Enkidou 300 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Następna dwójka postaci - Setsuna tj. l'Cie z Suzaku i Ninbusu (Nimbus?) tj. l'Cie Byakko. Postaci jest już chyba prawie 40, a nadal nie znamy prawie nikogo z Loriki. o_O http://www.imagebam.com/image/a9904a149571337 Aha, no i nowy summon - Diablos. BTW: Trailer z TGS dla tych co nie widzieli: http://www.youtube.com/watch?v=HpfSVFOctj8&feature=player_embedded Cytuj
Mitabrin 1 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 (edytowane) CHUHUHUHJ Edytowane 30 czerwca 2021 przez Mitabrin Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Szczerze powiedziawszy jakoś nie. ; ) W demie walczyło się niemal wyłącznie z żołnierzami, robotami, mechami i jakimiś groteskowymi dziwactwami, a jeśli masz na myśli te tradycyjne dla serii potwory to może dlatego, że Naora i tu, i tam pracuje jako art director. No, ale temu to już się nie przyjrzałem. ; ) BTW: Pojawiły się jeszcze trzy nowe reklamy: http://www.nicovideo.jp/watch/sm15621436 Dla tych co nie mają konta: http://mmcafe.com/nico.html Dziwi mnie dlaczego w nowym trailerze nie wykorzystano niektórych z tych scen. Zapowiada się sporo poległych. : P Cytuj
Mitabrin 1 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 (edytowane) DDDUUUPPPPAAAA Edytowane 30 czerwca 2021 przez Mitabrin Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Taa, nieśmiertelni bohaterowie to ta domena jRPG która strasznie mnie irytuje. Happy end czy coś? W porządku, ale niechże to będzie miało ręce i nogi, bez wskrzeszania i przywracania do życia za wszelką cenę. Dobrze, że wbrew pierwotnym planom Squaresoft zrezygnował ze wskrzeszenia Aeris w FFVII. Odnośnie Type-0 to Tabata powiedział całkiem niedawno, że spodziewał się nawet ratingu D, a to byłoby już pojechanie po bandzie (bo Z praktycznie nie jest przyznawane). Nie ma chyba bata żeby wszyscy dotrwali do zakończenia. Zresztą to zaczyna być widać. ; ) Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Nowy zwiastun w dziale Special na oficjalnej stronie: http://www.square-enix.co.jp/fabula/0/ A jednak wykorzystali te sceny z reklam. ; ) Cytuj
Mitabrin 1 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 (edytowane) chuj chujowi chujem Edytowane 30 czerwca 2021 przez Mitabrin Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 26 października 2011 Opublikowano 26 października 2011 (edytowane) SE wrzuciło dziś opening na swój kanał YT: http://www.youtube.com/watch?v=hmQT2MfrDMA :bow: No i coś mniej oficjalnego - intro (czy co to tam jest): http://www.nicovideo...atch/sm15993493 Dla tych co nie mają konta na Nico Nico: http://mmcafe.com/nico.html Edytowane 26 października 2011 przez Enkidou Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 9 listopada 2011 Opublikowano 9 listopada 2011 (edytowane) Pograłem trochę i na razie zaliczyłem prolog (co równa się zmianie płyty ; ) ), który nie był nawet taki krótki. Przede wszystkim dotrzymano słowa i rozwiązano problemy, które cechowały demo. Kamera była dla mnie na tyle dobra, że dopiero gdzieś po ok. godzinie uświadomiłem sobie, że tyle przy okazji Natsubi na to narzekano. Nie wiem jak będzie przy innych postaciach (do tej pory nie miałem dostępu do wszystkich), bo grałem tylko Ace'm, ale sądzę, że nie powinna wariować. Jestem dobrej myśli. Pozytywne zmiany nie ominęły również zdobywania Phantomy. Teraz jest łatwiej ze względu na to, iż wysysamy ją od wszystkich poległych. Nie trzeba podchodzić do każdego z osobna. Fabuła? Wydaje się być naprawdę ciekawa i czekam co przyniesie dalszy ciąg. Dość rzec, że pod koniec prologu rozpirzona zostaje cała Lorica tak więc zaczynamy na wysokim biegu. Cały świat pogrąża się w szaleństwie i to czuć. Na minus -- jak mi się wydaje -- AI kompanów (albo się wleką w tyle, albo atakują bez przekonania) i trochę też to, że po game over trzeba wczytywać save. Zamiast więc po przegranej rozpoczynać od razu np. walkę z bossem musimy przedzierać się przez cut-sceny (do skipnięcia na szczęście) i dość długie loadingi (ot, zmora PSP). Aha, tych co nie grali w demo informuję, że sama walka bardzo, bardzo przypomina Crisis Core. Tyle na razie. ; ) Edytowane 9 listopada 2011 przez Enkidou Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 No więc pojawił się wywiad w którym potwierdzono chyba lokalizację Type-0 (pisałem też o tym na PPE). http://www.vandal.net/reportaje/final-fantasy-xiii2-y-yoshinori-kitase/2 Dodam od siebie, że prawie skończyłem grę i do końca tygodnia powinienem wrzucić dość obszerne wrażenia (chyba że znowu zostanę zmuszony do grindowania iluś tam postaci). Powiem na razie: warto zagrać! Prawdopodobnie najlepsza gra SE od czasu TWEWY. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 A jak z czasem gry, ile godzin nabite? Jak skończę Xeno to sie może zabiore. Cytuj
Suavek 4 718 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 Dobra wiadomość, ale ciekawi mnie ile im to zajmie. Premiera Vity już niedługo i nie wiadomo jak konsumenci zareagują na tak dużą premierę na starszą platformę. Już teraz wielu deklaruje sprzedaż/pozbycie się PSP i zakup następcy, a jak to jest ze wsteczną kompatybilnością wiadomo... Cicho liczę na jakąś ciekawą edycję kolekcjonerską oraz względnie przystępną cenę. Oby tylko nie trzeba było zbyt długo czekać. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 (edytowane) @ Killabien Gram 30 godzin ze sporym haczykiem, zanim przejdę będzie spokojnie ze 40 (jestem na początku 7. rozdziału, a jest w sumie 8 ). W questy i eksplorowanie mapy świata (jest naprawdę duża) nie bawiłem się wiele. Jak dorwiesz się do statku powietrznego, to masz zajęcie gdzieś na drugie tyle. : ) Ludzie grają koło 100h i wciąż nie zrobili wszystkiego. Edytowane 28 listopada 2011 przez Enkidou Cytuj
Fizz 11 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 Jest jakieś multi? Jeśli tak to na czym polega? Cytuj
Suavek 4 718 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 A jak fabuła, tak ogólnie? Sugar drama i nastolatkowie ratujący świat od zagłady, czy też coś bardziej intrygującego, co by nie użyć określenia "ambitnego"? Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 28 listopada 2011 Opublikowano 28 listopada 2011 @ Fizz Multi jest i polega to z grubsza na tym, że możesz pomóc na chwilę (tj. kilka minut) znajomemu w trakcie misji. Dostaje się za to specjalne punkty za które możesz np. kupować przedmioty. Więcej nie wiem, bo: 1) nie mam z kim grać; 2) nawet gdybym miał to w moim przypadku taka możliwość odpada ze względu na brak supportowanego multiplayera w PSP-1000. @ Suavek Fabuła do Twojego katharsis się nie przyczyni, jeśli szukasz drugiego dna. Główny wątek jest naprawdę ciekawy i nie widziałem jeszcze erupcji emocji mających wbić graczowi do głowy: "hej, ma być ci smutno". Śmierć ukazana jest bez patosu, chociaż trup ściele się tutaj gęsto. W czasie wolnym w szkole jest już luźniej, można ponawiązywać nowe znajomości, pogłębiać stare i takie tam. Ze strony innych są i żarty, i problemy, i przemyślenia. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Jak to jest ogólnie z gameplayem? Wiadomo że w grze jest kilkanaście postaci, czy w przypadku właśnie śmigania do szkoły itp. to trzeba na początku dnia z góry ustalić kim się będzie do jego końca biegało i tylko w walkach można je zmieniać, czy może jest trochę na zasadzie XB, czyli dana postać jest w stanie rozpocząć u kogoś danego sidequesta lub z kimś porozmawiać? No i moim ostatnim pytaniem do Enkidou jest kwestia tych nie wiem jak to nazwać..."misji?" związanymi z ta jakby mini grą w celach obrony/ataku różnych miast, dysponowaniem jakimś wojskiem etc.(słabo ten paten jest opisywany w zachodnich serwisach). A jeszcze jak jest z kwestią dubbingu? jest tylko w różnych wstawkach(FMV, na silniku etc.) czy można jednak zastać go podczas typowego eksplorowania świata? Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Postaram się odpowiedzieć możliwie najlepiej. : ) 1) Postać, którą kierujesz w szkole wybierasz sobie przy SP. Obojętnie kiedy. Czasami ma to wpływ na dostęp do eventów, ale rzadko. Podczas misji z kolei wybierasz podstawową trójkę a reszta pozostaje w rezerwie. Gdy jakaś postać Ci ginie możesz sięgnąć do rezerwy. Przełączasz się tylko między postaciami obecnymi na polu walki. 2) Szkolne życie dostępne jest tylko pomiędzy misjami. Misję możesz przerwać wracając do szkoły, ale ludzie są w niej w stanie wzmożenia, więc za bardzo nic nie możesz porobić (oprócz treningów i zakupów). ; ) 3) Chodzi Ci pewnie o tego jakby RTS-a. Przypomina to trochę gry z tego gatunku, ale za dużo kombinowania tam nie masz. Możesz wybrać jaką magią posługuje się wojsko lub w jakim kierunku ma nacierać (a Ty im pomagasz swoją postacią). W obowiązkowych zadaniach tego typu rzecz sprowadza się do wybrania właściwego celu, a potem wraz z Twoją małą pomocą wszystko idzie jak po maśle. ; ) Opcjonalne bitwy stanowią większe wyzwanie. 4) Hmm, powiem tak. Dubbingu jest tu bardzo dużo, ale słyszysz go raczej tylko podczas cut-scenek (plus pojedyncze zdania w RTS-ie, komunikaty podczas misji, okrzyki w trakcie walk i takie tam). Oczywiście jest on obecny także w scenkach nie tyczących się głównego wątku. Gdy Ci teraz odpisywałem przypomniało mi się ponadto kilka szczegółów, o których nie wspomniałem w swoim tekście, a które mogą niektórych zainteresować: - zmiany ekwipunku i umiejętności dokonuje się tylko przy SP (ekwipunek można jeszcze zmieniać u sprzedawców) - to samo z Altocrystarium (rozwój magii) - w Type-0 są 22 summony, niestety, tylko kilka jest unikalnych (reszta jeśli chodzi o wygląd jest co najwyżej przemalowana) - nie można brać więcej niż jednego questa (tych jest łącznie chyba 77) - w grze jest też Crystarium, czyli coś na wzór Clan Primer z FFXII z historią Orience (nie jest tak szczegółowa jak ta Ivalice, ale źle też nie jest), opisami postaci, przeciwników itd. itp. 1 Cytuj
Sephrio 2 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Pobrałem nie dawno demko fabuła jest + ,a system walki - razem daje type 0 :blum2: Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 10 sierpnia 2013 Opublikowano 10 sierpnia 2013 Prace nad tłumaczeniem cały czas trwają, trzymam kciuki bo koleś odwalą dobrą robotę z resztą ekipy http://skybladecloud.wordpress.com/projects/final-fantasy-type-0-english-translation/ 1 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 sierpnia 2013 Opublikowano 10 sierpnia 2013 Zanim się doczekamy, to ludzie zapomną co to PSP. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 12 września 2013 Opublikowano 12 września 2013 Pod koniec roku FF Agito na androida i ios, ma byc prequelem type-0. Pewnie jakis wyciagacz kasy f2p 1 Cytuj
Suavek 4 718 Opublikowano 12 września 2013 Opublikowano 12 września 2013 (edytowane) Na pewno. F2P z mikrotransakcjami - czyli nowy ulubiony model squeenix... Ta firma to taki upośledzony, mniej zaradny EA. To się w pale nie mieści jak odcięci są oni od rzeczywistości i ile poronionych decyzji podejmują w branży. Właśnie przeczytałem o zarejestrowaniu przez nich marki "Deus Ex Universe" i chce mi się płakać, w obawie, że będzie to Freemium/MMO... Edytowane 12 września 2013 przez Suavek Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 13 września 2013 Opublikowano 13 września 2013 Chyba zarazili się od Capcomu jeśli chodzi o najgłupsze decyzje roku Ostatnio Capcom stwierdził, że coś jest nie tak z ich grami i dlatego będą większy nacisk kłaść na... DLC do nich .... Szczerze to ludzie nie tego chcieli.... Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 13 września 2013 Opublikowano 13 września 2013 Type-0 podbity do HD, przetłumaczony na angielski i wypuszczony na Vitę...dziękuje,dobranoc...ale dla Square to chyba zbyt skomplikowane rozumowanie. Ogólnie w palę się nie mieści jak oni skrzywdzili z tym tłumaczeniem i brakiem premiery poza jpn najlepszego finala od czasów ps2 za to kompromitacje z Lighting ciągną w nieskończoność :( Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.