Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uncharted Among Thieves jest bezapelacyjnie grą roku... w gatunku action/adventure. Jedynie Assassin's Creed może coś jeszcze namieszać. Porównywanie tego tytułu do CoD jest nie na miejscu tak samo jak wybieranie "gry roku". Przyznawanie nagród ma jedynie sens w obrębie danego gatunku gier.

 

Na jednym z bonusowych filmików w grze pokazany jest zrzut na dysk filmu z multiplayera. Ktoś wie jak to zrobić?

Opublikowano (edytowane)

Weź new game i zacznij bez skarbów i medali. Nie musisz zaczynać żadnego nowego save.

 

czyli co powinienem zrobic new game (jak nie wpadnie po przejsciu 26 chapteru) i wybrac crushing przechodzac go od poczatku po kolei ale zostawiwszy wszystkie medale(ogolnie na tym samym save'ie i nawet jak bede uzywał infinite ammo i wyboru broni?) tak??

Edytowane przez QTF
Opublikowano

Grając 1. raz na crushing chyba nawet nie masz możliwości używać inf ammo.

 

tak wiem mowie ze jesli mi nie wpadnie trofeum na crushing bo nie robilem po kolei chaprerow czy w takim wypadku wszystko sie uda....

Opublikowano

Dużo było już o grze napisane, dla mnie gra za krótka w dwa popołudnia zaliczyłem bez problemów i bez szukania skarbów na 100%. Multiplayer daje grze nowe życie , różnorodność trybów jest duza jedyne co mnie denerwuje to długie oczekiwanie na znalezienie i dopasowanie graczy. Grafika efekty i audio super, grają w Uncharted 2: Among Thieves czuje się jak na dobrym seansie kina akcji :)

Opublikowano (edytowane)

To jest majstersztyk, tylko z malymi ryskami, niebo jest beznadziejne??naprawde sądzisz ze jest BEZNADZIEJNE?? chyba mało widziałeś jeszcze. Jest ladne, tylko ze nieruchome, co nie zmienia faktu ze lepiej by wygladalo gdyby jednak sie poruszało. Zbliżam sie do końca gry, kazdy kolejny level mnie rozbrajał graficznie, od średniego zachwytu aż po słoneczną wiske w Tybecie, która spowodowała u mnie szczękoopad. Takiej ilosci detali nawet sobie nie wyobrażałem, czasami jest tez az za duzo, ekran kipi szczegółami az oczy dostają głupawki, istny popis grafiki. Pokladam duze nadzieje w multi, bo wiadomo ze story w takiej grze jest na kilka wieczorów i pęka.

Edytowane przez humanno
Opublikowano

Ja się przyczepiłem do tego parę stron wcześniej jednak gdy dobrnąłem do wyprawy po górach, zmieniłem zdanie. Chmury się przesuwają, dając fajny efekt.

Opublikowano

Ja się dalej zastanawiam - dlaczego nie zrobili tej gry w 1080p? I czemu zdecydowali się na to beznadziejne niebo? Ehh mogli to doszlifować a mógłby wyjść majstersztyk :turned:

 

A ja sie zastanawiam czemu tryb story nie trwa 100 godzin, czemu w online nie ma 100 mapek dla coopa i dlaczego skarby ktore sie zbiera nie wylatuja z ekranu cobym nie musial pracowac do konca zycia.

 

Tak, czasami zastanawianie sie ma mniej sensu niz wiecej.

Opublikowano (edytowane)

Ja się dalej zastanawiam - dlaczego nie zrobili tej gry w 1080p? I czemu zdecydowali się na to beznadziejne niebo? Ehh mogli to doszlifować a mógłby wyjść majstersztyk :turned:

 

A ja sie zastanawiam czemu tryb story nie trwa 100 godzin, czemu w online nie ma 100 mapek dla coopa i dlaczego skarby ktore sie zbiera nie wylatuja z ekranu cobym nie musial pracowac do konca zycia.

 

Tak, czasami zastanawianie sie ma mniej sensu niz wiecej.

Znam odpowiedz - malym kosztem duzy zarobek. Zrobic gre i dac w niej przerobione mapy z kampanii do multi (np. L4D czy DLC1 do MW1 gdzie Killhouse to przerobka misji treningowej, Chinatown = Carentan z COD2 tyle ze w innych klimatach, Broadcast mapa z singla). A jak zrobia jakies mapki do multi czy nowy epizod chca za to kase badz z pelnej wersji go wycinaja by za miesiac oglosic DLC. A wczesniej w czasie tworzenia gry sa juz plany o DLC choc wszystko mozna by wsadzic na plytke w dodatku na Blu gdzie jest masa wolnego miejsca. Dzisiaj gry sa robione dla pieniedzy bo sa na nich calkiem spore. Do gier z brudymi butami wparowali tzw kazuale, dodatkowa kasa za to ze gra bedzie latwa i krotka, posiadala autoaim jak rowniez nie mozna w niej zginac (POP).

Jesli chcesz o dzisiejszych grach podyskutowac czemu sa takie a nie jakie powinny byc to wbijaj do Console Wars

Edytowane przez Scorp1on
Opublikowano

Ja się dalej zastanawiam - dlaczego nie zrobili tej gry w 1080p? I czemu zdecydowali się na to beznadziejne niebo? Ehh mogli to doszlifować a mógłby wyjść majstersztyk :turned:

 

A ja sie zastanawiam czemu tryb story nie trwa 100 godzin, czemu w online nie ma 100 mapek dla coopa i dlaczego skarby ktore sie zbiera nie wylatuja z ekranu cobym nie musial pracowac do konca zycia.

 

Tak, czasami zastanawianie sie ma mniej sensu niz wiecej.

Znam odpowiedz - malym kosztem duzy zarobek. Zrobic gre i dac w niej przerobione mapy z kampanii do multi (np. L4D czy DLC1 do MW1 gdzie Killhouse to przerobka misji treningowej, Chinatown = Carentan z COD2 tyle ze w innych klimatach, Broadcast mapa z singla). A jak zrobia jakies mapki do multi czy nowy epizod chca za to kase badz z pelnej wersji go wycinaja by za miesiac oglosic DLC. A wczesniej w czasie tworzenia gry sa juz plany o DLC choc wszystko mozna by wsadzic na plytke w dodatku na Blu gdzie jest masa wolnego miejsca. Dzisiaj gry sa robione dla pieniedzy bo sa na nich calkiem spore. Do gier z brudymi butami wparowali tzw kazuale, dodatkowa kasa za to ze gra bedzie latwa i krotka, posiadala autoaim jak rowniez nie mozna w niej zginac (POP).

Jesli chcesz o dzisiejszych grach podyskutowac czemu sa takie a nie jakie powinny byc to wbijaj do Console Wars

 

Nie przesadzasz? Mapy w multi U2 dość znacznie różnią się od tych z singla, dodatkowo raczej dziwnie by wyglądały mapy z całkiem innej bajki wsadzone do TEJ gry.

Opublikowano

Właśnie chodzi o detale - developer kalibru Naughty Dog mógłby to zrobić w dzień? Może dwa ale im się nie chciało. Chcieli $$$

Pewnie że chcieli kasę, kto nie chce, kto dla niej nie pracuje (nawet Caritas, albo przede wszystkim). Właśnie w szczegółach miałem największy problem, nie potrafiłem uwierzyć, że nie mogę zobaczyć poukrywanych skarbów w domach (lokacja Nepal). Wcześniej, jakieś 8 stron temu podawałem info na temat tego, że w momencie ukończenia U2 zaczęli pracę nad udoskonalaniem silnika. Większość tytułów ma też podobne "problemy", z postępami w grze robi się coraz ładniej.

 

I jak zwykle szukamy dziury w całym, nie podoba się sprzedaj kup sobie Demon's Souls i zacznij narzekać na brak dialogów, jak tu sprzedać itemy i takie tam. GRY ROBI SIĘ DLA KASY, czasami wyjdzie fajnie, a czasami nie.

 

Ciekawe jaki będzie następny tytuł po 3 od ND na PS3

Game Title

Crash Bandicoot

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back

Crash Bandicoot 3: Warped

Crash Team Racing

Jak & Daxter: The Precursor Legacy

Jak II

Jak 3

Jak X: Combat Racing

Uncharted: Drake's Fortune

Uncharted 2: Among Thieves

Uncharted 3: Where's my fuckin money? 8)

Uncharted Team X Combat NASCAR Racing :diablo:

 

takie różne dla podbicia atmosfery

Uncharted2_AmongThieves_4.jpg

2cmlkj6.jpg

Opublikowano

Haha tez się nad tym zastanawiałem! Drake Racing, były by niezłe jaja! W takich przepięknych arenach jak pościg w dżungli z jedynki i w górach z dwójki i by jeździli jak w Motorstormie plus zbieranie z pudelek broni jak w Crash Team Racing XD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...