Soniak 3 Opublikowano 24 września 2008 Opublikowano 24 września 2008 BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie? Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 Mógłbyś podać jakieś linki do fotek tych aut? Chodzi mi zwłaszcza o BMW bo z tego co się orientuje E46 robili do roku 2K4. Nie są to samochody na ktore z chęcią wydałbym taką kase, ale jeśli już bardziej przemawia do mnie ferrari, dzięki swojej niepowtażalności oraz dzięki temu ze to... ferrari Cytuj
Tytek 0 Opublikowano 5 października 2008 Opublikowano 5 października 2008 4 pytanka: 1. Ile kosztuje orientacyjnie pomalowanie maski? 2. Ile KM ma Peugeot 205 z silnikiem 1.6? 3. Co oznacza 16V, 6V itp. (jestem żółtodziobem ) 4. Rozwińcie mi sktóry GSI i GTI ? Cytuj
Gość Oran Opublikowano 5 października 2008 Opublikowano 5 października 2008 (edytowane) 1. Zależy od zakładu lakierniczego i samej maski (jej stanu np.), ale od 300 zł do 1000 zł nawet w bardzo kul zakładach (a i może więcej, no ale za 500 zł powinni pomalować w takim 'normalnym' warsztacie). 2. Nie chce mi się szukać 3. 16v -> 16 valve, 16 zaworów, nie spotkałem się z 6v ale pewno są takie wynalazki, ale pewnie chodziło Ci o v6 - jest to z kolei oznaczenie w pewnych kręgach kultowego rozwiązania budowy silnika jakim są "fałki" 4. Nie umiem tego wyguglować, ale ogółem GTi nie jest tym samym w każdej marce (a znajduje się w wielu), lecz np. w Alfach GTA rozwija się jako Gran Turismo Allegerita, i w niektórych markach GT rozwija się po prostu jako Gran Turismo + dodatek tamten, ale w np. VW jest to całkiem co innego bo to Niemcy więc raczej po włosku by nie pisali No ale nie wiem, a ciężko mi idzie coś szukanie dziś. Edytowane 5 października 2008 przez Oran Cytuj
Alec 2 Opublikowano 5 października 2008 Opublikowano 5 października 2008 4 pytanka: 1. Ile kosztuje orientacyjnie pomalowanie maski? 2. Ile KM ma Peugeot 205 z silnikiem 1.6? 3. Co oznacza 16V, 6V itp. (jestem żółtodziobem ) 4. Rozwińcie mi sktóry GSI i GTI ? do 1 jak u lakiernika to cena jest "od elementu" srednio 350zl mozna trafic taniej jak i drozej zalezy gdzie do 2 205 z 1.6 pewnie chodzi ci o GTIka to ma albo 105KM albo 115KM zalezy od rocznika silniki bardzo podobne roznia sie wartoscia sprezania. roznicy w osiagach raczej nie ma TIP: jak 205 to tylko 1.9GTI roznica miedzy 1.6 a 1.9 jest spora 3 bylo wytlumaczone do 4 GTI - Gran Turismo Injection; okreslenie sportowych modeli (w VW, Peugeocie, nissanie) zapoczatkowane przez VW modelem Golf w roku 76 GSI - Grand Sport Injection; zapoczatkowane przez OPLA w modelu Kadett (wersja E) sportowa odmiana, skrot stos. jeszcze w astrach potem zaginol i zostal zastopiony innymi np. OPC; Cytuj
MeL 34 Opublikowano 6 października 2008 Opublikowano 6 października 2008 BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie? gdzieś Ty widział ferreari za 90k???? Cytuj
Gość Oran Opublikowano 6 października 2008 Opublikowano 6 października 2008 Replika pewno jakaś. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 6 października 2008 Opublikowano 6 października 2008 Mimo wszystko "trochę" droższe są - http://auto-usate.shop.ebay.it/items/Auto_...286Q2ec0Q2em282. Poza tym koszty utrzymania czegoś takiego będą niewyobrażalne (części, serwis, spalanie nie spadnie poniżej 20 litrów). Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 października 2008 Autor Opublikowano 6 października 2008 Zawsze można założyć LPG Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 6 października 2008 Opublikowano 6 października 2008 Ta, a części kupić na szrocie. Cytuj
mj 13 Opublikowano 6 października 2008 Opublikowano 6 października 2008 BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie? tak ferrari 456 za 100 tys. pln to chyba tylko u soniaka. (u innych jest za ok.70-80 tys. usd) i pewnie na gaz bys przerobil. koszty eksploatacji by cie zmiotly. maserati mozna kupic w podobnych pieniadzach ale to konkretne auto i uzytkowanie go bedzie pewnie tez konkretnie kosztowalo ;] Cytuj
MeL 34 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 chyba że chodzi mu o Ferrari s silnikiem diesla. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Mógłby mi ktoś wytłumaczyć po krótce jak jeździ się samochodem z automatyczną skrzynią biegów ? Nigdy nie miałem okazji Edytowane 9 października 2008 przez Hubi. Cytuj
Stoki Chan 1 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 odpalasz auto , wciskasz hamulec i wrzucasz bieg . Puszczasz hamulec i auto zaczyna sie samo toczyć przed siebie .... wciskasz gaz i jedziesz ... gaz , hamulec,gaz ,hamulec,gaz,hamulec .... nie potrzebujesz lewej nogi .... Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Nie ma sprzęgła? A wajchą wrzucamy tylko przód/tył? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Jest tylko pedal gazu i hamulca. Sprzeglem operuje sobie sama skrzynia. Z biegow najczesciej do wyboru jest R N D 1 2 3. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO używać, odkładamy ją na nadkole i tam spoczywa cały czas. Ruszanie pod górę nie stanowi żadnego problemu, auto nie stoczy się nawet o milimetr PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 R N D 1 2 3. Jakieś krótkie wytłumaczenie ? Jeszcze nigdy nie jeździłem automatem, ale jednak wydaje mi się, że większa radocha i kontrola jest gdy ma się manualną skrzynie biegów. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO używać, odkładamy ją na nadkole i tam spoczywa cały czas. Ruszanie pod górę nie stanowi żadnego problemu, auto nie stoczy się nawet o milimetr PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni. W BMW7 i Omedze B 2.5TD zamula. Takie jest moje wrazenie. Ten odglos jakby 'przetrzymywania' na obrotach jest poprostu paskudny. Niby slychac, ze kreci sie wyzej a tu auto tylko sie toczy. Wku rwia mnie takie cos. Co do oznaczen: R- reverse N - neutral D - drive 1,2,3 to zwykle biegi ktore mozna wybrac 'recznie'. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 11 października 2008 Opublikowano 11 października 2008 (edytowane) To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni. W BMW7 i Omedze B 2.5TD zamula. Takie jest moje wrazenie. Ten odglos jakby 'przetrzymywania' na obrotach jest poprostu paskudny. Niby slychac, ze kreci sie wyzej a tu auto tylko sie toczy. Wku rwia mnie takie cos. BMW7 też z 2.5td? Z takim motorem to i manul ssie IMO 8) Miałem okazję jeździć starą siódemą (E32, 735) w automaci i nic nie zamulało. Ten dźwięk wkręcania na obroty bez przyśpieszenia toraczej wina sypiącej się skrzyni lub diesla, który jak wiadomo szybko robi się głosny Edytowane 11 października 2008 przez wilku00034 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 11 października 2008 Opublikowano 11 października 2008 BMW bylo z jakas wieksza benzyna - nie wiem jaka bo jechalem tylko raz tym modelem. Nie chodzi mi o typowe wkrecanie sie bez przyspieszania tylko ogolnie o to buczenie automatow ktore slychac jak przejezdza wlasnie siodemka albo inne limo. Widocznie kiedys automaty tak mialy i tyle. Albo wszystkie maja zepsute skrzynie Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 Chyba łapię o co Ci chodzi, ale w mercu tego nie uświadczyłem mimo wiekowości tej konstrukcji. Może dlatego że tam silnik słychać dopiero przy wysokich obrotach, lub gdy przekroczy się pewną prędkość (około 170km/h), choć i tak nie słychać takiego przeciągania na obrotach, tylko piękny pomruk Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu: umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos? Cytuj
mj 13 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 co polecacie do kwoty 18-20 tys. ? raczej klasa srednia. ew. srednia- wyzsza :] Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu: umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos? Jedna część (nadkole), czyli 200 klepańsko, 200 malowanie. Może ktoś Ci to taniej wyklepie, ale raczej licz się z wydatkiem 350-500 zł. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.