Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves

Featured Replies

Opublikowano

Żartujesz sobie?! To jest najbardziej n00bowska broń, na dodatek ostatni patch osłabił np. FALA, który wymaga znacznie więcej umiejętności, a taki AK nie został w ogóle tknięty. Najbardziej przesadzona broń, z która biega 99% graczy.

 

No akurat to, że z AK biega 99% graczy wynika raczej z tego, że jest to broń początkowa :P.

 

nie można się nie zgodzić :P

  • Odpowiedzi 3,4 tys.
  • Wyświetleń 412,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zaraz po ukończeniu jedynki, wczoraj wziąłem się za U2. Gra wymiotła, tyle mogę powiedzieć. Widoki (szczękopad), zróżnicowane tekstury (czasem mam wrażenie, że konsola ma dodatkowy ukryty RAM gdzieś.

  • 300 tysięcy preorderów złożono już w USA. Jak myślicie dużo czy mało?

  • Nie moge sie nie zgodzic z Orionem. Sam niedawno zaczalem grac w U2 (rowniez bez uprzedniej znajomosci pierwszej czesci). Poki co doszedlem do misji w pociagu ale wiem jedno. Ta gra to jedna z najlep

Opublikowano

Żartujesz sobie?! To jest najbardziej n00bowska broń, na dodatek ostatni patch osłabił np. FALA, który wymaga znacznie więcej umiejętności, a taki AK nie został w ogóle tknięty. Najbardziej przesadzona broń, z która biega 99% graczy.

 

No akurat to, że z AK biega 99% graczy wynika raczej z tego, że jest to broń początkowa :P.

Broń początkowa i co z tego? W H3 broń początkowa jest momentalnie wymieniana na BR, można tak jeszcze wymieniać. To jest broń początkowa, którą najłatwiej nabić fraga!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Po trzykrotnym ukończeniu singla nadal zastanawiam się nad jednym. Jak wysoki poziom będzie reprezentować nadchodząca ''trójka''? Kurcze , w mordę jeża! Czasam zdarzaja się gry przepotężne , w które po jednokrotnym ukończeniu nie robią na graczu wielkiego wrażenia (vide GTA 4, FF13, killZone 2). Nie mogę tego powiedzieć o Uncharted 2. Co jakiś czas odpalam sobie na nowym Soniaku 37' początek 5 rozdziału aby tylko zobaczyć przecudny skrypt upadającego wozu , 13, 14 aby nacieszyć oczy pięknymi widokami , 15 aby specjalnie odskoczyć przed turlającym się w twoją stronę kołem...nie mam słów aby opisać geniusz tej produkcji. Jak dla mnie najlepsza gra na tej generacji (wraz z archaicznym MGS4). Gdzieś czytałem że stwożenie tej gry zajęło 18 miesięcy. Całkiem szybko jak na tego typu produkcje. Mam nadzieje że Noughty Dog zaczęli robić ''trójkę'' zaraz po skończeniu ''dwójki''. Gdyby tak było może w podobnym czasie wyjdzie kolejna część. Hehe można czasem pomarzyć:P.

 

A i jeszcze jedno. Zauważyliście , że redakcja PE od czasu HALO 3 przestało wystawiać ''10''? Każda większa gra dostaje co najwyżej ''10-''. W takim razie zastanawiam się jaka gra zasługuje na pełną dyche , bo jak do tej pory to tylko U2 najbardziej na nią zasługiwało.

Opublikowano

 

A i jeszcze jedno. Zauważyliście , że redakcja PE od czasu HALO 3 przestało wystawiać ''10''? Każda większa gra dostaje co najwyżej ''10-''. W takim razie zastanawiam się jaka gra zasługuje na pełną dyche , bo jak do tej pory to tylko U2 najbardziej na nią zasługiwało.

 

 

No fakt,niepotrzebny był ten minusik w recenzji Uncharted 2.

Opublikowano

Tylko nie zaczynajcie na nowo dyskusji, że minus jest zbędny.

 

A co do produkcji, to mieli gotowy silnik z jedynki, więc bardzo prawdopodowne że trójka wyjdzie w okolicach końcówki 2011.

Opublikowano

Tylko nie zaczynajcie na nowo dyskusji, że minus jest zbędny.

 

A co do produkcji, to mieli gotowy silnik z jedynki, więc bardzo prawdopodowne że trójka wyjdzie w okolicach końcówki 2011.

 

 

Ja troszke z innej beczki ale może ktos mi wytłumaczyc jak to jest: Gram już jakis czas i za każdym razem jestem w drużynie zielonych, a inni gracze raz są w drużynie zielonych a następnym razem w czerwonych. I drugie pytanie w jakie miejsce celowac swojego przeciwnika zeby go najszybciej zabic? Bo ja potrzebuje całego magazynka zeby zlikwidowac wroga.

Opublikowano

Celowac w głowę;-) ;-)

 

cały magazynek musisz władowac z AK, z mocniejszych broni odpowiednio mniej

Opublikowano

wersja amerykanska uncharteda na multi obsluguje tylko amerykanske serwery? czy jest jak np w wipeoucie - mozna sobie wybrac serwer?

Opublikowano

Ja mam takie prozaiczne pytanie....skad moge sciagnac dodatkowe postacie do gry online, poza tymi, ktore mozna pozniej odblokowac? Trzeba za nie placic?

Z gory dzieki za odp.

Opublikowano

Dzieki za odp.

Mam jeszcze niewykorzystany kod, ktory dostalem razem z gierka. Moglbys zdradzic co ten kod ciekawego daje, bo nie wiem czy warto z niego skorzystac, a mam mobilny net, wiec rzadko kiedy korzystam z dodatkow.

Opublikowano

Tak to zapewne wersja kolekcjonerska, pudelko jakies takie blaszane, przypomina jakby stara, mosiezna ksiege:)

No to jedyna pociecha z tego kodu, ze 2 skiny mam free, ciekaw jestem czy jakies konkretne osobistosci czy padaczka:)

Jutro sie przekonam, nie chce narazie odpalac tej gry, bo znowu bede mial problem z jej zamknieciem:)

Opublikowano

Zagrałem dzisiaj deathmatcha po długiej przerwie i chyba przyłączę się do grona osób, które twierdzą, że Naughty Dog spieprzyło tryb multi. Szczytem jest ustawianie respawnów po całej mapie, a nie tylko jej części, gdy gram i nagle za plecami wyskakuje mi jakiś gość, rozumiem że może chcieli ugodzić w camperów ale bez przesady, teraz np. na "Wiosce" to jest jkaiś totalny chaos :confused:.

Opublikowano

Niestety multi jest wyraźnie gorsze niż na początku, ale według mnie nadal świetne dlatego ciągle w U2 gram. A ostatnio właśnie tak jak napisałeś duży problem jest z respawnami i jest to dla mnie dziwne, bo wcześniej pod tym względem tez było lepiej.

Opublikowano

w koncu gram w u2, i co ja moge powiedziec, gra niszczy.

Co do grafiki: god of war jest nizej, znacznie, wiem bo przeszedłem gowa 3 razy, a teraz patrze na u2 i szczena opada co 10 sekund, a w gowie to było co godzine.

Ciezko mi opisac niektore lokacje, wstrzasnal mna pokoj przed walka z helikopterem, a wlasciwie cos w rodzaju balkonu-szklarni.

Wkurza mnie to ze akcja pedzi a ja nie potrafie sie zatrzyac i popatrzec.

Gra ktorej sie nie sprzedaje.

Opublikowano

Jak to jest z ta zarobiona kwota pieniedzy w grze....Normalnie na koncie mam juz grubo ponad milion ale jak wchodze do sklepu to przewaznie jest ok. 200 tys. zarobione w czasie gry. Znowu jak wchodze do singla to tez mam inna kwote do wykorzystania. Czy te poltora miliona to jest laczna kwota zdobyta w czasie grania i wydawania kasy?

Opublikowano

Dobra ja mam inne pytanie, czy wiadomo cos o trzeciem DLC?

Ostatnim razem był filmik pokazujacy nowe mapki i skiny postaci z "U1" a teraz cisza choc z tego co zapowiadano ( w zeszylm roku) ma byc juz 15 kwietnia.

Opublikowano

Jak narazie dwa pierwsze DLC pojawily sie zgodnie z tym info z zeszlego roku.

1 w styczniu (dnia nie pamietam :)), drugie 25 lutego i trzecie wlasnie mialo byc 15 kwietnia.

Edytowane przez Freeze182

Opublikowano

Byc bedzie ale troche inne niz zapowiadano, tylko 2 mapy zamiast czterech i nie 15 kwietnia a 22 kwietnia, tak ze troszke jeszcze poczekamy.

Edytowane przez Freeze182

Opublikowano

Screeny z nowego DLC.

 

Ciekawy jestem czy w takim razie będzie jeszcze jedno DLC z jakimiś mapami do co-op...

Edytowane przez Emet

Opublikowano

No wczoraj przeszedłem ten niezwykły kawałek kodu w ramach nadrabiania zaległości. Kurde, po świetnej jedynce nie chciałem wierzyć, że Among Thiefs jest aż tak dobry. Ale rzeczywiście, magicy z ND popełnili sequel doskonały. Co to dużo mówić - I fucking love this shit. :blush:

 

Uncharted 2 to przede wszystkim niesamowita fabuła, która jest prowadzona w sposób (w pewnym sensie) rewolucyjny. Chociaż historię poznajemy zarówno w filmikach jak i gameplayu, to autorom udało się zamazać granicę pomiędzy tymi dwoma formami jej opowiadania, co nie udało się chociażby w serii Metal Gear Solid. I tutaj mała sugestia dla autorów: nie powinno być przejść z cutscenek do grywalnej części, wszystko powinno się dziać automatycznie, np. za pomocą odpowiedniego zjazdu kamery.

Dalej, gra jest niewyczerpanym zasobem miodu. I tak nie napisałbym nic nowego, więc po prostu zgadzam się nad zachwytami w związku z gameplayem. Szkoda jednak, że nie pozostawiono nam więcej swobody w przemieszczeniu się po planszy: możemy skoczyć tylko tam, gdzie nam pozwolą.

Grafika rzeczywiście robi oszałamiające wrażenie:

 

Kiedy wszedłem do Shambali, autentycznie zbierałem szczękę z podłogi. Autentycznie.

 

Jednak mimo niesamowitych widoków i animacji, to trzeba zwrócić uwagę na fizykę, która nie dotyczy większości obiektów w grze. Nic pistoletem nie da się przestawić. :confused: Brak też zniszczalności obiektów - szkoda, że w tak dynamicznej strzelaninie nie ma odlatującego tynku i zapadających się osłon.

Muzyka na czele z taktem przewodnim wywiązuje się z zadania: znaczy, jeży włosy na rękach.

 

Ocena? 6--/6

 

PS.

Dlaczego autorzy nie pokazali jaj i nie zdecydowali się na związek poligamiczny? :angry2: Tak mielibyśmy jeden z najseksowniejszych motywów w historii gier komputerowych.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.