Bzduras 13 092 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Teraz, KrYcHu_89 napisał(a): problemy z +60 fps na PC (potwierdzone problemy z combosami i timingiem) Cytat Bug Fixes: Fixed control issues that occurred when playing at over 120 FPS or while under high computing load. Oj, nie czytało się pacznołtsów. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 531 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego albo leci na niespatchowanym piracie 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego No i fajnie, bo dzisiaj miałem wracać do gierki w ch9 dopiero :D. Cytuj
devilbot 3 804 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Na pc input laga nie ma o ile sprzęt trzyma 120fps. Jeżeli nie trzyma to jest tragedia tak jak na konsolach gdzie nie jest możliwe 120. No ja skończyłem 2 razy 2black i zaraz po tym przeszedłem raz oryginalne ng2. No jest dużo płynniej o responsywniej i nie trzeba tego sprawdzać niczym. Ale podoba mi się Black 2. Zmiany w ustawieniach przeciwników i wyjebanie niektórych bzdur z oryginału na plus. Tego harpuna czy starć z bosami w stylu narqz te dwa ogniste pancerniki. Jebać to. Cytuj
XM. 11 299 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego 20 minut temu, Bzduras napisał(a): A ja patrzę z perspektywy starego slasherowego konia i NG2B jest zajebiste. I co teraz? Nic, czy ja się rzucam? Napisałem swoje i tyle. Cytuj
Paolo de Vesir 9 531 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego 2 minuty temu, devilbot napisał(a): Jeżeli nie trzyma to jest tragedia tak jak na konsolach gdzie nie jest możliwe 120. Wydaje mi się, że PRO ma tryb 120 klatek. Cytuj
Bzduras 13 092 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego 13 minut temu, XM. napisał(a): Nic, czy ja się rzucam? Napisałem swoje i tyle. Czyli prawidłowa odpowiedź na pytanie to "i gówno". Też się nie rzucam, tylko ostatnio sporo narzekasz na gierki i martwię się, że dopadnie Cię choroba zwana "mejmozą". 11 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Wydaje mi się, że PRO ma tryb 120 klatek. XSX też ma, ale na obu konsolach to raczej tryb "czasami więcej niż 60, ale za to rozdziałka szoruje po dnie" FPS Mode. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Po patchu na PC spore zmiany na plus i nagle combosy lepiej wchodzą :). To co się najbardziej zestarzało w tym gameplay loopie to praca kamery :D. Cytuj
Beelzeboss 339 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Szkoda, ze black nie lata miejscami w 12 fps i wybuchające shurikeny nie przyklejaja sie co milisekunde. Brakuje tego og experience na master ninja. Cytuj
devilbot 3 804 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego 7 godzin temu, Beelzeboss napisał(a): Szkoda, ze black nie lata miejscami w 12 fps i wybuchające shurikeny nie przyklejaja sie co milisekunde. Brakuje tego og experience na master ninja. No to właśnie patch dodał sporo tych ninja z wybuchającymi shurikenami. Na schodach ze 20 doszło. Będzie dobrze. Cytuj
Bzduras 13 092 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Włączyłem sobie schody wczoraj żeby zobaczyć, jak to wygląda - teraz jest kozacko, pomyślałem, teraz jest feeling NG2 w tym momencie. Potem odpaliłem Mentorka i schody w oryginale. Powiedzmy, że przed Team Ninja jeszcze długa droga xd To co tam się działo to przechodziło ludzkie pojęcie momentami. A najfajniejszy moment to ten, w którym już myślałem, że przeszedłem tę sekcję, zadowolony z życia idę do góry, przechodzę sobie na ostatnią sekcję schodów i nagle spawnuje się chyba z 30-40 wrogów naraz No przecież tego szaleństwa to w ciągu dwóch generacji nie dogonią. Cytuj
Szermac 3 063 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego No, elegancki patchyk. Fajnie, że dodali NG+, można wyżywać się na Mentorku od początku, całą gamą broniek, nie nudzi się ten Gaidenek Cytuj
Bzduras 13 092 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Jedynie mam trochę żal do tego NG+, że postanowili zostawić odblokowane brońki i ninpo, ale na 1 levelu Jednak Chapter Challenge w tej materii lepsze, bo wskakujesz i masz wszystko ulepszone na maks. Do niezobowiązującego wyżycia się na wirtualnych chopkach nadaje się bardziej. Mimo tego wszystkie zmiany w tym patchyku są na duży plus i fajnie, że nad tym dłubią. Cytuj
Szermac 3 063 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego A no w sumie ta, umknęło mi to, że w Chapter Challenge wszystko od strzała na maks jest xd Ale ciul, ważne, że szybko można sobie Tonfe zmaksować w story 1 Cytuj
Bzduras 13 092 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Jeszcze co mam na wishliście: wywalić z Tag Missions słówko "Tag" i dorzucić możliwość grania w nie solo bez AI. Dużo fajnego mięska tam siedzi, ale przejmowanie się ludkiem sterowanym przez konkuter podczas robienia survivali jest strasznie męczące i ściąga całość w dół. Gdyby dało się wskoczyć w to solo to Cytuj
Szermac 3 063 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego To prawda. Mi zostały Misje z MN i UMN, ale ciężko Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ograne, gra mi się podobała, nie wiem czy na tyle, żeby ograć pozostałe, oprócz zapowiadanej nowej 4rki, natomiast no ta praca kamery w niektórych chapterach pod koniec o jezu co za tragedia. Rozumiem, że tak samo było w OG, ale no te nowe gry to jednak zrobiły znaczny progres w tym aspekcie. Starzy wyjadacze NG pewnie się z tym nie zgodzą, ale czuć, że to wszystko jest okrutnie stare gameplayowo :). No ale grafika i samo siekanie wrogów/bossów najwyższa liga, więc rozumiem, co te 17 lat temu mogło tutaj przyciągać. 7/10 na dziś. Cytuj
Szermac 3 063 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): Ograne, gra mi się podobała, nie wiem czy na tyle, żeby ograć pozostałe, oprócz zapowiadanej nowej 4rki, natomiast no ta praca kamery w niektórych chapterach pod koniec o jezu co za tragedia. Rozumiem, że tak samo było w OG, ale no te nowe gry to jednak zrobił znaczny progres w tym aspekcie. Starzy wyjadacze NG pewnie się z tym nie zgodzą, ale czuć, że to wszystko jest okrutnie stare gameplayowo :). No ale grafika i samo siekanie wrogów/bossów najwyższa liga, więc rozumiem, co te 17 lat temu mogło tutaj przyciągać. 7/10 na dziś. No raczej, że ograj potężną jedynkę, w wersji Sigma, albo Black! Cytuj
Beelzeboss 339 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Gra się nie zestarzała ani trochę gameplayowo, to pozostali w branży zaliczyli regres. Ja dziś lecę z master ninja. Nigdy nie byłem fanem szponów, a teraz ->Y za bardzo nie delimbuje, wiec jeszcze bardziej ich nie lubie. Lunar mi się przejadł, a na miecz szkoda marnować kasy. Czekam z utęsknieniem na kolejne chaptery i bronie. Szkoda, że od początku nie ma sie dostępu do całego gearu. 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 558 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Szpony dają radę. No tak rozumiem pływanie i skakanie, wspinaczka to fantastyczna realizacja, gdzie nowe gry rzeczywiście nie wprowadziły dobrych zmian w następnych generacjach. Tutaj akurat podchodziłem do tej gry jako zupełnie nowej, natomiast trochę się właśnie boję np. remake'u MGSa bo tam jest gorsza sytuacja, a też prawie nie będzie zmian w samej rozgrywce. Cytuj
Beelzeboss 339 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Największy plus szponów to flying swallow -> izuna drop. Fajne animacje, ale na master ninja nie można sobie za bardzo pozwolić na dłuższe combosy, bo zaraz ze dwa shurinkeny przykleją się do pleców. XX>XYYY jest dobre na wielu bossów. Raczej na dole listy broni, szczególnie, że nie ucina już tak kończyn. Ciekawe, że szpony dostały nerf, a tonfa już nie. Cytuj
Beelzeboss 339 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ostatni raz używam szponów w tym runie. W misji 6 jest już bota, wiec wpakuję tam całą zgromadzoną esencję. 360Y szponami to też fajny atak. Nie wiem jak z iframe, ale jeszcze nie zdarzyło mi się oberwać podczas animacji. Na Aleksego tym razem kij, bo jedyny ulepszony do lvl3 1 Cytuj
Soul 1 343 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego Akurat tak właśnie się biję tego bossa, lunar i ten konkretny atak Cytuj
Paolo de Vesir 9 531 Opublikowano 16 lutego Opublikowano 16 lutego Pięknie się ogląda te wasze tańce panowie @Beelzeboss i @Soul, zwłaszcza te podniebne kombinacje incha. Widzę, że tego trzeba będzie się nauczyć jeśli próbował będę wyższych poziomów. Ja dzisiaj zapewne domknę NG2B na mentorze, z perspektywy skończenia 13 poziomu cieszę się, że przy levelu 4 przeskoczyłem z normala, ale trochę teraz żałuję, że nie postawiłem od razu na very harda które zostawię sobie kiedyś na powtórkę, może na innej konsoli. Zalety? Mógłbym wymieniać na pęczki - przez naprawdę różniące się w walce bronie, satysfakcjonujący system walki premiujący crowd control, różnorodność wrogów jakiej nie widziałem w żadnym slasherze w tej generacji (w sumie to były jakieś?), uczciwie wyważony poziom trudności który nie dość, że nie podbija po prostu życia wrogów to zmienia raczej ich liczebność, kombinacje w grupach, a przede wszystkim uczy, że tego nie da się po prostu sforsować. Na oddzielny akapit zasługuje BRUTALNOŚĆ walki, które jest karykaturalnie przerysowania, a przez to cholernie satysfakcjonująca - to jak każda broń ma kilka finiszerów w zależności od naszego ustawienia czy rodzaju wroga, sprawia że widać napracowanko. Muzyka nie zapadła mi jakoś szczególnie w pamięć, chociaż motyw przewodni to miazga, ale graficzka robi naprawdę świetne wrażenie dzięki oświetleniu. Jeśli w tym kierunku miałby iść jej rozwój to count me in, na błękitną wodę z pewnego etapu z połowy gry mógłbym patrzyć godzinami. Wady? W sumie trzy, ale poważne - kamera, kamera oraz kamera. Chyba wszyscy którzy grali wiedzą o co chodzi. Naprawdę nie mogę doczekać się premiery czwórki, takich gier po prostu brakuje. 2 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.