Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po 3.5h grania, jestem w chapterze 7, aż 35 minut spędziłem w bezruchu oglądając scenerie oO ....gra wyśmienita, niektórych graficznych błędów w ogóle się nie czepiam, bo całość wygląda fenomenalnie; sam śnieg wbił mnie w kanapę.

 

Oczywiście gram na hard, ale zauważyłem, że jest łatwiej niż w jedynce, podejrzewam więc, że crushing będzie trudniejszy, no chyba że ND poszło za przykładem innych i ułatwiania gier.

 

Cieszy duża ilość osiągnięć, a największy polew narazie miałem z marco i polo ;p

Marco i Polo za(pipi)iste. :)

 

Najtrudniejsze narazie wydaje mi sie 5 gosci 1 granatem sciagnac (mam narazie 4 gosci)

Opublikowano

Jestem w 4 etapie, miejsce gdzie zaraz po cutscence zabieram granaty ze stolu, włącza mi się napis co i jak nacisnąc by rzucic granatem, obraz staje i ja nie moge nic zrobic, naciskam wszystko, i tak za kazdym razem, jakies rady ?

spróbuj nie brać granatów i zobacz co się stanie, jak będzie zwiocha to masz coś z płytą.:/

 

Granaty biorą się automatycznie, nie mam wyboru, wciskam wszystko, L1 i L2 naraz i osobno, stosuje rózne kombinacje, gra zawiesza sie na tym momencie ale moge normalnie wyjsc do menu itd.

Opublikowano (edytowane)

Jak wyglada sprawa z V-sync ?

W recenzjach pierwszej czesci pisano, ze obraz troche sie lamie, mi to wcale nie przeszkadzalo - nie zwracalem na to uwagi.

Zastanawiam sie jak jest w drugiej czesci. :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Jak wyglada sprawa z V-sync ?

W recenzjach pierwszej czesci pisano, ze obraz troche sie lamie, mi to wcale nie przeszkadzalo - nie zwracalem na to uwagi.

Zastanawiam sie jak jest w drugiej czesci. :)

nie dość,że wszystko w tej grze stoi na wyższym poziomie niż w części pierwszej to jeszcze dodatkowo wyeliminowali problemy starego enginu- totalny brak problemu z v-sync i genialnie idealnie płynna animacja,która ma w du.pie to co czasem dzieje się na ekranie i nie zwalnia nawet na moment.

Opublikowano

Jak wyglada sprawa z V-sync ?

W recenzjach pierwszej czesci pisano, ze obraz troche sie lamie, mi to wcale nie przeszkadzalo - nie zwracalem na to uwagi.

Zastanawiam sie jak jest w drugiej czesci. :)

nie dość,że wszystko w tej grze stoi na wyższym poziomie niż w części pierwszej to jeszcze dodatkowo wyeliminowali problemy starego enginu- totalny brak problemu z v-sync i genialnie idealnie płynna animacja,która ma w du.pie to co czasem dzieje się na ekranie i nie zwalnia nawet na moment.

wpis. czesto na ekranie dzieje sie naprawde duzo, a animacja chodzi bardzo plynnie. to jedna z wiekszych zalet gry. wszystkie przejscia, miedzy cutscenkami czy elementami gry wygladaja plynnie i naturalnie. w tej plaszczyznie panowie z ND spisali sie na medal.

 

kurde, przeszedlem gre i jedyne na co mam teraz ochote to przejsc ja na Crushingu raz jeszcze. dla tych, ktorzy jeszcze Uncharted 2 nie kupili! nalezy sie powaznie zastanowic, UZALEZNIA!

Opublikowano

Wkurza mnie bug z latarka, ktory byl tez w czesci pierwszej. Teraz dopadl mnie znowu <_<

Chodzi o to, ze latarka przywiazuje sie do kamery zamiast do postaci (siweci tam gdzie spojrzymy, niezaleznie od tego w ktora strone obrocony jest Drake). W jedynce tez mnie to kilka razy spotkalo ale tam po zgaszeniu latarki/wylaczeniu gry wszystko wracalo do normy. W U2 zrobilo mi sie to na poczatku gry i teraz jest tak ciagle <_<

Opublikowano (edytowane)

Niby VG czasami zaniża ilość sprzedaży i trzeba doliczyć ok 20 % ale abstrahując od tego wynik U2 w samej Japonii w 1 dniu sprzedaży to 47 tys. to bardzo dobre osiągnięcie jak na produkcję amerykańską w tym kraju!!!

 

http://news.vgchartz.com/news.php?id=5566

Edytowane przez balon1984
Opublikowano

Wkurza mnie bug z latarka, ktory byl tez w czesci pierwszej. Teraz dopadl mnie znowu <_<

Chodzi o to, ze latarka przywiazuje sie do kamery zamiast do postaci (siweci tam gdzie spojrzymy, niezaleznie od tego w ktora strone obrocony jest Drake). W jedynce tez mnie to kilka razy spotkalo ale tam po zgaszeniu latarki/wylaczeniu gry wszystko wracalo do normy. W U2 zrobilo mi sie to na poczatku gry i teraz jest tak ciagle <_<

To chyba normalne bo cały czas tak miałem.

Gość =-FEISAR-=
Opublikowano (edytowane)

Jestem w 8 chapterze i wypowiem się tylko na temat grafiki bo nie będę powtarzał że gameplay to mistrzostwo świata, podobnie jak fabuła.

 

Po prostu jestem zszokowany tym co zobaczyłem. Szczególnie dżungla i Nepal. Akcja

z helikopterem

i tym samym pokaz fizyki, oraz elementów cząstkowych to coś czego nigdy w życiu nie widziałem. A ukończyłem Killzone 2, grałem w Crysis na mocanrym kompie i mam za sobą całe Uncharted 1 oraz nieco skubnąłem obie części Gears of War i Assasins Creed.

 

Uncharted 2 to po prostu inna liga, wyższa półka. Tego nie da się opisać. Począwszy od genialnego oświetlenia, przez niesamowitą fizykę, mistrzowską animacją, po tekstury i ultra płynność (zero zwolnień animacji).

 

Tekstury trzymają bardzo równy poziom przez cały czas i jest to poziom bardzo wysoki. Jednak przyznać trzeba że jedynka miała częściej tekstury z najwyższej półki. W U2 jest ich znacznie mniej. Aczkolwiek w jedynce więcej było średnich, podczas gdy w U2 non stop są bardzo wysokiej jakości. Myślę że fakt iż w U2 nie ma dużo tekstur z najwyższej półki wynika z tego że ilość szczegółów otoczenia jest przytłaczająca. Elementów, obiektów itp. jest o wiele wiele więcej niż w jedynce. A do tego często mają własną fizykę. Np. można odstrzelić kołpaki w samochodach, rozwalac skrzynki, rośliny reagują na bohatera, wiatr ze śmigłowca itp.

 

Dla mnie jest to najładniej wyglądający tytuł w jaki kiedykolwiek grałem. Niezliczoną ilość razy mówiłem sobie pod nosem podczas gry: "ja pier****e", "o ku***a", "jak to wygląda". Momentami stałem i przyglądałem sie grafice. Tą grę musi zobaczyć każdy.

Edytowane przez =-FEISAR-=
Opublikowano

testował ktoś solidnie multi?

działa jak należy czy tak słabo jak w becie? :teehee:

Opublikowano

Różnie. Próbowałem wczoraj chwilke pograć i na początku za pierwszym razem połączyło mnie szybciutko. Jednak później nie szło się połączyć już w ogóle. W ani jeden z trybów. Nie chciało mi się czekać i wyłączyłem w cholere.

Opublikowano

Mam nietypowe pytanko do osob posiadajacych limitowana edycje gry w pudelku MetalBox: :)

Czy zatrzask w pudelku, na ktorym siedzi plyta jest normalny i mozna bez problemu ja z niego wyciagnac ?

 

Pytam bo szczerze mowiac odechcialo mi sie kupowac gry w MetalBox'ie bo mialem Bioshock'a i plyte wyciagalo sie tak zle, ze myslalem ze sie polamie - zatrzask byl beznadziejny - tak mocno trzymal i nie dalo sie go zwolnic jak w zwylkych pudelkach i podczas proby wyciagniecia plyty strasznie sie wyginala. :)

Opublikowano (edytowane)

Zatrzask jest jak w innych steelbookach ale u mnie trzyma plyte dosyc lekko i wyjmuje sie ja bez problemow. Troche mocniej trzymalo w KZ2 ale tez nie jakos BARDZO mocno ;)

Podobnie jak ze zwyklymi opakowaniami sa drobne roznice w poszczegolnych egzemplarzach.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
Opublikowano

Ja dzis w koncu dorwalem fulla. Kupilem limitke - jednak metal box to metal box - zawsze ladnie sie bedzie prezentowal w kolekcji gier. Narazie rozgrywke dawkuje sobie dosc umiarkowanie - dotarlem do Borneo...

 

I co moge napisac - gameplayowo jest to na pewno jedna z najlepszych gier w jakie gralem. Fajnie ze rozgrywka jest w koncu zrownowazona i bardziej roznorodna niz w 1ce. Nareszcie mamy za(pipi)iscie zrealizowane elementy skradankowe i poprawiona walke wrecz...nie mam juz tego co bylo przy jedynce gdzie czasem czolem przesyt fragmentami strzelankowymi...

 

Grafika - pomimo tego ze wczesniej widzialem bete to czytajac wasze ochy i achy dalem sie poniesc i myslalem ze grafa jest jeszcze lepsza i bedzie widac jakis postep (w stosunku do bety oczywiscie) - ja osobiscie go nie widze, gra wyglada bardzo dobrze...ale...Killzone 2 w momecie premiery jednak bardziej mna pozamiatal...wiadomo U2 ma o niebo lepsze textury...ale jednak w K2 urzekały efekry i filtry - i tego mi troche w U2 brakuje...wlasnie tych filtrow ktore pojawily sie w K2, one stonowaly by troche grafike i sprawily by ze wygladala by bardziej naturalnie i jeszcze bardziej efektownie...a tak...mamy grafe bardzo dobra ale nie genialna...nie ma szoku :) co nie zmienia faktu ze gra mi sie bardzo podoba...ale orgazmowych zachwytow niektorych osob po prostu nie rozumie...moze dalej pojawi sie cos co wgniecie mnie w fotel - zobaczymy...

 

To tyle pierwszych wrazen wracam do grania...

Opublikowano

o a ja mam inne pytanko. Otóż zdarzyło mi się kila razy podnieść broń/granat który obok ilości amunicji pokazywał mi niebieską ikonkę zamaskowanej twarzy. Co to niby oznacza? Spotkał się ktoś z takim czymś? Mowa o trybie single player.

Opublikowano (edytowane)

Zadałem pytanie w dziale Online ale tam na razie nikt chyba nie siedzi. W multi obok punktów doświadczenia które zdobywasz są małe niebieskie cyferki. Co One oznaczają?

 

To jest twoj rank (nie pomyl z level).Nie wiem jak dokladnie dziala,ale sluzy do przydzielania graczy do gier z rownym poziomiem umiejetnosci.

 

o a ja mam inne pytanko. Otóż zdarzyło mi się kila razy podnieść broń/granat który obok ilości amunicji pokazywał mi niebieską ikonkę zamaskowanej twarzy. Co to niby oznacza? Spotkał się ktoś z takim czymś? Mowa o trybie single player.

 

Po stealth kill'u udaje Ci sie uzyskac bron do ktorej nie mialbys dostepu w przypadku normalnego kill'a. Tak.

Edytowane przez theGrimReaper669

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...