POSNANIAK 50 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 "za dobre paliwo" to bzdura panow mechanikow. nie ma mozliwosci aby to bylo powodem poplyniecia gniazd zaworowych. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Taka była wersja panów z serwisu jaguara. Co dokładnie się stało nie wiem. Napisałem to czego dowiedziałem się od znajomego. Faktem jest że syfu do zbiornika chłopak nigdy nie wlewał Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Taka była wersja panów z serwisu jaguara. Co dokładnie się stało nie wiem. Napisałem to czego dowiedziałem się od znajomego. Faktem jest że syfu do zbiornika chłopak nigdy nie wlewał te tzw. "serwisy autoryzowane" to radzę omijac z daleka. znam sprawe że tak powiem od kuchni. panowie serwisanci to w 90% matoły które "potrafia" diagnozować auta tylko za pomocą komputera. jeśli komputer serwisowy znajdzie bład jakiegoś podzespołu to są sobie jeszcze w stanie poradzić jednak jeśli awaria wymaga ruszenia własną łepetyną to zaczynają się schody i wciskanie bajek klientom. oni są nauczeni wymieniac klocki , oleje i inne płyny eksploatacyjne w prawie nowych autach na gwarancji. moim autem pojechałem tylko raz do ASO Honda w Poznaniu (nie napisze którego): mieli wyregulować zawory, wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów, filtr oleju, olej, świece. bilans był następujący: z pod pokrywy ciekł olej jak i z pod filtra, korek spustowy w aluminiowej misce dowalony tak że przy następnej wymianie musiałem wymienić też miskę, niezamknięta pokrywa silnika (na szczęscie zauważyłem) oraz zamarznięte klocki po zaciągnięciu ręcznego na -15 mrozie (umyli auto). natomiast zaproponowali mi remont głowicy gdyż "świece zapłonowe są zażucone olejem w wyniku nieszczelności, koszt 3500". dla porównania koszt uszczelek wokół świec to 60 zeta. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 W opisanej przeze mnie sytuacji naprawy dokonano. Samochód do najmłodszych nie należał, a wybredny zazwyczaj kolega był zadowolony. Pomijając oczywiście cenę, ale jak sam stwierdził: "mając jaguara trzeba słono płacić" Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Coś mi od jakiegoś czasu rozładowywało akumulator, dzisiaj u kumpla z miernikiem sprawdziliśmy, że jest to radio (podłączone prawidłowo) - powinno pobierać ok. 0,03 wyłączone z podtrzymywaniem pamięci, a bierze 0,16; jak się je wypnie całkowicie to jest równe 0. I teraz taka kwestia - radio do wyje.bania/kupno nowego, czy mogę coś z nim zrobić (na gwarancji nie jest, grzeje się szybko). Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 A działa w sytuacji gdy masz wyłączoną stacyjke i wyciągnięty kluczyk? Może masz podpięte pod stałego plusa i trzebaby podłączyć pod stacyjke? Nic innego mi nie przychodzi do głowy. Zakładam, że nie masz żadnego wzmacniacza. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Opublikowano 27 sierpnia 2010 Podłączone jest pod stałego (inaczej traci pamięć i trzeba za każdym razem programować stacje itd), ale i tak powinno brać 5/6x mniej i jest tak podłączone odkąd mam auto - czyli ponad rok, a zwiększony pobór prądu i rozładowywanie akumulatora przenie dzieje się dopiero od miesiąca/dwóch, więc coś mu się z(pipi)ało ostatnio. Żadnych wzmacniaczy, głośniki wszystkie fabryczne, radio alpine'a. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 moje też jest podłączone tak że nie traci pamięci, a mimo to trzeba przekręcić stacyjkę żeby zaczęło grać. Może po prostu akumulator przestał Ci wyrabiać, bo podejrzewam że nie sprawdzałeś wcześniej jaki ma pobór prądu. Cytuj
marcin_N 61 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Czy to tylko moje złudzenie, czy lakier tylnego zderzaka ma inny odcień? Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) moje też jest podłączone tak że nie traci pamięci, a mimo to trzeba przekręcić stacyjkę żeby zaczęło grać. Co musiałbym do czego podłączyć żeby tak było? A akumulator jest nowy, duży, dobrze trzyma, wina na 100% leży po stronie radia. Edytowane 28 sierpnia 2010 przez Hela Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Czy to tylko moje złudzenie, czy lakier tylnego zderzaka ma inny odcień? Nie oglądniesz na żywo to sie nie przekonasz. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Czy to tylko moje złudzenie, czy lakier tylnego zderzaka ma inny odcień? Nie oglądniesz na żywo to sie nie przekonasz. jasne ze inny. srebro po dzwonie ciezko polakierowac "po kawalku" zeby nie bylo widac roznicy. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Czy to tylko moje złudzenie, czy lakier tylnego zderzaka ma inny odcień? Nie oglądniesz na żywo to sie nie przekonasz. jasne ze inny. srebro po dzwonie ciezko polakierowac "po kawalku" zeby nie bylo widac roznicy. Nie tak ciezko ale na fotce widac, ze audica byla robiona u popularnego "pana henryka" ktory pomazial zderzak tym co mial akurat na polce a dobieranie fabrycznego lakieru po numerze z wlepki okazalo sie za trudne. Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 jest sens w oddaniu turbiny do regeneracji? dlugo to podziala? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Zagadaj do hooki'ego on pracuje w tej branży A czy coś da - raczej dużo bo może nowej ci z niej nie zrobią ale jeszcze powinna posłuzyć, zależy w jakim stanie oddasz. A odnośnie tego a3 to śmieszne jest to, że ze zdjęcia mówicie dzwon. Może miał delikatne przytarcie parkingowe i to dyskwalifikuje samochód? Bo ma polakierowany zderzak? Takiego kolory na kreche niemalże nie da sie dobrać idealnie i wypadałoby przycienować końcówki tylnich błotników ale wtedy przyjdzie "ekspert" i powie, że tył wstawiony bo jest świerzo lakierowny. Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 turbine slychac tyle,ze nie pompuje powietrza-tak powiedzial mechanik. Ciekawe jakie to koszta Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 myśle że od 1000zł w góre Cytuj
marcin_N 61 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 A odnośnie tego a3 to śmieszne jest to, że ze zdjęcia mówicie dzwon. Może miał delikatne przytarcie parkingowe i to dyskwalifikuje samochód? Bo ma polakierowany zderzak? Takiego kolory na kreche niemalże nie da sie dobrać idealnie i wypadałoby przycienować końcówki tylnich błotników ale wtedy przyjdzie "ekspert" i powie, że tył wstawiony bo jest świerzo lakierowny. Byłem dziś w komisie obejrzeć to audi na żywo i wychodzi na to że chyba tylko zderzak był robiony. Dokładnie obejrzałem auto i nie widziałem nigdzie więcej czegoś takiego, tyle że samochód jest z lekka zaniedbany, można znaleźć ładniejsze egzemplarze. Licznik na pewno cofnięty, nie wierzę w to 114tys.km, bo fotele w środku nieźle powycierane i lakier na aucie w wielu miejscach poprzecierany. Auto z Italii więc takie rzeczy tam są na porządku dziennym, a zderzak musiał dostać zapewne przy okazji jakiegoś parkowania. Jak byłem we Włoszech to widziałem jak tam się parkuje Ogólnie muszę się zastanowić czy celować w tego typu Audi A3 czy Golfa V, którego można mieć za taką kasę lepiej wyposażonego. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 (edytowane) Ja bym bardziej polecił golfa, bo jak sam zauważyłeś za tę samą cenę można mieć wypaśniejszy egzemplarz. A jeśli chodzi o jednostki napędowe to to samo Edytowane 29 sierpnia 2010 przez wilku00034 Cytuj
hooki 194 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 jest sens w oddaniu turbiny do regeneracji? dlugo to podziala? jakie auto, silnik, turbina i jakie objawy? Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 golf 4 1.9 TDI 110km. wedlug mechanika turbina nie popmuje powietrza i przez to auto nie ma mocy. Wczesniej nie bylo jej w ogole slychac,oddalem do czyszczenia i slychac te "świszczenie" ale auto jedzie jakby mialo z 70 kucy Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Dlaczego odebrałeś z(pipi)ane auto od mechaników skoro oddałeś sprawne? Cytuj
hooki 194 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 golf 4 1.9 TDI 110km. wedlug mechanika turbina nie popmuje powietrza i przez to auto nie ma mocy. Wczesniej nie bylo jej w ogole slychac,oddalem do czyszczenia i slychac te "świszczenie" ale auto jedzie jakby mialo z 70 kucy no to raczej powinieneś liczyć się z wydatkiem około 1000-1200 złotych na regenerację, jeśli nie ma poważniejszych uszkodzeń mechanicznych. tyle dobrze, że nie wywala nigdzie oleju na boki. jak jesteś zainteresowany pomocą wal na pm. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 golf 4 1.9 TDI 110km. wedlug mechanika turbina nie popmuje powietrza i przez to auto nie ma mocy. Wczesniej nie bylo jej w ogole slychac,oddalem do czyszczenia i slychac te "świszczenie" ale auto jedzie jakby mialo z 70 kucy no to raczej powinieneś liczyć się z wydatkiem około 1000-1200 złotych na regenerację, jeśli nie ma poważniejszych uszkodzeń mechanicznych. tyle dobrze, że nie wywala nigdzie oleju na boki. jak jesteś zainteresowany pomocą wal na pm. Radzilbym pojsc do jeszcze jednego/dwoch. Co czlowiek,to opinia. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Mam takie chu.jowe radio marki red star - które ma funkcję którą już widziałem w skradzionym mi kenwoodzie i... To mnie zastanawia. Słucham sobie muzyczki z płyty, a tu nagle je.b na ekranie TRAFFIC i mi mówi typ o korkach itp. Teraz interesuję mnie na jakiej zasadzie to działa i jakie radio nadaję taką audycję? Nie mogę nic o tym wygooglać a ciekawi mnie to. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.