Bzduras 13 087 Opublikowano 30 stycznia Opublikowano 30 stycznia Mam nadzieję że tryb "Insanity" czy coś podobnego, w którym liczba przeciwników będzie równa tej z oryginału. Ogrywam teraz NG2 na świeżo po Blacku i to, co tam się na Mentorze dzieje to jest Niebo a ziemia względem nowego wydania. Ze zwiększeniem liczby modeli na ekranie nie mają problemu, już cutscenka z Elizebet ofiarującą coś tam komuś tam, nie wiem, jest znacznie bardziej wypchana liczbą postaci na ekranie niż miało to miejsce w Sigmie. Na PC za moment będzie mod ze zwiększoną liczbą przeciwników właśnie, bo spawnowanie kontroluje się wartościami w pliczku. W ten sposób zresztą FiendBusa zrobił z Sigmy 2 na PC coś, w co da się grac jak człowiek i liczba chopków atakujących naraz jest niemal 1:1 z oryginałem. Swoją drogą to XM nie kłamał, Mentorek w dwójce to jest droga przez mękę zarówno przez sam poziom trudności jak i iście kretyńskie sekcje (chapter 10 choćby), za którymi kompletnie nie tęskniłem i ciagną się jak flaki w oleju. Ale sieka jest tak soczysta, że wynagradza ten trud. Cytuj
Szermac 3 060 Opublikowano 30 stycznia Opublikowano 30 stycznia No ja ogólnie kojarzę, że w OG Mentor to taki bliski Master Ninja w Sigmie 2 xd Cytuj
Bzduras 13 087 Opublikowano 30 stycznia Opublikowano 30 stycznia Jest walka o przetrwanie, na razie mam tempo jeden chapter na dwa dni Cytuj
Szermac 3 060 Opublikowano 30 stycznia Opublikowano 30 stycznia Nie sądziłem, że jest taka różnica między Mentorem a Master Ninja w tym nowym Blacku 2. Mentor to spacerek, ten MN to jest jakieś serio nieporozumienie. W sensie, nie jestem w stanie ogarnąć jaki progress muszę wykonać i w czym, i jak, aby przejść to na MN, gdzie znajduję się ta różnica w graniu i skillu, kiedy zachodzi przemiana? xD Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 30 stycznia Opublikowano 30 stycznia Gra świetna, co ciekawe od krytyczków 82/100, ale przy tych shadowdropach to chyba wszyscy mają te recki w doopie :). Cytuj
Soul 1 343 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego Lecę 7 chapter na MN, ile mi w kość dało granie Momiji a to nie koniec, jeszcze dwie dziewczyny do ogrania... Ryu idę momentami jak burza. Cytuj
Szermac 3 060 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego 8 minut temu, Soul napisał(a): Lecę 7 chapter na MN, ile mi w kość dało granie Momiji a to nie koniec, jeszcze dwie dziewczyny do ogrania... Ryu idę momentami jak burza. 1 Cytuj
XM. 11 298 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Kurwa - lekki zawód ten Black xD ogólnie czekam na pudło i dopiero pogram (akurat między xcx a doom wpadnie), ale pozyczylem konto z passem i sprawdziłem bo zaciekawiły mnie opinie o braku responsywnosci w sterowaniu. Tak, zgadzam się z tym - jest trochę inaczej, ale idzie się przyzwyczaić natomiast chodzenie marszem należy unikać i poruszać się tylko i wyłącznie dash+kierunek. Co mnie bardzo niemiłe zaskoczyło to poziom trudności - VH pierwsza runda idzie na strzał, jest banalnie, a samych walk jest z 3x mniej niż w og, jest to ogólnie poziom normalny z wersji 360. Na ten moment mogę tyle napisać, resztę jak przejdę za parę miesięcy gre, ale no pierwsze wrażenie słabe i nadal podtrzymuje zdanie - kto ma xboxa to lepiej grać w glorious 4k60 BC dwójki niż sigmę/Black 2. Cytuj
GearsUp 451 Opublikowano 6 lutego Opublikowano 6 lutego Taki komentarz pod filmem DF: 60 fps > 120 1 Cytuj
devilbot 3 804 Opublikowano 6 lutego Opublikowano 6 lutego Skończyłem narazie przygodę z Blackiem 2. Przeszedłem najpierw na normal i był to zerowy poziom trudności. Zacząłem drugie przejście na master ninja i było chujowo, trzeba cheesowac, skakać jak małpa i sępić na UT. Jasne, mógłbym tak przejść ale mi się nie chciało. Zacząłem więc i skończyłem na very hard i w sumie też było za łatwo. Fajny remasterek i naprawdę ładny z dużą wadą - hayabusa porusza się ociężale i jest spore opóźnienie. Fajnie w sumie że powstał i chłopaki przy okazji potrenowali pewnie unreal engine 5 przed zabraniem się do ng4. Grało mi się spoko ale niestety istnieje oryginalna ng2. Opus magnum mistrza. Dużo bardziej responsywna i intensywniejsza od Black 2 nawet na normalu ze względu na liczbę przeciwników i częstotliwość starć. Teraz robię przejście zwykłego ng2 i jest to jednak dużo lepsza gra 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 6 lutego Opublikowano 6 lutego 1 godzinę temu, GearsUp napisał(a): Taki komentarz pod filmem DF: 60 fps > 120 A myślałem, że mi się tylko wydaje, że coś jest zjebane, dałem locka na 60 i jakoś lepiej mi się grało na tym. No jednak to jest stara gra tylko przeniesiona na nowy silnik, więc jest jak jest. Cytuj
Bzduras 13 087 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego https://www.nexusmods.com/ninjagaiden2black/mods/30?tab=description Mówiłem, że długo się nie zejdzie z modzikiem od pana FiendBusa Przywrócone ilości przeciwników z NG2 i masa różnych tweaków mających na celu jak najbardziej odtworzyć to, co było w OG2. Modzik do wersji GP/Steam, polecam dla pecetowicza. 1 Cytuj
Soul 1 343 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego (edytowane) No ja ogrywam na PC - z wersji na GP też działa? Ok doczytałem, że działa Edytowane 8 lutego przez Soul Cytuj
Bzduras 13 087 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego Tak, są dwie osobne wersje, nie da się ich pomylić. Cytuj
Soul 1 343 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Master Ninja skończony, wszytskie stroje odblokowane Cytuj
Bzduras 13 087 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego https://teamninja-studio.com/ng2black/us/update/ Cytat Additional Content: New Game+ Added the ability to begin a new game on a difficulty level you have previously cleared with the weapons and Ninpo you obtained in your previous playthrough already unlocked. When starting a new game this way, your weapons and Ninpo will be reverted to level 1. Photo Mode Added Photo Mode to the in-game Options Menu. You can move the camera around within a set limit to take screenshots. Ability to Hide Projectile Weapon Added a "Show Projectile Weapon" option under "Game Settings" in the Options Menu, which allows you to hide your projectile weapon while it is carried on your back. Adjustments: Lowered the HP of enemies in Ch. 8, "City of the Fallen Goddess" Lowered the HP of enemies in Ch. 11, "Night in the City of Water" Raised the number of enemies in Ch. 13, "The Temple of Sacrifice" Raised the number of enemies in Ch. 14, "A Tempered Gravestone" Raised the damage dealt by some of Ayane's attacks. Bug Fixes: Fixed control issues that occurred when playing at over 120 FPS or while under high computing load. Fixed an issue where controllers would not vibrate based on computing load or FPS settings. Fixed bugs that caused the player to go out of bounds during certain chapters. Fixed bugs that made it impossible to progress during certain chapters. Fixed a bug which caused the game to crash during long play sessions. Other minor bug fixes 5 Cytuj
XM. 11 298 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego No, jeszcze z parę upów i będzie dobra gra. Cytuj
devilbot 3 804 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Ciekawe czy naprawiło to gigantyczny lag i opóźnienia w sterowaniu hayabusą. Bo silnik jest jaki jest z gówna bicza nie ukręcą 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 531 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego co ten XM dupi, dobry slasherek - a patrząc, że konkurencja praktycznie nie istnieje to można powiedzieć, że najlepszy wydany w tej generacji xD Cytuj
Soul 1 343 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego 37 minut temu, devilbot napisał(a): Ciekawe czy naprawiło to gigantyczny lag i opóźnienia w sterowaniu hayabusą. Bo silnik jest jaki jest z gówna bicza nie ukręcą Skończyłem grę na MN i no nie odnotowałem. Cytuj
XM. 11 298 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego 34 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): co ten XM dupi, dobry slasherek - a patrząc, że konkurencja praktycznie nie istnieje to można powiedzieć, że najlepszy wydany w tej generacji xD Pamiętaj - Ja trochę inaczej patrzę na gry z tej serii niż typowy gracz z doskoku. To już trzecia wersja dwójki i oczekuje trochę więcej, ale tak jak pisałem wcześniej - więcej napisze jak przejdę przy wydaniu pudełkowym. Cytuj
Bzduras 13 087 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego A ja patrzę z perspektywy starego slasherowego konia i NG2B jest zajebiste. I co teraz? 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Nie jestem jakimś slasherowcem i gry nie skończyłem jeszcze, podoba mi się, ale ten silnik do slasherów to jest kataklizm, stutter obecny, problemy z +60 fps na PC (potwierdzone problemy z combosami i timingiem). Jak UE5 do czegoś nie domaga, to do takich gier, głupia decyzja, mijają lata, a UE5 dalej nieogarnięty przez branże. Cytuj
Paolo de Vesir 9 531 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Tak jak bzduras pisze - pewnie kiedyś to było i jak porównujemy czy na mapie 7. w lewym skrzydle jest więcej szponiastych względem oryginału lub Sigma to można mieć wnioski, oczekiwania i przemyślenia. ale ja w NG2 grałem na X360, w okolicach premiery, nie pamiętam z tej gry zbyt wiele i poniekąd wersję Black postrzegam jak nowy tytuł, a jaki ten NG2B? zajebisty Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.