Skocz do zawartości

MAG


grzes_l

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie czegoś takiego mi brakowało! Potężnej wieloosobowej siekaniny :twisted2: Do tej gry proszę o stałe 60 FPSów :whistling: W takim tytule byłoby to naprawdę przydatne. Oby tylko się wyrobili na 2009 rok. Plany co do gry są bardzo kuszące, zobaczymy jak wszystko wyjdzie w praniu.

Opublikowano (edytowane)

a jak wiemy to w 2012r ma być koniec świata :D

 

nie potrafię sobie wyobrazić 256 graczy na jednej mapie ;D

w MGO przy 16 już laguje :D

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano (edytowane)

Skoro MAG powstaje już tak długo, to powinni zdążyć z nim na 2009 rok. Mnie tam się nie śpieszy - i tak będę w 2009 roku grał w Killzone 2, więc MAG może wyjść dla mnie dopiero w listopadzie.

 

Edycja: Jak w 2012 roku będzie koniec świata, to zostanę Helghastem z sygnaturki :vincencik:

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano

Od 10 lat... tylko jest taki drobny szczegol.

Skoro przez 10 lat nie stworzyli czegos co by mozna bylo pokazac w formie real-time'owego gameplay'u to jak zrobia calosc w ciagu roku?

Opublikowano

Ja myślę, że nie o to chodzi. Prawdopodobnie pokazanie rozgrywki "real time", wzbudziłoby niechęć oraz niesmak. Gra ma pewnie jeszcze jakieś ubytki - przede wszystkim graficzne - stąd jedyne wyjście, to pokaz pre-renderowanego filmiku. Czasem lepiej jest nie pokazywać jak gra naprawdę wygląda, bo gracze mogliby się od gry odwrócić. Myślę, że jeszcze w tym roku pokażą jak gra naprawdę wygląda (GC, TGS?), a gra wyjdzie pod koniec 2009 roku.

Opublikowano

dobra, idąc po kolei:

 

Przez caly czas piszecie o 8 grupach po 32 osoby,a to beda 32 grupy po 8 osob.

KE?

kiedy jedna strona rozwali przeciwnika, wtedy nadchodza posiłki w ostaci reszty grup. Bo osobiście nie wierze w te 256 osób na raz na ekranie- no chyba że mówimy tutaj o grafice rodem z ps2.

Mam nadzieję, że tak nie będzie bo to trochę nudne...czyli będę czekać na moją kolej? Ja wierzę w rozwałkę 256 real time, każda z drużyn ma swoje zadanie. Co do posiłków, to już nawet w "zwykłym" Battlefield:BC Można wozić do 4-rech osób naraz w jednym pojeździe, więc nie widzę przeszkód, żeby tutaj mogło być ich 10

w MGO przy 16 już laguje :D

a wspomniany Battlefield:BC przy 23 graczach nie laguje (wiem, bo jestem świeżo co po wczorajszej rozgrywce). Więc jest nadzieja...

 

 

Dla mnie ten tytuł to naprawdę dobra wiadomość... Już cieszyłem się, że takie coś będzie w Warhawku, ale przypadł mi klimat trochę. Tak naprawdę zniechęciłem się jak okazało się że albo grasz Warhawkiem, albo nie grasz wcale... przynajmniej ja nie umiem.

Widać więc, że przed twócami gry wiele, bardzo wieeeele wyzwań. Ael zamysł jest rewelacyjny! Trzymam mocno kciuki

Opublikowano
8 squads... czyli jeden dowódca na 32-ch graczy.

 

Waldus na litosc boska - pisales o 8 druzynach x 32 osoby - ludzie chca Ci przetlumaczyc, ze beda to 32 druzyny po 8 osob - a ty dalej glupa z siebie robisz i udajesz, ze nie wiesz o co chodzi

 

przestan juz cytowac zdania tych co maja racje dodajac bezmysle znaki zapytania czy skroty typu wtf

 

i zeby spamu nei bylo:

 

ja z moim netem w MGO na 8 playerach lapie lagi ;p co to bedzie przy 256 w MAG olaboga!

Opublikowano

MGO laguje, bo tak je konami zrobiło :D. Są gry, co nie lagują tak jak MGO. Kiedyś podobnie było z MGO1, przez kilka miesięcy nie było niemal lagów, z czasem serwery nie dawały rady, bo zaczęło lagować jak nigdy wcześniej, pomimo, ze mniej ludzi grało.

 

Moze i w Battlefield BC nie laguje przy 23, ale tu ma być ponad 10 razy więcej graczy. Nie wierzę w brak lagów w tej grze przy tej ilosciu osób. Potrzebne łącze do tego to będzie potężne, z co ważne dużym uploadem. Chciałbym też zobaczyć chociaz 200 osób w jednej grze, ale wątpię w to. Może jak zastosują system z CODa, ze nie można się dołączać do wybranych przez siebie gier, tylko samo będzie nas wrzucać.

 

Bardzo sceptycznie jestem nastawiony do tego tytułu. Ciekaw jestem, czy nie skasuja go z listy :P. Nie wierzę też, ze pokaże się przed 2010.

Opublikowano
Waldus na litosc boska - pisales o 8 druzynach x 32 osoby - ludzie chca Ci przetlumaczyc, ze beda to 32 druzyny po 8 osob - a ty dalej glupa z siebie robisz i udajesz, ze nie wiesz o co chodzi

sorki - masz rację

 

Co do lagów. Jeśli zastosują technologie już obecne w grach online, to nie pogramy. Na potrzeby takiego projektu muszą wymyślić coś dziwnego, nowatorskiego. Dlatego ja również nie wierzę w 2009 rok. Może gwiazdka 2010 jak będą konsekwentnie pracować

Opublikowano

No ja tego nie rozumiem, czemu to jest taki problem. W takim razie jakim cudem na serwerach w wielu grach mmo graja dziesiatki tysiecy graczy naraz i zadnych lagow nie ma ( no moze czasami sie zdaza ) na internecie : neostrada 512?? Jesli zastosuja takie lacza, jakie tam sa stosowane, to lagow nie bedzie, moga nawet wprowadzac abonament jesli bedzie w niskiej cenie, lagow nie bedzie, a gra bedzie tego warta, no ale jesli zastosuja zwyczajne lacze no to niestety, takie osoby jak ja to se nie pograja.

Opublikowano

Lagi - na p2p są prawie zawsze. Na dedykowanych serwerach ich być nie powinno.

 

Jest taka gra Planetside, od SOE, niedowiarkom proponuję sprawdzić, ile osób naraz tam grało :)

 

Tak więc, jest całkiem możliwe, że 256 osób będzie grało bez większego laga. Ale na pewno nie na łączu 512kbit/s ;)

Opublikowano
Lagi - na p2p są prawie zawsze. Na dedykowanych serwerach ich być nie powinno.

 

Jest taka gra Planetside, od SOE, niedowiarkom proponuję sprawdzić, ile osób naraz tam grało :)

 

Tak więc, jest całkiem możliwe, że 256 osób będzie grało bez większego laga. Ale na pewno nie na łączu 512kbit/s ;)

 

Gdyby zastosowali rozwiazania znane z gier mmo to pewnie by dobrze dzialalo i na takim internecie. W takim WoWie b. czesto mialem pingi po 80-150, serwery w CoD 4 ( na kompie ) kiedy maja dajmy na to pingi 150 to zadnych ( absolutnie, null, zero ) lagow nie ma.

Opublikowano
krajach wysoko rozwiniętych

 

odstrzeliwujesz nas od razu na starcie? :P

 

Yabollek007 ma trochę racji - jakoś na PC się da. Więc może jak wprowadzą abonament i oprą się o dedykowane serwery to będzie z tego jakiś pożytek. Miejmy tylko nadzieję, że dedykowane serwery nie będą na Tajwanie...

Opublikowano
No ja tego nie rozumiem, czemu to jest taki problem. W takim razie jakim cudem na serwerach w wielu grach mmo graja dziesiatki tysiecy graczy naraz i zadnych lagow nie ma ( no moze czasami sie zdaza ) na internecie : neostrada 512??

 

Bo w grach FPS przesyłanych pakietów jest duuzo więcej, nie tylko kto kogo trafił i jaki zadał damage ale też skąd, w co go trafił itp. W mmorpg pakiety o wszystkim nie są przesyłane do wszystkich a w fps po sieci tak być musi.

 

 

Zresztą haczyk jest gdzie indziej ! Te 256 graczy to będzie 32 ludzkich graczy z których każdy będzie dowodził oddziałem 8 botów ! Oczywiscie chciałbym się mylić ale w cuda nie wierze hehe Już wcześniej Operation Flashpoint 2 zapowiedziało także 256 graczy online  właśnie tym sposobem (1 gracz - 8 podwładnych botów)

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ke ? jakich botow ??, mowa tu o 256 GRACZACH !. I nie teoryzujmy tutaj bo nie my produkujemy ta gre, moze dostaniemy prawdzwa rewolucje ktora pokaze gdzie powinny wyladawac sztywne mmo. Albo byc moze bedzie tak jak mowcie - czyli 32 graczy dowodcow, kazdy ma konkretny regiment graczy zajmujacy sie konkretna rzecza.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Bla bla na tą chwile nic ten trailer nie wnosi zwykły RENDER ale nie o grafike w takiej grze bedzie sie rozchodzić może byc nawet z PS2 , a co do tych 256 graczy to wszystko możliwe musiały by być jedynie serwery które z optymalizują sieć do pewnych granic min ---> max przepustowości i nic poza tym. Tak wam powiadam \. ale mimo to jako wielki fan online czekam z niecierpliwością :wkurzony:

Opublikowano
W mmorpg pakiety o wszystkim nie są przesyłane do wszystkich a w fps po sieci tak być musi.

Nie musi, i w kazdym fps tez nie jest tak ze kazdy dostaje pakiet o kazdym innym graczu - serwer ustala, kto jest blisko ciebie, i tylko o tych osobach wysyla ci informacje. Tak samo bedzie w MAG - gra bedzie zrobiona tak, ze kazda grupa (po 8 postaci) bedzie mogla sie spotkac np z maks. 2 innymi w jednym czasie, co doprowadzi do standardowego 20kilku graczy na polu bitwy. Oczywiscie bedzie do tego potrzebny serwer dedykowany, i to wlasciwie rozwiazuje problemy. Pytanie tylko, ile sony takich postawi.

Gość Mr. Blue
Opublikowano
Tak samo bedzie w MAG - gra bedzie zrobiona tak, ze kazda grupa (po 8 postaci) bedzie mogla sie spotkac np z maks. 2 innymi w jednym czasie, co doprowadzi do standardowego 20kilku graczy na polu bitwy.

 

Miałeś objawienie czy zgadujesz?

Opublikowano
Tak samo bedzie w MAG - gra bedzie zrobiona tak, ze kazda grupa (po 8 postaci) bedzie mogla sie spotkac np z maks. 2 innymi w jednym czasie, co doprowadzi do standardowego 20kilku graczy na polu bitwy.

 

Miałeś objawienie czy zgadujesz?

Zgaduje, ale to najbardziej prawdopodobne :P

Opublikowano

Albo moga zrobic tak : kazda grupa bedzie miala przydzielone okreslone zadanie ( np. bronic jakiegos punktu na mapie, atakowac jakis punkt czy cos innego ) i za wykonywanie go bedzie dostawala wiecej punktow niz za wykonywanie zadan nie przypisanych mu. Kazdy bedzie mogl pojsc gdzie tylko sobie zechce, ale najbardziej mu sie bedzie oplacalo robic te zadanie. Mogliby wprowadzic np. ze 2 zadania na grupe ( co by byla wieksza roznorodnosc i mozna bylo np. spotkac naraz 64 graczy w miejscu, gdzie trzeba wykonac zadanie ). Dzieki takiemu rozwiazaniu nikt nie bylby skrepowany i moglby isc gdzie tylko by zechcial, ale wiekszosc pewnie by wykonywala "odgorne rozporzadzenia" bo zwyczajnie by im sie to bardziej oplacalo.

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Ludzie, otglądaliście trailer? Ogladaliście wywiad (czy tam czytaliscie...)

 

256 żywych graczy na jednym polu bitwy. Nie na 4 czy 20. Na jednym.

 

Więc skończcie z swoimi teoriami, które są bez żadnego pokrycia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...