Opublikowano 30 lipca 200816 l Zeby trofea wlaczaly sie juz na starym savie , save musial miec blokade przez kopiowaniem czy jakos tak (nie pamietam jak to sie nazywalo ;p ) jaka posiada burnout paradise. Dlatego tez w takim burnoucie kiedy pojawi sie poprawka, trofea beda sie juz odpalac z starego save'a . Nie wiem jak bedzie w przypadku Uncharted'a . Uncharted jest gra tak zacna ze z przyjemnoscia przejde ja jeszcze kilka razy (crashing mode w niektorych momentach jest prze(pipi)any )
Opublikowano 30 lipca 200816 l Taka ciekawostka: IGN: But it's safe to say that Uncharted is getting a sequel? Richard Lemarchand: Uncharted is an important new series for Sony, so there's bound to be something in the works. IGN: What can we expect from the next Naughty Dog title – what's it going to offer us? Richard Lemarchand: I'm not at liberty to say – not even a little bit. We are working hard on something, and we haven't just been resting on our laurels. IGN: So when's the big reveal going to be? Richard Lemarchand: You won't have to wait too long for it. http://ps3.ign.com/articles/895/895045p3.html
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l niech dodadza w tej grze zagadki i odejma 99% strzelania to zagram...czesc pierwsza przeszedlem i zamiaru nie mam wiecej po nia siegac...jesli dwojeczka zaserwuje troche (duuuuuuuzo) wiecej myslenia a mniej bezsensownego mlucenia, to chetnie sie zaopatrze, w innym wypadku gre omine wielgachnym lukiem Edytowane 16 sierpnia 200816 l przez Yuki
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l strzelanie w Uncharted nie bylo takie zle , czasem bylo go za duzo , jednak dobra dawka strzelania nigdy nie jest zla : )
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l a ile bylo zagadek ? JEDNA ? bo gre porownywano do tomb raidera....tak wiec z czym do Tomb Raidera ktory wlasnie tym ze potrafil sfrustrowac rzadzi na calej linii ? Edytowane 16 sierpnia 200816 l przez Yuki
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Kij z zagadkami, Uncharted to typowy platformer z przerostem prostaty, tzn. elementami wymiany ognia. Zagadki w tej grze tylko niepotrzebnie wprowadzały zastój w pełnej akcji przygodzie.
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Yuki nie wiem czy oficjalnie zostało powiedziane ,że Uncharted miał być(jest) next-genową wariacją Tomb Raidera bo nic mi o tym nie wiadomo. Dla mnie i chyba to było założenie twórców...Uncharted miał być sonowską odpowiedzią na Gears of War.Zmniejszyli gore,klimat osadzili w świecie przygód Indiany Jonesa,a pozostała zawartość gry to już kalka GoW(lub jak kto woli Kill Switch z ps2) czyli masa strzelania zza zasłon wg schematu-wchodzimy do pokoju-wyskakują przeciwnicy-oczyszczamy pokój-przechodzimy do następnego-wyskakują przeciwnicy-..... Coć sam po drugiej części Uncharted oczekuje większej ilości elementów platformowych i logicznych.Szczególnie dla mnie platformowe elementy w Uncharted są zwalone-nie wiem czy tylko ja tak mam ale często bardzo słabo są widoczne miejsca i elementy gdzie da się doskoczyć itp-jakoś to mało intuicyjne jak dla mnie Edytowane 16 sierpnia 200816 l przez Ficuś
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l niech dodadza w tej grze zagadki i odejma 99% strzelania to zagram... Z zagadkami jest generalnie jeden problem. Jeżeli już jakąś rozwiążesz, to przy kolejnym przechodzeniu gry, zagadka przestaje być zagadką, a zostaje zadaniem do wykonania. Oczywiście można zastosować wzrost stopnia skomplikowania zagadki adekwatnie do stopnia trudności. Tylko, że nie bardzo wierzę, aby developerom chciało się kombinować.
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Włacha! Nie chcę w następnej części tych mutantów - przez to gra wydawała mi się sztuczna , a ta cała otoczka dała mi do zrozumienia że to prawdziwy świat, a tu potworki, nice, no i strzelania nie może być za dużo :P Akurat tu idealnie pasowały do fabuły. Co do Uncharted 2... to wszystko tylko znacznie lepiej i mi wystarczy
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Mniej strzelania, więcej eksploracji, elementów platformowych, łamigłówek i quick time eventsów. Przynajmniej dwukrotnie dłuższy czas gry. Slow-motion podczas strzelanin? Czemu nie. Można by też zamienić laseczke Nathana na jakąś bardziej sexy.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Włacha! Nie chcę w następnej części tych mutantów - przez to gra wydawała mi się sztuczna , a ta cała otoczka dała mi do zrozumienia że to prawdziwy świat, a tu potworki, nice, no i strzelania nie może być za dużo :P Akurat tu idealnie pasowały do fabuły. Imho nie pasowaly . Mialem nadzieje ze w tej grze nie zobacze zadnych potworow/mutantow. Jakie bylo moje zdziwienie =] Zepsulo mi troche to klimacik .
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l To nie God of War żeby zapchać wszystko QTE. Mogłoby tego nie być w ogóle. A Elena przynajmniej łamie stereotypy - Uncharted jedna z niewielu gier gdzie zdecydowano się na zrobienie takiej postaci... i bardzo dobrze. Gdyby wstawili klona Lary przestałaby być wiarygodna. QTE - kto tu mówi o jakimś zapychaniu? Po prostu bajer jest świetny, więc mógłby pojawiać się trochę częściej niż trzy razy na całą grę. Elena - fajnie, że łamie stereotypy, fajnie że jest wiarygodna, tylko...mogłaby być ciut ładniejsza.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Fakt za dużo strzelania w jedynce, liczyłbym na zmniejszenie owego elementu w dwójce. Mogliby rozwinąć walkę wręcz na zasadzie QTE. Mogliby poprawić elementy platformowe, gdyż jedynka to banał w skakaniu. Jeżeli Drake miał się czegoś chwycić to kleił się do tego. Jak dla mnie zbytnie uproszczenie. Pamiętacie Tomb Raider'a gdzie trzeba było odliczać "bloki" do rozbiegu, by dalej skoczyć. Mogliby dodać coś takiego jak sprint.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Nie dla więcej QTE, chcecie QTE to poczekajcie do GoWa. Tak samo nie wiem po co zmieniać Eleną na mega piękną babkę, mi Elena spasowała i urodą i zachowaniem, pasowała do tej gry, żadnej ślicznotki sobie nie wyobrażam jako towarzyszki Nathana.
Opublikowano 2 grudnia 200816 l W czasie zgonu forum Gametrailers pokazało teaser drugiej części. http://www.gametrailers.com/player/43231.html Więcej info przewidziane na SpikeTV 14 grudnia oraz w styczniowym Gameinformer. W tej chwili wiemy tylko że Nate rusza śladem Marco Polo (najprawdopodobniej w okolice Tybetu - fajnie, nigdy nie byłem w Tybecie ). Gra oferować ma nowe rozwiązanie gameplayowe w aspekcie wspinaczki oraz wprowadzać elementy staelth. Lepsze to niż kolejne rozdziały pomykania na skuterze wodnym.
Opublikowano 2 grudnia 200816 l Eeee narazie nic właściwie nie pokazano. Ot Nathan wygląda trochę inaczej. I do licha co on robi tam w samym podkoszulku?
Opublikowano 2 grudnia 200816 l okładeczka z nowego Gameinformera ,w którym ma się znaleźć 10stronnicowa zapowiedź nowego Uncharted-widać,że zapowiada nam się akcja z pociągiem w śnieżnej scenerii
Opublikowano 2 grudnia 200816 l No proszę,Tybet czyli i pewnie Chiny-jednak ploty gdzie będzie akcja nowego Uncharted okazały się prawdziwe
Opublikowano 2 grudnia 200816 l http://www.trofeaps3.com/trophies/news.php?readmore=100 niby sladami Marco Polo... niby bedzie mieszanka wspinaczka w dowolnym miejscu i niby skradanie itd...
Opublikowano 2 grudnia 200816 l To za(pipi)ioza ciekawe kto będzie tym "złym", bo przecież ktoś musi ścigać i nękać Nathana i Eleenę, akcja z pociągiem... hmm przypomina się końcówaka GoW fajnie wygląda efekt śniegu... to już nie te białe tekstury co sprzed lat.. no cóż to do 14 grudnia! ps: jak ktoś ma skany z game informera to niech wrzuci Edytowane 2 grudnia 200816 l przez wiiboxstation
Opublikowano 2 grudnia 200816 l 2 słowa: holy shit.... dziś w relacji z VGA ma być co nieco pokazane O_O
Opublikowano 2 grudnia 200816 l 2 słowa: holy shit.... dziś w relacji z VGA ma być co nieco pokazane O_O nie dziś tylko 14-go
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.