Skocz do zawartości

Wolfenstein


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

scany screenow

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28389&r=top

 

"Na razie wiemy jedynie, że nowa gra powstaje z myślą o PeCetach oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Produkcją zajmują się połączone sztaby Id Software i Raven Software, natomiast wydawcą będzie Activision. Akcja zostanie osadzona w trakcie II Wojny Światowej, a jednym z kluczowych elementów zabawy ma być wykorzystywanie nadprzyrodzonych mocy – zarówno przez nazistów, jak i przez głównego bohatera."

GOL

 

prawdopodobnie wiecej info uzyskamy na E3

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja tam po ciuchu licze na niego, oby byl grywalny, fajny multi posiadalo bo QW to straszny nie wypal, trzeba byc jepnetym by zmienic klimat z WW2 na Quake :/. Ubersoldier tez nie byl najwyzszych lotow ale przyjemnie sie gralo.

Opublikowano
Obrazki w hi-resie - IMO przesłabo się to prezentuje...

 

Mnie się to widzi bdb - jestem przekonany że gra będzie lepsza niż - praktycznie nic nowego do rozgrywki nie wnoszące - COD 2/3 ( czy MOH : V ) , choć nie będzie od nich ładniejsza ( szczególnie od COD3 ) - ale tak ma być , bo te tytuły postawiły na oprawę AV i otoczkę , a nie na silnik , konstrukcję poziomów , czy przemyślenie i dopracowanie koncepcji rozgrywki .

Jeśli dla kogoś najważniejsze są oprawa AV i otoczka ( czyli ktoś - głównie - ogląda grę , a nie "zanurza" się w rozgrywce ) , to może się zawieść .

Opublikowano

RTCW na pierwszego X'a było świetne, mam nadzieję że tutaj nie będzie gorzej. Jedynie czego się obawiam to tych możliwości paranormalnych. A że archaizmy? I bardzo dobrze, nie cierpię tych nowych, "kosmicznych" strzelanek. FPS'a w starym dobrym stylu powitam z otwartymi rękoma!

Opublikowano

Ja akurat do elementów paranormalnych nic nie mam, o ile nie będzie ich zbyt dużo. Zresztą w mojej opinii klimat RtCW opierał się właśnie na nich. Screeny prezentują się zachęcająco, choć rewelacji nie ma.

Gość MasterShake
Opublikowano

carmackowi byloby glupio korzystac z silnika ut3.

Cos sie id nie moze odnalezc od paru lat

Opublikowano

Słabo, słabo i jeszcze raz słabo to wygląda. Uwielbiam RCTW i wkurzony jestem, że kolejna część tak biednie wygląda. A te paranormalne moce to jakiś żart.

Opublikowano

Nie wazne jak wygladac bedzie, wazne aby gameplay wciagal i to sie najbardziej liczy, bo jesli wpadnie sie w wir akcji nie zwraca sie uwagi na to czy ten budynek lepsze ma tekstury niz ten widziany np w cod 4. Ja licze na ta gierke, zewzgledu na klimat jaki mial RTCW.

Opublikowano
Nie wazne jak wygladac bedzie, wazne aby gameplay wciagal i to sie najbardziej liczy, bo jesli wpadnie sie w wir akcji nie zwraca sie uwagi na to czy ten budynek lepsze ma tekstury niz ten widziany np w cod 4. Ja licze na ta gierke, zewzgledu na klimat jaki mial RTCW.

 

OTÓRZ TO .

Mnie się bardziej podbała rozgrywka i misje w RTCW ( choć silnik był średni - słabo sobie radził na dużych przestrzeniach ) niż w seriach COD i MOH .

 

Opublikowano

W RTCW zagrywałem się na PC od 2001 roku, potem przyszła pora na PS2 i wersja z paroma dodatkowymi misjami na początku gry(ukończyłem z bananem na twarzy). Gre stawiam ponad MoHa i CoDa ze względu na ciekawą fabułę i te paranormalne smaczki, kombinowanie Niemiaszków z UberSoldatami i Panie z SS Paranormal Division ^_^ .

Dlatego będe trzymał kciuki za tą produkcje, oby udało im się stworzyć RTCW na miare X360.

Over and out.

 

Opublikowano

Gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ani wersji na PC nie skonczylem, zaciolem sie w pewnym lasie, nie wiem czy to byl blad czy co, gre probowalem przejsc jakies 5x od poczatku, ciagle to samo. Wersja na X'a nie podpasila mi, poczatek gry nie spodobal mi sie, myslalem ze to zupelnie inna produkcja, tak jak w przypadku cod 1 na pc a x'a. A tu okazuje sie, ze to poprostu wiecej misji na singla;) Dzis walcze znow na PC.

Opublikowano
Gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ani wersji na PC nie skonczylem, zaciolem sie w pewnym lasie, nie wiem czy to byl blad czy co, gre probowalem przejsc jakies 5x od poczatku, ciagle to samo. Wersja na X'a nie podpasila mi, poczatek gry nie spodobal mi sie, myslalem ze to zupelnie inna produkcja, tak jak w przypadku cod 1 na pc a x'a. A tu okazuje sie, ze to poprostu wiecej misji na singla;) Dzis walcze znow na PC.

 

 

Możliwe, że miałeś ten sam problem co ja. Jeżeli mówisz o tym lesie zaraz po rozwaleniu tego potwora wielkiego (który wcześniej zabija tą grubą babę) to cały myk polega na tym aby przejść misję niezauważonym (po cichu dostać się do ich bazy). Pamiętam, że gra czasem pozwalała kontynuować misję nawet, jak odkryli twoje położenie, niestety pod sam koniec etapu, gdy dochodziło się do "wyjścia" nic się nie działo.

Opublikowano (edytowane)

nic sie nie działo bo zabiłes straznika ostatniego

 

a silnik wyglada jak D3 engin z HDR to chyba nie jest piatka bo jesli jets to niespecialnie to wyglada ale siła piatki maja byc otwarte przestrzenie i brak ciagłego doczytywania przynajniej takie ploty kraza o Rage pozatym RTCW2 był w fazie produkcji jeszcze przed Q4 modele postaci powstały juz wtedy i patrzac na to co jets na screanach to niewiele sie zmieniły to ten sam styl z D3 grube łapska i bary jak u pudziana wygladaja jak karykatury bo w RTCW wygladali dosc realistycznie tu znow kazdy bedzie taki sam z postury tylko inna facjata zupełnie jak NPC z D3 wszyscy wygladali tak samo ten sam model sylwetki nie liczac grubasa. jezu kiedy zrobia gre ze obok grubego bedzie stał chudy i wysoki obok niskiego

mnie bardziej martwi fizyka bo to zawsze kulało w ID i w ich silnikach a patrzac jak lezy ziom http://www.gamikaze.pl/Galerie/Wolfenstein_Galeria_1.aspx#0 to widac ze buty beda lewitowac rowno chayb ze to jakies zaburzenie grawitacji (cos dziwnego lezy jak mina) bo widze ze tam kazdy lezacy jets jakies 10cm nad ziemia

 

RTCW nie był realny bo nie miał byc to taki steampunk troche i to go wyrozniało, szkoda ze poszli w lasery i (pipi)ety zamiast w Haunebu, bron mikrofalowa, promieniotworcza i soniczna, bomby paliwowe nad tym wszystkim niemcy pracowali przeciez a to sa jak najbardziej realne i pasujace do gry elementy fantastyczne nowa szwabia, tybet itp lokalizacje a tu znow bedzie kotlet chyba....

Edytowane przez kowal
  • 2 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...