię, a w razie wu mieć jak dokonać drobnej naprawy.
Opublikowano 15 marca 200916 l Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku. Wiem jakie powinienem mieć ciśnienie, zastanawiam sie tylko czy w dluzsza podroz z wieksza iloscia osob nie napompować minimalnie wiecej.
Opublikowano 15 marca 200916 l Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku. Wiem jakie powinienem mieć ciśnienie, zastanawiam sie tylko czy w dluzsza podroz z wieksza iloscia osob nie napompować minimalnie wiecej. No ku rwa to jak wiesz to po co pytasz ? Masz przeciez w instrukcji napisane jakie ma byc cisnienie przy malo obciazonym aucie a jakie ma byc jak wcisna sie 4 osoby i bagaz. No chyba, ze tylko w tym sch ujalym golfie jest taki luksus i mam napisane drukowanymi literami na klapce wlewu paliwa jakie mam miec cisnienia zaleznie od obciazenia.
Opublikowano 15 marca 200916 l jak to dluzsza trasa i jedziesz z wieksza iloscia osob to mniemam iz nie bedziesz szalal na drodze, wiec daj sobie cis. ok 2.5 - 2.7 bar'a jak nie bedziesz sie wyglupial na drodze to spoko a zaoszczedzisz na paliwie wtedy, a tak to standard sprawdz plyny, opony, czy masz jakby co sie stalo: linke holownicza, (o takie normalne rzeczy jak kolo zapasowe i klucz do kol to nawet nie pytam chociaz niektorzy maja kolo zapasowe a klucza juz nie xd albo nie maja lewarka ) ogolnie trasa nie jest taka wielka, jak ja jechalem z kolega po auto to tez ponad 200km bo jechalismy do Jaworzna z mojej Bielawy i w sumie to wpadamy na stacje tankujemy i ogien bez przygotowania ale GSik kolegi byl naprawde zadbany i byl pewny swego, mowil ze tylko klocki przydaloby sie wymienic z przodu bo juz czas, jak auto jezdzi na codzien i nie ma problemow to trase tez powinno spokojnie pokonac
Opublikowano 15 marca 200916 l 2.5-2.7 lol 0_o Tyle to nie ma nawet w skodzie superb. Daje sie takie jakie przewidzial producent a nie z palca.
Opublikowano 15 marca 200916 l No muszę Cię zmartwić, bo jest. Ale faktycznie, lepiej przestrzegać zaleceń producenta.
Opublikowano 15 marca 200916 l Pytanie: czy warto zainwestowac w poliuretanowe tuleje do standardowej zawiechy ? Wczoraj wymienilem sobie poduszki amortyzatora w kielichach, dolna i gorna oraz odboje z oslonami bo cos stukalo ale pomoglo tylko troche, na wiekszej dziurze jak dobije to slychac stukniecie wiec prawdopodobnie to amortyzator z jednej strony umarl. Sachs montowany 7k km temu ale walbrzyskie drogi go prawdopodobnie zamordowaly. Teraz kupie Bilsteina B2 olejowego na tyl i jesli dalej bedzie pukac to najprawdopodobniej bedzie to tuleja w belce. Wiec pytanie na zapas, czy ktos jezdzil na poliuretanie, czy jest roznica w komforcie ? @ejcu Az zajrze jutro do klapki w superbie bo nie wierze, aby byl tam podany zakres 2.5-2.7 2.5 to jeszcze ale nie przesadzajmy i nie wciskajmy komus 2.7 Edytowane 15 marca 200916 l przez Yacek
Opublikowano 15 marca 200916 l Źle sformułowałem, ale chodzi mi o to, że 2,5-2,7 to całkiem normalne ciśnienie. Nie chcę Cię skłamać, ale przy załadowanej wektrze b kombi ciśnienie waha się koło trójki. Musiałbym sprawdzić, ale jest naprawdę wysokie.
Opublikowano 15 marca 200916 l No ja wiem, ze calkiem normalne ale 2.6 to ja pompowalem do Audi A6 jak bylem zmienic kola w robocie tylko, ze tam bylo alu 17" i opona 225. Co do 3.0 w vectrze kombi to masz racje.
Opublikowano 16 marca 200916 l Jej no wiadomo ze pompujemy tak jak producent zaleca.. mi chodzilo o to ze skoro jedzie w dluzsza trase to moze dac troche wiecej bo jadac napakowanym autem i tak nie bedzie szalal po drodze a wieksze cis. pozytywnie wplynie na spalanie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.