Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Obawiam się Panowie że BETA ma blokadę 24h tak jak każda inna Close Beta miała więc nikt raczej się z Wami nie podzieli kontem.

Jak ta 15:00 jest jeszcze daleko - już sie nie mogę doczekać xD Już wszystko na HDD zainstalowane i czeka tylko na mnie :)

Edytowane przez Kyo
Opublikowano
Ten nowy trailer urywa jajca wraz z kręgosłupem,czemu każde studio nie jest tak zdolne jak Naughty Dog,brak słów

wlasnie teraz go ogladalem... GDZIE MOJA SZCZEKA! nie moge jej znalezc! zostalem wlasnie zmiazdzony, wgnieciony w ziemie i nie potrafie sie podniesc. najbardziej przeze mnie oczekiwana gra roku, ZDECYDOWANIE!

Opublikowano
Ten nowy trailer urywa jajca wraz z kręgosłupem,czemu każde studio nie jest tak zdolne jak Naughty Dog,brak słów

Bo nie kazde studio (zwlaszcza te 3rd party) jest zdolne do wygenerowania poteznej ilosci kasy, czasu, i technologi, jaka jest potrzebna do stworzenia "zaawansowengo" kodu. Tez mnie to zastanawia dlaczego faceci, ktorzy w erze Ps2, znani byli glownie z platformowek, obecnie wioda prym na rynku gier video. Nie chce umniejszac programistom z Naughty Dog, ale finansowe wsparcie producentow konsol, dziala zbawiennie na talenty programistow... nawet bardzo (vide Gears of War). Konami, Capcom , Squer Enix, kiedys szokowalo jesli chodzi o oprawe AV. Dzisiaj szokuja wystpeujac na konferencjach Microsoftu. :)

 

Co do Uncharted, to nie mam watpliwosci. Najlepszy tpp, action-adventure tego roku. Esencja gier konsolowych, ogromny miod wylewajacy sie z kazda sekunda gameplay'u. :)

Opublikowano

Grałeś w JAKI na ps2?przecież one wtedy też szokowały technicznie,engine na którym śmigała 2 i 3 był niewiarygodny.

Crash na psx ,zwłaszcza ostatnie części też były najładniejszymi platformerami 3d na szaraka.

 

naughty dog od zawsze są w mega ścisłej czołówce jeśli chodzi o technologie.

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie BETY: komuś jeszcze się freezuje przy próbie Quit Game? Mi ciągle się konsola restartuje po tej czynności.

Gdy dam Turn Off the System też jest coś nie tak - trzy pikniecia po długim czasie i dopiero wyłącza się. Nie wiem czy nie ściągnąć jeszcze raz...

 

Co do samej rozgrywki:

 

Matchmaking (Quick Game) tylko ta opcja jest aktywna:

 

Beta Competitive Playlist gdzie możemy grać w Deatchmatch (który jest notabene klasycznym TDM) oraz Plunder Mode (coś ala klasyczny CTF - bierzemy skarb, automatycznie broń przełącza się na pistolet i wolniej niż normalnie "dygamy" go do naszej bazy - do 3 zwinięcia lub gdy się czas skończy). Skarb cały czas widać gdzie się znajduje i zmienia kolor w zależności czy nasz team go ma czy przeciwnik lub gdy jest neutralny.

 

Beta Cooperative nie wypowiadam się gdyż jeszcze nie grałem (Musiol gdzieś mi uciekł :P)

 

Poziomy na których gramy w tych trybach również są dwa jednak bardzo różniące się od siebie stylem graficznym (miasto vs wioska [The Plaza i The Village]), lecz oba trzymają poziom!

 

Przed rozgrywką możemy wybrać 2 spośród 7 zdolności postaci którymi będziemy grali - są dwa sloty - w BECIE przygotowano 4 zdolności na SLOT 1 i 3 na SLOT 2: np. na 1 slot dokładniejsze celowanie z karabinów lub pistoletu, a na 2 więcej amunicji w magazynku, więcej ammo które podnosimy itp. (może coś więcej się potem mi odblokuje).

 

 

W profilu wybieramy również postacie którymi będziemy grali między Hero (min. Drake i Elena) i Villians (kominiarki, maski przeciwgazowe itp.)

 

Przed samą rozgrywką wybieramy metodą głosowania na jakiej planszy będziemy się młucić i chyba jest to losowe ale też w który z trybów.

No to jedziemy - grafika naprawdę trzyma poziom, i dostajemy to na co nas przygotował trailer. :)

Melle pod kwadratem jest mocarny, a jeśli przeciwnika zajdziemy od tyłu nasza postać najpierw go sprowadzi na ziemię po czym skręci kark. Nice.

 

Sama rozgrywka jak już pisałem jest bardzo przyjemna IMO - po prostu kawał za(pipi)istego softu który dostajemy ze świetną grafiką! Wszystko oczywiście jest bardzo płynne, bez zwolnień i szarpnięć i niesamowitą wręcz animacją!

Bronie to standard z jedynki czyli AK47 czy M4 (chyba jeden czy dwa na całej planszy). i taki zwykły karabin którego nazwy nie mogę zapamiętać Nowum to Gatling Gun (jeden na planszę) który nasza postać dzierży niczym w pierwszym Predatorze lub wręcz w identyczny sposób jak Arni w T2 :) Wolno się z tym czymś poruszamy ale serie są mordercze dla wroga. Jest też granatnik i snajperka. Plus w bonusie jest tarcza + pistolet Combo.

Grę zaczynamy standardowo z karabinem, pistoletem oraz jednym granatem (możemy oczywiście podnieść więcej granatów na planszy).

 

Na planszach są małe butle z gazem które możemy (tak samo jak skarb zresztą) podnieść i rzucić w kierunku wroga po czym strzelić i podziwiać eksplozję - świetny patęt IMO.

 

Dostajemy także coś na wzór odznaczeń podczas rozgrywki które to pod koniec są sumowane i dostajemy kasę = Exp.. (kasa jest za wszystko co zrobimy np. hreadshot 500) Te swoiste "medale" powodują mnożnik. Np. zaniesiemy dwa razy skarb (2x mnożnik), zabijemy kogoś po tym jak zgineliśmy trzy razy (3x Exp) itp.

 

Lagi - brak (dosłownie - ani jednego - tak tylko trzymać ND!) , jedyne co przeszkadza (chwilam wkur... na maxa!!!) to ten quick match - za każdym razem gdy się skończy rozgrywka trzeba potem czekać aż się ekipa na nowo zbierze (10 osób). Bardzo frustrujące!

Headshota jest o dziwo dość ciężko zrobić więc to jest in plus. Brak energii - dokładnie tak jak w jedynce - obraz blednie, po czym się robi czarno-biały i giniemy.

 

Za wcześniej jeśli chodzi o mnie na podsumowanie - choć czuję się trochę jakby gwiazdka przyszła :D Aczkolwiek troszkę mało dali w becie IMO. Sprawdzę potem CO-OP'a i skrobnę coś więcej chyba że ktoś mnie uprzedzi. Pogram jeszcze parę dni, poodkrywam smaczki, poznam na 100% levele i pozwolę sobie napisać coś jeszcze w niedługim czasie. Jak narazie jest dobrze - dynamiczna rozgrywka, precyzja w celowaniu, starcia w zwarciu, taktyka i podchody. Idealny wręcz system osłon(!!!) Miodzio.

 

UP: Zapomniałem dodać bo już jedna osoba się pyta: tak można biec i strzelać wzorem z jedynki - i mamy możliwość celowania ale rozrzut jest bardzo duży.

 

Aha - fajny motyw jest z rzucaniem na The Plaza - ze skarbem nie można się dostać do skrzyni i trzeba go najpierw wrzucić na górę - można w co-op'a się w tym momencie zabawić lub złodzieja xD

Edytowane przez Kyo
Opublikowano
Gametrailers rozdaje kody do bety może jeszcze komuś uda się załapać ^_^

Jeśli ktoś chce kod to proponuję tam się zarejestrować i spóbować - przed chwilą znalazłem w Message Box'sie swój drugi kod.

Opublikowano (edytowane)
Odnośnie BETY: komuś jeszcze się freezuje przy próbie Quit Game? Mi ciągle się konsola restartuje po tej czynności.

Gdy dam Turn Off the System też jest coś nie tak - trzy pikniecia po długim czasie i dopiero wyłącza się. Nie wiem czy nie ściągnąć jeszcze raz...

 

Mam to samo, więc się nie stresuj - skopali coś w kodzie...

 

Beta Cooperative nie wypowiadam się gdyż jeszcze nie grałem (Musiol gdzieś mi uciekł :P)

 

A mi się udało kilka razy, więc coś skrobnę.

Co-op doszukuje nam 2 graczy - gramy we 3: Nathan, Elena i dziadek (dobór losowy).

Jest jeden level - ulice Nepalu (te znane z trailera, z autobusem).

Przebijamy się przed siebie, co chwila atakowani przez różnych madafaków - od zwykłych komandosów, przez ludzi w kamizelkach/hełmach, z tarczami, po grubszych madafaków z shotgunem np. Za fragi i ciekawe akcje dostajemy mnożnik, a całość rozgrywki oceniana jest punktami.

Nie ma ustawiania poziomu trudności, jest niezłe wyzwanie i jeśli ekipa nie kuma czaczy, to można szybko dostać w dupsko. Głównie dlatego, że momentami jesteśmy atakowani z kilku stron naraz. Podstawa to lekko się rozproszyć i zająć pozycje, pozwalające na kontrolowanie całego terenu, jednocześnie z widokiem na kumpla. Gdy oberwiemy padamy na kolana, pojawia się wskaźnik upływu życia (krwi?) i musi nam pomóc kumpel podbiegajac i trzymając trójkąt przez chwilę (trochę za łatwo to się robi imo, za szybko). Mamy 3 respawny-życia (jeśli umrzemy) - jeśli je stracimy, koniec rundy dla wszystkich.

Przebijamy się w "korytarzu" wskazanym przez twórców, co chwila napotykając momenty kooperacji, albo zadania bez których nie ruszymy do przodu. Np. ktoś musi wejśc na piętro budynku i zrzucić szafę przez okno, po której cała trójka (dopiero gdy jest zebrana w jednym miejscu) wchodzi na autobus i przechodzi do następnej części ulicy (to scenka, nie gameplay). Ew. w innym miejscu, tocząc walki, jeden musi znaleźć RPG i wywalić dziurę w ścianie, ale przejść muszą przez nią wszyscy naraz, dopiero jak się zbiorą w określonym punkcie (i jeden podniesie żelazne przęsło zagradzające drogę).

Fajny motyw w jednej z lokacji jest, gdzie dwóch kompanów zostaje napadniętych od tyłu i trzymanych chwytem - trzeci gracz musi ich szybko oswobodzić.

Ogólnie są 3 sekcje na tej ulicy, do momentu aż wychodzi mega-killer z vulcanem i pojawia się napis To Be Continued... W sumie jakieś 15 min. gry.

Levele są wielopoziomowe (tak jak w typowym multi zresztą), jak znajdziemy balkonik to możemy prowadzić ostrzał z góry. Można się wspiąć na ciężarówkę i walić zza beczek na pace, itp.

Animacja i grafa RE-WE-LA-CJA - ale o tym nie musze chyba pisać, bo każdy widział trailery. Imo silnik nie ma litości i żadnych uproszczeń względem singla nie ma. Granaty latają gęsto, wybuchają furki (także mistrzowsko zrobiony bajer, nie wspominając o ogniu). Imo trochę za dużo broni leży i ammo - NIGDY nie ma z tym problemu jeśli poruszamy się po otoczeniu.

 

O ile multi przypomina mi trochę GTAIV tylko na zamkniętych planszach, tak co-op kojarzy mi się trochę z hordą GeoW - tylko w innych klimatach i z zadaniami wymagającym zbierania sie do kupy co jakiś czas.

Ogólnie co-op daje radę i gra się w to z wielką przyjemnością - jeśli zbierze się kumata trójka i nie gra egoistycznie.

 

PS:

Wczoraj koło północy, po godzince grania nie mogłem się już z nikim połączyć - nie znajdował meczów. Ani multi, ani co-op.

PPS:

Fajna zmiana w stosunku do jedynki: granat możemy rzucić nie tylko lobem, ze wskazaniem toru lotu (jak kiedyś), ale też mocniej i dalej - celując L1 jak z giwery i wciskając L2 (rzut). Cover-system jak już pisał Old-kyo sprawdza się wyśmienicie, O skleja nas z najbliższą przeszkodą, można przemykać pomiędzy nimi w stylu Fishera czy Marcusa Fenixa, strzelać na ślepo lub z celowaniem.

PPPS:

Z poziomu gry (bez wychodzenia do XMB!) można przeglądać Friendlistę (całą), i wskazuje nam jak ktoś gra w U2, żeby dołączyć/zaprosić do gry.

 

EDIT:

Byłbym zapomniał - gra oferuje KILLERSKIE AUDIO:

w opcjach ustawień dźwięku znajdziemy, poza stereo, DolbyPLII - UWAGA - LPCM 5.1 oraz LPCM 7.1 !!!

Co to oznacza? Najwyższa możliwa współcześnie jakość dźwięku w multimediach - LPCM używane jest m.in. w filmach Blu-ray i jakościowo dorównuje DTS HD Master Audio - czyli bezstratny format dźwięku, ZERO kompresji i strat.

To najwyższa możliwa półka audio dla gier/filmów, o kilka pięter wyżej niż "zwykły" DTS czy DD5.1 !!

Naughty Dog - SZACUN :bow:

Także fragmenty soundtracku w menusach powodują opad szczeny - POWER i EPICKOŚĆ.

Daje to niezłe pojęcie o reszcie gry. Jakaś potężna orkiestra musiała maczać w tym palce. Ale jakżeby inaczej... :)

Edytowane przez Butcher
Opublikowano (edytowane)
PS:

Wczoraj koło północy, po godzince grania nie mogłem się już z nikim połączyć - nie znajdował meczów. Ani multi, ani co-op.

 

Wyjdź z Matchmaking i wejdź jeszcze raz w takiej sytuacji. Im poźniej, tym trudniej było się połączyć w moim przypadku - wychodzenie i ponowne wejście pomagało (max 2-3 próby i znajdowało graczy).

 

Z tego co piszesz CO-OP wypada rewelacyjnie. Muszę go dzisiaj sprawdzić!

Edytowane przez Kyo
Opublikowano

Coż innego mogę powiedzieć, poza tym, że w 100% zgadzam się z opiniami Old_Kyo i Butchera - multi naprawdę sprawia radochę i bardzo się cieszę, że ND zdecydowało się na jego zaimplementowanie. Szkoda tylko, że zagrałem w betę - przez to już wprost nie mogę doczekać się tej gry, jeszcze bardziej niż wcześniej :P I jeszcze te wizualia, mmm :)

Opublikowano (edytowane)

Myślę, że warto dodać jeszcze jedno: multi U2 żadnej korony nikomu nie odbierze (np. CoD4/KZ2) i nie przyciągnie hardkorowców czy wymiataczy, lubujących się w HCTDM, headshotach czy szybkich akcjach. Przede wszystkim oferuje rozgrywkę wolniejszą i bardziej taktyczną, rzekłbym nawet że pod paroma względami uproszczoną (brak zaawansowanej drabinki rang, mamy tylko kolejne stopnie punktowe, jak np. w Halo, mniejsza ilość giwer, nie wiem jak z perkami, ale póki co biednie). Taka specyfika gry, silnika, animacji i postaci - kto grał w singla Uncharted, może sobie wyobrazić multi w U2 - to samo tempo i animacje.

Co nie zmienia faktu, że gra się bardzo przyjemnie, wizualia rozwalają na łopaty, a taktyczność zabawy i cover-system wrzucają dodatkowe smaczki.

Po skończeniu singla U2 każdy z przyjemnością wsiąknie w multi lub co-opa i odnajdzie się w nim bez trudu.

 

PS:

wczoraj obejrzałem gameplay U2 z E3 (akurat w tym momencie konferencji gamespot mi zdechł) i szukałem kapci kilka godzin o_O

MASAKRATOR

banan mimowolnie wskakuje na twarz, jak człowiek słucha reakcji ludzi na sali - jak Nathan wszedł na dach tej chaty i rozejrzał się po okolicy - słychać szum zachwytu, krzyki na sali i brawa... :)

nie oceniam gier i konf MS vs. Sony, ale imo faktycznie konfa Sony miała więcej niewymuszonych, naturalnych momentów zachwytu i braw publiki.

Tylko niech nikt mi tu nie wyjeżdża z fanbojami na widowni - nie zapominajmy, że to byli w większości CI SAMI ludzie (media), co na konfie MS...

Edytowane przez Butcher
Opublikowano
EDIT:

Byłbym zapomniał - gra oferuje KILLERSKIE AUDIO:

w opcjach ustawień dźwięku znajdziemy, poza stereo, DolbyPLII - UWAGA - LPCM 5.1 oraz LPCM 7.1 !!!

Co to oznacza? Najwyższa możliwa współcześnie jakość dźwięku w multimediach - LPCM używane jest m.in. w filmach Blu-ray i jakościowo dorównuje DTS HD Master Audio - czyli bezstratny format dźwięku, ZERO kompresji i strat.

To najwyższa możliwa półka audio dla gier/filmów, o kilka pięter wyżej niż "zwykły" DTS czy DD5.1 !!

Naughty Dog - SZACUN :bow:

Także fragmenty soundtracku w menusach powodują opad szczeny - POWER i EPICKOŚĆ.

Daje to niezłe pojęcie o reszcie gry. Jakaś potężna orkiestra musiała maczać w tym palce. Ale jakżeby inaczej... :)

Aj wolałbym DTS. A tak z LPCM5.1 ampli mi to zrzuci do DD5.1, które wg.mnie nie ma porównania do DTSu.

Opublikowano

Jest i DTS. Co do multi to spodziewałem się czegoś lepszego, ale i tak jest dobrze. Podoba mi się taktyczne podejście. Na jednej z map przy odbijaniu skarbu jeden gościu się wspina do punktu-celu, a drugi mu wrzuca tam skarb :) Znalazłem pare błędów. Kilka razy zaklinowałem się w murku (sic!). Wtedy pozostaje tylko granat i boom! Gra moim zdaniem jest za ciemna (jasność w grze na maxa). Utrudnia strasznie widoczność. Czasami jest problem ze znalezieniem graczy co trochę irytuje. Jeśli ktoś chce pograć to moje ID: konrado0905PL

Opublikowano

Właśnie gram z Emetem i w teamie normalnie nam TEAM TAG'i wychodzą - jeden rzuca skarb drugiemu po czym momentalnie go osłania ^^ Im dłużej gram tym brdziej mi się podoba i co najważniejsze - chociaż jest to zwykła BETA to się nie nudzi :)

Opublikowano

Mam dokładnie to samo odczucie - jest coraz lepiej i przyjemniej.

Człowiek poznaje mapy (także w pionie), rozmieszczenie broni, mozliwe sztuczki, pułapki i jest pięknie. Zwłaszcza jak trafi się niezła ekipa.

Ile ma być map finalnie bo nie pamiętam?

Jest szansa, że po singlu multi U2 wyrwie mi kawałek życia... :)

 

Wydaje mi się, że skuteczność broni jest większa z bliskiej odległości - potrzeba mniej kul do fraga (porównując tą samą ilość trafień w ciało). Jakie jest Wasze odczucie? W ogóle trochę za dużo tego ołowiu potrzeba imo żeby kogoś położyć - przypomina mi się Bad Company. Imo gdyby to zmniejszyć o 50%, przyjemnie podskoczyłaby dynamika.

 

Kilka minusów technicznych póki co (skoro to beta):

- skopany matchmaking czyli:

a) złe dobieranie drużyn w/g rang. Czasami gra 5 madafaków powyżej exp 10 vs. 5 noobów ponizej exp 5

b) problemy z połączeniem, zebraniem dużyny

- za niski poziom wyzwania: 3 skarby w CTF i 25 fragów w TDM to stanowczo za mało, przez co rundy są za krótkie

- glitche: wpadanie w osłonę, murek lub POD mapę (co mi się zdarzyło)

Na starcie bety jest notka od ND (świeża, bo wcześniej była inna), że zdają sobie sprawę z problemów z matchmakingiem i pracują nad tym ostro.

Czekają na komentarze graczy na forum playstation.com w temacie o becie.

 

Czy ktoś wspominał tutaj, że będzie opcja nagrywania filmów z multi? :) Jest taka opcja w menu, nieaktywna w becie. Mniam.

 

EDIT

konrado - na problemy z połączeniem faktycznie działa to, co pisał Old Kyo. Jak Ci nie znajdzie graczy w 10-20 sek., cofnij się o 3 ekrany (do ekranu Matchmaking) i wejdź ponownie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...