winner 183 Opublikowano 17 stycznia 2009 Opublikowano 17 stycznia 2009 tak, dla pewności sprawdziłem. ms0:/PSP/ISO/tutaj Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 17 stycznia 2009 Opublikowano 17 stycznia 2009 grywalne to? jestem nastawiony na max'a sceptycznie do tej gry :F Cytuj
winner 183 Opublikowano 17 stycznia 2009 Opublikowano 17 stycznia 2009 Całkiem grywalne, tylko krótkie. Jakieś 20-30 minut zabawy. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 17 stycznia 2009 Opublikowano 17 stycznia 2009 Nie nastawiałem się na dużo, ale potrafi wciągnąć jak wersja na PS3. Czyli pewniak na PSP, ja to łykam drodzy Panowie. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 (edytowane) gra jest dobra, ale psp nie jest moim zdaniem stworzone do grania w "strzelanki" Edytowane 18 stycznia 2009 przez Shen87 1 Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 Zainstalowali sterowanie identycznie jak w syphon filter. Jestem w raju. Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 Wogóle gra wygląda bardzo podobnie do syphon filter (sterowanie, silnik gry, sam gameplay, "przemyślenia" głownego bohatera przed misją, ten sam napis po tym jak się zostanie weliminowanym :P). Trudno ocenić, czy ta gra dorówna/przewyższy syphon filter logan's shadow, myśle że będzie miała bardzo duże problemy, aby to dokonać. Demko krótkie, trudno cokolwiek na jego podstawie powiedzieć :] Gra ta zapowiada się imo na (tylko) dobry tytuł, nic więcej. Ale pożyjemy, zobaczymy Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 19 stycznia 2009 Opublikowano 19 stycznia 2009 Na nieprzerobionym psp nie pogram? Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Jeśli ta gra nie wypali to chyba wyrzucę PSP przez okno. Cytuj
ziolo69 20 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Jeśli ta gra nie wypali to chyba wyrzucę PSP przez okno. Gadaj gdzie mieszkasz. Cytuj
are91 0 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Grałem akurat pierwszy raz w logan's shadow i pojawiło się demo resistance . Zagrałem i ogólnie gra jest dość podobna, ale np. inaczej wygląda chowanie się za przeszkodami (chyba muszą to dopracować) i bronie fajniejsze z różnymi trybami strzału. Wg. mnie gra na tym samym poziomie, Syphon też jakimś ideałem nie był, R nie wydaje się gorsza. Napewno ciekawsze pojedynki z bossami Cytuj
Etheor 547 Opublikowano 12 lutego 2009 Opublikowano 12 lutego 2009 Lekkie odkopanie 8) Jest i data premiery - 13 marca. Na IGN jest podana data 17 marzec (USA), natomiast (UWAGA) na miastogier.pl podają 24 luty... chyba o czymś nie wiemy ^_^ Z tym, że 13 marzec, to data potwierdzona dla Europy i Japonii Odliczam te dni i odliczam i już nie mogę się doczekać Jakie odczucia macie po demie? Ja nie chcę sobie spierniczyć ciśnienia jakie mam na tą gierkę, dlatego nie sięgnąłem po demko Cytuj
winner 183 Opublikowano 12 lutego 2009 Opublikowano 12 lutego 2009 (edytowane) Data trefna... tak samo jak moderacja tego portalu :F. [:* - dop. Coati] Demo fajne, ale krótkie(10 minut....) i stareee, pokazywane w wakacje - nic nowego. Edytowane 13 lutego 2009 przez Coati Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 Sprawdziłem trejler, zagrałem w demko udostępnione niedawno na PSN i... grzybnia! Pierwsze, primo fabuła i jej otoczka. Oto mamy trywialny najazd złych kosmitów o humanoidalnych posturach, mordach a'la Violetta Villas i gnatach strzelających czymś przypominającym Ognie św. Elma + bandę super szwejów po drugiej stronie - geeeez, ile razy ten schemat będzie jeszcze katowany? Mamy również głównego bohatera - super szweja. Kolo ma jakieś dziwne "rambo - pseudokibic chelsea" pozy i skazę na psychice wywołaną koniecznością zastrzelenia swojego zamienonego w kosmitę brata imieniem Dżoni - rispekt. Mamy w końcu sidekick laskę naszego herosa, szweja - naukowiec o aparycji wannabe francuska Maryllin Monroe. Kobieta ma głos niczym jakaś zużyta radziecka (tak, wiem, że to taki niby francuski akcent) prostytutka, którą zaliczyło z pół miasta. Słuchanie jak się dusi w komorze do transformacji w kosmitów było prawdziwie obleśne. Aktorka, która jej podkładała głos powinna grać królową kosmitów albo coś w tym stylu. Do sterowania trzeba trochę z początku przywyknąć, ale względnie daje radę. "Względnie", bo w konstrukcji PSP-ka ewidentnie brakuje dwóch dodatkowych triggerów oraz dwóch analogów z prawdziwego zdarzenia (bo ten mały grzybek pod D-padem nadaje się tak naprawdę tylko do kierowania kursorkiem w przeglądarce internetowej), a jak mówi staropolskie przysłowie: "Z pustego i Salomon nie naleje". Defaultowo "chopkiem" poruszamy analogiem , a "trójkątem", "kwadratem", "X" i "O" celujemy, choć w opcjach można to "odwrócić", co też sam uczyniłem. Pod R mamy "fajer", pod L - "sekondari fajer" a na D-padzie mamy totalny burdel spowodowany wyżej wspomnianym "syndromem Salomona". Guziki D-pada to po prostu zbyt dużo róznych funkcji zgrupowanych w jednym miejscu (przy czym ponownie podkreślam, iż zdaję sobie sprawę, że "lepiej się nie da")! "Góra" - tryb manualnego celowania, "lewo" - "rilołd", "dół" - "ekszon baton"; przeskakiwanie przez barykadę oraz "prawo" - zmienianie broni, z czego największym syfem jest właśnie to ostatnie (aby lista broni się pokazała musisz chwilę przytrzymać "prawo"; podświadome pojedyńcze naciśnięcie "prawo" powoduje przełączenie na następną broń - bardzo irytujące). Elementem, który kładzie tę grę jako rasowy shooter i potencjalny hit multiplayerowy są rozwiązania w temacie samej rozgrywki. Raz, cholernie randomowe autolockowanie, którego IMHO nawet nie powinno tutaj być. Dwa, równie randomowe chowanie się za zasłonami (już wolałbym tradycyjny "crouch button", choć rozumiem, że nie ma gdzie takowego wcisnąć; może pod "select" ). Trzy, toporne celowanie manualne ( z wyjątkiem np. korzystania z granatnika, snajperki, albo strzelania do większych zakapiorów używanie tego trybu nie ma sensu), usprawiedliwiające jednocześnie obecność autolockowania . Cztery, słabo angażujące gracza schematy wymiany ognia ( np. podchodzisz do zasłony, trzymasz "fajer", a gdy widzisz nadlatujące "Ognie św. Elma" puszczasz na chwilę "fajer" żeby się schylić - resztę rozwiązuje autolockowanie). Pięć, poruszanie się do przodu po wytyczonej ścieżce przypominającej Crasha Bandicoota. Przypadły mi do gustu bronie. Jakaś krzyżówka AK-47 i Thompsona z podwieszonym granatnikiem, shotgun z trybem podwójnego strzału, miotacz "Ognii św. Elma" etc. Twórcy sami się przyznali do chu.jowego celowania manualnego, poprzez wyposażenie snajperki w jakieś wyssane z du.py spowolnienie czasoprzestrzenii jako "sekondari fajer". Graficy niewątpliwie zapylali niczym kasjerki w biedronce, choć i tak sam design już jakoś specjalnie nie przykuwa uwagi. Ot, nudne szaro-ciemne siedliska kosmitów i nudni wstrętni kosmici. Zieeeew! Aha! Spodobał mi się w demku końcowy boss - wielki, złowieszczy robot. Schemat jego pokonania - odpalenie pola siłowego, przycelowanie i tępe trzymanie "fajera" palcem jednej ręki z jednoczesnym dłubaniem w nosie palcem drugiej - już nie. Jako tępą "alieno - naparzankę" tę grę kładzie chociażby Duke Nukem 3-D Hi-Res (dynamiczniej i z jajem!). Definytywnie nie wydałbym kapuchy na to arcydzieło. Zagrałbym co najwyżej gdyby "kumpel mi pożyczył" albo gra wypadła z ciężarówki, choć i tak musiałbym naaaaaaprawdę nie mieć nic do roboty, żeby to to przejść. 6/10 Jeśli ta gra nie wypali to chyba wyrzucę PSP przez okno. Gadaj gdzie mieszkasz. Ustrzyki Dolne, ul. im. gen Jaruzelskiego 10. Stawaj pod oknem i łap. Cytuj
yoyomen 0 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 noco wy to co jest w demie to dla mnie jedynie pokaz mozliwosci graficznych psp majcy na celu zwabienie graczy ze bedzie cos ponad widoki ale klimat ma jak cholera Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Woaaaa grafika jest przepiękna, lepsza od tej z GoW. Jakby takie gry na PSP powstawały, to PSP2 nie jest potrzebne. To prawdziwa moc drzemiąca w najbardziej zaawansowanej technologicznie kieszonkonsolsce na rynku. Przez chwilę myślałem, że to w ogóle render tam na początku leci, a to na silniku gry i wtedy tylko " :o " . Nie zgodzę się co do auto-lockowania. Bardzo mi pomagało, nie jest randomowe. Znaczy jest automatyczne, ale zwykle celuje się w tego kto jest najbliżej, oraz w tego na którego najedziemy ogólnie celownikiem. Nie zgodzę się również ze sterowaniem - już w Syphon Filterze dało się przywyknąć i myślę, że trzeba po prostu wprawy (zresztą kto nie nabędzie, a ma PS 3 i DS 3, to będzie mógł go używać w tej grze). Choć na pewno Syphon jako skradanka bardziej się tutaj nadawała na to sterowanie, to nie sądzę by tutaj było złe. Bronie są ciekawe, chociaż hm... futurystyczne. Chowanie się, hm. No do niektórych przeszkód się nie przylepiał, ale do większości tak. Ogólnie nie miałem z tym problemu, że nie miałem się gdzie schować. Fabuła - no Resistance tutaj ambicją nie grzeszyło, choć to raczej nie są kosmici. Gra aktorska trochę słaba, a gość trochę mi stylem rozmowy przypomina Indiana Jonesa z Francji - tu akcenty francuskie mi się podobają - czemu wciąż tylko te amerykańskie czy angielskie mają być? Krztuszenie się dość realistyczne, ale mam wrażenie że ona powinna po dwóch takich kwestiach umrzeć - w sumie miało być budowanie napięcia tym, a wyszło komicznie. Zresztą gość też jakoś specjalnie po głosie nie sugerował, że mu bardzo zależy. Wkurza poziom trudności, jest trochę ułatwiony. Demo jest w dodatku krótkie. Liniowość jest, choć nie jak w Crashu (bez przesady). Jestem pełen nadziei wobec tej gry, chociażby warto kupić, żeby zobaczyć ten grywalny benchmark możliwości PSP. 8/10 za demo Cytuj
winner 183 Opublikowano 1 marca 2009 Opublikowano 1 marca 2009 O liniowości to chyba za wcześnie wspominać to tylko stare demo - jeszcze z wakacji. A mnie zastanawia tylko jedno... Skoro R:R, AC, LBP, MS, RB, Dissidia, FFA13, Patapon2(te dwie w premierze zrozumiałej), KH, Dirt2 to tylko połowa zapowiedzianych hitów na ten rok.... to ja się pytam jaki będzie drugi zestaw? Sony ostatnio zadziwia mnie optymizmem, ale może i uzasadnionym. Zobaczymy jak się sprawa potoczy, a rozstrzygnie się to pewnie jak zawsze na E3... Cytuj
winner 183 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 @Update Wysoka ocena na IGN - 9.2/10 Premiera już za 3 dni więc będziemy mogli się przekonać co w trawie piszczy. Cytuj
Emiel 0 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Recenzja Polygamii (5-/6): http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6364...etribution.html BTW IGN.UK dało tylko 7/10 :] Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 a sie wlasnie zastanawialem do czego bedzie wykorzystywana mozliwosc podlaczenia psp w resistance 2 na ps3... Gdy posiadamy Resistance 2 istnieje jeszcze możliwość podłączenia DualShocka 3. Gra się wtedy na pewno lepiej, choć wcale nie prościej, bo widać, że deweloper przemyślał grę raczej pod kątem sterowania w PSP, więc z niektórymi przeciwnikami na dualu będzie nam szło po prostu gorzej, ale można to traktować, jako dodatkowe wyzwanie. Taka opcja przydałaby się w innych grach, jednak bez wymagania PS3 i posiadania konkretnego tytułu. ciekawe... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 przyznam ze raczej malo mnie ciekawila ta gierka , nie jestem fanem strzelanek itp;p ale jak zobaczylem video recenzje to mysle ze ejdnak moze byc fajnie;> http://www.gametrailers.com/player/46572.html Cytuj
winner 183 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 (edytowane) Z ciekawości przetestowałem trochę wersję NTSC-J, lecz póki co wstrzymam się od komentarza żeby nie psuć wam zabawy, poza tym moja ocena mogłaby być trochę subiektywna... Po wielkości fizycznej widać że to nie przelewki, te wszystkie tekstury trochę ważą (ok 1,5GB). Powiem tyle: zagrałem chwilę i już wiem, że opłacało czekać się od wakacji i pierwszych zapowiedzi :> Gra idealnie wpasowała się w mój gust. Edytowane 12 marca 2009 przez winner Cytuj
Enori 0 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Świetna gra, po wyłaczeniu auto-aimingu i ustawieniu celowania analogiem gra się mega przyjemnie. Nie grałem w Resistance na ps3, ale rozmach i filmowy klimat wersji na psp, daje mi kolejny powód do zakupu ps3. Podoba mi się tempo akcji, poziom trudności (momentami trudny, ale nie frustrujący) i przede wszystkim feeling z rozmawalaniu łbów chimerom ^_^ ps. Wersja JAP jest multilanguage i jest angielski Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.