Hubert249 4 285 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Jestem w 6 misji i powiem , że całkiem przyjemna rzeźnia chociaż jakoś specjalnie nie porywa . Momentami gra ma naprawdę pazura ( akcja z rozszarpywaniem ludzi przez mutanty w laboratorium jest mocna , macka jak w Dead Space też się załapała ) Reszta to już standard - niekończące się korytarze , zwidy i mooooorze krwi tylko strachu brak . Gra się fajnie zobaczymy co będzie później . Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Jak demko mną pozamiatało tak po opiniach i reckach odechciało mi się inwestować w ten kotlet. Lepiej ulokować kasę w RE 5 - przynajmniej coop dzieli i rządzi. Cytuj
SIKI 1 Opublikowano 2 marca 2009 Opublikowano 2 marca 2009 Gra ukończona. Jeden z najlepszych FPS-ów w SINGLU w jakiekolwiek grałem. Świetny klimat, cały czas akcja + wstawki survival horror'owe z Almą. Będzie następna częśc (zakończenie), oby tak samo dobra jak dwie poprzednie. Wszystko byłoby idealnie gdyby Multi było takie jak singiel, a niestety jest lipa straszna rozegrałem kilka meczy ale odrazu mnie odrzuciło Ocena singiel 9, ocena ogólna 8. dla tych co ukończyli ciekawe kto zapłodnił Almę, że jest w ciąży?? na bank będzie 3 cześć Cytuj
[InSaNe] 2 490 Opublikowano 2 marca 2009 Opublikowano 2 marca 2009 Do mnie dzis przyszla gra - tak jak obiecalem, ze dam znac, co to za wersja za 120zl - otoz to polskie wydanie jest - wydane przez Srenege Koles obrobil moze kontener, nie wiem skad ta cena ;] W kazdym razie ciesze sie, ze kupilem. 3xA wersja, ide grac, zdam jakas wieksza relacje pozniej. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 Gra ukończona , spodziewałem się naprawdę czegoś lepszego fajny jest etap w szkole , fajne są miejscówki na zewnątrz reszta do levelu 12 jest o kant dupy rozbić . Niekończące się korytarze, laboratoria ciągnące się na kilometry i biura, biura , biura , biuuuuuura . Co chwilę myślisz " czy ja już tu nie byłem ? " Fajnie robi się od 12 levelu kiedy co prawda po raz drugi wsiadamy do mecha ale jakoś fajnych sytuacji i odskoczni od całej monotonii jest tu więcej niesamowite filtry graficzne i sposób pokazania akcji graficznie od tej chwili gra też wygląda o niebo lepiej . Pytanie teraz dlaczego tak późno ? Po jaką cholerę oni się bawią w ten pseudo horror i pseudo straszenie ? Po uj ta Alma ? Mogło z tej gry wyjść coś naprawdę wielkiego a wyszedł przeciętniak , w dodatku samobój w postaci pokazania , że twórcy potrafią stworzyć kawał za(pipi)istej gry ale za mało i wszystko to ginie w nudzie i mrokach kanałów i korytarzy . Końcówka też bez powera pseudo boss i zakończenie szybsze niż to w need for speedzie mało , MAŁO . Do wad zalicze też bohatera którego nie ma , nawet nie daje odbicia w lustrze jak drakula cień za to rzuca więc może w trzeciej części coś powie . zalety : - mechy , akcje jak i oprawa z ich udziałem - kilka fajnych motywów "straszących" - wciąż bullet time daje rady - momentami akcje rodem z CoD wady : - nuda - ciągłe deja vu - oprawa bez szału - denna fabuła i bohater - zakończenie 7- Cytuj
cureman 1 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Jak na razie po gralem troche i gra wydajem mi sie jakas plastikowa ,brak klimatu pierwszej czesci.Zobaczymy co dalej.... Cytuj
shinu 0 Opublikowano 17 marca 2009 Opublikowano 17 marca 2009 FEAR 2 skończony. Wrażenia takie sobie. Ładna grafika, dobrze się celuje ale jednak to praktycznie ta sama gra. Mało zmian, schemat straszenia nie zdał egzaminu, grając na słuchawkach ani razu nie wystraszyłam się. Takie dziwne trochę ale skończyć można było Cytuj
LEMON-CHORZOW 7 Opublikowano 19 marca 2009 Opublikowano 19 marca 2009 czesc wlasnie zakonczylem ta gre na hardzie zajelo mi to okolo 9 godzin gra -7/10 ,- gram praktycznie wylacznie w fpsy, gra taka sobie , programisci tej gry chyba wypalli sie juz i nic nowego juz nie zaoferowali ,kilometry korytarzy masa tych samych pomieszczen i tyle ,gra na hardzie prosta jak drut, finalowa walka z niby bossem byla tak prosta ze dalem rady ja przejsc po 4 piwach bez straty zycia , idzie jednak popykac nie jest to totalny knot , pozdrawiam Cytuj
[InSaNe] 2 490 Opublikowano 21 marca 2009 Opublikowano 21 marca 2009 Czas na moje krotkie podsumowanie. Moim zdaniem lepsza niz jedynka, bardziej sie wczulem. Grafika przeszla lekki lifting, wiecej przeciwnikow i wieksza ich roznorodnosc. Na pewno tez miejscowek jest wiecej i nie ma takiej monotonii. Fabula to ciag dalszy z jedynki, ale jak ktos zaczyna od dwojki, doskonale i tak wszystko powinien zrozumiec. Ogolnie fabula nie porywa, ale tez jest w sumie tylko dodatkiem do strzelania. To jest natomiast miodne, duzo broni, mnostwo krwi (wyglada jak dzemik ). Przeciwnicy to debile, a gra nawet na najwyzszym poziomie trudnosci (ktory zreszta zawsze tez odpalam, co by gre sobie wydluzyc) jest prosta. To nie to co veteran w cod 4 Jak Ktos gra w Feara 2, to niech zacznie od najwyzszego poziomu, nawet jak nie czuje sie mocny w gry i zaczynaprzewaznie na medium albo nizej, bo naprawde nie ma tu duzego wyzwania. Czasem korzystamy z mecha i siejemy pozoge na ulicach miasta - rakiety, karabin maszynowy, szatkowanie przecinikow i te sprawy Gierka ma 14 chapterow, jest tez multi, ale denne. Ma potencjal, ale skopane w wielu miejscach plus nie jest zbyt duzo chetnych do gry. Ogolnie dam Fearowi 2 7+/10 Gra dobra, ale nic poza tym. jak Ktos chce postrzelac w horrorowatych klimatach, moze gierke wciagac. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 23 maja 2009 Opublikowano 23 maja 2009 (edytowane) Ostatnio go wlasnie skonczylem i sporo sie zawiodlem. Faniem jakims Fear'a nie jestem ale jako dobry shooter sie sprawdza b. dobrze. Wczesniej pojawil sie FEAR oraz FEAR FILES zawierajacy 2 dodatku na 1 plycie. Troche sie widzialo gry mozna powiedziec. W F2 znow trafiamy do tych samych pomieszczen co wczesniej ! Ile razy mozna biegac po jakims szpitalu, biurze, "fabryce"? Po grach mialem dosc tych leveli zas tutaj znow je dali... Kolejna sprawa jest bronie praktycznie pozostaly te same, z tego co pamietam mamy nowego shotguna, miotacz plomieni i pulse guna (podobna bron byla wczesniej wydaje mi sie). Przeciwnicy nadal ci sami - mieso armatnie, Heavy Trooper z Nailgunem, ciut bardziej opancerzeni shotgunowcy... (nie mowie ze maja pojawic sie nowi lecz dodatkowe rodzaje jak ci na ktorych Reflex nie dzialal). Ogolnie mam wrazenie ze AI jest slabsze niz bylo bo nie sprawiaja problemu nawet na hardzie. Graficznie jest calkiem fajnie - nie mam tutaj zastrzezen. Multi rowniez jest nijakie - strzelasz ale nie czujesz ze kogos trafiasz czy nawet zabijasz... Ogolnie mowiac Fear2 to cos jak reedycja FEARa z lekkimi zmianami w HD (nie jest to napewno nowy Riddick). Zawiodlem sie i to bardzo. + grafika etap w zniszczonym miescie demo bylo splecione z roznych kawalkow gry (tak wlasnie powinno robic sie dema) - ci sami przeciwnicy te same poziomy brak sypiacych sie tynkow ai przeciwnikow nie straszy (poprzednie rowniez, ale pamietam glosnie hasla - horror, japonski horror,itp...) 5+/10 Edytowane 23 maja 2009 przez Scorp1on Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 18 października 2009 Opublikowano 18 października 2009 Znajdą się ludzie do gry w multi? Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 12 listopada 2010 Opublikowano 12 listopada 2010 (edytowane) Skończyłem i grę polecam : Usunęli 2 największe wady poprzedniczki , czyli powtarzalność sceneri/grafiki i konstrukcji poziomów oraz (w praktyce) konieczność przechodzenia gry na TIPSIE jakim jest bez wątpienia możliwość spowalniania czasu - ja korzystałem z tej umiejętności , w praktyce , tylko przy tych nienaturalnie i niezwykle szybko poruszających się przeciwnikach , w 2 rodzajach występujących , w tym 1 z nich w pół niewidzialny (do momentu trafienia) był . Grafika świetna , zróżnicowana , na mocną 8 ; wady to : - podświetlający się przeciwnicy w slow-motion i powinno dać się to wyłączyć , podobnie jak i - jakiś , na szczęście dość subtelny , filtr blurowy w całej grze/grafice - dużo za dużo krwi i flaków wkomponowanych w scenerię - przeciwnicy czasami zmieniający się w krwawy cząstki elementarne i za duże krwi przy trafieniach - czasami za jasne/cukierkowe kolory (np. żółty na poręczach) i za jaskrawa krew i za dużo jej (to już pisałem zdaje się :- ) Efekty i muzyka (w tym jej przypisanie lokacjom/akcji) to wzór do naśladowania . Jedyna (z dwóch) duża wada , a właściwie brak , to niemożność wychylania się z za węgła (jak np. w Goldeneje na N64) ; ja rozumiem że ma go zastępować slow-motion , ale to nie to samo , a poza tym unikam jak ognie granie na jakimś/każdym TIPSIE/TRIKU ; zwłaszcza przy zdejmowaniu snajperów brak wychylania dał się odczuć . Druga względnie spora wada to za wolne chodzenie i bieganie (+ za krótki bieg - tylko ok. 20 m) oraz , PRZEDE WSZYSTKIM , wyraźnie za powolne poruszanie/obracanie się przy przycelowaniu/zomowaniu - tu jest wyraźnie za wolno , tym bardziej że nie ma wychylania się . Zapodali też możliwość przewracania/przesuwania mebli i tworzenia barykad - sam pomysł dobry ale w wirze walki (i przy mobilności przeciwników) nie ma na to czasu a przy tym trzeba zbyt dokładnie wycelować w przedmiot aby uruchomić możliwość jego przesunięcia - i ja z tego właściwie nie korzystałem ; zamiast tego trzeba było dać wychylanie z za węgła/z przykucnięcia . W grze znalazłem też jeden błąd powtarzający się (a więc chyba programowy) : po odrzuceniu broni energetycznej znika ona - na szczęście 2 razy tylko się ją znajduje i z małą ilością amunicji , i 2 razy też mi znikła po odrzuceniu jej (a chciałem inaczej ustawić rozłożenie broni) . Zarzut że jest małe zróżnicowanie przeciwników i mała ilość broni wg. mnie nie ma uzasadnienia - bronie które są w zupelnosci wystarczają a rodzajów przeciwników jest tyle ile ma być . Gra pozwala na taktyczne rozgrywanie starć , a nie ma tak jak np. w Halo Reach : "nieuczciwość" przeciwników i arcadowa wymiana ognia . Animacja prawie nigdy nie zwalnia ; no i jest kołysanie obrazu w czasie chodzenia , choć tu jest (wydaje mi się ?) ciut przesadne (przynajmniej w czasie chodzenia , bo przy biegnięciu i tak nie można prowadzić wymiany ognia) - kołysanie obrazu , niby drobna sprawa (WIELE dodająca naturalizmu i realizmu) a jak jej brakuje gdy jej (dobrze) nie zapodali w jakiejś grze , np. w seri Halo . Do tego świat "żyje" : (zawsze) jakieś odgłosy , super gra świateł i cienia , paprochy unoszące się w powietrzu , para z rur , szczury , itp. Często powtarzał się zarzut o powtarzalności konstrukcji poziomów (nie licząc grafiki/sceneri) i do pewnego stopnia tak jest ale czy w innych FPSach nie jest tak samo ? ; do "pełni" szczęścia może zabrakło większej ilości dużych/bardzo dużych pomieszczeń/przestrzeni , choć i w tym aspekcie jest ZNACZNIE lepiej niż w poprzedniczce , a właściwie to jest , co najmniej , BARDZO DOBRZE : zróżnicowanie poziomów , a szczególnie ich prawdziwość stoi na wysokim poziomie . Cieszy też większa ilość przeciwników występujących na raz , choć (chyba taki był tego koszt) obniżono im inteligencję i mobilność/szybkość oraz raczej ciut zwiększono naszą wytrzymałość WYRAŹNIE zmniejszając wytrzymałość przeciwników (np. opancerzonego marinesa dużo mniejszą pocisków można wykończyć) ; jednak każdej grze można życzyć takiej naturalności zachowań i inteligencji przeciwników i chwilami prawie można uwierzyć że to wyszkoleni marines - wciąż cieszą oko i umysł , a ja nie spotkalem się z lepszym wydaniem tego aspektu ; zwróćcie uwagę na np. : marines po przypaleniu go miotaczem upuszcza broń , a po stłumieniu ognia rękoma sięga po pistolet z kabury i strzela ; swoją drogą miotacz jakiś nieskuteczny i niepraktyczny bardzo - mały zasięg i mało ognia . Gra powina być też trudniejsza bo granie na niższym poziomie niż najwyższy nie ma sensu - na szczęście po kilku poziomach daje on radę - tak grając i zbierając infa i czasozwalniacze spędzi się 10-12 godz. ; JEDNAK powinien być jeszcze jeden , wyższy , poziom trudności - dla bardziej wyrobionych graczy oraz aby była większa motywacja i przyjemność do ponownego przejścia gry , choć (dla mnie) chyba i tak będzie warto ponownie przejść - dla samej wymiany ognia z takimi inteligentnymi (i ludzkimi przeciwnikami) i dla świetnego klimatu (głównie) strachu - wielce efektowne , pomysłowe , udane i zrożnicowane metody straszenia zastosowali . Przez cały czas coś się ciekawego dzieje i nie ma mowy o nudzie - gra w wielce udany sposób łączy FPSa z horrrorem ; a przestraszyć się można , jeśli tylko pozwoli się "uwieść" strachowi . Na pewno jeden z najlepszych FPSów na next geny i jeśli się jeszcze nie grało to czas nadrobić zaległości - POLECAM (tylko grajcie na HARDzie i bez wykorzystywania slow-motion) . Dla mnie gra na 8 ; a Halo Reach dałem w kampani 7+ . Edytowane 19 listopada 2010 przez Paweł Dziuba Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.