Yano 3 697 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 (edytowane) konkretów nie ma tu wiele ale zawsze to jednak dobra wiadomość xD http://www.jp.playstation.com/scej/title/locoroco2/ Edytowane 13 lipca 2008 przez Yano Cytuj
MoniqaPS2PSP 1 Opublikowano 15 lipca 2008 Opublikowano 15 lipca 2008 wspaniała wiadomość. Jak dojdzie do tego patapon2 to jestem w niebie :slinotok: Cytuj
/Kradz!ej/ 0 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Tak jak z Pataponami - oby tylko były jakieś ciekawe, nowe elementy... ... ale i tak - radujmy się! :neko: Cytuj
portablemag 0 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 Ja czekam na 2 z nie cierpliwością. Żeby była jeszcze lepsza niż 1. Cytuj
MoniqaPS2PSP 1 Opublikowano 24 lipca 2008 Opublikowano 24 lipca 2008 Oby była dłuższa. Liczę też na to,że podwyższą trochę poziom trudności (skomplikowane levele.. może jakiś boss ) Cytuj
_mike 318 Opublikowano 24 lipca 2008 Opublikowano 24 lipca 2008 Chyba trzeba będzie skończyć jedynkę w końcu Bardzo dobrze ze zrobią pełnoprawna dwójkę a nie takie coś jak Cocorecho Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 lipca 2008 Autor Opublikowano 24 lipca 2008 Bardzo dobrze ze zrobią pełnoprawna dwójkę a nie takie coś jak Cocorecho nie wiadomo jak to bedzie z tą "pełnoprawnoscią" ;p zeby sie nie okazalo ze to porpostu dodatkowe lvle ;p Cytuj
_mike 318 Opublikowano 25 lipca 2008 Opublikowano 25 lipca 2008 Yano, sądząc po tym co do tej pory pokazali to będzie trochę nowości (nie tylko nowe levele). Na screenach zawsze jest jeden locos, przechylenia obrazu wskazuja na sterowanie jak w jedynce wiec zle nie bedzie ...a jeżeli chodzi o nowosci: turlanie pod wodą Lot na dmuchawcu Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 25 lipca 2008 Opublikowano 25 lipca 2008 tu jeszcze kilka screenow http://www.jp.playstation.com/scej/title/locoroco2/ Cytuj
_mike 318 Opublikowano 20 sierpnia 2008 Opublikowano 20 sierpnia 2008 Trailer Locosów z GC08 -> http://www.n4g.com/psp/News-186595.aspx Zapowiada się świetnie. Nowości będzie na prawdę sporo: toczenie kuli, obijanie "drzewek", nawet lot jakimś pojazdem był pokazany i walka locosów (multi?) Zapowiada się na prawdę udany następca jednej z najlepszych gier na PSP Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 testowal juz ktos? :> za jakis czas zdam relacje ;] Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 listopada 2008 Autor Opublikowano 8 listopada 2008 (edytowane) a skad masz ? daty wydania jakei znalazlem to Release date(s) EU November 21, 2008 JP December 4, 2008 to chyba jeszcze nie ma;p btw jakim cudem w EU wyjdzie wczesniej niz jp? O_O Edytowane 8 listopada 2008 przez Yano Cytuj
winner 183 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 (edytowane) Jest, faktycznie wersja beta-testowa i nie ma polskiego w MULTI12 :o Edytowane 9 listopada 2008 przez winner Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 (edytowane) k, to tak w 2-3 zdaniach ;] Beta Loczków z numerkiem 2 to tak naprawde te pierwsze-nudne loczki z upgrade'ami... wydaje mi sie, ze beta byla/jest tylko prezentacja nowych patentow i rozwiazan gamepalyowych. graficznie to samo, ekran tytulowy w xmb ten sam, zachowanie czyt. fizyka loczkow taka sama, podstawowe zalozenia tez... Mimo to, TA gra jest 2x lepsza od podstawki [wnioskuje po tym, ze nie znudzila mnie po 3lvl tak jak LR1, a to juz cos], a to za sprawa roznorodnych gadzetów urozamaicajacych rozgrywke. loczki rozwalajace skaly[nie zwykle kuruche przejscia "ziemne"]? czemu nie ;] nie napisze czym ale jest to teraz mozliwe i to z duzym impetem. Ogolnie lr2 w wersji 'T' mile mnie zaskoczylo.. przynajmniej na poczatku i jesli gra nie popadnie w schematy to jest wielelce prawdopodobne, ze ja ukoncze ;] ps. jest nawet "sensowna" fabuła! xD Edytowane 9 listopada 2008 przez Coati Cytuj
Gość Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 to czym sie roznic bedzie beta od oficjalnej 2jki? chyba tylko terminem wydania i mozliwoscia kupna Cytuj
winner 183 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Możliwe, że wyglądem menu i poprawione zostaną niektóre bugi. Cytuj
Gość Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 umie ktos przejsc level shamplin 2 mam walke z potworem mam 15locosikow i nie wiem jak go pokonac ? L1+R1 nie pomaga nic zjada mi locosy Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 listopada 2008 Autor Opublikowano 20 listopada 2008 pytanie do tych co grali juz - co mozna robic w multi? w recenzji w PE nie ma o tym wzmianki chociaz w stopce ejst napsiae ze 1-4 graczy Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 listopada 2008 Autor Opublikowano 21 listopada 2008 wlasnie pogralem dizs ze 2 godizny w sumie wiecej tego samego + pare bajerow ale mimo to odrazu sie morda smieje i weselej sie robi dobra gierka ;p Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 listopada 2008 Opublikowano 22 listopada 2008 Mhm.... a usłyszeć te dźwięki wydawane przez gluty - bezcenne PS: Ciekawe jak będzie z Pataponem, mam nadzieję na bardzo dopracowaną pozycję. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Ja czekam na patapona 2, bo dwóch "gównianych" gier nie kupie Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 listopada 2008 Autor Opublikowano 23 listopada 2008 (edytowane) dla tych co jeszcze nie grali: cikeawe ejst to ze oprocz nowych patentów jak plywanie albo wchodzenie do toczacej sie kuli itp inną nowoscią jest to ze loco uczą sie roznych skilli, teoretycznie malo znaczacych ale pozwalajacych użyc np roznych obiektow na planszy, to oznacza ze przechdozac 1 raz dany level nie mamy szans zwiedzic go w calosci i musimy wrocic w dalszej czesci gry kiedy dostaniemy nowego skilla, np pozwalajacego skakac po spręzynujacych gałązkach z jednej storny mozna to uznac za wymuszanie bracktrakingu a z drugiej jednak fajnie czasem zyskac cos nowego w grze co nagle urozmaica rozgrywke ;D nie spoileruj... -C Edytowane 23 listopada 2008 przez Coati Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.