Alastor84 327 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Ludzie którzy wypisują bzdury typu "klon GOW", "zerżnięta broń (łańcuch)" są po porostu śmieszni i żałośni. Jak ktoś czegoś nie wie, to niech milczy, a nie plecie głupoty. Widać że MS i KP dużo czerpali z pierwszych części Castlevanii, głównie z Simon Quest i Super Castlevanii IV. Zapowiada się cudowna Castlevania. Doskonała pod każdym względem. Gdzieś czytałem iż ukończenie gry ma zająć aż 20h. Cytuj
RoL 578 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Na jakiej podstawie twierdzisz, ze bedzie cudowna? Przeciez w tym trailerze pokazali tyle, co nic. Widać że MS i KP dużo czerpali z pierwszych części Castlevanii, głównie z Simon Quest i Super Castlevanii IV. W ktorym momencie jest to tak widoczne? Albo inaczej - jakie elementy charakterystyczne dla Simon's Quest i SCIV beda obecne w nowej Castlevanii? Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze bedzie ich duzo. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Fajnie ludzie nie maja o czym pitolic to teraz dyskusje o niczym prowadza, przyznajcie lubicie to . Z Castlevanii 4 rozumiem ze chodzi np o skoki nad przepasciami za pomoca bicza Belmontow. A propo tej ploty ze 20 godzin ... To mam nadzieje ze bedzie to 20 godzin gameplayu a nie 19h filmow . Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Zapowiada się... Myślenie podczas czytania nie boli. Na jakiej podstawie? Chociażby grafiki, designu poziomów, muzyki, gameplayu (walka, elementy zręcznościowe). Porównaj sobie http://castlevania.classicgaming.gamespy.c...reens/scv4g.gif http://www.vgmuseum.com/mrp/CVPics/SCRcv42.gif z http://gamescom.gamespot.com/image_viewer/...enshot#site_nav http://castlevania.innerworld.pl/news/data...ge_02072009.jpg a także eksploracja otwartego świata gry (Simon Quest). Pod względem klimatu LOS przypomina stare Castlevanie z NESa i SCIV i Bloodlines z Segi Genesis. Reszta Castlevanii łącznie z SOTN była bardziej "japońska". Zresztą przekonajcie się sami, zagrajcie w starsze częsci Castlevanii, a potem w nowsze (chociażby te z Gba i DS). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 (edytowane) Szczerze mowiac to Casltevania w 3D wiec chyba najlepszym porownaniem jest porownac te inne . Curse Of Darkness ... Wyszla w ogole inna co najmniej strawna Castlevania nie 2d ? Ale ja bym sie cieszyl jakby dowalili jakis element z klasycznych Kastlow - taki widok 2d i prniemy w prawo :>. Edytowane 20 sierpnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
RoL 578 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 (edytowane) Chodzi o to, ze napisales, ze tworcy czerpali sporo z wymienionych przez Ciebie czesci, a podales raptem 2 elementy. Jesli chodzi o klimat, to raczej ciezko jest cokolwiek powiedziec na podstawie tak krotkiego filmiku - jest zamek, jest mrocznie, wala pioruny, strach sie bac. Curse Of Darkness ... Wyszla w ogole inna co najmniej strawna Castlevania nie 2d ? Jest jeszcze Lament of Innocence, w Europie wydany po prostu jako Castlevania, bez zadnego podtytulu. Sa tez 2 czesci na N64, ale smialo mozesz je sobie odpuscic - byly kiepskie i nie sa nawet uznawane za pelnoprawne czesci serii. Ale ja bym sie cieszyl jakby dowalili jakis element z klasycznych Kastlow - taki widok 2d i prniemy w prawo . Mogliby zrobic cos takiego, jak Shadow Complex, tyle, ze w swiecie Castlevanii. Edytowane 20 sierpnia 2009 przez RoL Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Chlopie ... Klimat buduje przede wszystkim nastroj . Co ma dla przykladu wplyw na nastroj ? Podpowiem ... Muzyka (jest za(pipi)ista). Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Tak, Castlevania64/Legacy of Darkness. Było tam dużo elementów platformowych i pułapek. Jednym przypadła do gustu, a reszta zbluzgała przeniesienie serii w 3D. Lament of Innocent. Szybka efektowna z ładną grafiką (ale przeciętnym designem poziomów). Mam nadzieje ze w Lords of Shadow będą również elementy rpg. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Ciekawe czy podczas rozgrywki będziemy mieli możliwość spotkania kogoś z Belmont'ów (duch Simon'a, Richter'a). Mogę sobie tylko tak przypuszczać, pozostaje czekać na jakiekolwiek nowe info. Szkoda, że nie obsadzili w roli głównej Alucard'a z "Symfonii Nocy". Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 (edytowane) Szczerze mowiac to Casltevania w 3D wiec chyba najlepszym porownaniem jest porownac te inne . Curse Of Darkness ... Wyszla w ogole inna co najmniej strawna Castlevania nie 2d ? Ale ja bym sie cieszyl jakby dowalili jakis element z klasycznych Kastlow - taki widok 2d i prniemy w prawo :>. Lament of Innocense była całkiem niezła, podobnie jak Course of Darkness. Czuć w nich jednak było niewielki budżet - brak rozmachu. Mimo to wypadły znacznie lepiej jak koszmarki na N64 i DC. Generalnie rzecz biorąc serię można podzielić na dwie gałęzie: ta arcade'owa (C, CIII, CIV, CV, CB) i ta rpgowa (CII, SoTN/NiTM, CoTM, HoD, AoS, LoI, CoD i te na DSa, których podtytułów nie kojarzę). Wielką mam nadzieję (zapewne płonną...), że nowa odsłona na PS3 będzie dzielnym sukcesorem mojej ulubionej jRPGowej linii. Edytowane 20 sierpnia 2009 przez Berion Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Tez chcialem zagrac w ten anulowany projekt . Ale chyba byl jakis tam build do pobrania ?? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 (edytowane) Gdzieś tam selfboot jeszcze pewnie krąży. Beta oczywiście. Tak samo jak Prince of Persia czy Flinstonowie. Edytowane 21 sierpnia 2009 przez Berion Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 w tym problem, ze nie krazy ;/ dostepne sa tylko szczatkowe ilosci gameplayu i kilkadziesiat screenow. jedyny slad plytki z grą w internecie to zapis z jakiejs strony aukcyjnej gdzie beta ponoc sprzedala sie za 2000$. ot taka jedna z wielu legend internetowych, chyba, ze pisales o Castlevania Symphony Of Destruction... ale to mod do innej gry Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175699 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Huh? DC mam martwego, na czym się teraz emuluje? NullDC chyba styknie (bo Chankast to już chyba nie ta epoka). Żaden mod, grałem w Castlevania'ę (albo zdrowo byłem wtedy napruty i to był tak naprawdę Berserk xD). Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 " IN a storytelling level, we wanted to reinvent the franchise, go direct to its heart. We took many elements and inspiration from the first castlevania, Simons quest, Super Cv IV. We are incluiding elements from Simons Quest, it had a world to explore, it wasn't only the castle.We want to imitate that because with that, once you arrive to the Castle for the first time everything is more spectacular. There's a truth, this game doesn't enter to the chronology we all know. The best way to be friendly with new users is changing the traditional formula but with the classic escence. we are creating a castlevania for new and old players, but it's a shame that many gamers doesn't know the franchise. The franchise went away from the big public a long time ago, it became a series only for a determined public. We want it to be in everyone's mouth, not in some one's . Since 1997, the franchise was stagnant on the same formula, we don't want to create another Symphony of the Night, not anymore. We want to come back to the beginning with the best elements of the current top action games. We aren't saying that the fans will get dissapointed; we arent going away from the classic legacy. The fans will recognize a lot of things related to the franchiose, they will be in there but in a different way, this is pure Castlevania. For example, the whip swinging was takn from Super CV IV. We want the game to appeal fans and newcomers, but the fans will love it because it will feel different but also familiar. We made trailers to surprise and make people atonished, but the combats aren't the only good thing in the game. we have a great story, puzzles, a lot of platafforms. it's very different of many action games because here we can explore, find different routes. I'TS NOT A SANDBOX, somewise is a linear game but we can take different routes and we are free to explore. It's a Huge game, an exper user will finish it in about... 20 hours. Still you can explore to find hidden objects, they won't be neccesary, but it will be delightful to the ones who want to get everything (Gonna catch them all!) There will be rankings, the posibility of new subweapons, new magic... little rewards to the ones who want to explore... Gabriel's wife was murdered and he heard the legend about collecting the fragments of the mask of God to bring her back to life. The mask is his main motivation and obsession. later, we have the damaged mask, I can't say anything eles, but let's say that it's not that good". Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 sierpnia 2009 Opublikowano 21 sierpnia 2009 (edytowane) we don't want to create another Symphony of the Night, not anymore. No to na mnie już prawdopodobnie nie zarobią... co z tego, że dadzą swobodę w eksplorowaniu jak będzie to (niemal?) sama sieka. Łe :| Edytowane 21 sierpnia 2009 przez Berion Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Heh, rezygnują z najlepiej zrealizowanej formuły w tej serii. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Ale chcą zawrzeć najlepsze cechy obecnych gier i chyba wracają do początku historii (choć naznaczyli, że ta cześć nie jest chronologiczna). Edytowane 22 sierpnia 2009 przez NEMESIS U.S. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 http://xbox360.ign.com/articles/101/1016655p1.html Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 we don't want to create another Symphony of the Night, not anymore. No to na mnie już prawdopodobnie nie zarobią... co z tego, że dadzą swobodę w eksplorowaniu jak będzie to (niemal?) sama sieka. Łe :| Mój entuzjazm bardzo spadł po tym zdaniu ;/ SotN jest najlepszą metroidvanią. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Co fani Metroida też uważają SoTN za najlepszą grę ? . Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Co fani Metroida też uważają SoTN za najlepszą grę ? . Tak się mówi na ten typ gry Ja jestem wielkim fanem SotN i liczyłem ,że gra będzie w jakikolwiek sposób podobna do SotN, ale się zawiodłem ;/ Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Znów ten błazen, Kojima. Myślał, że jest śmieszny z tą maską i niech się nauczy poprawnie angielskiego zanim zacznie występować na takich konferencjach. Dave Cox, producent powiedział sporo ciekawostek, np. taką, że nie jest to ani prequel ani sequel w kwestii fabuły i że nowi gracze będą mogli bez problemu sięgnąć po nową Castlevania'ę, nawet jeśli nie grali w poprzedniczki (oby nie była zbyt casualowa). Jak widać, Konami wiąże z tym tytułem spore nadzieje, zresztą to obecnie ich najlepiej zapowiadająca się gra. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.