Łebi 311 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 (edytowane) Federale, bodaj, 595 trzymają jak głupie. W kałużach trzeba uważać ale coś za coś. Po założeniu tych opon musiałem na nowo uczyć się mojej hondy takie są skubanie przyczepne hehe Edytowane 28 lutego 2014 przez Łebi Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 28 lutego 2014 Autor Opublikowano 28 lutego 2014 Cenowo widze,ze nie wypadaja tragicznie, ale szczerze mówiąc to pierwszy raz o nich słyszę No i nie wiem ,czy takie opony w moim samochodzie to nie przerost formy nad treścią. W końcu to tylko 150 kuni i to jeszcze "na przedzie" Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 (edytowane) Ja federale popatrzyłem w subarynie sti kumpla. Czy jest przerost to zależy jak jeździsz , jak emerycko to będzie to faktycznie przesada lecz jeśli lubisz depnac i/lub zależy Ci na przyczepnosci to bedą w sam raz. Nie ma za małej mocy przy której przyczepność nie była by ważna! Choć musisz pamietać ze oferuja one większa powierzchnie styku z podłożem i opory toczenia wzrosną. Ja wziąłem rozmiar identyczny z poprzednim na którym jeździłem czyli 195/50/15 i przyspieszenie delikatnie zmalało, za to bezpieczne prędkości przy pokonywaniu zakrętów znacząco wzrosły. Jeśli zdecydujesz się na tego typu opony bierz taka sama szerokość, większa za bardzo zmuli wóz. Dodam jeszcze ze maja fajnie usztywnione ścianki, zapomnij o kładzeniu się opony w zakręcie Edytowane 28 lutego 2014 przez Łebi Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 1 marca 2014 Opublikowano 1 marca 2014 Hah, od razu wiedziałem,że Conti będą pierwsze. Już dwójki były świetne, te po prostu kleją jak poj.ebane. Zastanawia mnie brak Toyo R888. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 5 marca 2014 Opublikowano 5 marca 2014 Wyciekl mi prawie cały płyn do spryskiwaczy ze zbiornika. Z 5l został może jeden litr. płyn utrzymuje się na poziomie pompki. jak włączam spryskiwacze to słychać, że silniczek pracuje i ruszają się wycieraczki, ale z uwagi na niski poziom płynu nie tryska on na szybe. Co to może być? Uszczelka pod pompka do wymiany? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 5 marca 2014 Opublikowano 5 marca 2014 albo dziurawy zbiorniczek, wyciągnij pomke poczyść czy nie ma syfu. pooglądaj zbiorniczek i zalej nowym płynem. Świeci ci kontrolka o niskim poziomie płynu? Cytuj
hooki 194 Opublikowano 5 marca 2014 Opublikowano 5 marca 2014 wlej wody i patrz gdzie się leje, jak zobaczysz to albo połataj albo wymień element który przecieka. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 5 marca 2014 Opublikowano 5 marca 2014 zawsze cieknie z miejsca gdzie jest ta pompka i zawsze zostaje około 1l płynu. płyn wyciekal przez 3dni i jak wleje teraz wody to kapie po kropelce Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 5 marca 2014 Opublikowano 5 marca 2014 Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. W okolicach pompki jest nieszczelność. Wyciągnij ją i pobliskie węże i obejrzyj dokładnie. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 9 marca 2014 Autor Opublikowano 9 marca 2014 Zapomniałem napisać co wyszło z oponami. Otóż okazało się, że w garażu spoczywa komplet jednosezonowych Goodyear Excellence, które smigały w BMW ojca, tak więc przytuliłem je do siebie. Na miejscu znajomy wulkanizator pokazał mi jak te cudowne nalewaki z bieźnikiem "toyo" biją góra-dół. Na kołach były odważniki po 150-200gram. Tak, więc z impetem nowy komplet nalewaków poszedł na śmietnik. Podobno ukraincy i ruscy biora takie hurtowo, bo na ich drogach to bez roznicy czy opony są okrągłe czy nie. Szkoda, że wcześniej ich nie wymieniłem to poszły by na majdan. Po wymianie samochód jedzie cichutko, kierownica nie telepie, a na zakrętach prowadzi się zdecydowanie pewniej. Szału nie ma pewnie, ale jak zajezdze ten komplet to pomyślę nad tymi Federalami. Z ciekawostek to wulkanizator do czarnej listy, oprócz dębicy i nalewaków dopisał Nokiana - mówił, że większość kompletów była problemowa, a producent oczywiście nie uznał reklamacji. Dziwne, bo marka raczej chwalona Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 Ja mam pytanie z gatunku blacharstwa i lakiernictwa Ile mniej więcej kosztuje wstawienie auta na ramę blacharską, by wyprostować to, co się pokrzywiło? Auto bo bliskim spotkaniu z drzewem, pogięta maska, montowanie nowego zderzaka, lampy itd. Ale chodzi mi o cenę samego skorzystania z usług ramy. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Samo postawienie na ramie 500-700 zł, reszta najczęściej liczona na roboczogodziny. Cytuj
grzybiarz 10 298 Opublikowano 13 marca 2014 Opublikowano 13 marca 2014 Hello, jestem noobem, jeżeli chodzi o auta. Mam problem i wolę napisać tu, niż blaźnic się u mechanika. Przy skrecaniu auto wydaje dziwny dźwięk, jakby klocki hamulcowe? Co jest nie tak? Brak jakiegoś płynu? Cytuj
saptis 620 Opublikowano 13 marca 2014 Opublikowano 13 marca 2014 Taki dzwiek moze byc nawet spowodowany nierownomiernym zuzyciem opon. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 13 marca 2014 Opublikowano 13 marca 2014 Ogłaszam konkurs, kto zgadnie. grzybiarz poda rozwiązanie po wizycie u mechanika. Każdy ma 1 głos.Szumi łożysko z przodu Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 marca 2014 Autor Opublikowano 13 marca 2014 Łożysko na bank <ok> Uwalone przeguby mają inne objawy Cytuj
keyzee 86 Opublikowano 13 marca 2014 Opublikowano 13 marca 2014 Brak płynu do wspomagania lub pompa wspomagania się kończy. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 marca 2014 Autor Opublikowano 13 marca 2014 Grzybie nie napisales czy to podczas jazdy czy na postoju Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 14 marca 2014 Opublikowano 14 marca 2014 Jak cyka to przegub. Jak szumi to łożysko. Jak trze przy maksymalnym skręceniu kół to pompa od wspomagania 1 Cytuj
grzybiarz 10 298 Opublikowano 14 marca 2014 Opublikowano 14 marca 2014 (edytowane) Przy skrecaniu, podczas jazdy, szumi takie jakby pilowanie. Koleś mi mówi że muszę uzupełnić płyn do wspomagania. Nie znam się w ogóle, starszemu nie chce zawracać głowy z takimi sprawami, mam z nim słaby kontakt:/ Edytowane 14 marca 2014 przez grzybiarz Cytuj
grzybiarz 10 298 Opublikowano 14 marca 2014 Opublikowano 14 marca 2014 Sam mam to wymienić dolewajac, czy jechać poprostu do mechanika? Na necoe czytam to nie jest to niby tak hop siup. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 14 marca 2014 Opublikowano 14 marca 2014 Jak stoisz w miejscu i kręcisz kierownicą do oporu w prawo i lewo na zapalonym silniku to słyszysz ten dźwięk? Bo tak się objawia najczęściej miałczące wspomaganie, sprawdź poziom i zobacz czy brakuje, znajdź na necie jaki płyn leje sie do twojego samochodu i dolej. Jak nie przejdzie to mechanik. Cytuj
grzybiarz 10 298 Opublikowano 18 marca 2014 Opublikowano 18 marca 2014 (edytowane) Dobra, chyba zrobione. Byłem u mechanika to za 80 zł wymienił mi żarówki pozycyjnych, filtr oleju, olej, dolał borygo do płynu chłodniczego (to mi się nie spodobało akurat), cośtam pod kołem pogrzebał, hmm... to nie brak płynu wspomagania tak "piłowało" przy skęcaniu. Auto ma wspomaganie elektryczne i nie wymaga to żadnych płynów - a ja szukałem pod maską odpowiedniego wlewu... prawie 3 godziny dwóch gości grzebało w aucie, właśnie wróciłem i jestem padnięty. Portfel u nich nie ucierpiał, ale pojechałem z jednym do sklepu z częściami i tam zabuliłem 220 zł :confused: Aha, przejechałem się z gościem i jak zawsze ten dźwięk tarcia był wyraźny, tak przy gościu nic nie furczało, minimalnie przez parę sekund było słychać, wyszła nieco lipa:) Edytowane 18 marca 2014 przez grzybiarz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.