Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

No no jestem naprawdę w szoku te ostatnie playtesty i filmik co wrzuciłeś potwierdzają, że gameplay jest różnorodny i dobrze zbalansowany.

 

Do tego gra jest długa, ciekawie fabularnie się zapowiada, ładnie graficznie się prezentuje, różnorodne lokacje, bossowie - kolosi, klimat ekstra (jak to w Castlevanii).

Czyżby cichy hit i kolejna epicka przygoda na jesień po Enslaved.

 

Castlevania i Enslaved chyba nawet wychodzą tego samego dnia - 8 październik.

 

Czekam na demko, nieźle podjarałem się przez te playtesty ;].

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Już się nie mogę doczekać kiedy położę łapska na nowej Castlevanii, jedna z niewielu gier, którą jestem gotów kupić niedługo po premierze, nie bacząc na cenę. Cóż taki los gigantycznego fana całej serii :) Jedyne co mnie zastanawia to kwestia muzyki, niewiele jej na trailerach, w zapowiedziach serwisy nic o niej nie wspominają, wolałbym żeby akurat ten element spoczywał w rękach japończyków. Jeśli postawią na pompatyczne brzmienia rodem z God of War to będę troszkę zawiedziony, aczkolwiek na duchu podbudowuje mnie fakt, że w wywiadach twórcy wspominali coś o użyciu starych Castlevaniowych hitów ;) Chociaż przykładem wspaniałego kunsztu jeśli chodzi o muzykę w serii jest dla mnie nie tylko muzyka z legendarnego już SoTN, ale również z Lament of Innocence. Kilka utworów powoduje u mnie momentalne ciary na plecach :) W ogóle nie rozumiałem czepiania się tej części. Bardzo mi odpowiadała, dlatego też cieszę się, że Lords of Shadow idzie w podobnym kierunku :) No dobra, nie będę tutaj opisywał swoich Castlevaniowych przeżyć bo to nie miejsce na to, w końcu zdąrzyłem już je kiedyś przelać na papier przy okazji Imadła w Poradniku :D

Mam tylko nadzieję, że tytuł stworzony przez europejskie studio będzie godzien tytułu Castlevania. Z tego co widziałem do tej pory, jestem dobrej myśli.

Odnośnik do komentarza

Już się nie mogę doczekać kiedy położę łapska na nowej Castlevanii, jedna z niewielu gier, którą jestem gotów kupić niedługo po premierze, nie bacząc na cenę. Cóż taki los gigantycznego fana całej serii :) Jedyne co mnie zastanawia to kwestia muzyki, niewiele jej na trailerach, w zapowiedziach serwisy nic o niej nie wspominają, wolałbym żeby akurat ten element spoczywał w rękach japończyków. Jeśli postawią na pompatyczne brzmienia rodem z God of War to będę troszkę zawiedziony, aczkolwiek na duchu podbudowuje mnie fakt, że w wywiadach twórcy wspominali coś o użyciu starych Castlevaniowych hitów ;) Chociaż przykładem wspaniałego kunsztu jeśli chodzi o muzykę w serii jest dla mnie nie tylko muzyka z legendarnego już SoTN, ale również z Lament of Innocence. Kilka utworów powoduje u mnie momentalne ciary na plecach :) W ogóle nie rozumiałem czepiania się tej części. Bardzo mi odpowiadała, dlatego też cieszę się, że Lords of Shadow idzie w podobnym kierunku :) No dobra, nie będę tutaj opisywał swoich Castlevaniowych przeżyć bo to nie miejsce na to, w końcu zdąrzyłem już je kiedyś przelać na papier przy okazji Imadła w Poradniku :D

Mam tylko nadzieję, że tytuł stworzony przez europejskie studio będzie godzien tytułu Castlevania. Z tego co widziałem do tej pory, jestem dobrej myśli.

 

W Loi słaby był design poziomów (kopiuj/wklej). W Castlevanii wydanej na N64 (którą wg mnie potraktowałeś zbyt surowo, szczególnie przesadziłeś jeśli chodzi o oprawę graficzną) poziomy były całkiem fajne. Nie były tak nudne jak w Loi i przede wszystkim Cod. Coś czuję iż Los będzie mieć wszystkie najlepsze elementy z poprzednich Castlevanii.

Odnośnik do komentarza

Już się nie mogę doczekać kiedy położę łapska na nowej Castlevanii, jedna z niewielu gier, którą jestem gotów kupić niedługo po premierze, nie bacząc na cenę. Cóż taki los gigantycznego fana całej serii :) Jedyne co mnie zastanawia to kwestia muzyki, niewiele jej na trailerach, w zapowiedziach serwisy nic o niej nie wspominają, wolałbym żeby akurat ten element spoczywał w rękach japończyków. Jeśli postawią na pompatyczne brzmienia rodem z God of War to będę troszkę zawiedziony, aczkolwiek na duchu podbudowuje mnie fakt, że w wywiadach twórcy wspominali coś o użyciu starych Castlevaniowych hitów ;) Chociaż przykładem wspaniałego kunsztu jeśli chodzi o muzykę w serii jest dla mnie nie tylko muzyka z legendarnego już SoTN, ale również z Lament of Innocence. Kilka utworów powoduje u mnie momentalne ciary na plecach :) W ogóle nie rozumiałem czepiania się tej części. Bardzo mi odpowiadała, dlatego też cieszę się, że Lords of Shadow idzie w podobnym kierunku :) No dobra, nie będę tutaj opisywał swoich Castlevaniowych przeżyć bo to nie miejsce na to, w końcu zdąrzyłem już je kiedyś przelać na papier przy okazji Imadła w Poradniku :D

Mam tylko nadzieję, że tytuł stworzony przez europejskie studio będzie godzien tytułu Castlevania. Z tego co widziałem do tej pory, jestem dobrej myśli.

 

W Loi słaby był design poziomów (kopiuj/wklej). W Castlevanii wydanej na N64 (którą wg mnie potraktowałeś zbyt surowo, szczególnie przesadziłeś jeśli chodzi o oprawę graficzną) poziomy były całkiem fajne. Nie były tak nudne jak w Loi i przede wszystkim Cod. Coś czuję iż Los będzie mieć wszystkie najlepsze elementy z poprzednich Castlevanii.

Faktycznie wiele z tych lokacji powtarzało się, ale i tak przynajmniej graficznie jak i muzycznie było o niebo lepiej niż w Curse of Darkness (mgła, mgła i nudne tunele) Castlevanie na N64 szczególnie zabijała wręcz siermiężnie zrealizowana walka, toporna i ślamazarna do bólu :)
Odnośnik do komentarza

Już się nie mogę doczekać kiedy położę łapska na nowej Castlevanii, jedna z niewielu gier, którą jestem gotów kupić niedługo po premierze, nie bacząc na cenę. Cóż taki los gigantycznego fana całej serii :) Jedyne co mnie zastanawia to kwestia muzyki, niewiele jej na trailerach, w zapowiedziach serwisy nic o niej nie wspominają, wolałbym żeby akurat ten element spoczywał w rękach japończyków. Jeśli postawią na pompatyczne brzmienia rodem z God of War to będę troszkę zawiedziony, aczkolwiek na duchu podbudowuje mnie fakt, że w wywiadach twórcy wspominali coś o użyciu starych Castlevaniowych hitów ;) Chociaż przykładem wspaniałego kunsztu jeśli chodzi o muzykę w serii jest dla mnie nie tylko muzyka z legendarnego już SoTN, ale również z Lament of Innocence. Kilka utworów powoduje u mnie momentalne ciary na plecach :) W ogóle nie rozumiałem czepiania się tej części. Bardzo mi odpowiadała, dlatego też cieszę się, że Lords of Shadow idzie w podobnym kierunku :) No dobra, nie będę tutaj opisywał swoich Castlevaniowych przeżyć bo to nie miejsce na to, w końcu zdąrzyłem już je kiedyś przelać na papier przy okazji Imadła w Poradniku :D

Mam tylko nadzieję, że tytuł stworzony przez europejskie studio będzie godzien tytułu Castlevania. Z tego co widziałem do tej pory, jestem dobrej myśli.

 

W Loi słaby był design poziomów (kopiuj/wklej). W Castlevanii wydanej na N64 (którą wg mnie potraktowałeś zbyt surowo, szczególnie przesadziłeś jeśli chodzi o oprawę graficzną) poziomy były całkiem fajne. Nie były tak nudne jak w Loi i przede wszystkim Cod. Coś czuję iż Los będzie mieć wszystkie najlepsze elementy z poprzednich Castlevanii.

Faktycznie wiele z tych lokacji powtarzało się, ale i tak przynajmniej graficznie jak i muzycznie było o niebo lepiej niż w Curse of Darkness (mgła, mgła i nudne tunele) Castlevanie na N64 szczególnie zabijała wręcz siermiężnie zrealizowana walka, toporna i ślamazarna do bólu :)

Tu się zgodzę, ale grafika była jak na N64 niezła. Tak na 7 ;) Brak elementów rpg i wspomniana przez Ciebie walka to największe bolączki Castlevanii 64. Wiadomo chcieli na siłę przenieść prosty system z 2D i N64 było słabe.

 

Walka z tytanem.

http://www.gametrailers.com/video/preview-walkthrough-castlevania-lords/703748 nowy filmik, aż 13 min. Oglądajcie w hd. Na sd mogą być problemy z obrazem

Edytowane przez Popa
Odnośnik do komentarza

No, no nie ma nic lepszego z rana niż nowy gameplay z Castlevanii. Całkiem zacnie prezentuje się ten gameplay z GT, a menusy wyglądają wprost fenomenalnie :) Jedyne co się potwierdza to moje obawy dotyczące muzyki, brzmi zbyt filmowo niż Castlevaniowo. No i czemu używanie sztyletów nie jest ograniczone serduszkami?:P Ech widać seria nie może wiecznie stać w miejscu, wkrótce się przekonamy czy takie zmiany wyjdą serii na dobre :)

Odnośnik do komentarza

Dlaczego pogrom? Ja już tego typu walki widziałem 5 lat temu. To chyba pierwsza gra, która poszła w ślady SotC jeśli chodzi o starcia z dużymi przeciwnikami. Tutaj wszystko wykonujemy ręcznie, natomiast w takim God of War połowa sekwencji jest reżyserowana i tylko wciskamy przyciski, resztę wykonuje sam Kratos.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Oj Zwyrodnialec , nie gaś mnie. :<

Dla mnie pogrom bo ja ostatnio nową gre miałem na poczatku 2009 roku (Wyjątek Bayo. ,ktorego obczailem u brata i które mnie zawiodło ) i ogolnie to jestes mocno zacofany jeśli chodzi o gry ,nie gram w prawie nic ,nawet zbytnio sie nie interesuje grami ,a jak zobaczyłem taką fajniusią walke przypominającą mocno wspaniale SotC to sie straszliwie napaliłem i dla mnie to jest owszem ,pogrom. :)

Odnośnik do komentarza

Koleś z tego studia (Davix Cox czy jakoś tak) mówił , że konsultują się tylko z Kojimą. Tak naprawdę chyba niewiele ma wspólnego z tą grą, poza tym, że użyczy swojego nazwiska.

cieszy mnie ta wiadomosc...

 

konsultacje sprowadzaja sie pewnie od negocjacji co do ilosci przydzielonych devkitów w teamie.... bo nanomaszyn, codeków i innych 'no place to hide' bym nie zdzierżył w castlevanii :>

Odnośnik do komentarza

Świetny materiał. Ta gra w ogóle się nie przycina, wszytko śmiga ultrapłynnie. Cieszy mnie, że twórcy łączą w grze elementy Symphony of the Night i po części God of War. W tych playtestach wyczytałem także, że jest trochę podobieństw do Metroid Prime (backtracking z nowymi gadżetami i zdolnościami). Grę oczywiście biorę jak tylko się ukaże. Od początku wiedziałem, że nowa Castlevania będzie jednym z najgorętszych hitów tej jesieni.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...