orion50 632 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Jestem w tym śnie na jawie z tym takim dziwnym ziomkiem. W kostnicy Batman zaczął mieć jazdy Początek gry raczej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 No to tak jak piszesz, to dopiero kawałek i jeszcze zajebistych momentów nie będzie brakować he he. Ten ziomek to Scarecrow. 1 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 Ejjj o co chodzi z tymi zakończeniami? To znaczy tak jest podobno kilka zakończeń tak? Widziałem 3 na yt, że inna ręka (ScareCrow, KC lub Bane) łapie za tą skrzynkę na końcu xD. Jest jeszcze ktoś? No i co w sumie to tyle, czy poszczególne zakończenie coś nam daje? I jeszcze jedno, jest szansa, że save z AA będzie działał w AC? Piszą coś o tym? Gdybam tak jak bylo np. w InFamous 2 może wtedy zakończenia będą mieć znaczenie hyh. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 Zakonczenia sa randomowe. Taki fajny bonus, ze sa w jakis sposob zroznicowane Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 Chyba zależy od ilości zagadek riddlera. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 Z tego co czytalem to sa randomowe i nie zaleza od Riddlerow. Ale mozesz miec racje. Z reszta nie jest to wazne. Zakonczenia nie maja znaczenia i nie bedzie exportow sejwa, bo co mialoby sie przenosic? Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 z tytanem Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 (edytowane) Z reszta nie jest to wazne. Zakonczenia nie maja znaczenia i nie bedzie exportow sejwa, bo co mialoby sie przenosic? Boss zależnie którego mamy w zakończeniu hehe ;p Eee to olać myślałem, że jakieś znaczenie mogą mieć inne "łapki" ;] Edytowane 18 października 2011 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 18 października 2011 Opublikowano 18 października 2011 Z tych 3 prawdziwe wydaje się być z Banem, bo to jemu w AC mamy pomagać odnaleźć skrzynie z tytanem Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Zakonczenia nie maja znaczenia i nie bedzie exportow sejwa, bo co mialoby sie przenosic? z tego co pamietam to na samym poczatku cos tam mowili ze bedzie sprawdzac save z jedynki i przenosic ulepszenia potem nie sledzilem Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Taka opcja jest w Arkham City dostępna od początku, Batman startuje z gadżetami zebranymi w AA, tylko może je jeszcze dodatkowo rozwijać o nowe możliwości do tego dojdą też nowe zabawki broń zamrażająca, jakiś pistolet strzelający energetycznymi pociskami, czy granaty dymne . O przenoszeniu save'a z Arkham Asylum nic w ostatnim czasie nie było słychać, pewnie takiej opcji nie ma. Cytuj
sentryandy 2 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Muve wysyla dzisiaj Batmany. Szybko, po ponad dwóch latach... Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 (edytowane) Taka opcja jest w Arkham City dostępna od początku, Batman startuje z gadżetami zebranymi w AA, tylko może je jeszcze dodatkowo rozwijać o nowe możliwości do tego dojdą też nowe zabawki broń zamrażająca, jakiś pistolet strzelający energetycznymi pociskami, czy granaty dymne . O przenoszeniu save'a z Arkham Asylum nic w ostatnim czasie nie było słychać, pewnie takiej opcji nie ma. Żeby nie było tak różowo to kilka gadżetów z jedynki bomby, batarangi, batclaw zostało zbiedzonych w drugiej części. Nie ma importu sejwa. Edytowane 19 października 2011 przez estel Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Bomby? Chyba żel, albo ten soniczny batarang. Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 (edytowane) Dokładnie to żele nie mają żadnego upgrade'u, nie można z nich robić min, nie można odpalać po kolei; nie ma wielu batarangów na raz; soniczny jest taki jaki był jedynce; batclaw nie może niszczyć ścian ale są za to nowe rozwiązania i gadżety, które sprawiają że micha się cieszy. Edytowane 19 października 2011 przez estel Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Ale zbiedzone może są na starcie, bo z tego co choćby pokazywali w niektórych wideorecenzjach, widać, że te wszystkie gadżety da się ulepszać. Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Nie da się. Zresztą zobaczysz. Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) No, no, demo AA o wiele bardziej mi się spodobało niż to z AC. Ten klimacik. Czy jest dużo momentów w grze, gdzie masz pomieszczenie, 10 przeciwników łażących sobie tu i tam, a Ty ich po kolei, po cichu likwidujesz? Edytowane 4 września 2012 przez Figaro Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Stosunkowo tak. Ogólnie gra jest dobrze zrobiona od strony gameplayowej, raz bitka, raz skradanie. 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 W Batmanach jest coś takiego jak Challenge Roomy, które możesz odpalić obok albo po kampanii (inny tryb) i tam masz takie wyzwania. W samej grze średnio już pamiętam, ale na pewno są też takie patenty. 1 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Jest trochę skradania, chyba nawet więcej Rocksteady zawarło tego typu lokacji niż w bardziej rozbudowanym Arkham City. Niedawno platynę wbijałem to pamiętam;) 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 W tej części gameplay jest bardziej zbliżony do Metroida z powrotami do znanych już miejscówek, ale mając nowe gadżety otwieramy sobie do tej pory niedostępne miejsca. Nie przytłacza też wieloma zadaniami jednocześnie jak to jest w sequelu. Klimatycznie jest mimo wszystko lepiej niż w Arkham City, momentami nawet zahaczając o horror. Co do elementów skradanych, nie brakuje ich tutaj, a są nawet trudniejsze niż w Arkham City, gdy do gargulców są podczepione bomby i nie ma opcji, że obserwujesz spokojnie otoczenie z góry. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Ale kiedy po ogrywaniu AC postanowiłem wrócić i scalakować Azyl, to system walki wydał mi się nie tyle trudniejszy, co po prostu dużo uboższy. Oczywiście i tak sprawdza się wyśmienicie ale Rocksteady w sequelu wprowadziło naprawdę masę nowości. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 Potwierdzam, system walki w sequelu jest bardziej rozbudowany. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.