cithall 107 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) Gra jest tak zrobiona że wygląda świetnie, mimo wielu słabych tekstur, tyle. Czas najwyższy udać się do okulisty. Ta gra wygląda beznadziejnie (oceniam grafikę po demie). Nie ma nawet startu do Girsów 3 czy takiego Crysis/Crysis 2. Ch.j że działa w 60 fps jak tekstury żywcem wyjęte z PS2. Przestańcie pisać fanaberie że to jedna z najładniejszych gier tej generacji, bo aż się popłakałem ze śmiechu. <rotfl> Edytowane 23 listopada 2011 przez Prot 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 ciężko porównać demo rage do gow3 ale jeśli porównam do podobnych miejscówek czyli pustyni w gow3 to rage wygląda zdecydowanie lepiej, walą mnie słabe tekstury przy lizaniu ścian...jak to wygląda normalnie grając i jak płynnie działa, duża tutaj zasługa również designu od ID Software. 1 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Beka rols. Nie trzeba lizać ścian by dostać porzygu. Pomijając tekstury to nawet modele to polygonowa masakra (poza postaciami), sporo rzeczy które w rzeczywistości powinny być okrągłe są tutaj pięciokątne jest mnóstwo detali które są zbudowane ze skandalicznej ilości trójkątów. Wystarczy również wejść do jakiegokolwiek baru i pomieszczenia i popatrzeć na ulotki plakaty - większości z nich nie da się w ogóle przeczytać. Dobre są też promienie świetlne tudzież god raye, które są wkomponowane na stałe, a nie realtime jak w Crysis 2 czy Gearsach. Nie mówiąc już o wczytkach za każdym razem jak się obrócisz. http://www.youtube.com/watch?v=7Sqr5M7HIko Edytowane 24 listopada 2011 przez MaZZeo Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) zainstalowales gre na dysku ? Zreszta, ej, qrw(pipi), dla was najwaniejsze sa tekstury, dla nas nie, wiec po co kogos tutaj przekonywac do swojej racji. W Alana tez mialem nie grac, bo tekstury miejscami byly z PS2? Prosze was, dajcie spokoj, na mnie niektore miejscowki robily wieksze wrazenie niz w Gearsach i naprawde srednio zwracam uwage w grach na to, ze jakiegos z dupy plakatu nie da sie odczytac. Edytowane 24 listopada 2011 przez easye Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Ja je.be, ch.uj mnie obchodzi, ze tekstury sa slabe. Jakbym Stone slyszal. Tylko to jest dla was wazne jezeli chodzi o oprawe ? Jak dla mnie gra wyglada swietnie - 60 klatek, brak zabkow i swietny design robia swoje. Jedyna wada to bardzo slabe tekstury, na zblizeniu, w czasie normalnej gry wsio prezentuje sie extra, taki kontrast po prostu. PS. U mnie w demie tekstury sie nie dogrywaja, przeczyscie sobie cashe czy co. Edytowane 24 listopada 2011 przez Ins Cytuj
Daffy 10 559 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) ja też uważam,że gra wygląda świetnie, kończyłem ją na ps3. Z bliska faktycznie tekstury są brzydkie ale podczas gry tego się nie zauważa, a niektóre lokacje i ich design są fantastyczne. Poza tym wolę ciut gorsze teksturki, które i tak mi nie przeszkadzały, za to dobry aa i super płynne 60fps niż lepsze tekstury w grach co nawet do 30fps nie dobijają. Edytowane 24 listopada 2011 przez Ficuś Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 Plusy: 60 fps, animacja, design. Minusy: pop-up, dużo słabych tekstur. Albo to komuś pasuje albo nie, deal with it. Ja byłem pod wrażeniem całokształtu. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Paru tekstur? Jak tam nie ma praktycznie ani jednej dobrej tekstury, pomijając postaci! Gracie 10m od telewizora czy jak? Odpal sobie GeoW 3 zobacz jakie tam są mega teksturki.... Osobiście uważam, że Rage na konsolach wygląda lepiej niż BF3 ot co. Ins zabij ale od C2 też IMO lepiej. C2 ma na pewno lepsze oświetlenie. Edytowane 24 listopada 2011 przez Soul Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 W GeoW3 też momentmi teksturki nie były zbyt piękne,np. poziom na pustyni, tam gdzie była ''linia produkcji tickerów'', tam jak na gearsy było sporo rozmytych i brzydkich tekstur. Żeby nie było, Gearsy wyglądają, ale też mają słabsze momenty. W Rage jeszcze nie grałem, pobieram właśnie demko i zobaczę te ''wstrętne tekstury'' na własne oczy i się wypowiem. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 Odpal sobie GeoW 3 zobacz jakie tam są mega teksturki.... Akurat Gearsy mają bardzo dobre tekstury z nielicznymi słabymi wyjątkami, z Rage natomiast jest dokładnie na odwrót. Ja robiłem zdjęcia Gearsom i wrzucałem parę do Console Wars pokazując jak ostre są momentami i np. zwykła popierdółka w postaci plakatu czy znajdźki leżącej na ziemi wygląda dobrze i da się wszystko wyczytać. W Rage w demie na przykład wisiał w jednym z pomieszczeń jakiś regulamin z punktami, przybliżyłem się bliżej to nic nie dałem rady wyczytać. No ale GRA WYGLĄDA SUPER!111 Nie wiem jak dla niektórych tekstury mogą być mało ważne, a mnie ch.uj obchodzi 60 fps i art design, świat jest ciekawy to chcę go pooglądać z bliska, wszystko traci urok w chwili bliskiego kontaktu, a trudno taki nie mieć chodząc po bardzo małym mieście z dużą ilością pokoi albo klaustrofobicznych kanałach. Zresztą wystarczy odpalić demo, w chwili gdy wczyta się gra zwyczajnie odwróćcie się do tyłu - Playstation 2 wita Jakbym miał jakąś kartę do zgrywania to bym sam wam pokazał, ale że nie mam to zarzucę wam mega zdjęciami z tego graficznego szpila z DF Drugi screen pochodzi z PC które bez patcha ma takie same tekstury jak na konsolach, pecetowcy mało się nie zesrali ze śmiechu widząc coś takiego, no ale konsolowcom takie coś wystarcza :] Najgorzej że tak jest cały czas, a nie momentami. A takie tekstury są w Crysis 2 A takie w gearsach Pozdro 1 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 Co do tekstur to trudno się nie zgodzić Rage po tym względem nie powala i C2 oraz G3 w tym aspekcie wypadają zwyczajnie lepiej. Poza tym, że by docenić jak piękny jest Rage wypada zagrać w fulla i przejść grę. sceereny które dałeś z Rage to najsłabsze momenty...... Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Nie wiem czy najsłabsze, bo wziąłem jedyne direct feedy, które są w digital foundry. W takim razie pokaż jakieś lepsze, bo wczoraj spędziłem w demie godzinę, z czego pół godziny raziłem po Wellspring i żadnego dobrego momentu w tej grze nie znalazłem. Edytowane 24 listopada 2011 przez MaZZeo Cytuj
Gość Soul Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) Pierwsze miasto, drugie miasto, kanały i jaskinia, głównie lokacje "zamknięte" wykonanie postaci jest solidne nie takie szpetne jak G3 głównie mam na myśli NPCków. Edytowane 24 listopada 2011 przez Soul Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 Posmakowałem wczoraj demka Rage... i nie przypadło mi do gustu. Wyścigi - odpukać - nie są jakieś mocno wymagające, za co plus. Płynność: faktycznie, obraz przymyka niezmącony niczym woda w szambie - za co też olbrzymi plus. Grafika: nie budzi moich zastrzeżeń, jeżeli chodzi o niektóre tekstury - mam PS2, gram na 22" ok 2m od monitora, więc to mi nie przeszkadza Rozgrywka: przeciwnicy dość wymagający - raczej plus. Arsenał/inwentarz - po demie widać, że nie jest źle - plus. NPC - niby są, ale ich nie ma, w końcu to tylko "szuter" wydaje mi się też, że na demie E3 postacie miały lepszą mimikę. Pomimo tylu plusów czegoś mi w tej grze brakuje, może w przyszłości warto będzie zagrać, teraz ciekawsze rzeczy (i wcale nie takie nowe) mam do ogrania. 1 Cytuj
oskar_PL 34 Opublikowano 29 grudnia 2011 Opublikowano 29 grudnia 2011 Mam pytanie.Czy to normalne ,zaliczylem 1 plyte i po 2 zadaniach na 2 plycie cofa mnie i prosi o pierwsza plyte ! Cytuj
Nitro619 11 Opublikowano 4 stycznia 2012 Opublikowano 4 stycznia 2012 Ja tak nie miałem, skończyłem pierwszą, zadania poboczne itp a potem do końca druga... Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 27 stycznia 2012 Opublikowano 27 stycznia 2012 jak oni mogli aż tak zjebać zakończenie bardzo dobrej gry ;/ cała ostatnia misja słabiutka i 15 sekundowy filmik na koniec :rofl2: Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 29 stycznia 2012 Opublikowano 29 stycznia 2012 Dla mnie największe rozczarowanie ubiegłego roku. Stosunek pracy włożonej w tą grę dla mnie wygląda tak: 9 - programowanie enginu (nie tak wspaniałego - min. zniszczalność otoczenia, słabe tekstury z bliska itp) 1 - cała reszta tj. fabuła, pomysły, klimat. Ta gra to jakieś demo techniczne - z mojej strony 0 imersji i poczucia przebywania w postapokaliptycznym świecie. Dla przykładu Metro 2033, czy nawet Fallout 3 mają znacznie lepszy klimat. Jedyny + tej gry dla mnie to windstick, który i tak szybko się nudzi. Wymieniłem to na Dead Island z Bioshockiem 2 i biorąc pod uwagę jakość i ilość zabawy jaką dostałem - to był świetny deal. Nie polecam Rage :ph34r: Cytuj
_Red_ 12 019 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 (edytowane) Męczy mnie, że przeciwnicy to wręcz gąbka na amunicję. Pół biedy w zwarciu, wtedy może 3 strzały z shotguna ( ) w nieuzbrojony łeb dadzą radę, ale jak trzech wrogów ukryje się gdzieś za winklem, to zaczyna się 5-minutowy postój i mozolna wymiana ognia (wróg wychyli się, dwa strzały w łeb, chowa się, wychyli, powtórz). Dlaczego tu nie ma headshotów?? Powinien być jeden/dwa do rozbicia hełmu (jeśli ktoś nosi), jeden - do zabicia. Obecnie półnagi dzikus biegnący na mnie z pochodnią szybciej mnie tym powali, niż ja jego z double-barrel shotguna. Edytowane 5 lutego 2012 przez Red_XIII Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 Ale jakby można było ich zabić tak jak chcesz (co jest sensowne , bo realne) to prawie na pewno miałoby się poczucia za małej ilości przeciwników i wtedy trzeba by ich dać większą ilość , a tego silnik by już nie uciągnął (większej ilości postaci na raz) lub też takie były założenia twórców . Ja tam raczej wolę mniejszą ilość wrogów ale takich których trudniej ubić i można (trzeba) przy nich pokombinować . W Rage bywa też ten "problem" że co chwila trzeba zmieniać broń na różnie atakujących/zachowujących się przeciwników (+ , nie raz , ich zróżnicowane zachowanie) a sama zmiana broni bywa (zbyt) czasochłonna , przy ich szybkim poruszaniu się . W każdym razie kombinowanie przy nich (przeciwikach) jest dość fajnie pomyślane . Słabe natomiast jest to jak , na ślepo , wystawiają broń (= ręce z bronią) , strzelają i nas trafiają (choć w innych tytułach też tak , niestety , bywało) . Sporo jest stękań na słabej rozdziałki textury ale ja w bardzo nielicznych przypadkach miałem takie odczucie - czasami faktycznie zdarzały się , w słabo widocznych , trudno dostępnych , ciemnych miejscach "pixele" wielkości cegłówki , a kilka razy nawet zauważyłem brak textury - była tylko "pociągnięta" (nie)jednolita barwa . Raziła mnie czasem uproszczona geometria ( a czasem nawet jej brak) , nieanimowane niebo oraz brak widoków z zamkniętych /otwartych okien czy z "dziur" z widokiem na zewnątrz - zawsze z tych "miejsc" biło oślepiające światło - ale to wszystko wynika ze zbyt małej mocy konsol . Dla mnie oprawa jest na 9+ , bo takiego poczucia realności , a właściwie namacalności lokacji , doświadczyłem , jak pamiętam , tylko w ICO i Shadow of the Colossus . Muzyka jest BDB , a efekty dźwiękowe są niezwykle sugestywne , budując klimat i uwiarygniając świat . Sama rozgrywka , czyli "strzelanina" , jest dostatecznie grywalna aby jej wystawić 8 . Ja tą grę polecam , a nawet uważam że koniecznie trzeba w nią (teraz już bardzo tanio) zagrać - dla samej grywalności , ale przede wszystkim dla znalezienia się w (nie raz) obłędnie zrobionych miejscówek - ta przygoda to bardziej doświadczenie artystyczne bo "wchodzimy" do świata jaki bywał namalowany w najlepszych komiksach a nawet obrazach klasyków . Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 22 grudnia 2012 Opublikowano 22 grudnia 2012 "The Scorchers" - ten dodatek wyszedł 2012-12-18 i mam pytanie: czy ktoś grał i jakie odniósł wrażenia?; bo jest on tani (400msp) i duży: 2,16GB , więc zapowiada się atrakcyjnie; ja tak czy siak go pobrałem - niewiele ryzykując. Cytuj
Melvins 2 Opublikowano 23 grudnia 2012 Opublikowano 23 grudnia 2012 Rage mnie zawiódł ogólnie. Poza ciekawymi lokacjami (zbudowanymi zresztą na nowatorskim silniku) i postapokaliptycznym klimacie, ta gra nie miała zbyt wielu atutów, żeby się wybić. Moim zdaniem 7/10 to sprawiedliwa ocena, nawet nieco naciągnięta, bo zakończenie w Rage woła o pomstę do nieba. Strasznie słabo to rozwiązali. Cytuj
Nitro619 11 Opublikowano 29 grudnia 2012 Opublikowano 29 grudnia 2012 Słabo...? Ja byłem całkowicie rozczarowany zakonczeniem, bo w mojej opinii nie powinno tam byc napisów końcowych tylko prośba o włożenie nastepnej płyty (pipi), no dopiero jak już poznaliśmy wszystkich herosów, akcja się mocno rozwinęła, gra nas wciągnęła i aż prosi się o bardzo mocne pociągnięcie długiej kampanii na tym to tu łup, koniec gry...WTF?? Zdecydowanie źle poprowadzona fabuła, licznikowo gra wcale nie jakaś krótka, ale na serio, ja przynajmniej miałem mega niedosyt jak zobaczyłem że gra praktycznie została urwana w połowie... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.