Skocz do zawartości

Ninja Gaiden 2


Gość Tajfun

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie odnoscie broni: ktora ma najwiekszy demage i ogolnie jest "najlepsza"?

Eclipse Scythe (kosa) tylko że jest powolna, ale braki w prędkości nadrabia siłą i to z nawiązką, oraz ten podwójny miecz też jest niczego sobie.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma najlepszej broni ogólnie. Każda jest lepsza gorsza w innym aspekcie. Owszem grając na UT to kosa jest mocna bo ma UT które kroi z daleka ale np ET z tonfy zabija duże roboty z początku ch 9 i to nawet na mn ! Z broni które mogę polecić to lunar, szpony i kosa. Te bronie upgrejduje w 1 kolejnosci - lunar za 360UT oraz ET + za combo xxy, szpony za -> xxxxy oraz x+a, y xy (x+a namierza przeciwnika y robi flying swallow a xy to izuna z 50 metrów :> a kose za ut oraz a->yyy (ztcp). Co do mieczy w finalnej postaci (blade of the archfiend) to godne polecenia jest combo tył + yy dobry dammage ale broń praktycznie nie użyteczna bo dostępna pod koniec (chyba ze przy kolejnym przechodzeniu gry).

Edytowane przez mozi
Opublikowano

Umiejestnosci sie zeruja, bron spada do pierwszego levelu, z tego co pamietam, ale rownie dobrze moge sie mylic, dawno w ng 2 nie gralem ;]

Opublikowano

Umiejestnosci sie zeruja, bron spada do pierwszego levelu, z tego co pamietam, ale rownie dobrze moge sie mylic, dawno w ng 2 nie gralem ;]

Nie mylisz się. Grać można ze zdobytymi przedmiotami tylko na końcowym sejwie bez możliwości zmiany poziomu trudności gry.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mam szereg pytań. Może ktoś będzie potrafił na nie odpowiedzieć.

 

1. Zauważyłem, że po aktualizacji dasha z sierpnia gra mi gorzej chodzi. Czasami bieganie jest strasznie wolne. Podczas pojedynku z dwoma kolesiami wszystko wygląda jakby chodziło w 15 klatkach. Gdy doskoczy jeszcze ze trzech wszystko wraca do normy. Pierwsza walka z Genshinem jest wolniejsza. O ile sam boss porusza się z taką samą prędkością tak Hayabusa o 25% - 35% wolniej, zwłaszcza uniki i pewne kluczowe comba (XXY Lunar i XXXY DS). Przez takie kwiatki właśnie ginę na mentorze.

 

2. Zauważyłem, że podczas pojedynków z bossami na mentorze mam więcej kolesi niż pokazują filmiki ze strategiami. Normalnie Genshin ma trzech kompanów. U mnie zawsze czterech. Jak to wyjaśnić?

 

3. Alex prawie cały czas stosuje chwyt za mordę. Jest jakiś sposób na uniknięcie tego chamstwa?

 

4. W 13. chapterze przy ostatnim kokonie (Rasetsu) wykonuję na nim OT (jest aniacja) poczym nagle wskakuje animacja, że on mnie chwyta i rzuca. Pytanie jak koleś mógł się wyrwać z OT? Dodam tylko, że miałem wtedy Miecz Arcydemona.

 

5. Zdarzyło się również, że przeciwnicy rzucali mną (magusie i shurikenowcy najczęściej) podczas FS (DS), Wind Path i Zaraz po skończeniu Izuny (moment gdy ląduje się na nogach jeszcze przed powrotem do postawy pionowej). Izunę jestem sobie jeszcze wyobrazić (wróg ucelował akurat po skończeniu invincibility frame'a), ale FS i Wind Path (początek i środek animacji, też mają i-frame).

 

6. Czasami podczas walki z dwoma smokami (chapter 9) ginę od jednej wiązki lasera na pełnym życiu (na warrior i acolyte). To wygląda tak. Jeden smok wypuszcza kulę ognia, a drugi zaraz po nim zapodaje lasera (tego po całości nie prosto). I Jak mnie trafi, to znika cała energia i Game Over. Czy możliwe, że gra przypadkiem pomnożyła obrażenia? Zdarzyło mi się to 5 razy podczas całej kariery.

 

7. Sztuczka z trzymanie się blisko ramienia Achfienda (ostatni boss) już nie działa. Użyłem jest za pierwszym razem i gitara. Każde kolejne obejście gry to już zwykła walka. Dokładnie sprawdziłem na necie (faq + filmiki) gdzie się ustawić i jak atakować. I nie działa. Czyżby gra się nauczyła jak robić mnie w bambuko?

 

8. Gdy walczę z Arcydemonem (przedostatni boss) zdarza się, że koleś wali tylko niebieskimi czachami i nie mogę go zaatakować. Łuk potrafi tylko zniszczyć kilka sztuk, a one wciąż lecą. Ten przypadek miałem może ze dwa razy, ale warty jest odnotowania.

 

9. Zdarzyło mi się kilka razy zobaczyć jak wróg blokuje UT (tak UT). Przy walce z bossem to jeszcze rozumiem, ale kontra zwykli ninja? Również przytrafiło się tylko kilka razy (miałem pazury). Podejrzewam, że UT nie trafiło wroga (zapewne o milimetr) i to trochę wyglądało jakby zblokował (kamera jest zawsze do dupy).

 

10. Czy da się wpakować Genshinowi Izunę? Widziałem jak jeden koleś mieczem zadał ostateczny cios bossowi właśnie Izuną (to było w jedenastym rozdziale - walka blisko wulkanu). Mnie nigdy się to nie udało - niczym. Próbowałem nawet Underworld Drop, ale też nic.

 

11. Jak to się dzieję, że czasami Ninpo wyraźnie trafia w bossa, a ten nic nie traci? Mowa najczęśniej o Piercing Void zastosowane na Volfa (wykonuje ryk lub przemieszcza się). Zdarza się to bardzo, bardzo żadko, ale jednak.

 

12. Zgrałem patcha do gry i niektóre problemy z animacją zniknęły lub zmniejszyły się. A niektóre powstały. Zwłaszcza w trzecim i czwartym chapterze. Fajny patch, kurde faja.

 

13. I jeszcze na koniec. Czy mission mode działa z polską wersją?

 

 

Smoczy nindżo weź mój przeklęty miecz.

Opublikowano

Mam szereg pytań. Może ktoś będzie potrafił na nie odpowiedzieć.

 

1. Zauważyłem, że po aktualizacji dasha z sierpnia gra mi gorzej chodzi. Czasami bieganie jest strasznie wolne. Podczas pojedynku z dwoma kolesiami wszystko wygląda jakby chodziło w 15 klatkach. Gdy doskoczy jeszcze ze trzech wszystko wraca do normy. Pierwsza walka z Genshinem jest wolniejsza. O ile sam boss porusza się z taką samą prędkością tak Hayabusa o 25% - 35% wolniej, zwłaszcza uniki i pewne kluczowe comba (XXY Lunar i XXXY DS). Przez takie kwiatki właśnie ginę na mentorze.

Nie mam pojęcia. Mam starszy dashboard.

 

2. Zauważyłem, że podczas pojedynków z bossami na mentorze mam więcej kolesi niż pokazują filmiki ze strategiami. Normalnie Genshin ma trzech kompanów. U mnie zawsze czterech. Jak to wyjaśnić?

Nigdy mi się to nie zdarzyło. Z drugiej zaś strony są miejsca gdzie w ogóle dziwaczne rzeczy się dzieją: znikanie bossa, planszy, brak starcia.

 

3. Alex prawie cały czas stosuje chwyt za mordę. Jest jakiś sposób na uniknięcie tego chamstwa?

No jest dash, ale prawdę powiedziawszy chwyt Alexisa jest bardzo trudny do uniknięcia. Jest film kolesia, który rozpykał aniołka na MN bez straty energii, ale miało to miejsce za którymś tam razem. Szukaj na YT - BIOCulk.

 

4. W 13. chapterze przy ostatnim kokonie (Rasetsu) wykonuję na nim OT (jest aniacja) poczym nagle wskakuje animacja, że on mnie chwyta i rzuca. Pytanie jak koleś mógł się wyrwać z OT? Dodam tylko, że miałem wtedy Miecz Arcydemona.

Znów random. Miałem czasem takie akcje z Rasetsu, że bania mała. Np. podczas animacji zgonu jakimś cudem 'dotknął' mnie którąś ze swoich kończyn i byłem sztywny. Takie pierdoły się zdarzają. Niestety...

 

5. Zdarzyło się również, że przeciwnicy rzucali mną (magusie i shurikenowcy najczęściej) podczas FS (DS), Wind Path i Zaraz po skończeniu Izuny (moment gdy ląduje się na nogach jeszcze przed powrotem do postawy pionowej). Izunę jestem sobie jeszcze wyobrazić (wróg ucelował akurat po skończeniu invincibility frame'a), ale FS i Wind Path (początek i środek animacji, też mają i-frame).

Środek animacji? Nie powinno mieć miejsca to o czym mówisz. Fakt faktem na samym początku FSa, lub na jego końcu magowie mogą Cię dorwać, ale środek WP to już przegięcie. Może moment kiedy 'jesteś na głowie' przeciwnika odkrywa Cię na ciosy innych kolesi. Używaj również Guillotine Throw.

 

6. Czasami podczas walki z dwoma smokami (chapter 9) ginę od jednej wiązki lasera na pełnym życiu (na warrior i acolyte). To wygląda tak. Jeden smok wypuszcza kulę ognia, a drugi zaraz po nim zapodaje lasera (tego po całości nie prosto). I Jak mnie trafi, to znika cała energia i Game Over. Czy możliwe, że gra przypadkiem pomnożyła obrażenia? Zdarzyło mi się to 5 razy podczas całej kariery.

Normalka. W momencie kiedy trafia Cię wiązka lasera zaczynasz tracić życie, a zniszczenia dookoła dopełniają reszty. Miałem tak wiele razy.

 

7. Sztuczka z trzymanie się blisko ramienia Achfienda (ostatni boss) już nie działa. Użyłem jest za pierwszym razem i gitara. Każde kolejne obejście gry to już zwykła walka. Dokładnie sprawdziłem na necie (faq + filmiki) gdzie się ustawić i jak atakować. I nie działa. Czyżby gra się nauczyła jak robić mnie w bambuko?

Normalna walka? Czyli kolo nie chwyta się klifu? Jeśli jednak tak to między Twoimi atakami należy tylko dashować i atakować ponownie. Działa świetnie.

 

8. Gdy walczę z Arcydemonem (przedostatni boss) zdarza się, że koleś wali tylko niebieskimi czachami i nie mogę go zaatakować. Łuk potrafi tylko zniszczyć kilka sztuk, a one wciąż lecą. Ten przypadek miałem może ze dwa razy, ale warty jest odnotowania.

Używasz celowania? Jeśli tak to zapomnij o tym. To jest bardzo prosty boss na każdym poziomie trudności. Jedyne co robisz to skaczesz wzdłuż areny i robisz on-landing bow charge. Wciskasz B zaraz przed wylądowaniem po skoku. Odskakujesz kiedy pluje krwią (ze dwa/trzy skoki w drugą stronę) i natychmist robisz to samo. Nie zdąży wysłać nawet jednaj czaszki.

 

9. Zdarzyło mi się kilka razy zobaczyć jak wróg blokuje UT (tak UT). Przy walce z bossem to jeszcze rozumiem, ale kontra zwykli ninja? Również przytrafiło się tylko kilka razy (miałem pazury). Podejrzewam, że UT nie trafiło wroga (zapewne o milimetr) i to trochę wyglądało jakby zblokował (kamera jest zawsze do dupy).

Zdarza się, w NGB miało to czasem miejsce z samurajami w drugim chapter'ze. UT Lunarem nic jednak nie zablokuje.

 

10. Czy da się wpakować Genshinowi Izunę? Widziałem jak jeden koleś mieczem zadał ostateczny cios bossowi właśnie Izuną (to było w jedenastym rozdziale - walka blisko wulkanu). Mnie nigdy się to nie udało - niczym. Próbowałem nawet Underworld Drop, ale też nic.

Nie. Takiej możliwości nie ma.

 

11. Jak to się dzieję, że czasami Ninpo wyraźnie trafia w bossa, a ten nic nie traci? Mowa najczęśniej o Piercing Void zastosowane na Volfa (wykonuje ryk lub przemieszcza się). Zdarza się to bardzo, bardzo żadko, ale jednak.

Niektórzy bossowie mają również invincibility frames. Np. Volf podczas charge'a.

 

12. Zgrałem patcha do gry i niektóre problemy z animacją zniknęły lub zmniejszyły się. A niektóre powstały. Zwłaszcza w trzecim i czwartym chapterze. Fajny patch, kurde faja.

Fakt. Tylko o tym słyszałem ponieważ nigdy nie pobierałem, żadnego patch'a, ale potwierdzasz tylko to co inni zgłosili.

 

13. I jeszcze na koniec. Czy mission mode działa z polską wersją?

Hmmm, nie wiem. Nigdy nie ściągałem misji.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy jest jakiaś złota metoda na Test of Valor w trzecim chapterze na poziomie Mentor? Próbowałem już Wind Path --> Flying Swallow --> Izuna Drop (Szpony) oraz Wind Path --> XXY (Izuna lub ostro po łbie z Lunara). Stosowałem także wielokrotne, nieustające FS z DS lv. 2. Nic nie działa. Spamowanie Swallow niestety ma pewne przerwy (dostaje rzutami podczas nich), powietrzne combo z Lunara czasami nie trafia i rzucają mną lub dostaje tuzinem IS. Metoda z Falcon Talons była najlepsza, ale po rozwaleniu prawie trzech dych coś się wali i Ryu nie zawsze wykonuje co mu mówię. Zupełnie jakby gra zaczynała zipieć od przeliczania wrogów. A tych bynajmniej z ekranu nie ubywa.

 

Druga rzecz to jak często powinny zdarzać się skrzynki z nietoperzami? Rybki to nie problem, ale gacki już tak. Mam przynajmniej 2-3 skrzynki takie na chapter. Przypadek, czy może mam pecha? Albo gra robi mnie w wała?

 

I na koniec pytanie natury strategicznej. Kto szczerze lubił grać na Mentorze. To wszystko nie polega na umiejętnościach walki tylko na stosowaniu do bulu pięciu zagrań. Gdzie tu zabawa? Raczej głupota.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy jest jakiaś złota metoda na Test of Valor w trzecim chapterze na poziomie Mentor? Próbowałem już Wind Path --> Flying Swallow --> Izuna Drop (Szpony) oraz Wind Path --> XXY (Izuna lub ostro po łbie z Lunara). Stosowałem także wielokrotne, nieustające FS z DS lv. 2. Nic nie działa. Spamowanie Swallow niestety ma pewne przerwy (dostaje rzutami podczas nich), powietrzne combo z Lunara czasami nie trafia i rzucają mną lub dostaje tuzinem IS. Metoda z Falcon Talons była najlepsza, ale po rozwaleniu prawie trzech dych coś się wali i Ryu nie zawsze wykonuje co mu mówię. Zupełnie jakby gra zaczynała zipieć od przeliczania wrogów. A tych bynajmniej z ekranu nie ubywa.

 

Druga rzecz to jak często powinny zdarzać się skrzynki z nietoperzami? Rybki to nie problem, ale gacki już tak. Mam przynajmniej 2-3 skrzynki takie na chapter. Przypadek, czy może mam pecha? Albo gra robi mnie w wała?

 

I na koniec pytanie natury strategicznej. Kto szczerze lubił grać na Mentorze. To wszystko nie polega na umiejętnościach walki tylko na stosowaniu do bulu pięciu zagrań. Gdzie tu zabawa? Raczej głupota.

Każdy poziom powyżej czy poniżej Warrior'a to zgrzytanie zębami i przekleństwa. NGII w wielu momentach bazuje na absurdzie, a nie faktycznym poziomie trudności, który ma sprawiać satysfakcję.

 

Jeśli chodzi o pierwszy test, ciśnij parę ISów, kolesie będą pełzać w twoją stronę, a respawnować się będzie tylko jeden. Uważaj na magów bo ci kretyni zabierają masę energii. Na PotM czy PotMN to złota metoda. FT na łapska i FSujesz ich do bólu. Czasem trzeba wykonać OT, ale to nawet lepiej bo daje ci invincibility frame'a.

 

czesio: nie wiem czy to o czym piszesz jest możliwe.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Jakie tryby sa dostepne w grze, wiadomo, ze jest jakis tam Story Mode, ale co poza tym ?

 

Nie chodzi mi o jakis platny DLC, tylko to co jest w samej grze.

 

Czy w grze jest jakis zegar liczacy czas gry, ile zajmuje jej przejscie na najnizszym poziomie trudnosci ? :)

 

Jeszcze jedno - czy wersja gry z UK. (angielskie napisy na pudelku) ma poslkie napisy w grze i menu ? :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Path of the Acolyte - Easy

Path of the Warrior - Normal

Path of the Mentor - Hard

Path of the Master Ninja - Very Hard

 

Jest zegar.

 

Najniższy poziom trudności dla laika to jakieś 10 godzin gry.

 

Z tego co wiem wersja UK posiada napisy PL. Mogę się jednak mylić. Nigdy takie rzeczy mnie nie obchodziły.

Opublikowano (edytowane)

Dzieki, chodzi mi jednak o tryby gry (to co jest do wyboru w Menu glownym) - Story mode, Options i takie tam, a nie poziomy trudnosci. :)

 

Czy NG2 jest na tyle trudne, ze najlepiej zaczynac od Easy ? :)

Edytowane przez saptis
  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na pewnym serwisie aukcyjnym (he,he) zakupiłem NINJA GAIDEN II właśnie, ale nie zauważyłem innej wersji językowej. I tak przyszło do mnie wydanie włoskie. Czy ktoś z Was posiada takowe i może napisać czy jest angielski w grze i polskie napisy? Ja sam nie mogę sprawdzić, bo stary x mi się zepsuł i zbieram na slimkę.

  • 1 rok później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Wróciłem do NG2S po jakimś roku i zauważyłem, że siedzę na Mentorze w 5 misji. I tak jak myślałem, po takiej przerwie jestem cienki jak nie wiem xD

Mam problem z dwoma pajacami pod koniec misji z Momiji, Nie mam miksturek, bo zawsze jedną dużą tracę na te duże demony zaraz przed bossami. Nie mam pojęcia jak się z nimi rozprawić :(

  • 4 lata później...
Opublikowano

Bardzo fajna ta gra. Przyznam się, włączyłem chyba to Easy (nie jestem pewien) bo po prostu jestem tragiczny w tę serię. Jedynka też mi nakopała do dupy. A tak idzie mi całkiem, całkiem. Jak przejdę, bo obiecuję sobie zrobić 2 playthrough na Normalu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...