Skocz do zawartości

Ar Tonelico 2


sakiu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zapowiedziana oficjalnie na grudzień 2008, ktoś oprócz mnie też się cieszy?

Ja się cieszę, ale mam nadzieję, że zdobycie oryginalnej kopii AT2 nie będzie graniczyło z cudem tak, jak w przypadku pierwszej części.

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jakies 57h na liczniku. Jeszcze z 5h i koncze. Gra jest w kazdym aspekcie lepsza od poprzedniczki.

 

Grafika jest 2d, cos ala Mana Khemia czy Disgaea takze NIS(z)owy standard. Ladne efekciki czarow.

Muzyka jest genialna. Polecam zaopatrzyc sie w OST Hymnos Concertos. Naprawde wspaniale nutki.

Gameplay jest.. fajniutki. Walka podzielona na 2 czesci. W jednej atakujemy, w drugiej sie bronimy. Postacie przypisane pod klawisze.

 

Jezeli ktos ma czas/mozliwosc wyprobowania tego szpila to polecam.

 

Na wszelkie pytania z checia odpowiem.

Opublikowano

A jak tam ten "game braking bug" ponoć w trakcie jednej walki, jak przeciwnik użyje jednego ataku to gra się zawiesza....trafiłeś na to? Zastanawiałem się nad naprawą ps2, no ale dunno ;p

Opublikowano (edytowane)

@sakiu

Albo jeszcze nie doszedlem, albo sprytnie ominalem poniewaz walka z bugopedna panna odbywa sie kilka razy. Podczas mojej drugiej potyczki, a jestem pod koniec gry, nie zarejestrowalem buga. Po prostu chyba za szybko ja zniszczylem ;]

 

@Figaro

Walka wyglada tak, ze masz 2 "czarodziejki", ktore spiewaja rozne piesni/czary. Spiewanie to czynnosc dosyc dluga, dlatego gdy panie z tylu dra ryja dwoch bohaterow w pierwszym rzedzie je oslania. Obok spiewaczek jest pasek, ktory mowi ci jaka dana piesn ma moc.

 

Bohaterowie walczacy (2, pod kwadratem i iksem) maja 4 rozne mozliwosci. Strzalka w gore, w dol, w lewo i w prawo + klawisz bohatera modyfikuje atak. Strzalka w prawo i klawisz to w sumie bardziej cos co odnawia czesc mpkow spiewaczek. Strzalka w gore i klawisz to ataki wzmacniajace wiez miedzy bohaterem, a spiewaczka. Daje to dostep do mocniejszych atakow (3 lvle). Strzalka w dol pomaga synchronizowac spiewaczki miedzy soba, co doprowadza do stanu, w ktorym mpki nie leca i mozna uzyc magii synchronicznej (strasznie mocnej). Strzalki w lewo to zwykle ataki.

 

Gdy chcemy kogos zaatakowac wchodzimy w faze ataku. Podczas niej leci nam czas, ktory mozemy odnawiac poprzez zadawanie mocarnych atakow. W fazie ataku magia sie laduje, mpki leca, my atakujemy, przeciwnik stoi i sie gapi. Gdy minie nam czas nadchodzi faza obrony. W niej to przeciwnik atakuje, magia nam nie wzrasta, mpki stoja w miejscu. Kazdy atak przeciwnika pokazany jest na pasku. Gdy nacisniemy klawisz atakowanego bohatera w odpowiednim momencie blokujemy cios. Jest kilka poziomow bloku - terrible, bad, good, great i perfect, przy czym ten ostatni blokuje cale obrazenia + nie dostajemy negatywnych statusow, jezeli atak przeciwnika takie naklada. Aha, w fazie synchronizacji mozemy atakowac bez limitu czasowego.

 

Magia naszych spiewaczek moze ewoluowac w kilka innych spellow. Kazdy czar ma swoja "drabinke" rozwoju. Aby czar sie ulepszyl, nalezy spelnic kilka warunkow tzn. uzyc okreslonych atakow w turze okreslona ilosc razy. Gdy nam sie to uda, a magia ma odpowiedni stopien naladowania, wtedy czar zalicza upgrade i jest fajniej ;]

 

No i w sumie chyba tyla. Aha, poprzez uzywanie wielu roznych atakow (wielu roznych kombinacji strzalek) nabijamy sobie paseczek do limitow. Ogolnie czytac/pisac o tym jest ciezko, ale w praniu wszystko, po lekkiej wprawie, jest jasne i proste.

 

AT2 wydane przez NISA ma troche s(pipi)a lokalizacje, ale w sumie da sie grac. Poza jednym konkretnym mispellingiem (ze niby mialem udac sie do lokacji, do ktorej udac sie juz nie moglem, a tak naprawde chodzilo o cos zupelnie innego), od czasu do czasu pojawiajacymi sie tekstami/dzwiekami jap, bledow nie ma tak duzo. Gra jest naprawde strasznie wciagajaca i dla ludzi, ktorzy trawia specyficzny styl NIS bedzie strzalem w dziesiatke. Ja jRPGi z po(pipi)kowymi sprite'ami 2d zawsze sobie cenilem, dlatego i Mana Khemia, i AT1/AT2 podeszly mi bardzo. Przy czym AT2 zdecydowanie postawilbym najwyzej, poniewaz jest najbardziej rozbudowane. Dosc powiedziec, ze pomimo lezacej obok mnie Persony 4 czy nowymi gierkami na PS3, od AT2 po prostu oderwac sie nie moge ;]

 

Edit: Polecam obczaic na yt filmiki MasterLL czy cos takiego. Wszystkie, gdzie koles walczy z jakims I.P.D. Dzieki temu nie bedziecie sobie spoilerowac fajnej fabuly, a i zobaczycie jak wyglada walka ;]

Edytowane przez estel
Opublikowano

Jedynkę przeszedłem 2 razy :)

 

No nic, dzięki za info, może naprawię wysłużone ps2....albo kupie swap magica i spróbuję odpalić na ps3 tą nową metodą xD

 

Pozdrawiam!

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy gra jest kontynuacją pierwszej części i potrzebna jest znajomość jedynki by załapać fabułę? Bo przymierzam się do tytułu, ale w pierwsze AT nie grałem.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Muszę przyznać, że gierka jest naprawdę dobra, oglądając gameplaye miałem wątpliwości, ale okazały się nieuzasadnione - gra wsysa jak odkurzacz ;] Mam jednak pytanie do których którzy grę skończyli,

jestem teraz w siedzibie Grand Bell, gdzie mam wybrać między Grand Bell i Cloche, a Lucą i przeciwną frakcją

Czy ten wybór ma jakieś odbicie w późniejszej rozgrywce? Czy opłaca się robić osobnego save'a by później wybrać drugą stronę, czy to nie ma większego znaczenia co wybiorę?

Opublikowano

Opłaca się zrobić save jak chcesz przejść grę jeszcze raz. Musisz wybrać pomiędzy jedną, a drugą. Wtedy fabuła potoczy się trochę inaczej, i u jednej będziesz mógł więcej skilli rozwinąć i głębiej nurkować w świadomość. Później masz jeszcze wybór pomiędzy jedną z tych dwóch, a jeszcze trzecią laską ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jestem w 5 piątym rozdziale i mam udać się do Promise Hill, ale

jestem właśnie po rozwaleniu połowy świata oraz stworzenia wieży i tej lokacji już nie ma X_x.

Czy to ten bug o którym wcześniej była mowa w tym temacie? Gdzie ja mam iść? ;/

Druga sprawa to to, że mam stosunkowo mało odblokowanych tematów do gadania z Reyvateilami. Niby nie ma problemu z odblowywaniem kolejnych lvli soulspace, ale jak do 3-4 lvlu miałem u każdej większość, a czasem wszystkie tematy odblokowane, tak teraz brakuje mi połowę albo więcej. Każdą lokację do jakiej idę przechodzę dokładnie i staram się nie mijać żadnego kąta i nie mam pojęcia dlaczego tak dużo mi brakuje ( np. u Cloche przy lvlu 5 mam równe 3 tematy ;o). Niby to nie problem, ale trochę mnie to ciekawi bo wygląda jakby mnie ominęła całkiem spora część gry...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...