balon 5 371 Opublikowano 7 listopada 2010 Opublikowano 7 listopada 2010 Kali i te jego dziewiątki. 3 razy dłuższa od GOW3? Czyli co, gra na 30h? Bo w recenzji GOW3 Kali pisał o 10h. Kali pisał w recce w PSX Extream, że GoW3 mu zajął ok. 15 h, więc Castel 45 ;] Cytuj
Texz 670 Opublikowano 7 listopada 2010 Opublikowano 7 listopada 2010 Co on robił przez te 15h w GOW3? Cytuj
balon 5 371 Opublikowano 7 listopada 2010 Opublikowano 7 listopada 2010 No też się zastanawialiśmy, doszliśmy do wniosku, że od razu na hard i masterował wszystkie bronie, skrzynie itp Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 7 listopada 2010 Opublikowano 7 listopada 2010 Jeśli dobrze pamiętam to Kali wspomniał w recenzji GOWIII że grał na hard i szukał sekretów Cytuj
MajinBroda 0 Opublikowano 8 listopada 2010 Opublikowano 8 listopada 2010 W niedzielę rano ukończyłem... ;( Coś pięknego... Pomijając kilka technicznych błędów, jak sterowanie, sposób poruszania się i niewidoczne wszędobylskie ściany, to jest to, dla Mnie GRA ROKU. Piękny emocjonalny rollercoaster, z cudowną narracją i fantastyczną obsadą. Tyle czekałem, i się nie zawiodłem. Nie żałuję pieniędzy wydanych na limitkę... w końcu "the mask is a powerful device..." Na platynkę chyba nie będę miał siły ;P Polecam zacząć od hard I czekam na kontynuację Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 9 listopada 2010 Opublikowano 9 listopada 2010 W niedzielę rano ukończyłem... ;( Coś pięknego... Pomijając kilka technicznych błędów, jak sterowanie, sposób poruszania się i niewidoczne wszędobylskie ściany, to jest to, dla Mnie GRA ROKU. Piękny emocjonalny rollercoaster, z cudowną narracją i fantastyczną obsadą. Tyle czekałem, i się nie zawiodłem. Nie żałuję pieniędzy wydanych na limitkę... w końcu "the mask is a powerful device..." Na platynkę chyba nie będę miał siły ;P Polecam zacząć od hard I czekam na kontynuację Po tak nędznych wynikach sprzedaży obawiam się iż możemy się jej nie doczekać Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Wydaje mi się czy Kojima zaserwował nam smaczek? Kiedy idziemy do Butchera tym ciasnym tunelem przez krótką chwile leci melodia z MGSa Muszę jeszcze raz sprawdzić by się upewnić. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Castlevania Lords of Shadow w MM tylko 269 zł. cd projekt odwaliło kawał dobrej roboty... Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Castlevania Lords of Shadow w MM tylko 269 zł. cd projekt odwaliło kawał dobrej roboty... Zwykła wersja? Nieźle, zwłaszcza że gra w UK jest dostępna za grosze. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Castlevania Lords of Shadow w MM tylko 269 zł. cd projekt odwaliło kawał dobrej roboty... Zwykła wersja? Nieźle, zwłaszcza że gra w UK jest dostępna za grosze. Tak, zwykła. Ps3/Xbox360. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Wydaje mi się czy Kojima zaserwował nam smaczek? Kiedy idziemy do Butchera tym ciasnym tunelem przez krótką chwile leci melodia z MGSa Muszę jeszcze raz sprawdzić by się upewnić. Tak, dokładnie to muzyczka z MGS'a . Jeżeli ponownie wrócimy do tej planszy już nie usłyszymy tego motywu więc za pierwszym razem można się na to natknąć Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Który to był chapter? Chodzi o tego typa, gdzie Gabriel siłuje się z nim, po czym puszcza jego broń i ten sam trafia się w łeb? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Tak, chodzi o tego typa, któremu cycki podskakują jak chodzi. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 10 listopada 2010 Opublikowano 10 listopada 2010 Który to był chapter? 6, czy 7? Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 11 listopada 2010 Opublikowano 11 listopada 2010 Który to był chapter? 6, czy 7? Ostatni etap 6 chaptera, jak dzwonisz dzwonkiem otwierają się szyby, w jednym z nich jest kółko do graplingu i jak tylko wlatujesz do szybu to przez kilka pierwszych sekund leci ta muzyczka Nie sprawdzałem czy jest ona za drugim razem jak się powtarza etap:)Ech kończę właśnie zamek, naprawdę wspaniała gra Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 11 listopada 2010 Opublikowano 11 listopada 2010 A najlepsze jest to, że Majk na forum pisał, że to kalka i nie zasługuje na 9 itd. A (pipi)a w recenzji prawie w ogóle o tym nie wspomina chyba tylko jak pisze, że machanie biczem wygląda jak machanie ostrzami w GoW-ie (no rzeczywiście tragedia). Dalej zachwyca się grafiką, pisze, że gra jest piękna po czym wystawia 8, brak słów. Gra jest jedną wielką kopią (dla przypomnienia w recenzji prawie o tym nie pisze) a jednak znalazło się miejsce na podobno świetny patent z paskami mocy (jeżeli przekręciłem to sorry ale nie wiem jak to wygląda w praktyce), przyzywaniem summona. ITD. ITD. ITD. Już pomijam wychwalany ekwipunek i czary, elementy platformowe no nie będę owijał w bawełnę ta recenzja jest spier.doliną na maksa. Sorry za mocne słowa ale każdy kto umie czytać wyłapie, że coś jest nie tak. Pisana na kolanie 2-3 godziny przed zamknięciem numeru idę o browara, że tak było - mniej więcej. Poza tym największe zaskoczenie roku dostaje tylko 3 strony? Hmmm... Oczywiście, że napisał, czemu nie ma wyższej noty np za oprawę. Za spadki animacji i za pocięte levele na wiele chapterów, gdzie ciągle trzeba słuchać narratora i czekać, aż się załaduje dalsza część gry. W GOW mamy ciągły stream, bez żadnych debilnych loadingów, w dodatku oprawa wciąga nosem Castlevanię, dlaczego więc ta ma dostać wyższą notę? Dla GOW3 skali by zabrakło. Co do kolejnych wad oprócz wyżej wymienionych to Majk wspomniał o kamerze, płytkim systemie walki (niby dużo ataków do odblokowania, ale i tak korzysta się głównie z podstawowych). Paski mocy to może fajnie brzmi na papierze, nie zmienia to nic oprócz większej siły i odnawiania energii. Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 11 listopada 2010 Opublikowano 11 listopada 2010 Z tego co widzę gra wzbudza wiele kontrowersji, i dobrze - podobnie było z Darksiders, w którą to grę grało mi się przednio. Przed snem przeczytam tę niesławną reckę Majka a jutro rano, mam nadzieję, listonosz przyniesie grę Cytuj
S_600 252 Opublikowano 11 listopada 2010 Opublikowano 11 listopada 2010 (edytowane) Wydaje mi się czy Kojima zaserwował nam smaczek? Kiedy idziemy do Butchera tym ciasnym tunelem przez krótką chwile leci melodia z MGSa Muszę jeszcze raz sprawdzić by się upewnić. Tak, dokładnie to muzyczka z MGS'a . Jeżeli ponownie wrócimy do tej planszy już nie usłyszymy tego motywu więc za pierwszym razem można się na to natknąć to jeszcze nic, u... Baby Jagi, gdy ta wpuszcza nas do music boxa, to podczas uruchomienia maszyny grającej leci kawałek Vampire Killer w lajtowej wersji, to jest dopiero smaczek dla fana, a ! Edytowane 11 listopada 2010 przez S_600 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 12 listopada 2010 Opublikowano 12 listopada 2010 Można w tej grze włączyć wyświetlanie się paska energii przeciwników i cyferki pokazujące ile HP zabraliśmy wrogowi po każdym ciosie? Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 12 listopada 2010 Opublikowano 12 listopada 2010 Chyba nie, taki patent jest za to w Vanquish. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 12 listopada 2010 Opublikowano 12 listopada 2010 Jednak można, już znalażłem. W extrasach jest + jeszcze pare innych fajnych bajerów Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 12 listopada 2010 Opublikowano 12 listopada 2010 (edytowane) Nie jestem wyjadaczem slasherów ale wiąże ambitne plany z opcją knight.Pierwszy chapter dał mi trochę popalić mam tylko nadzieje, że końcówka nie odzwierciedla poziomu Metroid Prime Wytrwać czy lepiej przestawić się na normal ? Nie byłoby wtedy płynniej zagłebić się w ten klimatyczny świat rodem z Draculi od Cappoli? Ogółem co porusza to oryginalny design każdej postaci coś NIESAMOWITEGO ! A tak swoją drogą kto jest za niego odpowiedzialny ? No, prócz głównego bohatera, tutaj odrazu jest zauważalna ręka Kojimy P.S. Nie żałuję, że i tym razem nie dałem się nabić w butelkę Kotickowi Edytowane 12 listopada 2010 przez Bushisan Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 12 listopada 2010 Opublikowano 12 listopada 2010 (edytowane) Castlevania to wspaniały tytuł, lecz Black Ops także jest niczego sobie. Design jest po prostu oszałamiający co już niejednokrotnie podkreślałem. Każda kolejna lokacja bardziej urzeka od poprzedniej. Gra w 105% spełniła moje oczekiwania. Edytowane 12 listopada 2010 przez NEMESIS US Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 Uwielbiam takie gry - dopracowane w każdym: stylistyka, piękne miejscówki, design bohaterów, potworów, zawartość "księgi" jest imponująca - wyczerpujące opisy każdego elementu gry. Skończyłem pierwszy rozdział a mam na liczniku ponad 3h - dosłownie liżę każdą ścianę, czytam wszystko co się da, dzięki czemu totalnie zagłębiam się w kapitalny klimat tej produkcji (co dodatkowo ułatwia piękna muzyka). Gameplay'owo, jak na razie jest po prostu idealnie - co krok coś nowego, gadżet, upgrade, umiejętność. Historia mnie zaintrygowała, i prawdę powiedziawszy tylko skończę posta i śmigam do konsoli aby przenieść się do baśniowego świata Castlevanii. PS kiedy ostatnio tak dobrze bawiłem się przy konsoli - Dante's Inferno, GoW ]|[? Nie - Darksiders właśnie Cytuj
Texz 670 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 Nie jestem wyjadaczem slasherów ale wiąże ambitne plany z opcją knight.Pierwszy chapter dał mi trochę popalić mam tylko nadzieje, że końcówka nie odzwierciedla poziomu Metroid Prime Wytrwać czy lepiej przestawić się na normal ? Nie byłoby wtedy płynniej zagłebić się w ten klimatyczny świat rodem z Draculi od Cappoli? Ogółem co porusza to oryginalny design każdej postaci coś NIESAMOWITEGO ! A tak swoją drogą kto jest za niego odpowiedzialny ? No, prócz głównego bohatera, tutaj odrazu jest zauważalna ręka Kojimy P.S. Nie żałuję, że i tym razem nie dałem się nabić w butelkę Kotickowi Największy fun jest właśnie na Knighcie, gdy nie jest się jeszcze dopakowanym. Wyjątek mogą stanowić walki z bossami. Tych mam zaliczonych na normalu. :confused: Właśnie skończyłem 1/3 na Paladynie i robi się coraz trudniej. Gabriel jest już nieźle dopakowany i walki z niektórymi subbossami kończą się przedwcześnie. Ale już nieblokowany cios takiego przy niepełnym pasku zdrowia - zgon. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.