Skocz do zawartości

Batman Arkham Asylum


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sprawdźcie takie 2 akcje :

 

- wjazd na gargoyle, zwisanie, poczekać aż ktoś przejdzie - hanging takedown

- gargoyle, złapanie kogoś na sznurek (inverted takedown), przeskoczyć na inny gargoyle, poczekać aż przyjdą oprychy i przeciąć linke batarangiem

:)

 

 

Jeszcze jest "Ledge Takedown" (podczas trzymania się jakiejś krawędzi), "Cover Takedown" (gdy jesteśmy przycupnięci za jakąś zasłoną) oraz jeszcze jeden "powalacz", który wykonujemy gdy bedziemy stać dokładnie nad gościem na szklanej części dachu.

Opublikowano (edytowane)
Co do dema ... Qrcze mialem troche wieksze nadzieje co do niego - nie podoba mi sie troche bieg Batmana (troche drewniany, ale tylko troche) i jego ramienia, przez te bicepsy wyglada troche jakby mial naprawde male raczki.

Przed chwilą przeszedłem demo. Bieg i chód Batman'a to porażka. Strasznie topornie się nim steruje.

No właśnie, osobiście bardzo mnie to irytuje - ganiamy niezgrabnym, nieco drewnianym koksem. Czy twórcy nie rozumieją, że to jest bardzo istotny element gameplay'u - bohatera widzimy przez ~90% gry (reszta to menusy itp ;)). Po patologii jaką nam zafundowali chłoptasie z Bethesdy tego typu mankamenty działają na mnie jak płachta na byka (na szczęście w Batmanie nie mamy do czynienia z tak zaawansowanym partactwem). Wymagam większej plastyczności od obecnej generacji i kropka.

 

P.S.

klimat wymiata

:)

Edytowane przez stoodio
Gość Marvelous
Opublikowano

Animacja mi pasuje. Czepiacie się na siłę. Nie poczułem się zgorszony, wszystko śmiga jak należy. Inaczej to wyglądać nie mogło. Albo akceptujesz albo silisz się na minusy z du.py ;)

 

Postać Edwarda z AitD to jest sztuczna pała. Bruce jest ok.

Opublikowano

Jest dobrze, chyba nawet kupię, ze wzgledu na motywy detektywistyczne w które będzie ociekać gra. Leżą tylko dwie sprawy, Unreal Engine, gardzę tym silnikiem i animacja postaci, to już nawet rzucona kłoda upada lepiej :) Po żwawym poruszaniu się Nathana i Cola McGratha, ciężko się przestawić na drętwego Batmana :/

Opublikowano
Po żwawym poruszaniu się Nathana i Cola McGratha, ciężko się przestawić na drętwego Batmana :/

O to to. Oczywiście tego typu detal nie przekreśla owej produkcji, ale w dzisiejszych czasach plastyczne ruchy bohaterów powinny być standardem.

Opublikowano
Po żwawym poruszaniu się Nathana i Cola McGratha, ciężko się przestawić na drętwego Batmana :/

O to to. Oczywiście tego typu detal nie przekreśla owej produkcji, ale w dzisiejszych czasach plastyczne ruchy bohaterów powinny być standardem.

 

 

Biedny Nietoperek po prostu tak się przekoksał, że już nawet normalnie biegać nie potrafi. ;p

Opublikowano

Co wy za bzdury opowiadacie z ta animacja - wszystko jest ok...Batman to kawal goscia...nie ma sie co dziwic ze sie tak rusza...

 

Zreszta dziwne wrazenie jezeli chodzi o animacje podczas chodzenia i biegania jest potegowane przez kamere ktora podczas eksploracji jest dosc dziwnie ustawiona...

 

Popatrzcie na animacje podczas walki - przeciez to jest poezja...

 

Gra naprawde wymiata...jest rewelacyjna - ma w sobie troche mechaniki starego MGSa...

Opublikowano

Mój tekst z innego forum.

 

 

Na PS Store od wczoraj można sobie ściągnąć demo. Muszę powiedzieć, że na tą grę jakoś specjalnie się nie nakręcałem, a zachwyty w prasie i necie uważałem za przesadzone. Odpaliłem demo i od razu zaskoczyła mnie bardzo ładna grafika i świetny dźwięk. Oprawa jest trochę plastikowa (UE3), ale za to bardzo szczegółowa, a modele postaci zabijają. Tak ta gra może się równać z GeoW 2 pod tym względem. Co do dzięki, od razu napiszę, że jest bardzo dobry zarówno VA, otoczenie, a muzyka przypomina mi Batki Nolana. Walka przypomina tą z AC tyle, że ta jest dużo lepiej rozwiązana. Pod kwadratem mamy atak, trójkątem kontry, kółkiem chwilowe ogłuszenie, krzyżykiem natomiast możemy przeskoczyć nad delikwentem. Ataki możemy łączyć w fajne kombosy, które płynnie się łączą, a wykończyć gościa możemy efektownym wykończeniem. Walka przypomina mi film Watchman, też mamy efektowne zwolnienia i efektowny popis sztuk walki. Jednak jeśli napotkamy na przeciwników z bronią palną nie możemy pruć na nich jak taran. Nietoperz nie taki kozak jak go malują. Musimy ich wyeliminować po cichu i powoli. Przydatny wtedy okazuje się być Dedective Mode, który działa jak rentgen i możemy widzieć innych przez ściany oraz przy okazji zobaczyć ich stan psychiczny. Super patent. W rentgenie widzimy gargulce na ścianach i wtedy właśnie możemy za pomącą linki wskoczyć na jednego z nich i czyhać na uzbrojonych cwaniaków. Batarang, metoda na wisielca, efektowne powalenie kopniakiem za pomącą grawitacji... Na prawdę można się z nimi bawić i to lubię. Klimat jest genialny. Czuć, że Joker to psychol i jest gotowy zrobić wszystko, a Batman chce go znaleźć. Inna sprawa, że się nie popisał. Przywiózł Jokera, a ten bez problemu uciekł strażnikom... Właśnie w Arkham nie jesteś sam. Batek jest częścią tego wszystkiego, a nie superbohaterem. Niestety w demie nie ma zagadek i krótko trwa. Jednak pokazało mi, dlaczego ludzie się tym tak cieszą, bo jest z czego.

 

Po prostu super gra i pokazuje, że da się zrobić jeszcze fajną skradankę.

Opublikowano
Do tego dodaj jeszcze ciasny strój + gadżety które targa. I co się dziwić że, chłopina biega tak jak biega chodź skacze już całkiem normalnie.

Oj Panowie pieprzycie jak potłuczeni, na siłę wszystko się wytłumaczy - "niezgrabność jest świadomym zabiegiem bo Batman to tur niczym Pudzian, który nosi na sobie 60kg sprzętu" - dziwne jednak, że skacze jak młoda sarenka. Nie zamierzam rozwodzić się nad poziomem realizmu kolesia przebranego za nietoperza, ale fakty są takie, że niektórzy twórcy mają problem z widokiem TPP - jednych to irytuje (bo być może są zbyt pedantyczni w tej kwestii), innych wali, nie widzę tylko sensu w kwestionowaniu owego faktu.

Opublikowano

Demko generalnie fajne, spoko sie gra, jednak szkoda, ze model walki jest taki prymitywny... Wiem, ze to nie ma byc chodzona bijatyka, jednak jesli cos jest wazna czescia danej gry, to powinno byc wykonane porzadnie. Wkurza mnie to casualowienie walki - naciskasz jeden przycisk caly czas a na ekranie dzieja sie niewyobrazalne cuda. Ble

Opublikowano
Rozumiem narzekać na animację poruszania się postaci w Fallout 3, ale tu? Bez przesady, wszystko jest jak należy. Nie czepiajcie się na siłę ;)

Gram sobie w demko, biegnę Batmanem i nagle się krzywię - myślę schiza z F3, opanuj się popaprańcu jeden - miałem nie wspominać o tym na forum, ale zauważyłem, że inni też odnieśli podobne wrażenie. Ale dobra czekam na full'a - buzia na kłódkę :baby:

Opublikowano

Demko skończone kilka razy i muszę przyznać, że generalnie gra robi cholernie pozytywne wrażenie. Jedyne do czego mam małe zastrzeżenia to wygląd Batmana - raz że patrząc na jego posturę, sam Chris Redfield mógłby wpaść w kompleksy, dwa - zdecydowanie wolałbym czarny kostium, najlepiej przypominający ten z Batman Begins, chociaż przypuszczam że pewnie będzie coś do odblokowania w tej kwestii. Kolejne małe "ale", mam do walki. Sama idea jest bardzo dobra, widać że twórcy chcieli oddać klimat grupowych walk jak w filmach Nolana, jednak o ile animacje przechwytów są świetne, to same uderzenia jakie wykonuje Batman wyglądają mało naturalnie - jakoś tak...kreskówkowo. I to chyba tyle "poważnych" minusów z mojej strony. Klimat miażdży i to najważniejsze, do tego muzyka inspirowana Batman Begins/The Dark Knight, oceniając po demku dla mnie na razie mocne 8+/10

Opublikowano (edytowane)

Powiem szczerze, że kompletnie nie przywiązywałem uwagi do tej produkcji.

Mimo czytania licznych ochów i achów od paru miesięcy, obejrzałem jeden filmik z walk Jokera i jakoś mnie nie powaliło i nie szukałem więcej.

Tymczasem obadałem demo i... zakup obowiązkowy :)

Wbijam w animacje, ciosy czy system walki (w sensie: tak jak jest pasuje mi idealnie) - ważne, że jest efektownie, widowiskowo, klimatycznie, pomysłowo, postacie mają pazur i jaja (nawet Dr. Quinn), a wisienka na torcie to skradanki i wiele możliwości pozbywania się wrogów. Rewelka.

Edytowane przez Butcher
Opublikowano

No mnie demo powaliło na glebę. Jak na razie mogę powiedzieć, że to najlepsza gra na licencji. Modele postaci są świetnie zrobione i ten przerysowany styl podoba mi się jak cholera. A jak zobaczyłem Harley Quinn to zbierałem szczenę z podłogi (ahh te sugestywne ruchy). Co do walki, fakt faktem uproszczona, ale dająca dużo frajdy. Chyba i tak większość będziemy eliminować po cichu, w końcu to bohater skrywający się w mroku. Jak dla mnie 9/10!

Opublikowano

to może być cichy hit tego roku-demko jest świetne,począwszy od fświetnej płynnej grafiki,po przez styl, design i sam gameplay.

 

Biorę na 100% ale mimo wszystko raczej z drugiej ręki bo na grę bez multi nie rzucam się w premierę.

Opublikowano

Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze :) Bardzo podobala mi sie walka, prosta, ale dajaca mase radochy(mam jednak nadzieje, ze bedzie trudniej bo to byl poziom nie wiekszy niz easy). Zazdroszcze teraz osobom, ktore maja dobre glosniki 5.1(pewnie ladnie slychac "moc" ciosow Bruce'a ;) )Fajnie, ze bedzie mozna sobie poczytac o psycholach przebywajacych w Arkham, ot takie male cus a cieszy. Jednak to co najbardziej mi sie podobalo to likwidowanie po cichu przeciwnikow(z usmieszkiem na ustach czlowiek patrzy jak ostatnia osoba z grupki lotrow, wariuje ;) ) Caly tryb detektywistyczny takze bardzo przypadl mi do gustu. Widzimy ile jest przeciwnikow w pomieszczeniu, czy sa uzbrojeni jak sie zachowuja(spokojni/nerwowi). Swietna sprawa.

Smiesznie troche wygladaly rozmowy ze straznikami i ich wyraz twarzy jakby stali przed kamerami telewizyjnymi :P (taki szczegol)

Trzeba szykowac pieniazki na kupno Batmana bo zapowiada sie naprawde dobrze :)

Opublikowano

Ja wspomnę że strasznie spodobał mi się brak takiej standardowej regeneracji hp ! Dostaję strzała na twarz i mi ścina kawałek paska i hp nie zregeneruje się dopóki nie wyczyszczę całego pomieszczenia z wrogów i żeby było fajniej to nie regeneruje się w całości przynajmniej nie zregenerowało się przy wielkości mojego paska hp. Mam nadzieję, że na najwyższym poziomie nie będzie w ogóle regeneracji albo będzie cholerne minimalistyczna. Nie będę się powtarzał w kwestii plusów i minusów, ale mi akurat Batman i jego design się spodobał strasznie, bo jest wyciągnięty prosto z komiksu, a ja jestem zaślepionym fanboyem Batmana. Kolekcjonerka w postaci zbierania biografii znanych postaci działa na mnie magicznie : ) Dźwięk i oprawa audio również są wyśmienite i na pewno podłączę sobie głośniki z mojego PieCa, bo na pewno wyjdzie lepszy efekt aniżeli dźwięk z tv. Pre-ordera złożyłem już nie pamiętam kiedy i czekam jeszcze te 21 dni by się zanurzyć bez pamięci w tym genialnym jak dla mnie tytule.

Opublikowano (edytowane)

Ja moze wypowiem sie ze stanowiska starego fana batmana (1szy moj komiks to chyba 1993 albo 5 - pozniej prenumerata). Nie powiem ze demo mi sie nie podba, bo jest fajne, ale nie jestem przekonany do kupna fulla. Do animacji bym sie nie czepiał na pewno nie jest poważny mankament. Syatem walki, prosty, ale fajny, dosyć mile uczucie stać spokojnie wśród kilku dziadów i rozkladać ich kontrami, nie zapominajmy ze Bat to komiksowy superhero i takie cos to dla niego chleb powszedni.

Co mnie razi troche to sztywne rozmowy i niektore elementy wnetrza. Pamietam byla chyba seria ok 3 komixów w ktorych wlasnie Batman trafiał do Arkham (zupelnie inny wątek niz w grze ale to nie istotne). Nie było tam żadnych korytarzy zastawionych komputerami z migającymi światełkami ani barier elektro-megnetyczno-cholerawieco. Było brudno, zimno i szaro, w końcu to szpital. Troche sie czepiam, rozumiem ze to po prostu koniecznośc dostosowania i dodania nieco zeby gra była łykana przez casualowców. Podoba mi sie design samego Bat i innych postaci, jest klimat, widok detyktywistycznego trybu tez jest całkiem w pyte, chociaz czasami za duzo tego wszystkiego wyskakuje na ekranie. Pewnie gry nie kupie, ale wygląda na to, że bedzie to jedna z fajniejszych transfuzji komixu na konsole. pozdro.

 

zgodze sie co do przekoksowania naszego bohatera, wszak to był zwykly czlowiek w kostiumie nie Hulk. (nawet nie Hogan:P). W filmach wygląda git, nie jak Pudzian i nikomu to nie przeszkadzało.

Edytowane przez humanno
Opublikowano (edytowane)

Arkham Asylum, zwany też Azylem Arkham to szpital psychiatryczny, mieszczący się w Gotham City, fikcyjnym mieście, w którym żyje i działa Batman. Założył go w 1920 roku Amadeusz Arkham, pracownik stanowego szpitala psychiatrycznego w Metropolis. Inicjatywą powstania Azylu dla chorych na umyśle przestępców była śmierć matki Amadeusza, która poderżnęła sobie gardło brzytwą.

 

Amadeusz, będący jedynym spadkobiercą olbrzymiej posiadłości, postanowił wykorzystać swe dziedzictwo jako szpital, gdzie będą mogli się leczyć odrzuceni przez społeczeństwo sadystyczni szaleńcy. Pierwszym pacjentem był Martin "Mad Dog" Hawkins. Psychopata na wiosnę 1921 roku uciekł z więzienia i włamał się do Azylu pod nieobecność Arkhama. Poćwiartował jego żonę i zmasakrował córeczkę. Oficjalne otwarcie "Azylu dla Niepoczytalnych Przestępców im. Elizabeth Arkham" odbyło się w listopadzie 1921 roku, pomimo śmierci bliskich Amadeusza. W pierwszą rocznicę śmierci żony i córeczki, Arkham zabił Martina Hawkinsa pozorując wypadek przy korzystaniu z maszyny do elektrowstrząsów. Zemsta ta nie przyniosła Amadeuszowi oczekiwanej ulgi. Słyszał dziwne śmiechy i głosy, a także znalazł na korytarzu Azylu kartę do gry - Jokera. Ostatecznie właściciel szpitala popadł w obłęd. Jadł grzyby halucynogenne, miał symboliczne wizje i zaczął popadać w paranoję. Widział wciąż swego największego wroga, który powracał za każdym zamknięciem oczu. Był to nietoperz. Arkham postanowił studiować szamanizm, by uwięzić widmo. Ostatecznie wtrącony do więzienia, przez lata na podłodze swej celi wydrapywał własnymi paznokciami zaklęcia ochronne. Przy tej czynności umarł. Azyl przeszedł na najbliższego krewnego Amadeusza, jego siostrzeńca, Jeremiasza Arkhama. Ten postanowił wyburzyć stary budynek i zastąpić go nowym, opartym na labiryncie i w pełni nowoczesnym. Jednak i ten Azyl został zniszczony podczas wielkiej ucieczki więźniów, opisanej w serii komiksowej "Batman: Knightfall".

 

W Azylu przetrzymywani są najgorsi przestępcy, szaleni geniusze, sadystyczni mordercy i obsesyjni zabójcy-psychotycy. Wśród nich są m.in.: Mad Hatter, Penguin, Poison Ivy, Harley Quinn, Mister Freeze, Two-Face, Killer Croc, Scarecrow i legendarny Joker.

 

"Sam niepohamowany śmiech, odbijający się echem po stalowych korytarzach wystarczy, by zwątpić w istnienie normalności. Dodać do tego wrzaski i jęki, charkoty i szepty, wszystkie złowieszcze, obślinione i skandowanie o paranoicznej zemście i widać, że to nie jest zakład dla obłąkanych. To jest po prostu dom szaleństwa."' 'Jeremiasz Arkham

 

"Ten dom...robi dziwne rzeczy z umysłem" Jervis Tetch

 

"Dom to organizm. Żywiący się szaleństwem. To labirynt, który śni. A ja...się zgubiłem". Amadeusz Arkham

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Arkham_Asylum

 

 

Potencjal do zbudowania klimatu za(pipi)isty

Edytowane przez Welna

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...