MierzejX 883 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 A ja odwrotnie, chciałbym żeby wszystkie konsole dało się przerobić. Chcę, żeby hombrew, emulacja innych systemów i własna kustomizacja oprogramowania nie była tematem tabu. Tak jak na pierwszym X'ie, gdzie można było bez problemu obejrzeć każdy film zgrany z aparatu, w dowolnym formacie. Bez problemu zagrać w hity z salonów arcade, w dowolną grę, a nie tylko w wybrane na marketplace z podbitą rozdziałką do HD. Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Jak najmniejszej awaryjności, nie kierowanie się w większym stopniu na Casual Cytuj
firana140 621 Opublikowano 9 sierpnia 2009 Opublikowano 9 sierpnia 2009 powrotu do starej szkoły robienia gier, żeby gry nie "przechodziły się same" nie wiem, może to ja z wiekiem po prostu mam coraz większe doświadczenie itp. ale mało jest dziś gier których skończenie na najwyższym poziomie graniczy z cudem. jednego zestawu psia ich mać. a nie jakieś arcade, elite, premium. nie wspominając już o zabraniu kompatybilności w przypadku ps3 wracając do starej szkoły. wkurza mnie coraz bardziej zaniedbywany multiplayer na jednej konsoli ;/ ja chcę znów poczuć te emocje co przy Crash Team Racing na PSXie Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 9 sierpnia 2009 Opublikowano 9 sierpnia 2009 powrotu do starej szkoły robienia gier, żeby gry nie "przechodziły się same" nie wiem, może to ja z wiekiem po prostu mam coraz większe doświadczenie itp. ale mało jest dziś gier których skończenie na najwyższym poziomie graniczy z cudem.[...] ojciec mariana czy ktos tam inny z nintendo powiedzial ostatnio w jednym z wywiadow, ze chce wprowadzic do gier opcje demo play, polegajaca wlasnie na 'przechodzeniu sie, samej przez siebie, gry'. genialne c'nie? xD my tu tak piszemy, piszemy, ale niestety gry coraz bardziej zwracaja sie w strone casual gamingu... aha w poprzednim poscie zapomnialem dodac, ze chciabym aby nowe konsole nie zabijaly na starcie swoja ceną... Cytuj
Ari 1 Opublikowano 10 sierpnia 2009 Opublikowano 10 sierpnia 2009 chciałbym by wszystkie miały duże twarde dyski, które możemy wymienić na dowolne, pecetowe dyski. chciałbym by ich architektura była tak zaprojektowana by móc łatwo programować duże, otwarte światy pozbawione loadingów, w 60 fps, 1080p. chciałbym by miały wsteczną kompatybilność. chciałbym by miały 'normalne' pady. chciałbym by mialy darmowe granie przez sieć. chciałbym by były nieawaryjne. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 11 sierpnia 2009 Opublikowano 11 sierpnia 2009 -powrót gatunków gier,które tworzyły konsole-min.platformówki jrpg -powrót do czasów gdy każda gra konsolowa chodziła idealnie płynnie(obecne niektóre tytuły chodzą jak na starym pc) -mniejszej awaryjności -darmowego online -wstecznej kompatybilności -wsparcia do wszystkich popularnych formatów filmowych Cytuj
Xargon 0 Opublikowano 16 sierpnia 2009 Opublikowano 16 sierpnia 2009 wracając do starej szkoły. wkurza mnie coraz bardziej zaniedbywany multiplayer na jednej konsoli ;/ ja chcę znów poczuć te emocje co przy Crash Team Racing na PSXie Dokładnie to - w wiele gier nie można pograć z kumplami na imprezie. po co komu 2 pady skoro przewidziano tylko jednego gracza ? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 18 sierpnia 2009 Opublikowano 18 sierpnia 2009 Na co komu 4 bo tylko konsola ma maxymalnie, skoro takich jest jest z ok 20 max, dobrych pewnie jeszcze mniej Cytuj
Sandking 47 Opublikowano 18 sierpnia 2009 Opublikowano 18 sierpnia 2009 Od konsoli wymagam tylko porządnych i chwytających za serce gier. A sytuacja kiedy naprawdę świetny i oryginalny tytuł pojawia się na rynku tak raz na rok/pół roku niezbyt mnie napawa optymizmem. Cytuj
Daro^^ 653 Opublikowano 18 sierpnia 2009 Opublikowano 18 sierpnia 2009 porzadnego aliasingu / wuystarzy zwykly pecetowy 4X MSAA i gry z dobrą fabułą i grafiką nie gorsza niż killzone2 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) porzadnego aliasingu / wuystarzy zwykly pecetowy 4X MSAA i gry z dobrą fabułą i grafiką nie gorsza niż killzone2 Czy w obecnje generacji chciałłbyś aby gry wyglądały jak Halo 2 z 2004 lub KOTOR z 2003 tyle, że z większym próbkowaniem AA (Powiedzmy 4x)? Uwierz lub nie ale już przy premierze kolejnej generacji (A co dopiero 3 lata później) Killzone 2 będzie wypadał, powiedzmy blado. Bynajmniej nie dzięki konsolowym wersjom gier będzie wypadał blado, a dzięki multiplatformerom (Lub exom) w wersji PC. Spójrzcie jak wygląda Call of Prypiat, a mamy dopiero 2009 rok. Edytowane 19 sierpnia 2009 przez Gooralesko Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Niepunktowane achievementy on-line bądź ich całkowity brak. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.