da$io 110 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) Poprawny wpis niżej Edytowane 20 lutego 2010 przez da$io Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) nikt nie wspomniał o dzisiejszym patch'u -> http://blog.mag.com/blog/2010/02/patch-alert-mag-v1-02/ w sumie nic ciekawego ale zwraca uwagę wypowiedź z oficjalnego forum: "The patch after 1.02 is gonna be H-U-G-E. More on that one when I'm at liberty to say." No ja myślę, że dodadzą jakieś nowe mapy Zmienne pory dnia też by były ciekawe... A w ogóle największy wypas byłby jakby dodali czwartą frakcję Witam Chciałbym grających w MAG zaprosić do nowo utworzonego klanu Take No Prisoners albo poprostu do wspolnego grania po stronie Valor. Mój PSN_ID - SIN_PL Gram codziennie po 19:00 Pozdrawiam Tak sobie myślę, że z tymi klanami to się straszny burdel robi. Każdy zakłada swój a potem w klanie są po dwie trzy osoby Może by się jakoś zgadać z założyć jeden duży klan, co Wy na to? Edytowane 19 lutego 2010 przez CHINDOOS Cytuj
da$io 110 Opublikowano 20 lutego 2010 Opublikowano 20 lutego 2010 Znudzony MW2 mam pytanie czy warto MAG zakupić? Co prawda bety mnie zniechęciły, no może poza ostatnią, ale po ocenach i videorecenzjach widzę, ze nie jest tak źle. Lubię podchody i długą rozgrywkę więc myślę o zakupie. Da się zmienić sterowanie a'la COD? Czy po wyborze jednej grupy da się zagrać następny mecz inną? Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 20 lutego 2010 Opublikowano 20 lutego 2010 (edytowane) Jeżeli lubisz podchody i długą rozgrywkę to trafiłeś idealnie. Bitwy trwają mniej więcej od 10 do 30 min w zależności od trybu. Liczy się wykonywanie rozkazów i odrobina pomyślunku, bo akcje w stylu "aaa jestem Rambo i wszystkich zabiję, a dowódce to ja mam głęboko" są niewykonalne i kończą się kilkunastoma zgonami z rzędu i brakiem punktów. Wbrew temu co można wyczytać gdzieniegdzie gra jest bardzo wyważona i po dłuższej grze widać, że twórcy przemyśleli każdy element rozgrywki tak, żeby była jak najbardziej zbalansowana mimo takiej ilości graczy. Właściwie największą wadą MAG są sami gracze. Jak trafisz na debili to nie bitwa przegrana choćbyś stanął na głowie. Na szczęście kumatych graczy jest zdecydowana większość oraz jest opcja "kick" i nieprzystosowane jednostki można wywalić. Może też zachęci Cię to, że nie lubię strzelanek sieciowych i nigdy w nie nie gram (w KZ2, U2, Resistance 1 i 2 ani razu nie odpaliłem online), a MAG wciągnął mnie jak mało która gra. Edytowane 20 lutego 2010 przez CHINDOOS Cytuj
Disvertigo 7 Opublikowano 20 lutego 2010 Opublikowano 20 lutego 2010 Znudzony MW2 mam pytanie czy warto MAG zakupić? Co prawda bety mnie zniechęciły, no może poza ostatnią, ale po ocenach i videorecenzjach widzę, ze nie jest tak źle. Lubię podchody i długą rozgrywkę więc myślę o zakupie. Da się zmienić sterowanie a'la COD? Czy po wyborze jednej grupy da się zagrać następny mecz inną? Więc juz nie zagrasz i żałuj I kupuj w ciemno bo gra wymiata! Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 25 lutego 2010 Opublikowano 25 lutego 2010 We?ve listened to your feedback and watched you play our game for weeks to create what is, without a doubt, our biggest and most important patch yet. Our amendments are dramatic and they are many and we?re confident that they make the game even better than it already was. Not only have we revamped the effectiveness of every weapon in the arsenal and tuned our ranged firing to be more realistic, but we?ve also sped up the weapon and gear swapping process, closed off exploits that gave some teams unfair advantages on certain maps, and have made it more obvious when it?s too late to stop a charge from blowing up. But those changes aren?t even the half of it, as you?ll see by checking our patch notes below. The best news, though, is that you?ll be able to download this patch starting tomorrow at 1am Pacific/ 4am Eastern/ 9am GMT, February 25. Simply log-on to MAG when the time is right and the update will be ready for download. We hope you enjoy the new changes ? have fun and see you on the battlefield! Patch v1.03 Available February 25, 2010 | 41MB (TPPS), 49MB (DLS) Gameplay * Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see ?Weapon? section below) * Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds. * Fixed bug in SVER?s Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door. * Added a ?solid tone? sound effect near the end of a charge?s beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area. * ?Medium Improved? Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor. * Changed resuscitated player?s camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera. * Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted. * Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat. * Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy * All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim. * Mines that haven?t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with). * Fixed bug that prevented ?fully-resuscitated? players with more than 100 health points from receiving their full HP. * Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them. * Players no longer lose leadership points after entering ?Veteran Mode.? Weapons * ?From the hip? firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving. * Tuned weapon damage for all three factions. * Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they?re less effective at long distances. * Made Battle Rifles more effective. * Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren?t intended to do so. * Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret). * Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent. * Increased spread on shotguns. * Improved animations for rocket launchers. Graphics * Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time. * Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air. * Added realistic fogging effects to sky-domes. Technical * Fixed most conditions that caused players to be caught in a ?respawn loop? which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0. * Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes. * Improved client-side stability. Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 25 lutego 2010 Opublikowano 25 lutego 2010 No proszę. Wielki szacun dla ekipy Zipper za słuchanie sugestii graczy i wprowadzanie znaczących zmian do gry w tak krótkim czasie. Nie mogę się już doczekać jakichś dodatków Cytuj
da$io 110 Opublikowano 27 lutego 2010 Opublikowano 27 lutego 2010 Co za chaos! - to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po pograniu kilka chwil w MAG. Ciężko to wszystko ogarnąć i do tego gra nie wybacza błędów, kulka w łeb i do widzenia. Mam 5 poziom i na razie najfajniej gra się w sabotażu reszta to straszny bigos bo albo każdy nie wie o co chodzi albo liczą się tylko fragi. Postawiłem się i wybrałem zespół RAVEN i dziś zacząłem żałować. Albo były lagi albo ślepy jestem do potęgi bo SVER kosili nasze szeregi niemiłosiernie i nie byli to żadni pro gracze. Najbardziej meczące są długie oczekiwania na respa i na awans poziomu. Zobaczę czy te dwa pozostałe tryby są warte świeczki. Cytuj
Exus1pl 7 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 Co za chaos! - to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po pograniu kilka chwil w MAG. Ciężko to wszystko ogarnąć i do tego gra nie wybacza błędów, kulka w łeb i do widzenia. Mam 5 poziom i na razie najfajniej gra się w sabotażu reszta to straszny bigos bo albo każdy nie wie o co chodzi albo liczą się tylko fragi. Postawiłem się i wybrałem zespół RAVEN i dziś zacząłem żałować. Albo były lagi albo ślepy jestem do potęgi bo SVER kosili nasze szeregi niemiłosiernie i nie byli to żadni pro gracze. Najbardziej meczące są długie oczekiwania na respa i na awans poziomu. Zobaczę czy te dwa pozostałe tryby są warte świeczki. W Sabotaży nie dostajesz tak dużo punktów za FARGO( rozkazy wydawane przez dowódce) i dlatego na razie lvl idzie wolno. Co do potęgi SVER to bez przesady, nie raz nie dwa ja i moja drużyna utykaliśmy na rozwaleniu bunkrów atakując Valor \Raven. Wypełniaj rozkazy, kup apteczkę i lecz ludzi a lvl wpadnie szybko a i drużyna zacznie wygrywać. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 Postawiłem się i wybrałem zespół RAVEN i dziś zacząłem żałować. Albo były lagi albo ślepy jestem do potęgi bo SVER kosili nasze szeregi niemiłosiernie i nie byli to żadni pro gracze. trzeba było wybrać Gryffindor! przepraszam, musiałem Cytuj
KainGorn 2 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 @Up hahaha:D @temat Już jakiś czas zastanawiam się nad M.A.G.'iem. Ogólnie grę widziałem i wygląda super. Tylko pytanie: bez hs'a ani rusz? Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 @Up hahaha:D @temat Już jakiś czas zastanawiam się nad M.A.G.'iem. Ogólnie grę widziałem i wygląda super. Tylko pytanie: bez hs'a ani rusz? Jak w kazdym fpsie, w ktorego chcesz grac z teamem i sie za(pipi)iscie bawic;) Cytuj
KainGorn 2 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 No nie wiem, ja w BC grałem bez hs'a samodzielnie i dawałem radę, tak samo w kz2. Ale tutaj rozgrywka skupia się raczej wokół teamu Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 No nie wiem, ja w BC grałem bez hs'a samodzielnie i dawałem radę, tak samo w kz2. Ale tutaj rozgrywka skupia się raczej wokół teamu No właśnie, samodzielnie. Ja sobie nie wyobrażam gry bez Hs'a. Od razu po zakupie RfoM, HS był pierwszą rzeczą jaką kupiłem. Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 Ja tam gram bez hs chociaż mam i sobie radzę. Znaczniki rozkazów są na tyle czytelne, że nie ma o czym gadać. Raz tylko grałem z hs i nie okazał się przydatny... Z resztą mało grających osób używa hs w celu innym niż bluzgi/śpiewy/pogaduchy, więc jeżeli nie masz to się nie przejmuj, najwyżej kupisz później jak stwierdzisz, że jednak jest Ci niezbędny. Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 ... Z resztą mało grających osób używa hs w celu innym niż bluzgi/śpiewy/pogaduchy,... w mag'u ludziki używają hs głównie do ...... DON'T BLEED OUT !!!!!!1111one1 Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Fakt. Zapomniałem, że najczęściej wypowiadanym słowem w MAG'u jest: "MEDIC!!!" Cytuj
KainGorn 2 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Aha czyli kwestia HS ostro przesadzona Spoko, wiec wale hs, kupuje maga za miesiac Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Jest może jakiś klan SVER z Polakami? Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Jest może jakiś klan SVER z Polakami? poszukaj tu http://www.arenamag.pl/ Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 3 marca 2010 Opublikowano 3 marca 2010 Jest może jakiś klan SVER z Polakami? Kolega Dżar jest liderem klanu *PL* zgłoś się do niego. Zapraszamy bo klan jest obecnie trzyosobowy i przydałoby sie więcej osób. Cytuj
wiedziu 0 Opublikowano 3 marca 2010 Opublikowano 3 marca 2010 znalazłem fajny klan polaków PL" (tak się zwie,to nie to że zabrakło cudzysłowiu), po stronie VALOR,sam zaś szukam ekipy pod innym kontem Salem_PL po stronie SVER. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 3 marca 2010 Opublikowano 3 marca 2010 Kolega Dżar jest liderem klanu *PL* zgłoś się do niego. Zapraszamy bo klan jest obecnie trzyosobowy i przydałoby sie więcej osób. Nom Afro uciekł do Valoru i nie ma z kim klikać ; ( Zapraszam jak najbardziej, wystarczy puścić mi friend request to dodam do klanu. Swoją drogą sorka za dłuższą nieobecność w magu ale za dużo gier chciało żebym je przeszedł ; F Ustawiamy się jakoś panowie? Bierejmy headsety i do boju! Ja tam jestem teraz wieczorami prawie cały czas więc walić. Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 W przyszłym tygodniu pierwsze DLC. Mój http://blog.mag.com/blog/ Cytuj
dżar 166 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 W przyszłym tygodniu pierwsze DLC. Mój http://blog.mag.com/blog/ A dupa. Już jest dlc-te zbroje co dostali ludzie do limitowanej edycji i guess what? US only. Próbowałem z US psna je zassać ale nie działają naturalnie, mam dziwne podejrzenie, że z tym dlc będzie tak samo chyba,że będzie on po prostu częścią updejtu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.