Welna 1 094 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Po 3.5h grania, jestem w chapterze 7, aż 35 minut spędziłem w bezruchu oglądając scenerie oO ....gra wyśmienita, niektórych graficznych błędów w ogóle się nie czepiam, bo całość wygląda fenomenalnie; sam śnieg wbił mnie w kanapę. Oczywiście gram na hard, ale zauważyłem, że jest łatwiej niż w jedynce, podejrzewam więc, że crushing będzie trudniejszy, no chyba że ND poszło za przykładem innych i ułatwiania gier. Cieszy duża ilość osiągnięć, a największy polew narazie miałem z marco i polo ;p Marco i Polo za(pipi)iste. Najtrudniejsze narazie wydaje mi sie 5 gosci 1 granatem sciagnac (mam narazie 4 gosci) Cytuj
rogalmr 0 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Jestem w 4 etapie, miejsce gdzie zaraz po cutscence zabieram granaty ze stolu, włącza mi się napis co i jak nacisnąc by rzucic granatem, obraz staje i ja nie moge nic zrobic, naciskam wszystko, i tak za kazdym razem, jakies rady ? spróbuj nie brać granatów i zobacz co się stanie, jak będzie zwiocha to masz coś z płytą. Granaty biorą się automatycznie, nie mam wyboru, wciskam wszystko, L1 i L2 naraz i osobno, stosuje rózne kombinacje, gra zawiesza sie na tym momencie ale moge normalnie wyjsc do menu itd. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 naciskaj te przyciski co sie pojawiaja Cytuj
saptis 620 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 (edytowane) Jak wyglada sprawa z V-sync ? W recenzjach pierwszej czesci pisano, ze obraz troche sie lamie, mi to wcale nie przeszkadzalo - nie zwracalem na to uwagi. Zastanawiam sie jak jest w drugiej czesci. Edytowane 16 października 2009 przez saptis Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Niczego takiego nie doświadczyłem. Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Nie stwierdziłem problemów z V-sync. Wszystko chodzi bezbłędnie Cytuj
Daffy 10 579 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Jak wyglada sprawa z V-sync ? W recenzjach pierwszej czesci pisano, ze obraz troche sie lamie, mi to wcale nie przeszkadzalo - nie zwracalem na to uwagi. Zastanawiam sie jak jest w drugiej czesci. nie dość,że wszystko w tej grze stoi na wyższym poziomie niż w części pierwszej to jeszcze dodatkowo wyeliminowali problemy starego enginu- totalny brak problemu z v-sync i genialnie idealnie płynna animacja,która ma w du.pie to co czasem dzieje się na ekranie i nie zwalnia nawet na moment. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Jak wyglada sprawa z V-sync ? W recenzjach pierwszej czesci pisano, ze obraz troche sie lamie, mi to wcale nie przeszkadzalo - nie zwracalem na to uwagi. Zastanawiam sie jak jest w drugiej czesci. nie dość,że wszystko w tej grze stoi na wyższym poziomie niż w części pierwszej to jeszcze dodatkowo wyeliminowali problemy starego enginu- totalny brak problemu z v-sync i genialnie idealnie płynna animacja,która ma w du.pie to co czasem dzieje się na ekranie i nie zwalnia nawet na moment. wpis. czesto na ekranie dzieje sie naprawde duzo, a animacja chodzi bardzo plynnie. to jedna z wiekszych zalet gry. wszystkie przejscia, miedzy cutscenkami czy elementami gry wygladaja plynnie i naturalnie. w tej plaszczyznie panowie z ND spisali sie na medal. kurde, przeszedlem gre i jedyne na co mam teraz ochote to przejsc ja na Crushingu raz jeszcze. dla tych, ktorzy jeszcze Uncharted 2 nie kupili! nalezy sie powaznie zastanowic, UZALEZNIA! Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Wkurza mnie bug z latarka, ktory byl tez w czesci pierwszej. Teraz dopadl mnie znowu <_< Chodzi o to, ze latarka przywiazuje sie do kamery zamiast do postaci (siweci tam gdzie spojrzymy, niezaleznie od tego w ktora strone obrocony jest Drake). W jedynce tez mnie to kilka razy spotkalo ale tam po zgaszeniu latarki/wylaczeniu gry wszystko wracalo do normy. W U2 zrobilo mi sie to na poczatku gry i teraz jest tak ciagle <_< Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 (edytowane) Niby VG czasami zaniża ilość sprzedaży i trzeba doliczyć ok 20 % ale abstrahując od tego wynik U2 w samej Japonii w 1 dniu sprzedaży to 47 tys. to bardzo dobre osiągnięcie jak na produkcję amerykańską w tym kraju!!! http://news.vgchartz.com/news.php?id=5566 Edytowane 16 października 2009 przez balon1984 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Wkurza mnie bug z latarka, ktory byl tez w czesci pierwszej. Teraz dopadl mnie znowu <_< Chodzi o to, ze latarka przywiazuje sie do kamery zamiast do postaci (siweci tam gdzie spojrzymy, niezaleznie od tego w ktora strone obrocony jest Drake). W jedynce tez mnie to kilka razy spotkalo ale tam po zgaszeniu latarki/wylaczeniu gry wszystko wracalo do normy. W U2 zrobilo mi sie to na poczatku gry i teraz jest tak ciagle <_< To chyba normalne bo cały czas tak miałem. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 No wlasnie to nie jest normalne. Jesli w scenie z latarka przycelujesz (L1) to na 90% bug sie ujawni. Cytuj
Rybok23 0 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Mam pytanie dla tych co skończyli 2 czy ona jest dłuższa od pierwszej? Cytuj
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 (edytowane) Jestem w 8 chapterze i wypowiem się tylko na temat grafiki bo nie będę powtarzał że gameplay to mistrzostwo świata, podobnie jak fabuła. Po prostu jestem zszokowany tym co zobaczyłem. Szczególnie dżungla i Nepal. Akcja z helikopterem i tym samym pokaz fizyki, oraz elementów cząstkowych to coś czego nigdy w życiu nie widziałem. A ukończyłem Killzone 2, grałem w Crysis na mocanrym kompie i mam za sobą całe Uncharted 1 oraz nieco skubnąłem obie części Gears of War i Assasins Creed. Uncharted 2 to po prostu inna liga, wyższa półka. Tego nie da się opisać. Począwszy od genialnego oświetlenia, przez niesamowitą fizykę, mistrzowską animacją, po tekstury i ultra płynność (zero zwolnień animacji). Tekstury trzymają bardzo równy poziom przez cały czas i jest to poziom bardzo wysoki. Jednak przyznać trzeba że jedynka miała częściej tekstury z najwyższej półki. W U2 jest ich znacznie mniej. Aczkolwiek w jedynce więcej było średnich, podczas gdy w U2 non stop są bardzo wysokiej jakości. Myślę że fakt iż w U2 nie ma dużo tekstur z najwyższej półki wynika z tego że ilość szczegółów otoczenia jest przytłaczająca. Elementów, obiektów itp. jest o wiele wiele więcej niż w jedynce. A do tego często mają własną fizykę. Np. można odstrzelić kołpaki w samochodach, rozwalac skrzynki, rośliny reagują na bohatera, wiatr ze śmigłowca itp. Dla mnie jest to najładniej wyglądający tytuł w jaki kiedykolwiek grałem. Niezliczoną ilość razy mówiłem sobie pod nosem podczas gry: "ja pier****e", "o ku***a", "jak to wygląda". Momentami stałem i przyglądałem sie grafice. Tą grę musi zobaczyć każdy. Edytowane 16 października 2009 przez =-FEISAR-= Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 testował ktoś solidnie multi? działa jak należy czy tak słabo jak w becie? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Różnie. Próbowałem wczoraj chwilke pograć i na początku za pierwszym razem połączyło mnie szybciutko. Jednak później nie szło się połączyć już w ogóle. W ani jeden z trybów. Nie chciało mi się czekać i wyłączyłem w cholere. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Jedyne co slabo dzialalo w becie to wyszukiwanie graczy. W pelnej nie wiem bo zagralem tylko 1 rundke. Ludzi szukalo jakas minute. 1 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Mam nietypowe pytanko do osob posiadajacych limitowana edycje gry w pudelku MetalBox: Czy zatrzask w pudelku, na ktorym siedzi plyta jest normalny i mozna bez problemu ja z niego wyciagnac ? Pytam bo szczerze mowiac odechcialo mi sie kupowac gry w MetalBox'ie bo mialem Bioshock'a i plyte wyciagalo sie tak zle, ze myslalem ze sie polamie - zatrzask byl beznadziejny - tak mocno trzymal i nie dalo sie go zwolnic jak w zwylkych pudelkach i podczas proby wyciagniecia plyty strasznie sie wyginala. Cytuj
boski_karol 2 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 U mnie jest podobnie,więc taki już urok tego opakowania... Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 (edytowane) Zatrzask jest jak w innych steelbookach ale u mnie trzyma plyte dosyc lekko i wyjmuje sie ja bez problemow. Troche mocniej trzymalo w KZ2 ale tez nie jakos BARDZO mocno Podobnie jak ze zwyklymi opakowaniami sa drobne roznice w poszczegolnych egzemplarzach. Edytowane 16 października 2009 przez Emet 1 Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Ja dzis w koncu dorwalem fulla. Kupilem limitke - jednak metal box to metal box - zawsze ladnie sie bedzie prezentowal w kolekcji gier. Narazie rozgrywke dawkuje sobie dosc umiarkowanie - dotarlem do Borneo... I co moge napisac - gameplayowo jest to na pewno jedna z najlepszych gier w jakie gralem. Fajnie ze rozgrywka jest w koncu zrownowazona i bardziej roznorodna niz w 1ce. Nareszcie mamy za(pipi)iscie zrealizowane elementy skradankowe i poprawiona walke wrecz...nie mam juz tego co bylo przy jedynce gdzie czasem czolem przesyt fragmentami strzelankowymi... Grafika - pomimo tego ze wczesniej widzialem bete to czytajac wasze ochy i achy dalem sie poniesc i myslalem ze grafa jest jeszcze lepsza i bedzie widac jakis postep (w stosunku do bety oczywiscie) - ja osobiscie go nie widze, gra wyglada bardzo dobrze...ale...Killzone 2 w momecie premiery jednak bardziej mna pozamiatal...wiadomo U2 ma o niebo lepsze textury...ale jednak w K2 urzekały efekry i filtry - i tego mi troche w U2 brakuje...wlasnie tych filtrow ktore pojawily sie w K2, one stonowaly by troche grafike i sprawily by ze wygladala by bardziej naturalnie i jeszcze bardziej efektownie...a tak...mamy grafe bardzo dobra ale nie genialna...nie ma szoku co nie zmienia faktu ze gra mi sie bardzo podoba...ale orgazmowych zachwytow niektorych osob po prostu nie rozumie...moze dalej pojawi sie cos co wgniecie mnie w fotel - zobaczymy... To tyle pierwszych wrazen wracam do grania... Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Zadałem pytanie w dziale Online ale tam na razie nikt chyba nie siedzi. W multi obok punktów doświadczenia które zdobywasz są małe niebieskie cyferki. Co One oznaczają? 1 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 o a ja mam inne pytanko. Otóż zdarzyło mi się kila razy podnieść broń/granat który obok ilości amunicji pokazywał mi niebieską ikonkę zamaskowanej twarzy. Co to niby oznacza? Spotkał się ktoś z takim czymś? Mowa o trybie single player. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 Tak, tez spotkalem sie z czyms takim kilkanascie razy i tez nie wiem co to oznacza Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 16 października 2009 Opublikowano 16 października 2009 (edytowane) Zadałem pytanie w dziale Online ale tam na razie nikt chyba nie siedzi. W multi obok punktów doświadczenia które zdobywasz są małe niebieskie cyferki. Co One oznaczają? To jest twoj rank (nie pomyl z level).Nie wiem jak dokladnie dziala,ale sluzy do przydzielania graczy do gier z rownym poziomiem umiejetnosci. o a ja mam inne pytanko. Otóż zdarzyło mi się kila razy podnieść broń/granat który obok ilości amunicji pokazywał mi niebieską ikonkę zamaskowanej twarzy. Co to niby oznacza? Spotkał się ktoś z takim czymś? Mowa o trybie single player. Po stealth kill'u udaje Ci sie uzyskac bron do ktorej nie mialbys dostepu w przypadku normalnego kill'a. Tak. Edytowane 16 października 2009 przez theGrimReaper669 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.