Skocz do zawartości

Batman Arkham Asylum


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja też ukończyłem grę na hardzie, ale została mi jedna zagadka Nigmy "Dr Jonathan Crane plans on elevating fear to new depths" której nie mogę zrobić i 3 szczęki Jokera których za (pipi)a nie mogę znaleźć, obszedłem całą lokację( Intensive Treatment) gdzie powinny być i nie znalazłem kompletnie nic :(

Edytowane przez Wooyek
Opublikowano

Ja też ukończyłem grę na hardzie, ale została mi jedna zagadka Nigmy "Dr Jonathan Crane plans on elevating fear to new depths" której nie mogę zrobić i 3 szczęki Jokera których za (pipi)a nie mogę znaleźć, obszedłem całą lokację( Intensive Treatment) gdzie powinny być i nie znalazłem kompletnie nic :(

 

 

Voila - http://www.gamesradar.com/f/batman-arkham-asylum-riddler-guide/a-2009082614217603032/p-7#riddles7 :)

Na tej stronce też znajdziesz lokalizację wszystkich szczęk.

Opublikowano

Zostali mi jeszcze do pokonania dwaj ostatni bossowie, więc pewnie gra dzisiaj pęknie. Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co programiści wysmażyli w Arkham Asylum. Tak jak pisałem - klimat zabija, gameplay jest po prostu idealnie wyważony, a sama gra bardzo dopracowana. Zauważyliście jak wraz z postępem w grze niszczy się kostium Batmana?

 

Tak na marginesie - także trofea są IMO jednymi z lepiej pomyślanych ostatnio. Cieszy fakt, że autorzy gry nie zmuszają nas do przechodzenia gry wielokrotnie, żeby skosić je wszystkie(chociaż i tak pewnie jeszcze raz przejdę story mode). Punktują skilla(combosy, challenge) i masterowanie gry(secretsy).

 

Dla mnie obok Infamousa nowy Batman to póki co największe zaskoczenie roku i kto wie czy nie najlepsza gra, w jaką grałem w 2009.

Opublikowano

Gra pękła. Jedyny minus to to, że była troszkę za łatwa i trochę zawiedli bossowie. Prawdziwych walk z bossami to były tak naprawdę

dwie. Ivy i Bane. Do tego walka z Banem została powtórzona w końcówce gry 3 razy, bo identycznie klepało się Titanów. Ostatnia walka z Jokerem się nie liczy - to zwykłe klepanie henchmenów.

 

 

Teraz zostaje zbieractwo i wyzwania. Podczas pierwszego combat challenge utwierdziłem się w przekonaniu, że combat system jest genialny, tyle że gra w story mode nie bardzo go wykorzystuje. Nawet na hardzie wiele walk da się wygrać mashując kwadrat. Dopiero wyzwania nieco podnoszą poprzeczkę zmuszając gracza do bezbłędnego klejenia combosów. I wtedy właśnie wychodzi fun jaki może dawać system walki.

 

BTW: Wiadomo coś o jakimś DLC?

Zakończenie daje twórcom spore pole manewru.

 

Opublikowano

Ale się zaciąłem na Hardzie. W momencie kiedy

 

blokujemy przepływ wody w dwóch pompach, wbijamy na środkowy dziedziniec i rozpoczyna się bijatyka ze zjeżdżającymi windami bandziorami i jednym rozszalałym tytanem

30 zgonów - nie wiem co jest grane. Dual już przeleciał wczoraj wieczorem przez cały pokój lądując na ścianie. I tej Dżoker, na którego mordę już nie mogę patrzeć. Ciągle śmieje się skur**** i dobija mnie swoim komentarzem. Może jutro...

Opublikowano (edytowane)

TIP:

Od razu po wczytaniu checkpointa użyj 3 razy żelu tam gdzie stoisz(zdążysz) i wysadź go jak wybiegnie trzecia grupa henchmenów.

 

IMO to najtrudniejsza walka w grze. Grunt to dobre rozplanowanie. Są 3 grupy wrogów. Jak nie pozbyłeś się ostatniej, masz pusty pokój i Titana, to nie atakuj go. Lepiej z niego skorzystać, gdy przeciwnicy już wybiegną(robi całkiem niezły mayhem - po jego ciosie w ziemie można dobić 1-2 wrogów, nie mówiąc już o wsiadaniu mu na plecy).

 

Edytowane przez Grigori
Powód edycji: używamy spoilerów! następnym razem będzie warn
Opublikowano (edytowane)

Co do walki z tytanem , to rzeczywiście jest to najtrudniejszy moment gry na hardzie, przedostatni boss też nie jest łatwy ;) , ja postanowiłem sobie dodatkowo utrudnić zadanie i pokonałem go w tamtym momencie bez używania bumeranga :) , żel bardzo pomaga.

Edytowane przez Grigori
używamy spoilerów! następnym razem będzie warn
Opublikowano

Męczyłem się we wspominanym przez Was momencie tak długo, aż w końcu przeszedłem go bez straty ani odrobiny energii. ;) System walki jest rewelacyjny, właściwie dopiero wtedy tak naprawdę go opanowałem. (mowa oczywiście o hardzie)

Opublikowano

No i po kłopocie. Sprawdziła się stara graczowska maksyma, żeby nie próbować czegoś na siłę tylko odpocząć sobie przez jakiś czas i w późniejszym terminie przejść frustrujący fragment.

Hard skończony, 100% riddlów też i to wszystko bez cheatowania z internetu, czyli nie tak jak twierdził Mr. Enigma. Jak ja się cieszę, że zainteresowanie tym tytułem idzie w parze z jego jakością. Chyba od czasów Bioshocka nie grałem w tak dobry singlowy tytuł.

Opublikowano (edytowane)

No niech robią sequel. ;) Przeniosą akcję do całego Gotham to będzie git. Dodadzą jazdę Batmobilem i latanie Batwingiem to w ogóle będzie jazda :P.

Edytowane przez Kris Blake
Opublikowano

No niech robią sequel. ;) Przeniosą akcję do całego Gotham to będzie git. Dodadzą jazdę Batmobilem i latanie Batwingiem to w ogóle będzie jazda :P.

Najpierw to nie pogardziłbym DLC(nawet płatnym). Jedno już ponoć na dniach, nie wiem co to będzie, ale nie obraziłbym się na więcej tego samego.

Opublikowano

No niech robią sequel. ;) Przeniosą akcję do całego Gotham to będzie git. Dodadzą jazdę Batmobilem i latanie Batwingiem to w ogóle będzie jazda :P.

Najpierw to nie pogardziłbym DLC(nawet płatnym). Jedno już ponoć na dniach, nie wiem co to będzie, ale nie obraziłbym się na więcej tego samego.

Nawet lepiej:

 

Two Download Packs Coming to Batman Over Two Weeks

Batman: Arkham Asylum will be getting two download packs over the next two weeks, according to the official European Playstation Blog.

 

Insane Night will hit the Playstation Network (and apparently Xbox Live and PC) on Sept. 17, while Prey In The Darkness will hit on Sept. 24, according to Mike Kebby, with the Playstation Store Team at Sony Computer Entertainment Europe.

Kotaku

 

A mnie jak na złość padło PS3 w po 4 godzina gry. <_<

Opublikowano

Standardowe nazwy tych DLC, pewnie będzie to przedłużenie zabawy w trybie Challenge. O nowej miejscówce czy całej przygodzie w Arkham chyba być mowy nie może.

Opublikowano

mała ciekawostka

 

pewien ktoś założył na oficjalnym forum Batmana temat poświęcony bugowi gry (oczywiście wersja PCtowa):

I've got a problem when it's time to use Batman's glide in the game. When I hold , like it's said to jump from one platform to another, Batman tries to open his wings again and again instead of gliding. So he fels down in a poisoning gas. If somebody could tel me, what should I do there.

 

admin zamykając topic odpisał:

The problem you have encountered is a hook in the copy protection, to catch out people who try and download cracked versions of the game for free.

It's not a bug in the game's code, it's a bug in your moral code.

 

xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...