Di 849 Opublikowano 26 lipca 2008 Opublikowano 26 lipca 2008 Topic do dyskusji na temat tej postaci. Cytuj
Matt-JF 0 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 (edytowane) Talim Talim Talim echh w sc2 dała mi dużo radości a teraz,no nic w miłości i na wojnie wybacza się wszystko więc zostaje mi czekać na Sc5 i wysyłanie listów z pogróżkami do NAMCO żeby tylko wrzuicili jej kod z sc2 do sc5 i będzie git.Czyli jak się domyślacie Talim nadal tu jest słaba ale nie aż tak żeby zaiskać zęby jak to było w sc3 chociaż żeby napisać to na 100% musimy poczekać jeszcze jakieś pół roku.Walki wrzuciłbym jakieś ale Dvl nie chciał nic z soula nagrywać więc zażalenia pisać na jego gg Dobra teraz jej ciosy: A,A f+B,A~B_D(U)_F-seryjka ciosów która działa tak samo jak w w trójce z tym że teraz zyskała przez system kulki dzięki czemu 4 ciosy na blok lub kolejne 2-3 po doskoku lub okrętce mogą przybliżyć nas do zadania criticala. A,A,B-tak samo działa jak w trójce tylko zostawia mniejsze opóżnienie na bloku,przydatne w jugglach po CH d/b+A+B,minusem jest że trzeba B wcisnąć bardzo szybko po A,A żeby w ogóle wyszło f+A,A-działa tak samo czyli nadal świetne NC d+A-tak samo d/f+A-stare dwa ciosy NC zostawiające w BT odpychające przecwinika dalej niż poprdzenio,niestety nie wiem jak ma się sprawa z przewagą bo nigdy tam nikt nie atakował,na pierwsza akcje używałem tam d+K_d+A b+A,A_K-to samo f,f+A~D(U)_F-to samo b,b+A,A_{A}-to samo d/f,d/f+A-mniejszy zasięg,wolniejsze,nadal karalne ale nie wiem jak bardzo bo tylko A,A mi wsadzali mashujacy przecwinicy,RO w lewo po ukosie,trackuje nadal czasem jednak przez zasięg drugi nie trafia ale nadal jedno z najważniejszych narzędzi każego operatora Talim u/f+A~B_U_(D)_F-cios ten zyskalł bo można mieszać postawami jednak mało go używałem więc nie mogę powiedzieć na tą chwile że jest bardzo potrzebny,na pewno raz na jakiś czas można zaskoczyć d,d+A-zasięgowy podwójny high NC,zasięg chyba mniejszy niż w sc3 ale nadal jeden z lepszych jej ciosów na stepujący ze śriedniej odległości przeciwników d/b+A-stary wolny low nic się nie zmienił,własnie on daje tego dziwnego stuna B,B-tak samo jak w sc3 czyli potrzebne f+B-odpycha dalej niż w poprzedniej części niż więcej się nie zmieniło d/f+B,A_{A}-nowy cios,szybki "aperkat" i na trafieniu gwaranotowany high który zostawia w BT w lekkiej odległości od nas ale spokojnie sięgnie przecwinika BT B i BT A_{A},na CH z tego jest masakryczna akcja bo siedzi tak CH d/f+B,A i z BT A+B,QCF+A,QCF+B za prawie półpaska,tek do kapłanki wiatru,trzeba używać d+B-takie samo d/b+B-już bez kontynuacji czyli zwykły pusty ciemny mid który jest cieniem d/f+B b+B,B-jeden z ważniejszych ciosów Talim w sc4 przez GC z drugiego ciosu,nic się nie zmieniło nadal dwa gwarantowane na CH po drugim jest niewyrywalny stun gdzie można dołożyć d+A+B i mieszać lub d,d+B oraz kontynuacje,f,f+A+B nie sprawdzałem bo wlaśnie teraz pisząc to na to wpadłem xD uzywać po po rolu żeby ktoś tego nie stepnoł u/f_u-ostatni cios z A,A,B przeskakuje nad lowami nie trafiając ich na tą chwile nie znalazłem zastosowania,na trafieniu zamienia miejscami ale jak tym trafić...? f,f+B tak samo działa jak w sc3 i nadal gwarantowane jest b,b+B,jakby mniej brało b,b+B~D(U)_F_B-czyli dobitka z dalszą możliwością mieszania przecwnikowi w głowie,dobijać ile wlezie ;] d,d+B~B_D(U)_F-znana dobra wybitka która już ma gwarantowanego juggla f+B BT K ale za to ma F+B JF K które ma bardzo mało opóżnienia i można podbiec z czymś mieszając,dla tych co nie umieją uciekać można robić jugla z F+K,K,K,K,K i czasem na ROnie zmienił sie ten cios,używać po GI przednim po stunie jakimś gdy przecwinik opada leży d/f,d/f+B,f+B-stary d/f+B z kontynuacją robi się teraz po prostu z 8waya nic się nie zminiło d/b,d/b+B~B_D(U)_F-tak samo działa tylko że dostał uniki przez co może byc użyteczny A+B,QCF+A,QCF+B.ważny cios w tej części przez system kulki dlatego utrudnili jego wykonywanie,na bloku pomaga zniszczyć kolor bo w koćnu to 9ciosów,zabiera taką samą ilość eneregi nie wiemczy jest karalny,nie zawsze mi też wychodził więc na razie uznaje te dwa dokończenia za JF,moża go także zrobić z pleców,używać f+A+B,G-tak samo wszystko jest jak w sc3 z tym że to silny cios a w sc4 do rozwalania bloku takie się przydają do tego ma duży zasięg więc trzeba używać,cancel po GI jest fajowy f,f+A+B,G-potężny GC,wolny ciężki cios który jest podstawą do rozwalania bloku,na bloku jak po każdym GC jest straca przez co GIujemy,używac d+A+B~B_D(U)_F-nic sie ten cios nie zmienił,jako dobitka i gdy jestes pewnie że będzie CH,cios ma tylko jedną nową właściwość,przez nowy system ,gdy któś juz ma koniec bloku można mu zaplikować d+A+B~F+A+B przez co 5 hitow na blok po cieżkim ciosie jest na criticala jak znalazł d/b+A+B-stara dobra wybitka karalna na A,A,na CH posyła wysoko na juggla A,A,B,dobry do rozbijania bloku gdy juz przecwinik ma naprawdę krytyczną sytuacje b+A+B-stary cios,nie znalazłem zastosowania na razie teraz ciosy z BT- K-takie samo,posyła na glebe nic więcej i high d/f,d/f+K,A-działa tak samo jak w sc3,idealne na końcówki z tym że teraz nie dobija lężącego f+K-nie zmienił się ale to kick który ma nawet fajny zasięg i RO do przodu f,f+K_{K}-dobry silny obrocik,który RO i po trafieniu na blok sprowadza przecwinika do FC,juggle mozna po tym też zrobić b,b+K-nic się nie zmieniło,mozna raz kiedyś użyć d,d+K-też stara dobra zagrywka B~D(U)_B_F-nic się nie zmieniło A_{A}-jak każdy potężny ściagający ze stepu cios potzrebny A+B,QCF+A,QCF+B-tak samo jak z pozycji normalnej d+K-troche lepszy bo szybszy,trzeba używać d+A-jak poprzednio potrzebny cios,niezmieniony B+K-doskok po którym można durzucić A+B czyli cios z poprzedniej części który wykonywało się z d+B+KA+B czyli szybki wiatraczek dający stuna hehe,po dwóch doskokach jest on nie blokowalny !!,idealny cios żeby łatwo wyjść z grupy na turniejach haha podstawa gry Talim czyli doskoki,odskoki i obroty :jupi: Nowością jest jedynie jest po obrociku automatyczny doskok,zawsze! nie można scancelować,jeszcze nie wiem czy to jest plus ale na na ten moment myśle że to dobra zmiana. najpierw po odskoku czyli po b+B+K- A-śriednio szybki low który na trafieniu daje stuna i gwaranta na jakis szybki low,uzyteczne,nie wiem jak się sprawdza na bloku wydaje się bezpieczny B-takie samo jak f,f+B K-takie same kicki jak w sc3 A+B,G-"anblok" który można scancelować w doskok dzięki czemu może to byc już używane w czasie walk doskok czyli f+B+K- A~D(U)-low który teraz daje stuna a nie jak poprzednio wywracał na glebe,po nim można przejść do obrotów i mieszać dalej,n aplus B,JF-K-stary cios które teraz jest z dokończeniem w postaci szybiego mida,dobry dodateko choć JF nawet ciężki K-nadal przewraca się po trafieniu na glebe nabloku odskok,cyzli po staremu A+B-nadal szybkie i potrzebne,niestety nadal karalne B+K-nic sie nie zmieniło teraz obrocik który jest troche osłabiony przez zabranie jej A+B jako potężny gwaant po minięciu czyjegoś ciosu ale dzięki nowym możliwością nadal trzeba używać,tym razem po obrociku dali automatyczny doskok który jak na razie więcej mi pomagał niz przeszkadzał ale zobaczymy,wykonuje się d+B+K- A,A,B_D(U)-dwa szybkie highy po których można przejść do kolejnego obrociku i mieszać dalej fajny dodatek,jeżeli natomiast ktoś będzie chciał przerwać Ci to dokończ po prostu B czyli szybkim midem który zostawia plecami,pozytyw B,B_{B}-dwa szybkie midy które na trafieniu daja lekką przewagę,na bloku bardzo fajnie działa opóźniony drugi mid który jest GC,używać K-szybki mid który daje RO,używać A+G_B+G-rzuty które zabierają więcej pkt przecwinikowi niż w poprzedniej części,używać jak najczęściej Rzuty ma nadal takie same więc nie ma sensu pisać.To były mój opis po parunastu godiznach gry.Teraz gdy gra już do mnie jedzie ( hehe ) będe mógł napisać coś więcej a także wrzucić kilka filmików.Mam nadzieje że ktoś też będzie grał kapłanką nie tylko na sparach z biedy gdy już znudziły mu się wszystkie postacie.Do zagrania Edytowane 31 lipca 2008 przez Matt-JF Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.