Skocz do zawartości

Ninja Gaiden 2


Gość Tajfun

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja też mam problem z dojściem do pierwszego save pointa w drugim rozdziale.

Moim zdaniem przegięli z tymi wybuchami. Podobnie z łucznikami.

 

Serio wolę walczyć z Resetsu, niż z tymi ninja. Każdy jeden przeciwnik w grze byłby lepszy, niż ninja.

 

Nie wiem, czy dam radę jakiś test zaliczyć. Na razie wykorzystuję glitch i mam już uzbierane gdzieś 17% maksa z esencji.

Opublikowano
Nie ,jemu po prostu chodzi o pierwsze podejście na Master Ninja .

Czyli, jak teraz gram sobie z full odpimpowanym ekwipunkiem na Wojowniku, to z tym samym sprzętem będę mógł grac tylko na Normalu, czy na innych poziomach trudnosci też?

Opublikowano
Tylko na tym samym poziomie trudności.

 

Jedyne, co przechodzi na inne poziomy, to czaszki i stroje.

Szajse...

 

A moze mi ktoś wytłumaczyc jak to w koncu jest z tym mieczem Genshin'a? Dostajemy go po walce, łaczymy z DS'em i zastepujemy tym zestawem Claw'a i Fang'a?

Opublikowano (edytowane)

NG2 na Wojowniku padło i jestem trochę zawiedziony :/ Kamera miał być poprawiona, ale powiedziałbym, że ją bardziej "popsuli" i głównie to robi za poziom trudności. Kamera jest raczej z oczu przeciwnika niż z za pleców Ryu, zawsze ktoś wyskoczy z poza ekranu i nas kosi, szczególnie denerwujące jest to z przeciwnikami, którzy od razu walą jakieś kombosy, np. z tymi dużymi filetowymi stworkami, skaczą z daleka i od razu lądują na nas i robią kombo. Kamera potrafi sama uciec i z widoku na przeciwników przeskakuje tam gdzie ich nie ma, bardzo denerwujące jest to w małych pomieszczeniach, korytarzach albo kiedy stoimy przy ścianie. A jak kamera już ustawi sie w miarę normalnie to jakiś wielki gość musi wskoczyć pomiędzy Ryu a kamerę i ch.u.j widać :/ Albo po prostu chmara gości zasłoni Ryu i nie wiadomo czy to my walimy czy to nas walą. Kolejna rzecz to kamera jest zdecydowanie za nisko, nic nie widać kiedy idzie się pod górę, albo w wysokiej trawie. Podniesienie trochę kamery i możliwość lockowania na przeciwnikach/bossach na pewno by poprawiło sprawę, ale i ułatwiło grę, więc tak raczej sienie stanie :/ Zwolnienia też są w menu, tam się kosi w zawrotnym tempie, a tutaj ślimacze tempo.

Mam wrażenie, że twórcom skończyły się pomysły jak zwiększyć/utrzymać poziom trudności i poszli na ilość a nie na jakość. Przeciwników da się dosyć łatwo pokroić, ale za to wyskakują ich dziesiątki i spamują czym się da, rakietami, shurikenami, kulami ognia czy innymi, często ustawieni są w grupach i walą bez przerwy. A kiedy już myślałem, że się zabawie, będąc na schodach do świątyni, gra masakrycznie zwolniła i niewiadomo co zrobić po zmianie z ultra szybkiej rozwałki na slowmotion :/ No kur.wa zanim wypuścili tą grę ktoś ją sprawdził? Zagrał w nią jakiś beta tester? To chyba logiczne, że przy setce przeciwników gra zwolni... Bossowie są znacznie łatwiejsi od tych z pierwszej części. Większość pada po kilkunastu sekundach i bez zbytniego wysiłku, tylko ci pierwsi są trochę trudniejsi i walka na statku przez dodatkowych gości. Poza tym, w większości miałem rangę Mistrz Ninja i jakieś 350k esencji do wydania, mogli by dać coś w rodzaju wooden sword. Karma na koniec to coś ok 21600000.

 

Po przejściu odpaliłem grę na Mentorze i od razu mnie zaj.eba.li xD Poziom podskoczył, tak jak i sapamowanie wszystkim co się da, od razu dostajemy wybuchającymi shurikenami i goście napierdalają rakietami ;p

 

IMO gra jest bardziej irytująca od pierwszej części, ale ciągle chce się grać. IMO gra lepsza od DMC4(chociaż tutaj dużo więcej trzeba się natrudzić na lepszą rangę) ;)

 

Kiedy zdobyliście achievementy Feat of a Thousand Obliterations i Feat of Ultimate Destruction? Jeżeli kogoś interesuje to gra jest dobra do łapania achievementów, za jednym przejściem ok 700 da się zdobyć, przy przejściu wszystkich test of valor i graniu na path of the warrior, do tego może jeszcze dojść jeden za czaszki (przeoczyłem gdzieś jedną :/)

 

Edytowane przez mario87
Opublikowano
Kiedy zdobyliście achievementy Feat of a Thousand Obliterations i Feat of Ultimate Destruction?

"Feat of Ultimate Destruction" zdobyłem w Wenecji, kosząc wszystko Windmillem :lol: Oczywiście jest to moje drugie podejście.

Opublikowano (edytowane)

Dzieki C1REX ,ale ten test był jednak łatwy. Lunar poprostu rozrywa na strzępy blacharzy .Za rzadko jej używam pewnie dlatego, że brak jej finezji 2 katan, którymi uwielbiam wszystko szatkować. Nawet specjalnie się nie natrudziłem, rozpiżyłem za 2 podejściem. Poprostu lałem co pod rękę podchodziło i dashowałem często tylko sie sypało z latających hydrantów. Muszę obadać resztę arsenału w końcu urlop mam to wieczorkami sobie pomęczę konsolę. Może ciebie i soula dogonię na masterze.

Edytowane przez Talon
Opublikowano

Doszedłem do drugiego sejwa w drugim chapterze.

Każda jedna walka, to wyzwanie. Ale nabrałem sporo skilla i zaczynają mi sprawiać frajdę walki z ninja.

 

Przypadkiem skasowałem fajny filmik, jak walczyłem o dordże.

Postaram się na youtube wrzucić dwa, które nagrałem Lunarem.

EDIT: Już się wrzucają.

 

 

Lunar rządzi. Tylko żeby izuna częściej wychodziła.

 

Co do kasy. zebrałem chyba ok. 2mln. Na liczniku przy sejwie miałem coś około 2.5 godziny. Realnie jednak sporo więcej na restarty wyszło.

Więcej nie zbierałem, bo nudno i ambicja mi nie pozwalała.

Opublikowano

Uzny - kolejne pytanie do Ciebie ;) Jak przebijałeś się przez kokony w rozdziale 13? Można na nie używać normalną broń czy jest jakiś inny sposób? IS mi się skończyły, a łuk i Windmill nie działa :/

Opublikowano (edytowane)

Ja kokony rozwaliłem 3 normalnymi ciosami TDS'a :P

 

 

Ile mniej więcej uzdrawiaczy będę potrzebował walcząc z obiema formami Archfienda?

Wystarczy 5x Lives of the Thousand Gods?

Zaznaczam, że jestem graczem raczej początkującym, gram na Acolyte ;p

Edytowane przez Wojtusior
Opublikowano (edytowane)

Tylko, że ja muszę dojść jak najdalej BEZ używania broni białej ;) Dlaczego? Ano DLATEGO :P

A taki zapas na pewno Ci starczy. Grunt to zrozumieć jak on walczy - wtedy pewnie i jednego LotTG nie będziesz potrzebował. Druga walka to tylko proste siekanie ;)

Edytowane przez marek1712
Opublikowano

wlasnie od kokonow musisz juz zaczac grac na achievementy, nie mozna tego rozwalic projectilami :) wyczysc te pomieszczenie z tych koscistych robali, zasejwuj i potem jeszcze grupka ninjasow bedzie w glownym holu, ich tez rozwal jeszcze windmilem/strzalami/ninpo i zasejwuj jeszcze raz. od tego momentu, przejscie gry to jakies 20min :) gratulacje.

Opublikowano (edytowane)

No do tego momentu właśnie doszedłem :) Z gratulacjami jeszcze poczekaj, bo nie pamiętam czy kogoś nie machnąłem przypadkiem na początku gry :lol:

Na wieczór się sprawdzi ;)

Edytowane przez marek1712
Opublikowano

Ta gra zaczyna mnie bardziej wkur$#@ć niż bawić. I nie mówię tu o poziomie trudności czy spamowaniu projectaili przez przeciwników...chodzi o zwolnienia na Mentorze. No kuźwa jak można wypuścić taki niedorobiony produkt? Zwolnienia i nagłe przyśpieszenia wyprowadzają mnie z równowagi, a szczególnie w momentach kluczowych, od których zależy być albo nie być w starciu. Ehhh...no coś nie halo...

Mentor jest umownie prosty, ale trzeba wykorzystywać co się ma. No i OT kiedy tylko się da. Projectile wrogów wkuźwiają na maxa :wkurzony: .

Opublikowano (edytowane)

Uzny - jednak dziękuję za gratulacje. Udało się. Specjalnie wyekwipowałem broń, której w ogóle podczas tego podejścia nie używałem czyli Tonfa. I co? I udało się :D Teraz jeszcze tylko kilka powtórzeń dla pozostałych broni i ach zaliczony.

 

Finalna wersja poradnika oczywiście znajduje się TUTAJ

 

Gdy namówię któregoś z kumpli do sprawdzenia angielskiej wersji poradnika będziecie mogli go podziwiać na GameFAQs ^^

Edytowane przez marek1712
Opublikowano

Polskojęzyczną wersję też można wrzucić. Nic nie stoi na przeszkodzie.

 

Ja właśnie wrzucam filmik/poradnik/reklamę Lunara. Można zobaczyć jak używać tej broni na najwyższych poziomach trudności i jak potężna jest to broń. Filmik z rozdziału trzeciego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...