Gość krzychu_419 Opublikowano 28 listopada 2010 Opublikowano 28 listopada 2010 Toyota Yaris 1.3 prawie 90 koników, chyba najlepsza w swojej cenie minus taki że dosyć popularna Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 28 listopada 2010 Autor Opublikowano 28 listopada 2010 Już mnie ch*j strzela więc piszę tutaj, bo już nie mam pomysłu. Mam punto 1.1 ze starą instalacją gazową. Jeszcze jakiś rok temu auto paliło ok. 8-9 litrów w mieście. Potem podskoczyło do 10-11 więc wymieniłem kable WN, świece, wszystkie filtry, dałem auto do gazownika do regulacji (jakieś 10 miesięcy temu to było). I nic, spalanie utrzymywało się wciąż na tym samym poziomie. Pogodziłem się z tym. Jednak niedawno spalanie wyniosło 12 l. Znowu wymieniłem filtry i tym razem sondę lambdę, bo stara po sprawdzeniu okazała się niesprawna. O dziwo, wynik mnie zaskoczył- 14 litrów. Myślałem, że się zayebie. Sprawdź datę produkcji reduktora (zwanego też parownikiem). U mnie spalanie przed zeszłą zimą było normalne, natomiast na wiosnę wzrosło o ok 3 litry na 100km. Wymieniłem świece,palec,kopułkę,przewody,filtry byłem na regulacji i nic, co prawda silnik lepiej pracuje i wydaje się być mocniejszy, ale to nie to samo. Ostatecznie skończyło się na tym, że mój reduktor już dawno stracił swoje właściwości. Nowy to koszt 250zł (400 z wymianą o_0), ale śmiało można kupić zestaw do regeneracji za ok 60zł i będzie jak nowy. Objawy zużytego parownika: -większe spalanie -spadek mocy względem PB (ponad normę) -intensywny zapach gazu z wydechu/nawiewu -trudności z regulacja -problem z obrotami na jałowym -podczas przyspieszania silnik zachowuje się jakby dostawał za dużo paliwa Membrany zużywają się w sposób naturalny, podobno u mnie w reduktorze BRC nawet co 2 lata zaleca się wymianę, proces degradacji znacznie przyspiesza odpalanie w zimę samochodu na gazie, bądz zbyt wczesne przełaczanie pb>lpg. Silnik nie ma odpowiedniej temperatury, przez co płyn chłodniczy nie jest w stanie ogrzać parownika i nie zachodzi proces zmiany LPG z fazy ciekłej na lotny. Oprócz tego może pojawić się problem z mikropęknięciami rur od gazu, zostaw jesli masz możliwość, samochód w garażu i po nocy poniuchaj przy silniku czy czuć gaz. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 Pisałem Suzuki, Seat , Opel corsa, chyba nic innego w takim przedziale nie ma. Tak do 30k. Cholernie cieżko znaleźć auto z salonu które jest ok. Chyba do nowego trzeba będzie dozbierac Może taka mazda ? Jedynie polski egzemplarz trzeba by poszukać. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 Tak poza tematem, to strasznie Qashqaia przypomina. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 Pajda- niestety parownik był już regenerowany, jak również wymienione zostały membrany. Wypróbuje patentu z garażem, dzięki Cytuj
Dud.ek 2 052 Opublikowano 4 grudnia 2010 Opublikowano 4 grudnia 2010 Sprawdź bezpieczniki, wypnij kostke od wiatraka, nasraj wd40 i wepnij spowrotem, sprawdź czy węże od chłodnicy się grzeją i czy sam chłodnica sie grzeje, jak chłodnica pozostaje zimna to termostat mógł się zwiesić. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 4 grudnia 2010 Opublikowano 4 grudnia 2010 obstawiam ze termostat wciaz zamkniety. zobacz czy waz wplywowy do chlodnicy robi sie wogole cieply. w zimie ciecz ochlodzi sie nawet bez wentylatora jesli krazy po "duzym obiegu". Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Kup Wahlera. Vernety i inne marki sa popsute. Cytuj
Desser 35 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Propsy dla Yacka i Wahlera. Kupiłem taki termostat zeszłej zimy i działa do dziś jak nówka, absolutnie zero problemów (dla mojego wozidła kosztował chyba 49 zł). Pytanie: co oznacza rozlegający się czasem lekki (jakby elektryczny) gwizd spod maski, zwłaszcza przy dodawaniu gazu na 2gim i 3cim biegu (przy innych biegach się z tym się nie spotkałem, ten dźwięk tylko czasami słychać)? Czytałem już różne opinie - że to napinacz paska rozrządu (który jeszcze nie był wymieniany, a mam najeżdżone prawie 92tyś km - wg książeczki obsługi trzeba wymianę po 120tyś dopiero zrobić, czy lepiej wcześniej?), pęknięta obudowa alternatora lub jego łożyska zużyte aż po zepsuty silniczek wentylatora. Jakieś propozycje? Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Gwizd to może turbo wydawać. Ale jak chodzi o Sienę, to raczej odpada :potter: Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Pasek alternatora, albo rozdrzad np. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 W Sienie/Palio dodatkowo swiszczy skrzynia biegow i to przy nie duzym juz przebiegu rzedu 100k. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Chce załozyc sobie centralny zamek do mojego Polo. Na allegro widze pelno roznych wynalazkow, kupilbym komplet 4 silownikow z pilotem ( z racji tego ze mam 3D to jeden silownik pojdzie do bagaznika ). Pytanie, jakie byscie polecili? Bo ofert jest duzo. Czy wtedy bede mogl zamykac i otwierac samochod tylko i wylacznie z pilota? Poratujcie fachowcy Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Chce załozyc sobie centralny zamek do mojego Polo. Na allegro widze pelno roznych wynalazkow, kupilbym komplet 4 silownikow z pilotem ( z racji tego ze mam 3D to jeden silownik pojdzie do bagaznika ). Pytanie, jakie byscie polecili? Bo ofert jest duzo. Czy wtedy bede mogl zamykac i otwierac samochod tylko i wylacznie z pilota? Poratujcie fachowcy Opcje sa dwie. Kupic centralny ze szrotu + rurki albo silowniki. Ja kupowalem sama centralke + 2 piloty i podlaczylem to pod seryjny centralny ktory jest nie do zarzniecia. Jak sie sprawuja te silowniki z allegro to ciezko powiedziec. Raz, ze maja inna zasade dzialania (silniczki elektryczne) dwa, ze to "polska-chiny-trzy-godziny" wiec w zasadzie moze juz od razu przyjsc w paczce zje bane, zepsuc sie po miesiacu, albo po dwoch latach. Wolalbym kupic chyba fabryczny centralny VW ze szrotu albo z forum polo/golfa i samemu zamontowac. fabryczny jest na pompke i powietrze i jest nie do zajechania. Kupowalem piloty i centralke tu: stig.pl Piloty ocenie 7/10, do oryginalnych scyzorykow od VW im daleko ale znowu wydawac 250zl na oryginalny pilot VAG to troche przesada jak na 16 letniego golfa tak wiec generalnie daja rade. Centralka rowniez zamontowana i dzialajaca bez problemu, prosta i czytelna instrukcja. Edytowane 7 grudnia 2010 przez Yacek 1 Cytuj
hooki 194 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 czyli jak jest w aucie centralny zamek z kluczyka to wystarczy do tego osprzęt pod piloty i będzie działać? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Ja tak mam w Golfie3 - fabryczny centralny po kluczyku i dolozylem do tego otwieranie/zamykanie przez pilota z kluczykiem (scyzoryk). Kupilem Stiga za kolo 100zl. Instalacja bardzo prosta: centralke latwo umiescic na przednim lewym slupku, gdzies za bezpiecznikami a kabelkami wpinasz sie we wiazke ktora idzie wlasnie w tym slupku i przez lewy prog pod plastikowa nakladka. Lutujesz, izolujesz i juz. Max1h roboty. Edytowane 7 grudnia 2010 przez Yacek Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 5 stycznia 2011 Opublikowano 5 stycznia 2011 A ja dalej auta szukam. http://otomoto.pl/seat-ibiza-1-4-16v-excelente-stan-idealny-C16700097.html takiego seata znalazlem, wszystko idealnie mi pasuje, ale sprzedawca to niby komis bez swojego placu sie dzwoni i umawia pod makdonaldem :| Czyli zwykly handlarz. Tak mysle, co moze byc z tym autem nie tak? Teoretycznie ktos sie chcial szybko pozbyc auta i sprzedac mogl mu i tyle. Z drugiej strony auto moglo byc skasowane i ten sobie je odnowil i sprzedaje. Niby przebieg7,5 niby serwisowany w aso, a czemu slowa o gwarancji nie ma? W tym roku powinien byc na przegladzie(co rok albo co 15k) i pewnie nie byl i gwary nie ma. Za dobra okazja. Co radzicie? Jakies opinie? Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 5 stycznia 2011 Opublikowano 5 stycznia 2011 no ja bym go wzial do salonu seata na generalny przeglad - kosztuje to kolo 300zl a wszystkiego sie dowiesz IMO 40 kawalkow to za duzo zeby w ciemno brac "niepewne" auto, ale to pewnie wiesz Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 5 stycznia 2011 Opublikowano 5 stycznia 2011 a pytałeś sprzedawce o gwarancje i przegląd tegoroczny? co Ci odpowiedział? BTW Mam problemy z moim punciakiem i moje podejrzenia padły na immobilaiser. Otóż mam niby go zamontowanego w kluczyku (pigułka). Zawsze jak się przekręcało na zapłon, zapalała się żółtka ikonka CODE (z rysunkiem kluczyka) po czym zaraz gasła. Jednak ostatnio pojawił się problem- ikonka w ogóle nie gasła, wciąż się świeciła. Dodatkowo nie załączała się pompa paliwa (normalnie ją słychać po przełączeniu na zapłon a teraz cisza)- i co za tym idzie nie dało się odpalić samochodu. Od kręcenia i holowania na światłach padł akumulator więc go odłączyłem i podładowałem- po tym "zabiegu" wszystko działało jak dawniej. Pomyślałem, że może po prostu reset spowodowany odłączeniem akumulatora pomógł. Jednak teraz znowu czasem pojawiają się te problemy- ikonka nie gaśnie i pompa się nie załącza. Trzeba kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon żeby wszystko wróciło do normy. Co z tym zrobić? Cytuj
Dud.ek 2 052 Opublikowano 5 stycznia 2011 Opublikowano 5 stycznia 2011 Jedź do elekryka, ściągnie ci go albo wymieni pastylke w kluczyku Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 6 stycznia 2011 Opublikowano 6 stycznia 2011 Dlaczego ciężarówki na przedniej osi mają wypukłe koła, a na każdej kolejnej - wklęsłe? Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 6 stycznia 2011 Opublikowano 6 stycznia 2011 Jedź do elekryka, ściągnie ci go albo wymieni pastylke w kluczyku Pigułka nie jest tu problemem bo na drugim zestawie kluczyków auto zachowuje się tak samo. Mówisz że bez problemu można zdjąc zabezpieczenie u elektryka? Cytuj
Dud.ek 2 052 Opublikowano 6 stycznia 2011 Opublikowano 6 stycznia 2011 No ale potem bedzie możliwość odpalenia twojej limuzyny śrubokrętem. Ja miałem problem z immo w lexie to wolałem, żeby elektryk doszedł z tym do ładu i zaprogramował wszystko tak jak powinno być bo nie dało sie ściągnąć zabezpieczenia całkowicie. Ale z puntem nie powinno być żadnych problemów Cytuj
Gość majsterrPL Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Nie chce nikt kupić oryginalnej lotki ze stopem do golfa III? W kolorze niebieskim, ale do polakierowania oczywiście. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Polakierujesz na czarno to wezme. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.