Scorp1on 8 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 scany screenow http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28389&r=top "Na razie wiemy jedynie, że nowa gra powstaje z myślą o PeCetach oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Produkcją zajmują się połączone sztaby Id Software i Raven Software, natomiast wydawcą będzie Activision. Akcja zostanie osadzona w trakcie II Wojny Światowej, a jednym z kluczowych elementów zabawy ma być wykorzystywanie nadprzyrodzonych mocy – zarówno przez nazistów, jak i przez głównego bohatera." GOL prawdopodobnie wiecej info uzyskamy na E3 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Szkoda tylko, że ID nie potrafi już robić dobrych gier. Utopili się w archaizmach i nic dobrego z nowego Wolfa może nie wyjść. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 13 lipca 2008 Autor Opublikowano 13 lipca 2008 Ja tam po ciuchu licze na niego, oby byl grywalny, fajny multi posiadalo bo QW to straszny nie wypal, trzeba byc jepnetym by zmienic klimat z WW2 na Quake . Ubersoldier tez nie byl najwyzszych lotow ale przyjemnie sie gralo. Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Blazkowicz z magicznymi mocami? ktoś tu chyba pozazdrościł sukcesu Bioshock'owi Cytuj
Jędrek 3 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 zeby tylko z tymi mocami nie przegieli... Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 Obrazki w hi-resie - IMO przesłabo się to prezentuje... Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Obrazki w hi-resie - IMO przesłabo się to prezentuje... Mnie się to widzi bdb - jestem przekonany że gra będzie lepsza niż - praktycznie nic nowego do rozgrywki nie wnoszące - COD 2/3 ( czy MOH : V ) , choć nie będzie od nich ładniejsza ( szczególnie od COD3 ) - ale tak ma być , bo te tytuły postawiły na oprawę AV i otoczkę , a nie na silnik , konstrukcję poziomów , czy przemyślenie i dopracowanie koncepcji rozgrywki . Jeśli dla kogoś najważniejsze są oprawa AV i otoczka ( czyli ktoś - głównie - ogląda grę , a nie "zanurza" się w rozgrywce ) , to może się zawieść . Cytuj
milekp 78 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Zagrywałem się w RTCW i jedyne co mnie wqur..zało to wprowadzenie duchów, upiorów i innych tego typu monstrów. A tu widzę, że fabuła jeszcze bardziej skręca w stronę paranormalną <_< Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 RTCW na pierwszego X'a było świetne, mam nadzieję że tutaj nie będzie gorzej. Jedynie czego się obawiam to tych możliwości paranormalnych. A że archaizmy? I bardzo dobrze, nie cierpię tych nowych, "kosmicznych" strzelanek. FPS'a w starym dobrym stylu powitam z otwartymi rękoma! Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Ja akurat do elementów paranormalnych nic nie mam, o ile nie będzie ich zbyt dużo. Zresztą w mojej opinii klimat RtCW opierał się właśnie na nich. Screeny prezentują się zachęcająco, choć rewelacji nie ma. Cytuj
BartX 9 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Ta gra hula na Unreal Engine 3 czy mi się tylko wydaje ze screenów? Cytuj
Gość MasterShake Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 carmackowi byloby glupio korzystac z silnika ut3. Cos sie id nie moze odnalezc od paru lat Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 18 lipca 2008 Autor Opublikowano 18 lipca 2008 to zapewnie id tech 5, poczekam na 1 gameplay by ocenic gre Cytuj
ProChaoS 0 Opublikowano 19 lipca 2008 Opublikowano 19 lipca 2008 Słabo, słabo i jeszcze raz słabo to wygląda. Uwielbiam RCTW i wkurzony jestem, że kolejna część tak biednie wygląda. A te paranormalne moce to jakiś żart. Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 19 lipca 2008 Opublikowano 19 lipca 2008 Nie wazne jak wygladac bedzie, wazne aby gameplay wciagal i to sie najbardziej liczy, bo jesli wpadnie sie w wir akcji nie zwraca sie uwagi na to czy ten budynek lepsze ma tekstury niz ten widziany np w cod 4. Ja licze na ta gierke, zewzgledu na klimat jaki mial RTCW. Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 Nie wazne jak wygladac bedzie, wazne aby gameplay wciagal i to sie najbardziej liczy, bo jesli wpadnie sie w wir akcji nie zwraca sie uwagi na to czy ten budynek lepsze ma tekstury niz ten widziany np w cod 4. Ja licze na ta gierke, zewzgledu na klimat jaki mial RTCW. OTÓRZ TO . Mnie się bardziej podbała rozgrywka i misje w RTCW ( choć silnik był średni - słabo sobie radził na dużych przestrzeniach ) niż w seriach COD i MOH . Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 W RTCW zagrywałem się na PC od 2001 roku, potem przyszła pora na PS2 i wersja z paroma dodatkowymi misjami na początku gry(ukończyłem z bananem na twarzy). Gre stawiam ponad MoHa i CoDa ze względu na ciekawą fabułę i te paranormalne smaczki, kombinowanie Niemiaszków z UberSoldatami i Panie z SS Paranormal Division ^_^ . Dlatego będe trzymał kciuki za tą produkcje, oby udało im się stworzyć RTCW na miare X360. Over and out. Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 22 lipca 2008 Opublikowano 22 lipca 2008 Gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ani wersji na PC nie skonczylem, zaciolem sie w pewnym lasie, nie wiem czy to byl blad czy co, gre probowalem przejsc jakies 5x od poczatku, ciagle to samo. Wersja na X'a nie podpasila mi, poczatek gry nie spodobal mi sie, myslalem ze to zupelnie inna produkcja, tak jak w przypadku cod 1 na pc a x'a. A tu okazuje sie, ze to poprostu wiecej misji na singla;) Dzis walcze znow na PC. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 22 lipca 2008 Autor Opublikowano 22 lipca 2008 Wolf na Xa poza nowym etapem mial rowniez COOP + 1 nowa bron - shotgun Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 22 lipca 2008 Opublikowano 22 lipca 2008 Gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ani wersji na PC nie skonczylem, zaciolem sie w pewnym lasie, nie wiem czy to byl blad czy co, gre probowalem przejsc jakies 5x od poczatku, ciagle to samo. Wersja na X'a nie podpasila mi, poczatek gry nie spodobal mi sie, myslalem ze to zupelnie inna produkcja, tak jak w przypadku cod 1 na pc a x'a. A tu okazuje sie, ze to poprostu wiecej misji na singla;) Dzis walcze znow na PC. Możliwe, że miałeś ten sam problem co ja. Jeżeli mówisz o tym lesie zaraz po rozwaleniu tego potwora wielkiego (który wcześniej zabija tą grubą babę) to cały myk polega na tym aby przejść misję niezauważonym (po cichu dostać się do ich bazy). Pamiętam, że gra czasem pozwalała kontynuować misję nawet, jak odkryli twoje położenie, niestety pod sam koniec etapu, gdy dochodziło się do "wyjścia" nic się nie działo. Cytuj
kowal 0 Opublikowano 22 lipca 2008 Opublikowano 22 lipca 2008 (edytowane) nic sie nie działo bo zabiłes straznika ostatniego a silnik wyglada jak D3 engin z HDR to chyba nie jest piatka bo jesli jets to niespecialnie to wyglada ale siła piatki maja byc otwarte przestrzenie i brak ciagłego doczytywania przynajniej takie ploty kraza o Rage pozatym RTCW2 był w fazie produkcji jeszcze przed Q4 modele postaci powstały juz wtedy i patrzac na to co jets na screanach to niewiele sie zmieniły to ten sam styl z D3 grube łapska i bary jak u pudziana wygladaja jak karykatury bo w RTCW wygladali dosc realistycznie tu znow kazdy bedzie taki sam z postury tylko inna facjata zupełnie jak NPC z D3 wszyscy wygladali tak samo ten sam model sylwetki nie liczac grubasa. jezu kiedy zrobia gre ze obok grubego bedzie stał chudy i wysoki obok niskiego mnie bardziej martwi fizyka bo to zawsze kulało w ID i w ich silnikach a patrzac jak lezy ziom http://www.gamikaze.pl/Galerie/Wolfenstein_Galeria_1.aspx#0 to widac ze buty beda lewitowac rowno chayb ze to jakies zaburzenie grawitacji (cos dziwnego lezy jak mina) bo widze ze tam kazdy lezacy jets jakies 10cm nad ziemia RTCW nie był realny bo nie miał byc to taki steampunk troche i to go wyrozniało, szkoda ze poszli w lasery i (pipi)ety zamiast w Haunebu, bron mikrofalowa, promieniotworcza i soniczna, bomby paliwowe nad tym wszystkim niemcy pracowali przeciez a to sa jak najbardziej realne i pasujace do gry elementy fantastyczne nowa szwabia, tybet itp lokalizacje a tu znow bedzie kotlet chyba.... Edytowane 22 lipca 2008 przez kowal Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Autor Opublikowano 1 sierpnia 2008 http://www.gametrailers.com/player/37743.html trailer Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Na grafie się troszkę zawiodłem, ale to może jakaś wczesna wersja dosyć. Ogólnie jak gra będzie na poziomie RTCW to super. Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Opublikowano 1 sierpnia 2008 14 nowych screenów - IMO nadal słabo, ale za to widać szykuje się jakieś przeskakiwanie między światami (jak w Soul Reaver?) Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 18 lipca 2009 Autor Opublikowano 18 lipca 2009 Osiagi http://www.xbox360achievements.org/game/wo...n/achievements/ Duzo za multi mniej za singla poza standardem typu skoncz najwyzszy poziom trudnosci, znajdz wszelkie bronie czy znajdzki. Oby multi byl smaczny jak RTCW/ET Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.