Skocz do zawartości

LocoRoco 2


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

premiera byla w piątek 21 listopada

 

 

sory za spolier nie spodziewalem sie ze ktos mobly sie obrazic za spoliery w takiej grze jak LR :P zwłąszcza ze nie ujawniałem detali zawiłej fabuły pełnej zwrotów tylko nieco mechaniki :P

 

 

swoja droga serio nie kumam co tu mozna uznac za spoler w typowym znaczeniu ;p znaczy ze w najnowszym PE jest spioler w receznji mirror edge bo recenzent napsial ze postac nie uczy sie nowych skilli :P

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Nie retail tylko już full w PAL'u. Zerknij na allegro ROBSON sprzedaje już od czwartku pełniaki.

 

Może mi ktoś wytłumaczyć do czego służą nutki i te itemy co zbieramy podczas gry i minigier?

Opublikowano (edytowane)
Może mi ktoś wytłumaczyć do czego służą nutki i te itemy co zbieramy podczas gry i minigier?

mozemy nimi rozbudowywac dom muimui (pokoje i meble) , ogolnie ten domek chyba jest slabszy niz w LR1 , tam mozna bylo ustawiac rozne elementy zeby ludziki po nich biegały, a ten niby jest wielki i skomplikowany ale praktycznie nic w nim nie robimy oprocz kupowania kolejnych bzdetów , muimuie same sobie nim chodzą i nie robią wiele ciekawego, mozemy im sugerowac użycie danego mebla/przedmiotu ale jak narazie wiecej interakcji nie spotkalem.. inne minigierki sa ciekawsze

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Reatil to retail - pełna wersja to wersja sprzedawana w sklepie i "gdzie indziej". Retailowi bliżej już do bety (to jest beta czyli nie pełna wersja a przedpremierowy produkt do dyspozycji recenzentów - patrz niedopracowany-niepełny).

 

Dzięki Yano, a do czego służą nutki?

Opublikowano

Retail, a full nie różnią się niczym. Ty myślisz, że jeżeli premiera gry jest dnia 21 listopada, to do 20 listopada cały czas pracują nad kodem? Dużo wcześniej pełna wersja musi trafić do prasy, drukarnii itp. Rzadko się zdarza, by jeszcze poprawiono błędy z tego, co daje się prasie.

 

Swoją drogą - szkoda mi, że sprzedałem PSP. Bardzo chętnie pograłbym sobie w tę grę, szczególnie, że jak czytam, sporo nazmieniano i dodano, a już pierwsza cześć mi się bardzo podobała :).

Opublikowano (edytowane)

Raven, ty jednak jesteś bezgranicznie głupi i nie chodzi mi o ten temat tylko o te zagrywki wcześniej. Zadowolony?

 

 

Yano, przeszedłeś? Wiesz może ile jest wszystkich poziomów i minigier? Byłbym wdzięczny.

 

Pozdro

Edytowane przez winner
Opublikowano

Retail to z angielskiego sprzedaż detaliczna - retail copy to kopia gry/filmu/muzyki, ktora zostala nabyta w sklepie. Chyba normalne jest, ze w sklepie sprzedaje sie pelna (full) wersje, nie? Wiec wytlumacz mi, prosze, czym sie rozni wersja full od wersji retail, ale z konkretnym linkiem, k? To wlasnie beta sie pojawila kilka tygodni temu a nie retail zaden.

 

Retail'owi blizej do bety - wtf?

Opublikowano

winner - kilka tygodni temu to wlasnie pojawila sie beta a nie reatil, a teraz jest juz full bo premiera byla 21

 

co do nutek - za każde 100 na danym levelu jest bonus,

100 - łatwiej zjadac muchy (wiekszy zasieg wciągania)

200 - pojawia sie mapka levelu (w menu pausy) , zaznaczone sa na niej rozne rzeczy ciekawe :> (chociaz nie widac dokładnie gdzie cos jest)

300 i wiecej - nie wiem, nie zebralem jeszcze

 

oczywsicie nutki sie kumulują, tzn jak przedziesz 10 razy level i zdobedziesz zakazdym razem ileś tam to beda sie sumowac

 

 

nie przeszedlem calej gry, zrobilem moze ze 35% chociaz to czysty strzał bo w koncu nie wiem ile jest wszystkich poziomow :P

 

 

 

Opublikowano

wlasnie wczoraj wieczorem przeszedlem gre, jesli dobrze pamietam to jest krotsza niz jedynka bo wtedy bylo chyba ze 40lvli a teraz okolo 24 (potem policze i dopisze) , chociaz dzieki temu kazdy level "cos w sobie ma" , nie ma sytuacji z jedynki "omg juz 5 razy to samo .. buee" :P

, chociaz z drugiej storny nawet pomijajac masterowanie to przejscie conajmniej 2-3 razy jest wskazane ze wzgledu na nowe mozliwosci , mimo wszystko ja bym wolal troche wiecej leveli ;p

 

wydaje mi sie ze gra jest o wieeele łatwiejsza niz jedynka - prawie wszystkie levele przeszedlem za 1 razem z okolo 17-18 locami, tylko chyba ze 3 mialem ponizej 15 za pierwszym podejsciem, a w jedynce pamietam ze przy pierwszym podejsciu bardzo czesto mialem okolo 12 loco znalezionych :P chociaz mozliwe ze porpsotu nabralem wprawy w przeszukiwaniu wszystkiego poprostu xD

 

 

co do walki z majoline -

trzeba ją walnąć w oczy :P jak jedno sie zamknie to trzeba walnac w drugie zanim pierwsze sie otworzy ;p

 

Gość Grzehoo
Opublikowano (edytowane)

Mnie się właśnie wydaje, że dwójka jest trudniejsza. Jak dotąd ani razu nie zdobyłem dwudziestu jagód za pierwszym podejściem, o tych mniejszych owocach nie wspominając. W części pierwszej to było na porządku dziennym, nawet całe plansze zaliczałem od razu. Także trudniej znajduje się te ludziki MuiMui.

 

Ale gierka jest wspaniała, kocham całą tę porąbaną otoczkę i pozytywny klimat. No i ten genialny design postaci. Co ciekawe, kiedy pokazuję LocoRoco znajomym, nie pytają "chłopcze, ile ty masz lat?", ale zastanawiają się, co ostatnio paliłem i pod czego wpływem byli twórcy tej gry ;].

Edytowane przez Grzehoo
  • 8 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...