Yap 2 797 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Ufff, ostatni boss potrafi napsuć krwi. Nawet jeśli nauczysz się jego schematów krew cię zalewa ponieważ nie jesteś w stanie ominąć wszystkich ciosów. No cóż...przy końcowej fazie musiałem tego nauczyć bo miałem 5 mm życia. A grałem od razu na Paladinie. Triale zapodali zadziwiająco proste. Troszkę zawiedli w tym temacie. 100%, koniec przygody. Teraz pomasturbuję się przy Demon's Souls . Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Podbijam! Ostatni boss w Resurrection to najtrudniejszy koles w calej grze. Narazie przeszedlem na Warrior i nie bylo latwo. Ogolnie dodatki mnie zawiodly- to dwa chaptery, ktore na tle calej gry prezentuja sie slabiutko. Reverie to w zasadzie same zagadki, dosyc trudne ale troche nudnawe. Resurrection- walka z bossem przeplatajaca z glupimi skokami nad wznoszaca sie lawa, ktore trzeba powtarzac kilkanascie razy zeby nauczyc sie schematu. W dodatku oprawa gaficzna w drugim DLC jest mdla. Tylko dla fanow- reszta niech nie kupuje bo sie zawiedzie. No nic, zmasteruje na 100% i czekam na LOS2. Cytuj
mattpsx 1 Opublikowano 7 listopada 2011 Opublikowano 7 listopada 2011 (edytowane) drodzy przyjaciele jestem w trzecim rozdziale, doszedlem do miejsca gdzie Pokaż ukrytą zawartość trzeba miec wlaczone magie to znaczy raz niebieska i dwa razy czerwoną by nacisnąc takie przyciski ktore hmm przypominaja glowy chyba tygrysa czy coś po lewej zapuszczam sie na linie do gory by uzupelnic magie tylko problem w tym ze z tego pojemnika od magii ktory ksztaltem przypomina cos szablozebnego ze skrzydlami - laduje mi sie tylko czerwona magia a pasowalo by tez niebieską doladowac do tego zadania - i tu moje pytanie jak doladowac niebieska magie by wykonac to zadanie. Albo tez jest to mozliwe tylko wtedy gdy znajdziemy odpowiednia studnie dla niebieskiej magii ? czy trzeba sie jakos przelaczyc ? by zaczelo mi ladowac kolor niebieski a nie czerwony Edytowane 7 listopada 2011 przez mattpsx Cytuj
Yap 2 797 Opublikowano 7 listopada 2011 Opublikowano 7 listopada 2011 Wciśnięcie lewej gały - zasysanie magii niebieskiej. Wciśnięcie prawej gały - ładowanie magii czerwonej. 1 Cytuj
mattpsx 1 Opublikowano 7 listopada 2011 Opublikowano 7 listopada 2011 no to ladny fail z mojej strony ja caly czas prawy analog a tu lewy tez wchodzi w gre dzieki mistrzu Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Zastanawiam sie nad kupnem gry, a teraz jest na PSN obnizka na oba DLC (40 zl za dwa). Jak wypadaja na tle podstawki? Sa dlugie? Warte swojej ceny? Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 (edytowane) Jedna podstawka to kilka zagadek i trochę zręcznościowych elementów. A druga to "długa" walka z bossem. Za 20 dyszki można brać oba - imo 40 to trochę za dużo. W sumie kilka godz.. gry. E: Jepiej kup podstawkę i zobacz czy Ci się gra spodoba (specyficzny klimat nie każdemu może się spodobać) - jeśli tak to śmiało można brać DLC. Edytowane 31 maja 2012 przez Kyo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Hmm, Castlevanie planuje sobie na poczatek lipca wiec do tego czasu sie zastanowie. Ocen zbyt pozytywnych te dodatki nie zbieraja. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Bo za tyle kasy co oni za nie wołali (i tyle czekania na nie) to one nie są warte po prostu. Sama gra imo jest świetna z genialnym klimatem i fajnymi odwołaniami do starej Castlevani ale przy dodatkach się nie popisali (choć w zapowiedziach zapewniali nie raz i nie dwa że warto czekać). Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 A one sa mocno powiazane fabularnie z podstawka? Czuc ze to jest element calosci i bez ich ogrania cos sie traci? Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 (edytowane) Nie chce Ci spoilerów dawać - i powiem że moim zdaniem Reverie jest ok. i jest przedłużeniem końcowego wątku - można powiedzieć że pokazuje jeden z elementów dlaczego Castlevania (podstawka) się skończyła tak a nie inaczej. Resurrection imo mogli sobie darować w takiej formie jak wyszedł - najbardziej w(pipi)ia jednak napis po skończeniu Reverie (To Be Continued). Ten dodatek też jest powiązany fabularnie ale moim zdaniem tak troch wciśnięty na siłę i dużo się nie straci nie grając w niego. Ale jak już kupować to oba dodatki oczywiście. Edytowane 31 maja 2012 przez Kyo Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Ja obejrzałem oba dodatki na YT - imo najlepsza opcja dla ciekawych. Cytuj
Yap 2 797 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Tak jak wyżej. Oba dodatki są fajne i w ogóle, ale nie za tę cenę. To jest główna bolączka DLC. Sama gra jest specyficzna. Nie zraź się początkiem, pierwszymi niepowodzeniami czy brakiem timingu. Po jakimś czasie wszystko wchodzi w krew i można siec jak masło. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 A wiec tak. Kiedys jak gra wychodzila i ogrywalem demo (pamietam ze bylo jeszcze wtedy ekskluzywne na poczatku dla PS+) to sie zrazilem i olalem gre. Wczoraj zainteresowalem sie nia na nowo ogladajac na YT gameplaye i oczarowal mnie klimat, lokacje i grafika. Dzisiaj sciagnalem demo jeszcze raz i calkowicie inaczej mi sie gralo. Powiedzialbym ze bardzo fajnie jak na poczatek. Jestem zdecydowany i kupie podstawke z DLC. DLC dlatego, ze wychodza za 36 zl oba (dla PS+) i nie kupie ich jak beda drozsze. Przecena trwa do 6 czerwca i bede musial sie zdecydowac na to zanim zagram w fula, wiec ryzyk fizyk. Wyglada mi na to ze to juz absolutny max ile mozna za nie dac, a podstawka to kwestia 5 dych nawet. Jeszcze kilka pytan. Do pierwszego przejscia normal bedzie optymalny? Jezeli gra mi sie spodoba to moze bede ja przechodzil na wyzszych poziomach, a na normalu raczej nie powinno byc wiekszych problemow i bedzie mozna przyjemnie przejsc przez gre, c'nie? Faktycznie na normalu to kwestia 15 godzin? I odnosnie DLC dla mnie bardzo wazne. Do AW Pisarz i Sygnal sa mocno srednie bo nie wprowadzaly nic nowego i walily backtrackingiem, ktory mi bardzo przeszkadza. Czy te DLC do Castlevanii to nowe lokacje i bossowie czy jeden wielki backtracking? Cytuj
Square 8 747 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 W dniu 31.05.2012 o 19:38, Voytec napisał(a): Jeszcze kilka pytan. Do pierwszego przejscia normal bedzie optymalny? Jezeli gra mi sie spodoba to moze bede ja przechodzil na wyzszych poziomach, a na normalu raczej nie powinno byc wiekszych problemow i bedzie mozna przyjemnie przejsc przez gre, c'nie? Faktycznie na normalu to kwestia 15 godzin? Ja zacząłem na hardzie i nie było jakoś ciężko. Pograłem niecałe 6h i przeszedłem dwa rozdziały. Moze kiedys wróce do tego tytułu, ale początek jest strasznie monotonny i narazie nie mam chęci. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 (edytowane) Dodatki dają nowe lokacje - nie ma żadnego wracania się. A odnośnie nowych bossów to masz tylko jednego w drugim dodatku. A czy jest nowy? Hmmm Jeśli nie grałeś w żadną poprzednią część to tak E: Odnośnie poziomu trudności to ja wystartowałem na Normalu i tak mniej więcej około 3 chaptera cofnąłem się - wtedy wyłapałem też awarię PS3 więc nie żal mi było - i poleciałem na Hard bo w sumie za łatwo było A co do poziomu trudności jeszcze jedna mała uwaga - gra była by dużo łatwiejsza jak by jakiś de.bil z Konami nie umieścił uniku i bloku pod jednym klawiszem - wycisnąłem 100% z gry a za cholerę nie mogłem się do tego przyzwyczaić aż do samego końca. Prawa gała leży odłogiem i aż się prosi... . Edytowane 31 maja 2012 przez Kyo Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 co do ostatniego pytania, to w grze jest mało backtrackingu i chyba w dodatku są nowe etapy, ale nigdy ich nie kupiłem co do poziomu trudności, to powiem tak: jak zaczynałem grać w Castlevanie, to można powiedzieć były początki mojego "hardcorowego" ciorania na konsoli; mimo, że miałem już wtedy splatynowanego GoW3, to poziom hard mnie przerósł i odpuściłem, przechodząc na normal; może za szybko się zniechęciłem, bo nie miałem jeszcze tej precyzji w sterowaniu, a może jest po prostu trudno; jak by nie było przy normalu nie czuło się, że to gra dla retarda; jak się gra spodoba, to z radością będziesz ją przechodził jeszcze raz na hardzie, a jeszcze zostanie Ci do odblokowania czwarty poziom trudności, na którym jest naprawdę ciepło w niektórych lokacjach; zdecydowanie jest to jedna z tych gier, o których osoby, które ją zmasterowały mogą powiedzieć: zazdroszczę, że masz to przed sobą, a ja mam za sobą; (aha - rozgrywka jest mocno zróżnicowana już chociażby z tytułu zmiany systemu w jakim pracuje kamera; czasem jest niemal tpp, czasem izometryka, czasem widok z boku jak w 2D - niektóre etapy, czasem kamera staje w miejscu, a Ty chodzisz jak resient evil starych; potrafi to dać w kość, bo nie wszystko Ci się spodoba; przetrwasz, a gra się odwdzięczy ) 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 @Kyo - gram w demo i mowie sobie "Gdzie tu sie kuzwa robi unik? Kurde, zrobilem. Ale jak? Aaaaaa, tam gdzie blok. WTF?" Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 W dniu 31.05.2012 o 19:57, Kyo* napisał(a): A co do poziomu trudności jeszcze jedna mała uwaga - gra była by dużo łatwiejsza jak by jakiś de.bil z Konami nie umieścił uniku i bloku pod jednym klawiszem - wycisnąłem 100% z gry a za cholerę nie mogłem się do tego przyzwyczaić aż do samego końca. Prawa gała leży odłogiem i aż się prosi... . Wpissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Ja pierdziele jedna z najbardziej pojebanych rzeczy, największych minusów w Castlevani. Nie mogę pojąć jak ktoś mógł umieścić roll, blok oraz nieblokowany cios (bodajże rękawicą) pod jednym przyciskiem. No fucking sick ;/, grałem na hardzie - gdzie śmiało mogę napisać, że jakieś 70-80% moich śmierci. Wynikało z tego debilnego klawisza.... brak słów. Ciekawe czy w dwójce będzie tak samo.......... Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 szczerze mówiąc ja miałem z tym sterowaniem problem tylko na początku, bo się przesiadłem na LoS chyba z GoW2 i po krótkim czasie grało mi się wyśmienicie... Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 Wszystko kwestia treningu, w Darksiders też jest to samo, czyli blok i unik pod jednym przyciskiem (L1) i nikt nie narzeka Cytuj
pawelgr5 1 519 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 Zabrałem się w koncu za Lord of Shadows i szczerze to na poczatku jakoś nei potrafiłem sie wbić wklimat. jakoś tak słonczenie i kolorowo (poza walką otwierającą). Obecnie jestem w 7 rozdziale i jest dużo lepiej. Gram na normalnym poziomie ale podoba mi się coraz bardziej więc może skusze sie jeszcze na Paladyna. Dużo trudniej ?? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 Panowie. Dodatki sie sciagaja, czekajac na Castlevanie ktora dotrze do mnie jutro (muve.pl za 90 zl z przesylka). Jutro nie zaczynam, bo konferencje E3 od razu po pracy, ale od wtorku tak. I ciagle gryzie mnie na jakim poziomie zaczynac. Lamie sie miedzy Warriorem a Knightem. Zaliczylem demo na obu z nich i nie odczulem roznicy, ale nie wiem jak bedzie dalej... . Czy zeby odblokowac Paladina, trzeba przejsc gre na Knightcie czy wystarczy po prostu ja zaliczyc? Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 na Paladynie zostają wszystkie odkryte perki więc nie jest jakoś specjalnie trudno. Dacie rade 1 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 Wystarczy ją zaliczyć. Polecam Ci zacząć grę na Warrior, a jak będziesz chciał przejść drugi raz to od razu na Paladynie. Zresztą wielkim plusem LOS jest możliwość wyboru rozdziałów po skończonej grze i zaliczaniu 100% jak Ci sie żywnie podoba. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.