Skocz do zawartości

MAG


grzes_l

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja tam myśle, że jednak jest gdzieś haczyk. Zresztą czas pokaże co z tego wyjdzie. Musieli by postawić mocarnych serwerów za kupe szmalu by to udzwignęły.

 

Ten obrazek wcale mi na gameplay nie wygląda, jest mały i jakościa zbliżony do rendera.

 

 

Opublikowano
Ten obrazek wcale mi na gameplay nie wygląda, jest mały i jakościa zbliżony do rendera.

To dobrze, że render nie odstaje zbytnio od ingame sceenu. Poczekamy na nieco lepszej jakości materiały i się zobaczy gdzie tak naprawdę tkwi haczyk.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

W R2 przy maksymalnej liczbie graczy gra sie bez lagów, więc może i tu będzie wszytsko ok. Screeny ładne, chętnie zobaczę to w ruchu, ale jakoś nie liczę na ten tytuł. Może twórcy jednak mnie zaskoczą.

Opublikowano

jak dla mnie to jest całkiem możliwe do osiągnięcia, znaczy te 256 luda.

 

W takim "sztywnym MMO"(jak to ktoś określił) zwanym EVE Online naparzało się niedawno >1400 ludzi. Jest to narazie rekord i nie wiem jaki mieli lag, ale od czasu wprowadzenia nowej technologii niczym dziwnym nie jest bitwa 500 ludzi z lagiem trwającym góra 10s. (przy czym na tym samym serwerze , ale w innych lokacjach gra także pozostałe 20-30 tysięcy graczy). Przy tym rozmachu, te 256 ludków na serwerze to śmiech na sali i jest jak najbardziej do zrobienia bez żadnego laga.

Opublikowano
Według Johna tylko PlayStation 3 jest w stanie pociągnąć tak wielki projekt.

"Jeżeli wziąć pod uwagę złożoność, to MAG jest czymś co mogło powstać tylko na PS3. Szybkość procesora, możliwość wyświetlania przez PS3 w jednej chwili 256 jednostek oraz przeliczanie ich akcji"

 

http://www.kikoo.pl/news/2074-1/PS3-idealne-dla-MAG-screeny/

Gdzieś już to słyszałem. :lol:

 

Sony mogłoby kazać developerom gadać coś nowego, niż stale pieprzyć o wielkiej mocy PS3, której nie ma.

Opublikowano
Sony mogłoby kazać developerom gadać coś nowego, niż stale pieprzyć o wielkiej mocy PS3, której nie ma.

A tam, jeśli chodzi o fizykę, to można przyznać rację, bo specyfika PS3 pozwala na ogromne zabawy z zaawansowaną fizyką, graficznie już jest mniej kolorowo :)

Opublikowano
Sony mogłoby kazać developerom gadać coś nowego, niż stale pieprzyć o wielkiej mocy PS3, której nie ma.

Jacobss daj na luz! Wszędzie widzę twoje narzekania. Było obejrzeć jeszcze więcej filmików z KZ przed premierą to na pewno na tej grze byś się nie zawiódł, a tak wszyscy muszą czytać twoje narzekania w każdym temacie! Kup pieca za 4 kafle i zagraj w nudnego jak flaki z olejem Crysisa to będziesz widział MOC ... do czasu jak uśniesz.

Opublikowano

Ale w MAG będzie zadyma ja (pipi)e.Tylko czym obok ilości graczy ma się wyróżnić na tle innych FPS-ów??Coś mi się zdaje,że jedynym atutem gry będzie ilość ludzi na mapach chociaż to może się obrócić przeciwko niej.

Opublikowano
Jacobss daj na luz! Wszędzie widzę twoje narzekania. Było obejrzeć jeszcze więcej filmików z KZ przed premierą to na pewno na tej grze byś się nie zawiódł, a tak wszyscy muszą czytać twoje narzekania w każdym temacie! Kup pieca za 4 kafle i zagraj w nudnego jak flaki z olejem Crysisa to będziesz widział MOC ... do czasu jak uśniesz.

Naprawdę uważasz, że moje narzekanie są spowodowane KZ2? Cóż, mylisz się :).

 

PC natomiast dobrego mam i Crysisa przeszedłem. Nie nazwałbym tej gry nudną, przeciwnie, jest dobra, ale KZ2 jest lepsze.

 

Co do narzekań - cóż, nie musisz ich czytać :).

Opublikowano
Sony mogłoby kazać developerom gadać coś nowego, niż stale pieprzyć o wielkiej mocy PS3, której nie ma.

A tam, jeśli chodzi o fizykę, to można przyznać rację, bo specyfika PS3 pozwala na ogromne zabawy z zaawansowaną fizyką, graficznie już jest mniej kolorowo :)

Heh, okropne te PS3. KZ2 w koncu nie jest najlepiej wygladajaca gra na konsole a poziomem graficznym ustepuje dla San Andreas z PS2 :/ Nie wiem poco je wogole kupowalem, ta konsola to kompletny shit pozbawiony mocy, z grami, ktorych wiekszosc wyglada gorzej niz Quake 2.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam się zbytnio optymistycznie do MAGa nie nastawiam.

 

Po 1, Socom na ps2 to było "coś", Socom na ps3 to już "coś" nie jest. Wielu deweloperów ma problemy z przesiadką na tą generację konsol. Byc może czegoś się po Socomie na chlebaka nauczyli a może nie... zobaczymy.

 

Po 2, czy wyobraziliscie sobie na tych mapkach ze screenów 256 graczy na raz ?? (o ile tej wielkosci bedą finalne mapy) Toż to bedzie zadyma wieksza niż w KZ2 na radeku w 32 osoby !

 

Z resztą przy tak marnej ilości materiałów nie ma co za bardzo snuć jakichkolwiek głebszych rozważań.

 

PS. Pieknie podrasowane screeny prawda ? Do tego zabieg zmniejszenia by tego nie wyłapać. Jest sterylnie, bez nałożonych jeszcze efektów. Pierwsze co mi ta grafa przypomina to starusieńkie HL2 na piecu, które jest ładne do dziś, nie przecze, lecz mamy 2009 i płacąc wymagam hehe (Choć jak dadzą nam przebojowy, nowatorski, grywalny szpil przykuwający do tv na długie godziny to na taką grafę narzekać nie będę :) )

Edytowane przez Łebi
Opublikowano (edytowane)
Do tego zabieg zmniejszenia by tego nie wyłapać.

Przecież każde zdjęcie z tego linku:

http://www.flickr.com/photos/37044807@N02/...57616227223753/

możesz sobie powiększyć, dając "All sizes", kiedy wybierasz zdjęcie.

 

http://farm4.static.flickr.com/3626/340971...fca0cd876_b.jpg

 

Nie wyczaiłem tego przycisku :) No to teraz widać dokladnie, że są sporo retuszowane, idealne krawędzie, jak żyleta tekstury w marnej rozdzielczości, błyski wystrzałów jakby dodane w photoshopie, to  wszystko zalatuje znanym nam wałkiem stosowanym przed premierą. Pamietacie obrazki z HAZE ?? Toż to była grafa niczym Crisis hehe, a jak wyszło to wszyscy wiemy hehe

 

 

 

 

hm ja tam cały czas nie bardzo czuję rozgrywkę - wiadomo, że to nie będzie 256 osób online tylko żywy człek + boty. Nie wiem, jakoś mnie to nie kręci

 

No właśnie, boty... daje głowę że nawet nie zbliżą sie do poziomu AI w KZ2 czy Fear1.

 

 

W BF2142 (kurde, często o nim pisze ale jako wzór do naśladowania jeśli chodzi o stawianie na współprace, taktykę itp, służy wprost idealnie) był świetny motyw głównodowodzacych (na niektórych serwerach ustawienia nie pozwalały na opuszczenie przez niego statku-bazy - "Tytana"). Mieli podglad w czasie rzeczywistym na mapę (pełen zoom i widok jednostek) wskazywali cele i zadania oddziałom operacyjnym, zrzucali amunicję, ostrzał EMP, oznaczali jednostki wroga (wszyscy byli informowani o np nadchodzącym mechu). Za te czynności i za to że druzyny wykonywały rozkazy taki generalissimus :) dostawał często więcej pkt niż by ugrał biegając po mapce jako zwykły zołnierz.

Edytowane przez Łebi
Opublikowano (edytowane)
Po 1, Socom na ps2 to było "coś", Socom na ps3 to już "coś" nie jest. Wielu deweloperów ma problemy z przesiadką na tą generację konsol. Byc może czegoś się po Socomie na chlebaka nauczyli a może nie... zobaczymy.

Po 1, SOCOM to sprawa dyskusyjna - wielu osobom sie Confrontation podoba (ta gra jest poprostu nietypowa, taka ktora pokochasz albo znienawidzisz). Pozatym gdzies czytalem, ze MAG bedzie robil team od dwoch pierwszych SOCOMow, a nie ostatniego, ale juz mniejsza o to.

Po 2, czy wyobraziliscie sobie na tych mapkach ze screenów 256 graczy na raz ?? (o ile tej wielkosci bedą finalne mapy) Toż to bedzie zadyma wieksza niż w KZ2 na radeku w 32 osoby !

Po 2: spojrz na ta mape, czy wg. ciebie ona jest mala? Jak dla mnie to jest ona OGROMNA. Gralem w Battlefielda 2 i wedlug mnie 128 (albo 64, nie pamietam juz ilu tam bylo maksymalnie) to za malo, jak na takie mapy. Mam nadzieje, ze jesli faktycznie w MAG bedzie 256 graczy naraz to tworcy nie popelnia tego samego bledu, ktory zostal popelniony w Battlefieldzie (zbyt malo ludzi na za duzej mapie).

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

mam nadzieję, że zamiast na grafice, twórcy skupią się na kodzie sieciowym - 256 graczy jak już w KZ2 na 32 graczy potrafią być lagi. Po co mi super grafa i różowe stringi jak będą lagi niemiłosierne. Ale jak to będzie chodzić płynnie....

Opublikowano (edytowane)

@Yabollek007

 

Wcale aż taka wielka nie jest (jak na gre dla 256 "panupków"). Rozstaw 12 ekip po 10 osób po jednej i po drugiej stronie, zauważ, że zazwyczaj działa się w rozproszeniu bo 5 fragów jednym granatem to duża pokusa dla przeciwnika. I co ? Na moje oko nie jest juz tak różowo, wszędzie dochodzi do kontaktu, ciągły ogień karabinowy, wybuchaja granaty, pociski z rpg i Bóg wie z czego jeszcze ;). Piekna scena batalistyczna ale, kurna, niegrywalna.

 

@edit

No chyba że ilość botów będzie ograniczona (odliczanie czasu do przybycia posiłków lub coś w gtym stylu), albo boty będą służyć jako mięso armatnie i narzędzie wku.rzania wroga i akcji "zaczepno/mylących" (ja mu 10 chłopa z prawej a sam lece z lewej itp. akcje)

 

Trzymam kciuki za ten tytuł (bo jeśli się uda to co ma się udać to bedzie to w koncu coś świeżego i nowatorskiego w fps-ach)

Edytowane przez Łebi
Opublikowano (edytowane)

Powiem wam że rozumiem dlaczego Dice poszedł z BF'em w takim, a nie innym kierunku. Pierwsze Battlefieldy skupiały się na dużej ilości graczy (w sumie to właśnie dlatego ta seria była AŻ tak popularna, i nadal jest), ale Dice wyciągneło wnioski, takie wnioski że robienie meczy na 64 czy tam więcej graczy przeważnie nie ma sensu, powstaje nieraz prawdziwy chaos (i nie nie twierdzę że autentyczny chaos był w BF 1942 np, ale nie raz czułem że brakowało mi możliwości "potrenowania" swoich umiejętności, no bo nie liczcie na to w otwartych serwerach na TYLU graczy, BA to byłby zwykły rajd po zadania, już nawet nie polowanie na graczy, ZUPEŁNIE inny model roz(g)rywki od takiego KZ2, czy innych jakichkolwiek FPS'ów).

Oczywiście to co piszę to sprawa dyskusyjna, poniekórym na pewno taki typ rozrywki przypadnie do gustu, ja jednak po poprzednich BF'ach wyciągnąłem podobny wniosek co Dice, niemniej że świetnie się bawiłem w stareńkich PolachBitew.

Jeżeli twórcom MAG'a uda się UTRZYMAĆ te 250 graczy, i dostosować tą ilość do map, możemy liczyć na swoisty come back starych BF'ów (ba przebicie ich!).

Edytowane przez Dr.Czekolada

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...