Yacek 852 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Znowu mam problem z moim gratem. Wspominałem już w innym temacie, że mnie miśki złapały i zabrały dowodzik, bo mam przekroczoną emisję spalin. Wymieniałem jakieś uszczelki w silniku itp. (pipi) to dało, w plecy mam 490 zł. Teraz jest pomysł z wymianą monowtrysku (niestety speców od napraw aut na podhalu to my nie mamy, wszystko na chybił trafił..). Ma ktoś jakiś pomysł? Wydech był zmieniany na nówkę na początku roku, silnik regulowany(obroty) na gazie i benzynie kilka dni przed feralnym zatrzymaniem. Nie chcę wymieniać, auta, bo ogólnie jest w bardzo dobrym stanie technicznym no i już za dużo władowałem, żeby teraz odpuścić. A katalizator ? Monowtrysku nawet nie ruszaj bo to nic nie da. A to ie jest tak, że teraz obecne normy są wyższe niż 30 lat temu i każde stare auto ich nie spełnia ? A tak na serio to w czym problem aby pojechać na przegląd, poigadać z gościem aby wystawił papier i mu zapłacić ? Pól auta wymienisz i ch uja to da bo i tak jest stare. Cytuj
Gość Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Katalizator jest wymieniony (to to "zgrubienie" na wydechu? Nie mam pojęcia, ale to całkiem możliwe. Teraz to juz po ptokach, bo już monotrysk zamówiony (przynajmniej w będę miał "nowy"...), ale jak faktycznie nic nie da, to poważniej pogadam z gościem na przeglądzie. Właściwie to już za pierwszym razem tak miało być, pojechałem do faceta, u którego zawsze robię "przegląd", ale coś mu nie wsmak było załatwienie tego bo muszę zawieść wydruk z kompa do starostwa, więc jak by mnie złapali znowu, to oni by mieli jaja itd. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Jakie jaja, niech nie pier doli - przyjechales to bylo dobrze, wyjechales i stuningowales wydech i jest zle i ch uja mu moga zrobic wiec niech nie pier doli tylko podbija. Inne autka podbija i jak dresiarze wyjezdzaja i za rogiem wymieniaja przednie lampy na chinskie soczewki i "zenony" z allegro to juz mu pasuje i sie pan szanowny diagnosta nie boi ? No co za typ. Ja bym oddal ten monowtrysk bo nawet jesli cie stac na jego kupno, to dla zasady dac sie robic w konia i wszystko bezsensownie wymieniac to parodia. Za duzo zmiennych typu jakosc paliwa, poprawnie lub nie dzialajaca sonda lambda, ktora potrafi napi erdolic takie kosmosy w dawce paliwa, ze potem wychodza cuda na analizatorze spalin. Do tego sam silnik i zuzycie jego elementow, nie daj boze piercienie wytarte i z paliwem spala sie olej i juz mamy ciekawa mieszanke, niekoniecznie akceptowalna przez PZH, Instytut matki i dziecka oraz fundacje TVN. Wspolczuje bo zrobili cie w jajo i to maksymalnie. Podobnie jest z samochodem, ktory 5 lat temu kupiles w salonie, nowy itd, a miedzyczasie mamy kolejna norme Euro i do centrum Berlina nie wjedziesz, chyba, ze kupisz nowe Audi A1 ktore spelnia norme Euro2344. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 (edytowane) ojciec ma mozliwosc kupic Skode Octavie z maja 2008 roku z 1,9 TDI i 100k przebiegu za 30k zl. w zasadzie jest w 99% przekonany, bo samochod od znajomego dyrektora banku i jego historia jest w calosci udokumentowana, ale wolalbym wiedziec co lubi sie w nich psuc i czy sa to ogolnie udane konstrukcje Edytowane 25 lipca 2012 przez Qvstra Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 Konstrukcja nawet bardziej niz udana. Octavia II to solidne auto. O cenie nic nie powiem, bo nie sledze tego modelu natomiast samo auto, jesli sie podoba to jest bardzo ok i w sumie to trzeba sie postarac aby wywinelo psikusa. Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 No i kultowy silnik 1.9, łatwy i tani w eksploatacji Cytuj
szeni 114 Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 (edytowane) Mowicie o Octavii II, a nie wiadomo czy nie chodzi o Octavie I ktora tez byla wtedy w salonach jako "Octavia Tour". Dwojka jak najbardziej ok, natomiast 30 tysiecy za jedynke to bardzo gruba przesada. Edytowane 25 lipca 2012 przez szeni Cytuj
Mustang 1 739 Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 Ale jak przebieg jest prawdziwy, a wyposażenie przyzwoite, to będzie samochód na ładnych parę lat. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 25k rocznie to taki standard jak na dyrektorzyne, ktora pewnie dojezdzała do pracy i na spotkania. U mnie skoda zrobiła ponad 220k w 5,5 lroku i zasadniczo przy 120k umarł dpf, a jakiś czas temu egr i półosie. Opróćz tego wszystko gra jak należy i o dziwo nawet zawiecha dałej ładnie działa ale to pewnie dlatego, że robione trasy i stosunkowo w trasach drogi mamy ładne. Turbo i pompowtryski nie ruszane i póki co nie zapowiada się, aby coś miało się zepsuć chociać kobieta 3 razy zatankowała benzyne i raz pomocnik na stacji tez stwierdzil, ze caly bak benzyny to cos, z czym TDI sobie poradzi. Cytuj
winner 183 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-r36-klima-xenon-navi-leder-kleve/164788940.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.modelDescription=r36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT Kusi mnie bardzo ten samochód. Wiem, cena, ubezpieczenie też będzie kosztowne, ale kurde. Bardzo fajny samochód, wreszcie nie psioczyłbym na brak mocy, jestem nawet w stanie przeboleć tę skrzynię. Cytuj
Mustang 1 739 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Fajny do jazdy po Niemczech i do wyprzedzania. Na pewno stać cię na eksploatację samochodu z takim mocnym silnikiem? Mnie też pociągają te wszystkie wersje R i inne RS, ale jakby co do czego przyszło, to nie wiem czy bym się zdecydował. Cytuj
winner 183 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Koszty eksploatacji to nie problem. Najbardziej obawiam się skrzyni biegów, ale ponoć nie jest jeszcze tak źle z awaryjnością. Za 3-letniego Passata trzeba dać właśnie około 20tys ojro. Gdybym znalazł jakąś pewniejszą robotę za granicą to na pewno bym się na niego szarpnął. Miałbym takiego mocno wypasionego kombiaka ze świetnymi osiągami. Już od premiery bardzo mi się podoba ten samochód a na CC R36 szkoda mi pieniędzy, bo po co wydawać wszystkie oszczędności na samochód, który za rok będzie warty pół swojej ceny. Accorda Coupe nie kupię bo jest brzydki po prostu i mało praktyczny. Cytuj
Mustang 1 739 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 A nie myślałeś o A4 3.0 TDI? Przycisnąć też można, a jak najdzie ochota na spokojną jazdę, to spalanie będzie niskie, a w samochodzie cichutko. Cytuj
winner 183 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Myślałem nawet nad czymś takim, mimo, że nie przepadam za bryłą Audi: http://otomoto.pl/audi-s4-4-2-v8-swiss-idealny-stan-C25229132.html podobne osiągi i wyposażenie, cena niższa (ale rocznik niestety też te 4 lata w dół), aczkolwiek bardziej oklepany wygląd więc auto nie robi takiego wrażenia na "first look", a sentyment do Passata też robi swoje... Nie wiem kurcze, nie wiem. Zrobiłem się głodny na duży silnik i stwierdziłem, że muszę coś z tego życia mieć więc chcę kupić sobie w końcu jakiś samochód który przynajmniej w 80% będzie mnie satysfakcjonował, więc padło na wypasione, niemieckie modele klasy średniej. Kurde trzeba mieć jakąś przyjemność z tego życia no. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 No ale ten passat i jego bryla sa zdecydowanie bardziej oklepane niz Audi, no i jest duzo gorzej wykonany w srodku. Passat jesli chodzi o jakosc wnetrza wypada w swoim segmencie srednio. Cytuj
winner 183 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 No właśnie mi o wiele bardziej do gustu przypada bryła VW. Może to dlatego, że tyle ich jeździ dookoła, a Passatów na pewno mniej. No i spotkać takie R36 to nie lada sztuka u nas... Co innego A4, A6 itp z wykupionymi pakietami S i marnymi dieslami pod maską... Cytuj
szeni 114 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Czyli pozazdrosciles lansu tym chlopakom w zelu ktorzy ci odbili kobiete? Zdecyduj sie czy kupujesz samochod dla siebie czy dla szpanu Anyway, protip - dupy i tak predzej wyrwiesz na Audi niz VW, dolozysz Devil Eyes i kazda twoja Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 No ale ten pasat nawet w wersji R nie wygląda szałowo zupełnie. No i jeździ ich więcej bo wyprodukowano ich znacznie więcej niż Audi. Jadąc co jakiśczas co chwile mija mnie tylko passat kombi przedstawiciwela handlowego. Oczywiście Audi też jest od ch uja ale to i tak o wiele lepsze auto i przede wszystkim lepiej wykonane. Passat, nawet R dalej jest badziewny w środku. Cytuj
szeni 114 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 (edytowane) ojciec ma mozliwosc kupic Skode Octavie z maja 2008 roku z 1,9 TDI i 100k przebiegu za 30k zl. w zasadzie jest w 99% przekonany, bo samochod od znajomego dyrektora banku i jego historia jest w calosci udokumentowana, ale wolalbym wiedziec co lubi sie w nich psuc i czy sa to ogolnie udane konstrukcje Akurat na Autokucie trafil sie test: http://autokult.pl/2...-z-drugiej-reki Edytowane 27 lipca 2012 przez szeni Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 szeni, jakbym chciał kupić auto tylko i wyłącznie dla lansu to zrobiłbym coś niewyobrażalnie głupiego i niezrozumiałego i wziąłbym jakieś Porsche czy Jaguara za wszystkie oszczędności, ale jedno pytanie - po co? Samochód ma cieszyć przede wszystkim mnie i na ten moment ma być praktyczny, bo czasami bywa, że trzeba (pipi)nąć do bagażnika np koło czy siłownik od koparki, a wtedy duża przestrzeń się przydaje, mój Passat mimo, że to sedan, ma bardzo pojemny bagażnik, ale obiecałem sobie, że przy wyborze kolejnego auta kierując się totalną praktycznością będę celował w jakiegoś kombiaka. Konieczny jest jednak dla mnie dość duży zapas mocy, co jest z jednej strony praktyczne i wygodnie, a z drugiej dostarcza mi, 21 jeszcze latkowi, dużo przyjemności. Passat R36 to tak jak mówię - głównie ze względu na unikatowość i linię nadwozia (chodzi mi o bardzo niewielką ilość tego akurat modelu R36 w Polsce, bo Audi czy to prawdziwych S czy też S-line jest po prostu od zaje.bania) oraz koszta eksploatacyjne w porównaniu do innych modeli. Również sentyment do tego modelu robi swoje. Sam już ne wiem czym się kierować. Wiem jedno, chcę duży wóz, z potęgą pod butem. Koniec martwienia się o ceny paliw itp itd. Chcę coś mieć z tego życia. Jeśli nasuwają wam się inne modele z segmentu średnia/wyższa i nadwoziem "wagon" to proszę o propozycje. Auto mniej więcej z rocznika 2005-2008, żeby było już po największej stracie wartości i mocą przynajmniej 300KM. Cytuj
Mustang 1 739 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 (edytowane) Poza M i AMG to Vectra OPC tak na szybko. Ale w niej przedni napęd już nie do końca ogarnia. Albo tańsze i słabsze Mondeo ST. A i jeszcze Octavia RS + kasa na chiptuning tego 2.0. To tak poniżej 300 koni będzie, Mondeo jednak słabsze sporo. Edytowane 27 lipca 2012 przez Wampis Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 (edytowane) Vectra odpada, nie podoba mi się i mam dość z użeraniem się z ich pseudo-elektroniką gdzie koszta części to jakiś absurd (np. oryginalna przepływka Boscha do Corsy B, bo na podróbach auto nie działa po prostu, kosztuje 400zł). Mondeo też nie chcę, bo... blehh po prostu odpada. Ciężko jest też znaleźć E-Klasse AMG w nadwoziu kombi, bo nad tym autem też się zastanawiałem (C odpada, bo ten samochód jest po prostu mały i ciasny). Podejście do BMW mam podobne jak do Audi, oklepane budy i wysokie koszta, aczkolwiek zastanawiam się może by nie szarpnąć się za Touringiem z X-drive. Coś takiego - co prawda samochód jest aż za mocny jak dla mnie, aczkolwiek cena, rocznik, wyposażenie, jak w Passacie. Myślę jednek, że komfort, prestiż i ogólnie ten samochód to ciekawa propozycja. Trochę tylko boję się silnika. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-55-amg-automatik-vollausstattung-7-sitzer-tuttlingen/163105862.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.modelDescription=amg&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar (pipi) .... Edytowane 27 lipca 2012 przez winner Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 (edytowane) http://otomoto.pl/sa...-C25311427.html może coś takiego by Cie zainteresowało? Wyposażenie ma nie kiepskie i 250 KM by Ci starczyło Edytowane 27 lipca 2012 przez rajnerGT Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 Co prawda nie brałem w ogóle pod uwagę, bo byłem sceptycznie nastawiony ze względu na upadek marki i nie wiem jak teraz będzie z serwisem takiego samochodu, aczkolwiek ciekawy wóz. Na pewno bardzo tani jak na to co oferuje, porządny silnik, ładna bryła, bogate wyposażenie no i nietuzinkowy w porównaniu do takiego A4. Nie czytałem za wiele na temat tego auto i nie znam opinii, musiałbym poszukać i sprawdzić co ludzie o nim sądzą. Mimo wszystko jednak ten samochód nawet nie sapnie przy E-Klasie AMG czy M5 Touring. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.