Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale to czasem nie on jest producentem gry?

 

Tak. David Cox jest producentem Castlevanii Los. Wielu "dziennikarzy" wypisuje bzdury iż jest on szefem Mercurysteam (pracownikiem tej firmy), a Hideo Kojima "robi" nową Castlevanie...

Edytowane przez Popa
Opublikowano

Wiadomo coś czy w tej części napierdzielamy tylko biczem + "czary mary"? Czy jakieś inne przyrządy do eksterminacji przeciwników też sie znajdą?

Opublikowano

Aż ciężko uwierzyć, że to gra Konami ;p.

Do tego ten wręcz chory czas gry, łoł. Ekstra, że będzie demo bo coraz bardziej zastanawiam się czy nie wziąć na premierę (w tym samym dniu wychodzi Enslaved).

 

Mam pytanie bo Wy o tym piszecie i właśnie o tym pisali w tych playtestach co wkleił Popa, że gra przy przypomina Shadow of ... i GoW-a.

GoW-a to ok wiem czemu a Shadow niby czemu? Pytam bo nie grałem w Collosusa.

 

Chodzi o to, że ten boss z ostatniego gameplayu jest duży? ;p

Opublikowano

Aż ciężko uwierzyć, że to gra Konami ;p.

Do tego ten wręcz chory czas gry, łoł. Ekstra, że będzie demo bo coraz bardziej zastanawiam się czy nie wziąć na premierę (w tym samym dniu wychodzi Enslaved).

 

Mam pytanie bo Wy o tym piszecie i właśnie o tym pisali w tych playtestach co wkleił Popa, że gra przy przypomina Shadow of ... i GoW-a.

GoW-a to ok wiem czemu a Shadow niby czemu? Pytam bo nie grałem w Collosusa.

 

Chodzi o to, że ten boss z ostatniego gameplayu jest duży? ;p

 

Tak, chodzi o epickie walki z kolosami jak to było w SOTC ;]

Opublikowano

Co do tych chapterów to zawsze początkowe mogą być dłuższe niż reszta a gra skończy się na standardowych 15h ^^ Chociaż trochę w to wątpię, Castlevanie zawsze nie należały do krótkich gier. Niech będzie jak najwięcej z Sotn pliiis!

Opublikowano (edytowane)

na pewno będą krótsze bo jeśli dziennikarze po 8 h są dopiero w 3 chapterze to jeśli czas potrzebny na kończenie poszczególnych rozdziałów byłby rozłożony równomiernie to mielibyśmy grę na prawie 40h :P

 

Ja tam liczę na 20h mega klimatycznej przygody z super fabułą oraz w miarę otwarty świat pozwalający wracać do wcześniejszych miejscówek z nabytymi w miarę postępów w grze możliwościami by dostać się do wcześniej niedostępnych miejsc.

 

Do tego dużo sekretów i ukrytych bajerów :)

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano (edytowane)

Aż ciężko uwierzyć, że to gra Konami ;p.

Do tego ten wręcz chory czas gry, łoł. Ekstra, że będzie demo bo coraz bardziej zastanawiam się czy nie wziąć na premierę (w tym samym dniu wychodzi Enslaved).

 

Mam pytanie bo Wy o tym piszecie i właśnie o tym pisali w tych playtestach co wkleił Popa, że gra przy przypomina Shadow of ... i GoW-a.

GoW-a to ok wiem czemu a Shadow niby czemu? Pytam bo nie grałem w Collosusa.

 

Chodzi o to, że ten boss z ostatniego gameplayu jest duży? ;p

 

Tak, chodzi o epickie walki z kolosami jak to było w SOTC ;]

 

 

WOW ! :good: Od początku mocno wierze w tę produkcję to nie może się nie udać :ninja:

Edytowane przez Bushisan
Opublikowano (edytowane)

Co do tych chapterów to zawsze początkowe mogą być dłuższe niż reszta a gra skończy się na standardowych 15h ^^ Chociaż trochę w to wątpię, Castlevanie zawsze nie należały do krótkich gier. Niech będzie jak najwięcej z Sotn pliiis!

 

Pewnie, że tak może być ale czy ja wiem czy standardowych.

 

10 godzin czy nawet mniej trwa GoW3 czyli tyle ile prawie 3 chaptery w Castlevanii. 15 godzin w takich produkcjach to już nie standard co bardziej wyjątek od reguły (pozytywny).

Free roamingowa Mafia 2 bez multi i żadnych innych "bajerów" trwa 10 godzin ;].

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Jak dla mnie wystarczyłoby nawet jakieś 13-15h zabawy. Cieszy mnie, że Konami w tym roku zaczyna wydawać naprawdę dobre gry. Rok 2009 nie był dla nich zbyt dobry jeśli chodzi o jakość większych produkcji (oprócz Castlevanii na DS). Nie ma online'u, więc rekompensują to bardzo długim (jak na dziś) czasem gry. Ciekawi mnie jeszcze tylko czy pojawią się choćby jakieś małe easter eggi odnoszące się do poprzednich części (mam tutaj na myśli SotN i dwie pierwsze części).

Opublikowano

Skojarzyło mi się to po prostu z tym, że Mercurysteam podczas developingu konsultowało się z KojiPro, więc może doradzili im, żeby zawrzeć coś w tym stylu właśnie na podstawie MGS'ów. Tylko bez flashback'ów bo o ile w MGS4 wyszło to fantastycznie tak w Lords of Shadow srednio mi sie to widzi. Ale nie pogardzilbym jakimis szczatkowymi odniesieniami.

Opublikowano

Aż ciężko uwierzyć, że to gra Konami ;p.

Do tego ten wręcz chory czas gry, łoł. Ekstra, że będzie demo bo coraz bardziej zastanawiam się czy nie wziąć na premierę (w tym samym dniu wychodzi Enslaved).

 

Mam pytanie bo Wy o tym piszecie i właśnie o tym pisali w tych playtestach co wkleił Popa, że gra przy przypomina Shadow of ... i GoW-a.

GoW-a to ok wiem czemu a Shadow niby czemu? Pytam bo nie grałem w Collosusa.

 

Chodzi o to, że ten boss z ostatniego gameplayu jest duży? ;p

 

 

Wspinaczka na tytana, szukanie czułych punktów i dźganie, to właśnie przypomina SotC. Dodatkowo boss próbuje zrzucić bohatera, normalnie kopia gry Team Ico. W God Of War tak jak pisałem wcześniej, mamy dużych przeciwników, ale większość akcji jest reżyserowana (QTE) i tylko wciskamy przyciski, Kratos resztę robi sam. Może wygląda to efektowniej, ale wysiłku ze strony gracza nie ma w tym większego.

Opublikowano

Aż ciężko uwierzyć, że to gra Konami ;p.

Do tego ten wręcz chory czas gry, łoł. Ekstra, że będzie demo bo coraz bardziej zastanawiam się czy nie wziąć na premierę (w tym samym dniu wychodzi Enslaved).

 

Mam pytanie bo Wy o tym piszecie i właśnie o tym pisali w tych playtestach co wkleił Popa, że gra przy przypomina Shadow of ... i GoW-a.

GoW-a to ok wiem czemu a Shadow niby czemu? Pytam bo nie grałem w Collosusa.

 

Chodzi o to, że ten boss z ostatniego gameplayu jest duży? ;p

 

 

Wspinaczka na tytana, szukanie czułych punktów i dźganie, to właśnie przypomina SotC. Dodatkowo boss próbuje zrzucić bohatera, normalnie kopia gry Team Ico. W God Of War tak jak pisałem wcześniej, mamy dużych przeciwników, ale większość akcji jest reżyserowana (QTE) i tylko wciskamy przyciski, Kratos resztę robi sam. Może wygląda to efektowniej, ale wysiłku ze strony gracza nie ma w tym większego.

 

D. Cox zresztą jest wielkim fanem Sotc, więc postanowił iż w Castlevanii też będzie trochę "wspinaczki". Najzabawniejsze jest to że większość osób twierdzi z uporem maniaka że zostało to skopiowane z Gow. O Sotc zapominają.

Opublikowano

Każdy widzi tylko porównanie do GoW. To piękna seria ale nawet ona narodziła się na ścieżkach przetartych przez DMC czy Ninja Gaiden. Dlatego nie patrzę na nową Castlevanie jako kopie Kratosa, bo całkiem możliwe, że może okazać się równie dobra.

Opublikowano (edytowane)

W sumie nagość(topless) to nic nowego w Castlevanii. Była już w 2D, np: Harpie. Succubusy Arachne. Ale to były pixele (małe :) I od biedy w 3D, ale cyce były bardzo ubogie w polygony :P

Edytowane przez Popa

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...