CHINDOOS 12 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 Na blogu pisali, ze w niedługim czasie dadzą też te zbroje dla Europy, więc może od razu z update'm będą. Z drugiej strony nie mam pojęcia dlaczego nie wyszły od razu dla wszystkich. W grze i tak są od samego początku, a kod odblokowujący na 99,9% wygląda tak samo dla wersji US i EU Cytuj
Akiro842 0 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 Mam pytanie, czy opłaca się kupić MAG za 200 zł, czy poczekać aż stanieje, bo nie wiem czy jej kupowanie teraz się opłaca. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 Nie mam tej gry, ale... Ta gra to tylko online, więc im dłużej będziesz czekał tym mniej osób będzie do pogrania. A tak w ogóle to proponuję zakup Battlefielda Bad Company 2, sporo osób w niego teraz gra :] Cytuj
Akiro842 0 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 Nie mam tej gry, ale... Ta gra to tylko online, więc im dłużej będziesz czekał tym mniej osób będzie do pogrania. A tak w ogóle to proponuję zakup Battlefielda Bad Company 2, sporo osób w niego teraz gra :] Dzięki Cytuj
dżar 166 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 Mam pytanie, czy opłaca się kupić MAG za 200 zł, czy poczekać aż stanieje, bo nie wiem czy jej kupowanie teraz się opłaca. Ziomek na allegro da się poniżej stówy MAGa dostać-zerwij z empikiem! Cytuj
bountyhunter 97 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 No właśnie, przecież ta gra już dawno staniała Ja kupiłem za bodaj 130zł w Robsonie, na miejscu, co to bym na wysyłkę nie musiał czekać. Na pewno w Twoim mieście również tanio wyrwiesz. A sama gra jest świetna, chociaż nieprzyjazna początkującym, dopiero po kilku godzinach, kiedy już ogarnąłem 'jak się gra' w Demolition, jaka jest kolejność ataku wszystkiego, to zacząłem czerpać z gry fun większy niż z pozostałym konsolowych strzelanek, dlatego grę serdecznie wszystkim polecam, wystarczy się na początku nie zrazić za bardzo, bo jest bardzo trudno. Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 5 kwietnia 2010 Opublikowano 5 kwietnia 2010 Musze trochę ponarzekać na tą grę. Moim zdaniem strasznie trudno zacząć tą grę, wybrałem na początek "snajpera", lecz okazało się że strasznie trudno zacząć grać tą postacią na najniższych levelach, bardzo duży rozrzut broni, nie mówiąc o zrobieniu HS. Zastanawiam się dlaczego twurcy tej gry nie podzielili meczy ze względu na lv postaci jaką grasz tak jak choćby w KZ2, bo prawdą mam marne szanse z przeciwnikiem który jest już na 45 lv a ja tylko na 3. Jak na grę stricte online to te 9 plansz to jest kpina. Zobaczę czy jednak przełamie się do tej gry bo na razie cienko to widzę Cytuj
bountyhunter 97 Opublikowano 5 kwietnia 2010 Opublikowano 5 kwietnia 2010 Nie mogli podzielić, bo wtedy byś wieki na mecz czekał Zauważ, że przeważnie w jedynym słusznym trybie, czyli Demolition, gra naraz ok 1000-1300 graczy w każdej frakcji, więc nie ma sensu dzielić tej grupy graczy jeszcze bardziej. Dam Ci radę - olej Demolition i ten tryb z pojazdami, przysiądź się na Sabotage na jakieś 5-10 godzin - grę bardzo ciężko na początku ogarnąć, więc nie ma co się pchać od razu na hardkor Podleveluj się trochę używając nubskiego LMG, potem zrób re-spec i weź od razu ostatnią snajperkę + ulepszenia do niej. Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 5 kwietnia 2010 Opublikowano 5 kwietnia 2010 Teraz w ziołem ciężki karabin i gierka nabrała rumieńców Cytuj
Gość Pawlo_PL Opublikowano 10 kwietnia 2010 Opublikowano 10 kwietnia 2010 Ostatnio kupiłem PS3 Slim i w komplecie miałem właśnie MAGa.Fajna to gra? jaki feeling strzelania? Bo nie wiem, czy wogóle rozpakowywać, czy sprzedać grę w folii i kupić coś innego. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 10 kwietnia 2010 Opublikowano 10 kwietnia 2010 Ostatnio kupiłem PS3 Slim i w komplecie miałem właśnie MAGa.Fajna to gra? jaki feeling strzelania? Bo nie wiem, czy wogóle rozpakowywać, czy sprzedać grę w folii i kupić coś innego. Ciężko opisać-albo ci się spodoba albo nie, sam musisz sprawdzić. Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Dokładnie:P Czeba się ograć z tą gierką bo a początku jest strasznie ciężko. Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 co dzisiejszy patch poprawia? Cytuj
sagi79 0 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Opublikowano 19 kwietnia 2010 (edytowane) MAG v.1.05 will be available starting Monday, April 19 at 1am Pacific/ 4am Eastern/ 9am GMT. For the full list of changes look below and for the complete history of MAG fixes and patches. Patch v1.05 - Available April 19, 2010 | 41MB (TPPS), 40MB (DLS) Gameplay -Improved the automatic Leadership selection criteria to make players with microphones more likely to be selected than those without them (note: this does not prevent players without microphones from being selected as leaders) - Adjusted automatic Leadership selection criteria to include Leadership point total in preference formula. Technical - Repaired bug that prevented players who were incapacitated and then revived from throwing grenades until they reload. - Fixed issue with the game lock-ups caused by ?hanging? black screen following the conclusion of a gameplay round. - Repaired crash that sometimes occurred after playing more than 15 consecutive rounds. - Resolved issue with rare game crash that occurred during playback of intro video. - Numerous localization changes for in-game text. Weapons - Adjusted iron sights to give player clearer view for the following weapons: AK-103, M4A1, PKP MG, Apex - - 100, RTK-74, Boudini 12 Gauge, and T-195. Improved accuracy on all iron sights and red dot sights. - Increased upwards-recoil to all machine guns. - Slightly increased accuracy for pistols, PDWs, and SMGs. Edytowane 19 kwietnia 2010 przez sagi79 Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Czy ja grać nie umie czy granie snajperem to jest masakra, za nic w świecie nie mogę normalnej ilości punktów nabić, bo mając 51 lv i po meczu mieć 100 punktów to jakaś kpina. Wcześniej grając lekarzem to ciężko było zejść poniżej 500:p Cytuj
Exus1pl 7 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Czy ja grać nie umie czy granie snajperem to jest masakra, za nic w świecie nie mogę normalnej ilości punktów nabić, bo mając 51 lv i po meczu mieć 100 punktów to jakaś kpina. Wcześniej grając lekarzem to ciężko było zejść poniżej 500:p Zatem trzeba sobie zrobić seta snajperka tier 3 z lunetą o wysokim zoomie, medpack i medium armor. Zostaje ci 0c i masz snajpera medyka, zabijasz jednym strzałem i póki się bronisz jesteś niepokonany. Jak atakujesz to kładziesz się gdzieś gdzie biega dużo wrogów(najlepiej w drzwiach) i ładusz 1 shot 1 kill, a jak ktoś z twoich padnie to leczysz. Jeśli jesteś dowódcą to z 1k exp można tak bez problemu wyciągnąć Po 42 godzinach w grze dobiłem do 60 lvl i teraz pora pograć jako Raven Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Zatem trzeba sobie zrobić seta snajperka tier 3 z lunetą o wysokim zoomie, medpack i medium armor. Zostaje ci 0c i masz snajpera medyka, zabijasz jednym strzałem i póki się bronisz jesteś niepokonany. ... ekhhmm... - po pierwsze jednym strzałem to najwyżej kolesia z light armor lub medium ALE bez 120HP [oczywiście nie piszę o headshotach ] - osobiście biegam z medium i 120HP i taki snajper może mi skoczyć :potter: - po drugie snajpa tier 3 nie może mieć tłumika i zostawia takie ładne "smugi"... dla przeciwnych snajperów, tak więc nie wiem o jakim "niepokonaniu" piszesz Cytuj
wirusek 1 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 będę musiał się nad tym zastanowić, co piszecie teraz grałem najpotężniejszą snajperką z lokalizatorem akustycznym i sprzętem co ma mi pomagać w chowaniu się w krzakach:P Cytuj
Exus1pl 7 Opublikowano 12 maja 2010 Opublikowano 12 maja 2010 ekhhmm... - po pierwsze jednym strzałem to najwyżej kolesia z light armor lub medium ALE bez 120HP [oczywiście nie piszę o headshotach ] - osobiście biegam z medium i 120HP i taki snajper może mi skoczyć :potter: - po drugie snajpa tier 3 nie może mieć tłumika i zostawia takie ładne "smugi"... dla przeciwnych snajperów, tak więc nie wiem o jakim "niepokonaniu" piszesz To zabrzmi dziwnie ale chyba nie wielu ludzi poza SVER wie że jest coś takiego jak 120 hp, siedziałem raz na bunkrze i waliłem jak popadnie do ludzi z RAVEN i może jeden wytrzymał pierwszy strzał Co do drugiego jak walisz z małych odległości to smuga nie ma znaczenia :potter: Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 Witam. Zbliżam się do osiągnięcia 60lv (S.V.E.R.),czy po zmianie frakcji kasują się wszystkie statystyki i zdobyte medale, ribbony? Cytuj
Exus1pl 7 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 (edytowane) Witam. Zbliżam się do osiągnięcia 60lv (S.V.E.R.),czy po zmianie frakcji kasują się wszystkie statystyki i zdobyte medale, ribbony? Znika ci tylko lvl i skille, statsy,ribony,medale i punkty dowodzenia zostają. Edytowane 16 maja 2010 przez Exus1pl Cytuj
Exus1pl 7 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Wyszedł nowy patch, i co ważniejsze zapowiedziano DLC. Premiera DLC 22 czerwca dla USA, nowy tryb gry dla 128 graczy oparty na zajmowaniu punktów przy użyciu 8 APC na frakcje(16 APC na polu walki ) Patch v1.06 Available June 8, 2010 | 40MB (TPPS), 99MB (DLS) Gameplay * Player knife attacks no longer deal damage to members of own PMC * Headshot damage bonuses no longer apply to friendly fire * Changed rewards for the resuscitation of an incapacitated ally to 5XP for partial health revive, and 10XP for full heath revive * Added functionality to Medical Kit so that players can now heal themselves with L1 in addition to using R1 to heal or revive a teammate * Added three gun ports to APCs of all factions * All vehicle handling has been improved and been given more realistic physics * Slowed down the rate of fire for the APC?s primary gun, but increased bullet damage * Primary APC gun can now damage enemy APCs * Shadow War contract turnover rate shortened by 75% Weapons * Adjusted damage for the AM50, Rollins LRRS, and AGVK sniper rifles vs. vehicles and emplaced turrets * Increased rate of fire for all pistols (Raven?s F57, SVER?s IZ-443, and Valor?s M9) * Improved close-range effectiveness and decreased long-range effectiveness for all Pistols, Machine Pistols, SMGs and Shotguns * Made all LMG foregrips less effective at stabilizing fire * Made improved stability skills less effective at stabilizing fire for machine guns * Added ?Hit? indicator to rocket launcher reticules * Credit cost for Pistols has been changed from 100c to 0c * Credit cost for Machine Pistols has been changed from 300c to 200c * Credit cost for SMGs has been changed from 400c to 300c * Credit cost for Shotguns has been changed from 600c to 400c * Credit cost for Improved Rocket Launchers has been changed from 1000c to 800c * Credit cost for Smoke Grenades has been changed from 300c to 200c * Credit cost for Poison Gas Grenades has been changed from 600c to 500c * Credit cost for Explosives Detector has been changed from 600c to 300c Interface * Lowered requirements for most Medal Awards * Added progress bars to all Medal Awards * Added messaging to main menu and all sub-menu screens that notify users of the following unlocked items: Apparel, Skill Points, Weapons/ Gear, Medals, Ribbons, new Leadership levels and new Ranks * Added new comparison text to Stats menu for every category that allows users to compare their own stat to all other MAG players instantly * Clan list functionality now works properly and displays online friends alphabetically first, followed by offline friends also listed alphabetically * Clan and in-game Friends lists now leave highlighted selection on a player?s name if they change status as they move between ?online? and ?offline? * Changed vehicle icon visibility on the map to reflect its current status of visibility instead of its previous map state of ?always seen? * Repaired display problem in the ?Community? tab?s ?Player Search? screen that improperly presented names that contained multiple non-alphabet characters * Statistics for ?Enemy Vehicles Destroyed Assists? and ?Enemy Turrets Destroyed Assists? are now correctly listed in proper category ?Objectives? * Group panel now display icons to illustrate who is currently speaking * Fixed infrequent bug that would incorrectly change sidebar and queue panel status indicator to 1 when the queue size exceeded its maximum * Patched display problem in post-game stats screen that would incorrectly sort the ?Assists? statistic * Eliminated problem that allowed FRAGO?d objectives to continue flashing red and blue after they are destroyed in Acquisition for defenders Graphics * Fixed display problem with player?s left hand placement when using foregrip and bipod on the Raven Apex 100 light machine gun * Fixed issue that prevented repaired roadblocks from ?shining? to indicate that they can be interacted with * Lowered instances ?Death Twitch? jitter that sometimes occurred in dead characters that were close to/ or interacting with geometry * Repaired problem that allowed flashbang effects to penetrate through solid objects and geometry * Fixed occasional problem with second and third tier Sniper rifles that would sometimes result in the reticule not appear correctly when scoped Technical * Previously-released downloadable content (Fast Attack Gear Pack, Trooper Gear Pack, Raven?s Spyder Body Apparel, SVER?s Hazard Body Apparel, and Valor?s Bulldog Body Apparel) is now accessible to all users without PlayStation Store access * Drastically lowered instances by which players could be resuscitated inside objectives, walls, and other geometry. * Patched problem that prevented users from saving a loadout with DLC weapons following a ?Respec? action * Repaired issue that caused renamed PSN IDs to be incorrectly identified as its previous name when logging in * Fixed bug that prevented Valor players from selecting all unlocked uniforms when wearing ?Augmented Fiber Mesh? light armor * Fixed rare bug that would result in thrown grenades bouncing off of dead bodies * Repaired an occasional ?undefined? message that sometimes occurred when a vehicle was FRAGO?d * Fixed issue that sometimes prevented leaders from setting FRAGOs when riding in vehicles * Patched occasional glitch that prevented the progress bar from appearing when activating an objective out of a sprint * Various text localization updates Server * Updated patching system to allow for faster download speeds when retrieving in-game updates Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Lipa straszna ten nowy patch Obniżenie wagi wszystkiego skutkuje tym, że nie ma już ona w ogóle znaczenia. Będzie można załadować na siebie wszystko co się chce. Szkoda... Tak samo obniżenie wymagań na medale też jest kiepskim pomysłem. Nie mówiąc już o obniżeniu obrażeń za frendly fire. Trochę zaczyna się nam psuć dotychczas świetny MAG... Cytuj
bountyhunter 97 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Wiesz, obniżenie damageu za friendly fire to akurat dobre posunięcie, bo już nie ma kut/asów, co nożują podczas podkładania ładunków. Ale obniżenie wymagań na wstęgi i medale to rzeczywiście chyba jakiś nieśmieszny żart, ja się męczyłem kiedyś, by rozj/ebać 3xAAA w jednym meczu, a teraz byle hamburger może to co mecz zrobić Żal stuprocentowy. Cytuj
Przemian 0 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) 3xAAA to nic. Sprobuj zdobyc 1000 zabic rakieta z bunkra.... Wiele zmian na dobre. Miejmy nadzieje, ze te gnoje co sie glit(pipi)a w strukturach jak Valor sabo na punkcie C, nie beda mogli tego wiecej robic. A zmiana z pelnym med pakiem i 10xp a z podstawowym i 5xp to powinna byc w grze od poczatku. Nie ma nic bardziej w(pipi)iajacego jak rezzy z 50% na lini frontu przy zdobywaniu liter. Edytowane 13 czerwca 2010 przez Przemian Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.