Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu:

 

umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos?

 

Jedna część (nadkole), czyli 200 klepańsko, 200 malowanie. Może ktoś Ci to taniej wyklepie, ale raczej licz się z wydatkiem 350-500 zł.

 

no, w koncu zdecydowalem, ze jednak z ubezpieczenia pojdzie

Opublikowano
co polecacie do kwoty 18-20 tys. ?

raczej klasa srednia.

ew. srednia- wyzsza :]

 

Mercedes E (W210), bardziej znany jako okularnik. Bogaty wybór silników. Od 2.2CDI do 5.5l w benzynie. Osobiście polowałbym na 2.0 kompresor (192KM). MOC :diablo:

 

Passaty B5 też są fajne, a silnik VR5 (150KM) jest już wystarczająco dynamiczny i w miarę oszczędny (przez jakiś czasbrat miał taką furkę ;) ). W trasie autko paliło do 8l/100km. W mieście nie więcej niż 10-11l.

Opublikowano

a peżot 607 albo laguna 2 ?

tylko koszty utrzymania pewnie by mnie zjadly :D

tak prawde piszac to kwestia rozwojowa i nie spieszy mi sie specjalnie z podjeciem decyzji ;]

Opublikowano (edytowane)

juz kiedys pisalem ;)

 

jest to specjalny kolektor dolotowy,

z odpowiednim "chwytakiem" powietrza i najprawdopodobniej sprezarka napedzana z paska przez walek posredni (sprezarka mechaniczna, moga tez byc elektryczne; i nie mylic tego z Turbo bo to calkiem co innego);

 

dzieki zastos. takiego bajeru wciskamy wiecej pow. w komore spalania (trzeba tez zwiekszyc dawke paliwa ofkoz) co daje nam wiekszego kopa;

 

ale niech sie wam nie wydaje ze bedziecie cos takiego zakladac do swoich autek :P koszt sprezarki moze nie jest duzy ale reszta przerobek zeby przygotowac silnik na doladowanie to juz spore koszty...

 

 

 

a BTW

 

to nie jest mustang ^_^

Edytowane przez Alec
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Klapa bagażnika w liftbacku otwiera się razem z szybą, w sedanie bez szyby.

Opublikowano (edytowane)
Liftback to tak, jest to jakby wydluzony hatchback z opadajaca linia dachu do bagaznika (bez wrazenia, ze ktos tyl doczepil na sile), wyglada to mniej wiecej tak:

 

C6712907_3.jpg

 

Albo skrocony sedan:

 

800px-Opel_Vectra_C_GTS.jpg

Edytowane przez denwer_dinozaur
Opublikowano

silnik z VW Golfa mk4 bardzo fajna jednostka jezeli sie dba (ze szczegolna uwaga na Turbo-wiadomo nie katowac od razu i po ostrzejszej jezdzie dac "ochlonac" turbince) to nie ma problemow

 

moc?

w golfach byly 2 wersje 150KM i potem 180KM obie daja mase frajdy

chociaz w audi moze byc ciut gorzej (ciezsza buda)

 

 

a cena co napisales to jakas podejrzana bo dobrego Golfa MK4 z 1.8T to ciezko bedzie

 

 

 

dobra popatrzylem na allegro cena jest ok taka nie za niska i nie za wysoka wiec chyba warto jezeli wiesz jak auto bylo traktowane i czy dbano zeby wszystko wymieniano na czas (wiadomo plyny, paski itp.)

 

 

ogolnie polecam auto z tym silniczkiem ;)

Opublikowano (edytowane)

spory plus jezeli bierzesz auto od znajomego, wiesz co bylo robione wiesz czy mial stluczke itd jednym slowem pewne autko, cena tez jest ok, nie za niska nie za wysoka, ja bym bral :) a ja mam takie pytanie jak przeliczyc KW na konie mechaniczne? mam w clio 55,00 KW ile to koni?

Edytowane przez wielad
Opublikowano
spory plus jezeli bierzesz auto od znajomego, wiesz co bylo robione wiesz czy mial stluczke itd jednym slowem pewne autko, cena tez jest ok, nie za niska nie za wysoka, ja bym bral :) a ja mam takie pytanie jak przeliczyc KW na konie mechaniczne? mam w clio 55,00 KW ile to koni?

 

1 kilowatt = 1.34102209 HP

Opublikowano
silnik z VW Golfa mk4 bardzo fajna jednostka jezeli sie dba (ze szczegolna uwaga na Turbo-wiadomo nie katowac od razu i po ostrzejszej jezdzie dac "ochlonac" turbince) to nie ma problemow

 

moc?

w golfach byly 2 wersje 150KM i potem 180KM obie daja mase frajdy

chociaz w audi moze byc ciut gorzej (ciezsza buda)

 

 

a cena co napisales to jakas podejrzana bo dobrego Golfa MK4 z 1.8T to ciezko bedzie

 

 

 

dobra popatrzylem na allegro cena jest ok taka nie za niska i nie za wysoka wiec chyba warto jezeli wiesz jak auto bylo traktowane i czy dbano zeby wszystko wymieniano na czas (wiadomo plyny, paski itp.)

 

 

ogolnie polecam auto z tym silniczkiem ;)

hm... wlasnie tak prawde piszac nie spieszy mi sie za bardzo z zakupem, takze to nie jest taka goraca kwestia, ale ogolnie auto jest zadbane i nie katowane ;)

slyszalem ze chip tuning w wersji 150 km moze dac wzrost do ok. 170-190 km. jak to wplywa na zuzycie elementow silnika ? ;)

aha, i czy zakladanie turbo timera ma sens ?

 

Opublikowano

do pilnowania zeby turbina sie odpowiednio schlodzila nawet jak musisz szybko wylaczyc silnik i wysiasc z samochodu. ustawiasz czas i nawet po opuszczenoi auta i uruchomieniu alarmu silnik jeszcze chwile dziala zeby olej schlodzil turbine.

Opublikowano
slyszalem ze chip tuning w wersji 150 km moze dac wzrost do ok. 170-190 km. jak to wplywa na zuzycie elementow silnika ? ;)

aha, i czy zakladanie turbo timera ma sens ?

 

 

ogolnie silniki VW sa bardzo mocne :)

 

jezeli program dobry, i nie bedziesz katowal to nie wplynie to za bardzo na zuzycie silnika,

 

juz nie raz widzialem jak z silnika AFN (TDI 110KM) robia po 170KM i to jezdzi az milo :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...