Yap 2 795 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 Jestem właśnie w jedenastym chapterze i ile muszę się nawściekać, żeby się otrzepać z explosive shurikens to bania mała. BTW. Rex o so chosi z tym trikiem przy walkach z Rasetsu? Robię dokładnie tak jak jest na filmiku, ale jakoś nie mogą mnie przepchnąć przez tą szczelinę. Próbowałem rozwalić ich na pałę i prawie mi wyszło, ale za dużo projectaili przyjąłem na klatę. Zdaje się, że sobie podaruję i jednak zastosuję ten myk...byle działał. Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 Teraz jestem na początku ch.3 i nie mogę się przebić przez pierwszą chmarę latającym fiendów (które strzelają i przelatują np. przez latarnie - ultra-cheap). Filmik instruktażowy jak używać Lunara. [...] Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 ...o so chosi z tym trikiem przy walkach z Rasetsu? Robię dokładnie tak jak jest na filmiku, ale jakoś nie mogą mnie przepchnąć przez tą szczelinę. Po prostu gdy będziesz miał przyklejonego IS - podskocz chwilę przed wybuchem i trzymaj analoga wychylonego w stronę szczeliny. Mnie za pierwszym razem nie wyszło i wpadłem do wody (można przejść przez te głupie konary) - gdy wróciłem do bramy już frajerów nie było <_< Za drugim razem poszło bez problemów Hlipo - łatwo pokazać te zwykłe nietoperki są proste. Mnie się rozchodzi o te fruwające, które cały czas plują fireballami :| Zrobić wtedy UT to cud. Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 Gdy zlikwidujesz tych standardowych to tamci powinni zejść na ziemię Cytuj
Gość Soul Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 Na tych fiendów lunar -> A+X ,X,X,Y ,po takiej akcji zazwyczaj nie mają ręki albo głowy ,robimy wykończenie Y i UT 360Y i tak do bólu Ci przeciwnicy są prości jak drut i to dosłownie. Yap mi się ten glich udał za 3-4 razem grunt to zmienić sobie dobrze kamera i wykonać dasha z cieniem. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 Hlipo - łatwo pokazać te zwykłe nietoperki są proste. Mnie się rozchodzi o te fruwające, które cały czas plują fireballami :| Zrobić wtedy UT to cud. Praktycznie zawsze jak się je spotyka, to można schować się za ścianą i robić trik z łukiem. Trik działa tylko, gdy mamy ścianę po lewej stronie. One w nas nie mogą strzelić, ale my możemy w nie. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 mam pytanie, ile kosztuje dodatek ( 1rwszy ) do NG2? 200MP? Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 po 200 za każdy rodzaj strojów (fiend, biometal i coś jeszcze) Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 O co chodzi z tymi test of valor?Kiedy można je zrobić? Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 W rozdziale 2 będziesz miał placyk, na którym będzie się pojawiała masa wrogów. Gdy ich wszystkich rozwalisz będziesz mógł z ołtarza zabrać "Rod of Trials". Od tej pory, gdy zobaczysz niebieski okrąg na ziemi będziesz mógł wykonać Test of Valor (9szt jest w grze, pierwszy jest przed bossem z rozdziału 3 - nie sposób nie zauważyć). http://pl.youtube.com/results?search_query..._type=&aq=f Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 mozna gdzies na screenach zobaczyc te stroje? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 http://i75.photobucket.com/albums/i297/gra...costumelist.jpg Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 (edytowane) Soul, C1REX - dzięki, faktycznie działa. W zwarciu kombo Soula, a jak co to chowanie się za teksturami i 360UT A teraz doszedłem do ToV1 i muszę powiedzieć: JEST OSTRO Cały czas się męczę, szponami do9 bólu FS->ID ale tej wiary jest zbyt duży natłok Patrzyłem jak to robi shinobier ale ja tak nie umiem EDIT: Przeszedłem... po 3h(!). Zużyte LotTG i 3x ziarenka oraz 3x grzybki. Było ostro, praktycznie za sam ten test mógłbym dostać achieva za 100 wybranie kontynuuj A ile razy ID szponami zrobiłem? Szkoda tylko, że mało kasy za nich dostałem - ale tak to jest jak się nie używa UT... Czy gdzieś jeszcze jest taki chory test? Edytowane 13 lipca 2008 przez marek1712 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 3 i 4 jest dość trudny. Tzn. z tych, które warto robić. Drugi jest śmiesznie łatwy i spokojnie bez traty energii można zaliczyć. Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 14 lipca 2008 Opublikowano 14 lipca 2008 No właśnie wczoraj doszedłem do ToV2 i muszę powiedzieć, że oberwać tam to trzeba mieć wielkiego pecha Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 14 lipca 2008 Opublikowano 14 lipca 2008 ToV5 chyba, ten z mechami i żołnierzami z bazookami mnie doprowadzał do szału, to chyba była piatka własnie. Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 14 lipca 2008 Opublikowano 14 lipca 2008 (edytowane) Eee - to chyba obie daruję <_< Choć pomęczyć się można. Dzisiaj ktoś na GameFAQs napisał, że wyszedł kolejny patch. Pojawiło się wam coś? Mnie nie... Edytowane 14 lipca 2008 przez marek1712 Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 15 lipca 2008 Opublikowano 15 lipca 2008 Skonczylem pierwszy chapter. Gram od razu na Warrior, co by sie nie cackac... i poki co mieszane uczucie in minus w wiekszosci. Grafa jest solidna, ale nie sprzedaje kopa w twarz jak robil to poprzednik Ciecie przeciwnikow, kombosy to mistrzostwo swiata... ale czy ktos spodziewal sie czegos innego? Wieksze pole widzenia... Tokio... samochody jezdzace po ulicy... in plus Framerate... to jedna wielka zenada. Animacja spadajaca do 5 klatek na sekunde i slide show przy 7 przeciwnikach na ekranie?? Czy TECMO pogielo??? Zenujaca sprawa... Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 15 lipca 2008 Opublikowano 15 lipca 2008 Zeratul - spodoba Ci się Też marudziłem, ale dopiero potem się gra rozkręca A ja stanąłem na ToV3 na Mentorze Obrałem taktykę Shinobiera czyli bieganie w kółko (oczywiście przewrót->skok) i potem XYY Kusaria-gamą. Wykoszenie tym wilczków trochę zajmuje (no i jeszcze trzeba się było nauczyć strząsania IS ) ale potem jednak najbardziej wkurzające są wilkołaki. Niby prosto je rozwalić (noobiarsko FS z dwóch mieczy) ale ciągle obrywam nisko przelatującymi zwłokami i mnie ubijają Wkurza to trochę, bo jedno podejście to ~30min. Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 15 lipca 2008 Opublikowano 15 lipca 2008 Nie lepiej czasem 360UT1 Lunarem robić? Zabija przeciwnika na miejscu i paradoksalnie lepiej moim zdaniem właśnie ładować pierwszy level niż drugi. Jeśli w pole rażenia UT dostanie się 2/3 kolesi to pozamiatane. Należy tylko uważać na mięso, którym rzucają wilkołaki. Na Mentorze podarowałem sobie jedynie pierwszy ToV bo nie chciało mi się użerać z wbitymi we mnie 6oma ESami. Reszta jest do pchnięcia, a co niektóre nawet wręcz do przepłynięcia przez nie...od momentu kiedy ma się już kosę . Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 15 lipca 2008 Opublikowano 15 lipca 2008 Masz rację, jednak 360UT było niezastąpione na wilczki. Potem tylko FS z dwóch mieczy do bólu na wilkołaki i luz. Teraz jestem goły i wesoły - 0 sprzętów leczących Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 Niech ktos to potwierdzi lub zdementuje.Te apdejty wyeliminowaly ten slynny slideshow na schodach w walce z setka ninji? Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 (edytowane) Ostatnio jak grałem na Warriorze to było to samo A mnie za niedługo czeka ToV4: trzymajcie za mnie kciuki EDIT: Olałem to - szkoda czasu i nerwów. Za to Volf zszedł w tempie ekspresowym Edytowane 17 lipca 2008 przez marek1712 Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 Czyli potwierdziłeś, że jest najprostszym bossem w grze. Nie zrobić go no hurt to grzech . Problemem mogą być wilkołaczki zaraz po nim... Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 najprostszy jest koles z ktorym walczymy na lawie, w rogu uwalilem go przy pomocy jakiegos glitcha, nic nie mogl zrobic, lunarem. Jakies 10 sek. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.