Skocz do zawartości

MAG


grzes_l

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nikt nie wspomniał o dzisiejszym patch'u -> http://blog.mag.com/blog/2010/02/patch-alert-mag-v1-02/

w sumie nic ciekawego ale zwraca uwagę wypowiedź z oficjalnego forum:

"The patch after 1.02 is gonna be H-U-G-E. More on that one when I'm at liberty to say."

 

No ja myślę, że dodadzą jakieś nowe mapy :D Zmienne pory dnia też by były ciekawe... A w ogóle największy wypas byłby jakby dodali czwartą frakcję ;)

 

Witam

 

Chciałbym grających w MAG zaprosić do nowo utworzonego klanu Take No Prisoners albo poprostu do wspolnego grania po stronie Valor.

 

Mój PSN_ID - SIN_PL

 

Gram codziennie po 19:00

 

Pozdrawiam :)

 

Tak sobie myślę, że z tymi klanami to się straszny burdel robi. Każdy zakłada swój a potem w klanie są po dwie trzy osoby :/ Może by się jakoś zgadać z założyć jeden duży klan, co Wy na to?

Edytowane przez CHINDOOS
Opublikowano

Znudzony MW2 mam pytanie czy warto MAG zakupić? Co prawda bety mnie zniechęciły, no może poza ostatnią, ale po ocenach i videorecenzjach widzę, ze nie jest tak źle. Lubię podchody i długą rozgrywkę więc myślę o zakupie.

Da się zmienić sterowanie a'la COD? Czy po wyborze jednej grupy da się zagrać następny mecz inną?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli lubisz podchody i długą rozgrywkę to trafiłeś idealnie. Bitwy trwają mniej więcej od 10 do 30 min w zależności od trybu. Liczy się wykonywanie rozkazów i odrobina pomyślunku, bo akcje w stylu "aaa jestem Rambo i wszystkich zabiję, a dowódce to ja mam głęboko" są niewykonalne i kończą się kilkunastoma zgonami z rzędu i brakiem punktów. Wbrew temu co można wyczytać gdzieniegdzie gra jest bardzo wyważona i po dłuższej grze widać, że twórcy przemyśleli każdy element rozgrywki tak, żeby była jak najbardziej zbalansowana mimo takiej ilości graczy. Właściwie największą wadą MAG są sami gracze. Jak trafisz na debili to nie bitwa przegrana choćbyś stanął na głowie. Na szczęście kumatych graczy jest zdecydowana większość oraz jest opcja "kick" i nieprzystosowane jednostki można wywalić. Może też zachęci Cię to, że nie lubię strzelanek sieciowych i nigdy w nie nie gram (w KZ2, U2, Resistance 1 i 2 ani razu nie odpaliłem online), a MAG wciągnął mnie jak mało która gra.

Edytowane przez CHINDOOS
Opublikowano

Znudzony MW2 mam pytanie czy warto MAG zakupić? Co prawda bety mnie zniechęciły, no może poza ostatnią, ale po ocenach i videorecenzjach widzę, ze nie jest tak źle. Lubię podchody i długą rozgrywkę więc myślę o zakupie.

Da się zmienić sterowanie a'la COD? Czy po wyborze jednej grupy da się zagrać następny mecz inną?

 

 

Więc juz nie zagrasz i żałuj :) I kupuj w ciemno bo gra wymiata!

Opublikowano
We?ve listened to your feedback and watched you play our game for weeks to create what is, without a doubt, our biggest and most important patch yet.

 

 

 

Our amendments are dramatic and they are many and we?re confident that they make the game even better than it already was. Not only have we revamped the effectiveness of every weapon in the arsenal and tuned our ranged firing to be more realistic, but we?ve also sped up the weapon and gear swapping process, closed off exploits that gave some teams unfair advantages on certain maps, and have made it more obvious when it?s too late to stop a charge from blowing up.

 

 

 

But those changes aren?t even the half of it, as you?ll see by checking our patch notes below. The best news, though, is that you?ll be able to download this patch starting tomorrow at 1am Pacific/ 4am Eastern/ 9am GMT, February 25. Simply log-on to MAG when the time is right and the update will be ready for download.

 

 

 

We hope you enjoy the new changes ? have fun and see you on the battlefield!

 

Patch v1.03

 

Available February 25, 2010 | 41MB (TPPS), 49MB (DLS)

 

Gameplay

 

* Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see ?Weapon? section below)

* Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds.

* Fixed bug in SVER?s Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door.

* Added a ?solid tone? sound effect near the end of a charge?s beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area.

* ?Medium Improved? Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor.

* Changed resuscitated player?s camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera.

* Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted.

* Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat.

* Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy

* All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim.

* Mines that haven?t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with).

* Fixed bug that prevented ?fully-resuscitated? players with more than 100 health points from receiving their full HP.

* Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them.

* Players no longer lose leadership points after entering ?Veteran Mode.?

 

Weapons

 

* ?From the hip? firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.

* Tuned weapon damage for all three factions.

* Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they?re less effective at long distances.

* Made Battle Rifles more effective.

* Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren?t intended to do so.

* Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret).

* Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent.

* Increased spread on shotguns.

* Improved animations for rocket launchers.

 

 

 

Graphics

 

* Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time.

* Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air.

* Added realistic fogging effects to sky-domes.

 

Technical

 

* Fixed most conditions that caused players to be caught in a ?respawn loop? which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0.

* Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes.

* Improved client-side stability.

Opublikowano

No proszę. Wielki szacun dla ekipy Zipper za słuchanie sugestii graczy i wprowadzanie znaczących zmian do gry w tak krótkim czasie. Nie mogę się już doczekać jakichś dodatków :D

Opublikowano

Co za chaos! - to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po pograniu kilka chwil w MAG. Ciężko to wszystko ogarnąć i do tego gra nie wybacza błędów, kulka w łeb i do widzenia. Mam 5 poziom i na razie najfajniej gra się w sabotażu reszta to straszny bigos bo albo każdy nie wie o co chodzi albo liczą się tylko fragi.

Postawiłem się i wybrałem zespół RAVEN i dziś zacząłem żałować. Albo były lagi albo ślepy jestem do potęgi bo SVER kosili nasze szeregi niemiłosiernie i nie byli to żadni pro gracze.

Najbardziej meczące są długie oczekiwania na respa i na awans poziomu.

Zobaczę czy te dwa pozostałe tryby są warte świeczki.

Opublikowano

Co za chaos! - to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po pograniu kilka chwil w MAG. Ciężko to wszystko ogarnąć i do tego gra nie wybacza błędów, kulka w łeb i do widzenia. Mam 5 poziom i na razie najfajniej gra się w sabotażu reszta to straszny bigos bo albo każdy nie wie o co chodzi albo liczą się tylko fragi.

Postawiłem się i wybrałem zespół RAVEN i dziś zacząłem żałować. Albo były lagi albo ślepy jestem do potęgi bo SVER kosili nasze szeregi niemiłosiernie i nie byli to żadni pro gracze.

Najbardziej meczące są długie oczekiwania na respa i na awans poziomu.

Zobaczę czy te dwa pozostałe tryby są warte świeczki.

W Sabotaży nie dostajesz tak dużo punktów za FARGO( rozkazy wydawane przez dowódce) i dlatego na razie lvl idzie wolno.

Co do potęgi SVER to bez przesady, nie raz nie dwa ja i moja drużyna utykaliśmy na rozwaleniu bunkrów atakując Valor \Raven.

 

Wypełniaj rozkazy, kup apteczkę i lecz ludzi a lvl wpadnie szybko a i drużyna zacznie wygrywać.

Opublikowano
Postawiłem się i wybrałem zespół RAVEN i dziś zacząłem żałować. Albo były lagi albo ślepy jestem do potęgi bo SVER kosili nasze szeregi niemiłosiernie i nie byli to żadni pro gracze.

 

 

trzeba było wybrać Gryffindor!

 

 

 

 

przepraszam, musiałem ;)

Opublikowano

@Up hahaha:D

 

@temat

Już jakiś czas zastanawiam się nad M.A.G.'iem. Ogólnie grę widziałem i wygląda super. Tylko pytanie: bez hs'a ani rusz?

 

Jak w kazdym fpsie, w ktorego chcesz grac z teamem i sie za(pipi)iscie bawic;)

Opublikowano

No nie wiem, ja w BC grałem bez hs'a samodzielnie i dawałem radę, tak samo w kz2. Ale tutaj rozgrywka skupia się raczej wokół teamu

 

 

No właśnie, samodzielnie. Ja sobie nie wyobrażam gry bez Hs'a. Od razu po zakupie RfoM, HS był pierwszą rzeczą jaką kupiłem.

Opublikowano

Ja tam gram bez hs chociaż mam i sobie radzę. Znaczniki rozkazów są na tyle czytelne, że nie ma o czym gadać. Raz tylko grałem z hs i nie okazał się przydatny... Z resztą mało grających osób używa hs w celu innym niż bluzgi/śpiewy/pogaduchy, więc jeżeli nie masz to się nie przejmuj, najwyżej kupisz później jak stwierdzisz, że jednak jest Ci niezbędny.

Opublikowano

... Z resztą mało grających osób używa hs w celu innym niż bluzgi/śpiewy/pogaduchy,...

 

w mag'u ludziki używają hs głównie do ......

 

 

DON'T BLEED OUT !!!!!!1111one1

 

 

;)

Opublikowano

Jest może jakiś klan SVER z Polakami?

 

Kolega Dżar jest liderem klanu *PL* zgłoś się do niego. Zapraszamy bo klan jest obecnie trzyosobowy i przydałoby sie więcej osób.

Opublikowano

Kolega Dżar jest liderem klanu *PL* zgłoś się do niego. Zapraszamy bo klan jest obecnie trzyosobowy i przydałoby sie więcej osób.

 

Nom Afro uciekł do Valoru i nie ma z kim klikać ; (

 

Zapraszam jak najbardziej, wystarczy puścić mi friend request to dodam do klanu.

 

Swoją drogą sorka za dłuższą nieobecność w magu ale za dużo gier chciało żebym je przeszedł ; F

 

Ustawiamy się jakoś panowie? Bierejmy headsety i do boju! Ja tam jestem teraz wieczorami prawie cały czas więc walić.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W przyszłym tygodniu pierwsze DLC.

Mój http://blog.mag.com/blog/

 

 

A dupa.

 

Już jest dlc-te zbroje co dostali ludzie do limitowanej edycji i guess what? US only. Próbowałem z US psna je zassać ale nie działają naturalnie, mam dziwne podejrzenie, że z tym dlc będzie tak samo chyba,że będzie on po prostu częścią updejtu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...