Skocz do zawartości

Batman Arkham Asylum


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ejjj o co chodzi z tymi zakończeniami?

 

 

To znaczy tak jest podobno kilka zakończeń tak? Widziałem 3 na yt, że inna ręka (ScareCrow, KC lub Bane) łapie za tą skrzynkę na końcu xD. Jest jeszcze ktoś? No i co w sumie to tyle, czy poszczególne zakończenie coś nam daje?

 

I jeszcze jedno, jest szansa, że save z AA będzie działał w AC? Piszą coś o tym? Gdybam tak jak bylo np. w InFamous 2 może wtedy zakończenia będą mieć znaczenie hyh.

 

Opublikowano (edytowane)

Z reszta nie jest to wazne. Zakonczenia nie maja znaczenia i nie bedzie exportow sejwa, bo co mialoby sie przenosic? ;)

 

 

Boss zależnie którego mamy w

zakończeniu

hehe ;p Eee to olać myślałem, że jakieś znaczenie mogą mieć inne "łapki" ;]

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Taka opcja jest w Arkham City dostępna od początku, Batman startuje z gadżetami zebranymi w AA, tylko może je jeszcze dodatkowo rozwijać o nowe możliwości do tego dojdą też nowe zabawki

broń zamrażająca, jakiś pistolet strzelający energetycznymi pociskami, czy granaty dymne

. O przenoszeniu save'a z Arkham Asylum nic w ostatnim czasie nie było słychać, pewnie takiej opcji nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Taka opcja jest w Arkham City dostępna od początku, Batman startuje z gadżetami zebranymi w AA, tylko może je jeszcze dodatkowo rozwijać o nowe możliwości do tego dojdą też nowe zabawki

broń zamrażająca, jakiś pistolet strzelający energetycznymi pociskami, czy granaty dymne

. O przenoszeniu save'a z Arkham Asylum nic w ostatnim czasie nie było słychać, pewnie takiej opcji nie ma.

 

Żeby nie było tak różowo to kilka gadżetów z jedynki

bomby, batarangi, batclaw

zostało zbiedzonych w drugiej części. Nie ma importu sejwa.

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie to

żele nie mają żadnego upgrade'u, nie można z nich robić min, nie można odpalać po kolei; nie ma wielu batarangów na raz; soniczny jest taki jaki był jedynce; batclaw nie może niszczyć ścian

ale są za to nowe rozwiązania i gadżety, które sprawiają że micha się cieszy.

Edytowane przez estel
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

No, no, demo AA o wiele bardziej mi się spodobało niż to z AC. Ten klimacik. Czy jest dużo momentów w grze, gdzie masz pomieszczenie, 10 przeciwników łażących sobie tu i tam, a Ty ich po kolei, po cichu likwidujesz?

Edytowane przez Figaro
Opublikowano

W tej części gameplay jest bardziej zbliżony do Metroida z powrotami do znanych już miejscówek, ale mając nowe gadżety otwieramy sobie do tej pory niedostępne miejsca. Nie przytłacza też wieloma zadaniami jednocześnie jak to jest w sequelu. Klimatycznie jest mimo wszystko lepiej niż w Arkham City, momentami nawet zahaczając o horror.

 

Co do elementów skradanych, nie brakuje ich tutaj, a są nawet trudniejsze niż w Arkham City, gdy do gargulców są podczepione bomby i nie ma opcji, że obserwujesz spokojnie otoczenie z góry.

Opublikowano

Ale kiedy po ogrywaniu AC postanowiłem wrócić i scalakować Azyl, to system walki wydał mi się nie tyle trudniejszy, co po prostu dużo uboższy. Oczywiście i tak sprawdza się wyśmienicie ale Rocksteady w sequelu wprowadziło naprawdę masę nowości.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...