sprite 1 798 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 Bardzo klimatyczny motyw z tą księgą. Widać też, że będą do wyboru 4 poziomy trudności. Ja tam zapewne zacznę od knighta Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 Bardzo fajnie się gra. Jeżeli tylko potem jest więcej motywów charakterystycznych dla serii (zeby trzymać klimat) to biorę (jak stanieje). Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 (edytowane) http://www.ripten.com/2010/09/22/10-minutes-of-new-castlevania-lords-of-shadow-gameplay-footage-narrated-by-kojima-friends-getsom/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Piękne Edytowane 22 września 2010 przez Popa Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 Miały być podobno 2 przyciski odpowiedzialne za skoki (dłuższy i krótszy), a tutaj skok jest tylko pod X. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 Screenshoty z demka (ja ich nie robiłem): Te menusy wyglądają cudownie. Niby małe smaczki, ale cieszą Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Tylko zadziwia fakt ze włosy na głowie bohatera są sztywne Ale ogólnie gierka zapowiada się fajnie. Cytuj
nightrunner 9 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Pograłem trochę w demko i gra wskoczyła na moją listę musthave'ów (oczywiście odpowiednio w kolejce, czyli po GT5 i LBP ). Bardzo fajny, mroczny klimat plus naprawdę świetna grafika, momentami nawet dorównująca/przewyższająca oprawę GoW3. Gameplayowo jest to czego mozna się było spodziewać, czyli mechanika GoWa zmodyfikowana o parę smaczków. Co ważne, walka jest bardzo miodna -nie wiem co prawda na ile w tym zasługa Kojima Productions, ale na pewno jest lepiej wykonana niż w takim Dante's Inferno. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 jestem na tak. bedzie dobra gra i czekam na miniwojenki z fanbojami gow :D:D:D przyjemna grafika, zjadliwe realia, sterowanie raczej do poprawienia... jest ok. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Miały być podobno 2 przyciski odpowiedzialne za skoki (dłuższy i krótszy), a tutaj skok jest tylko pod X. To jak z tym drugim skokiem, jest w ogóle coś takiego? Czy znowu w Neo Plus baje piszą... Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 bajki piszą. heh jak chciałem zrobic podwójny skok; 2 razy x, to po wylądowaniu postac podskoczyła... niefajne i moze prowadzic do niechcianych zgonow ;/ Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Miały być podobno 2 przyciski odpowiedzialne za skoki (dłuższy i krótszy), a tutaj skok jest tylko pod X. To jak z tym drugim skokiem, jest w ogóle coś takiego? Czy znowu w Neo Plus baje piszą... pewnie dadzą jako ... DLC :potter: Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 (edytowane) Ale króciutkie te demo ;/ no ale w przeciwieństwie do Enslaved nie zawiodłem się ;]. Aha póki pamiętam Gabriel wygląda w 100 % jak Paweł z PM (oszaleli z tym Pawłem to samo w nowym PoP-ie heh). Podoba mi się prawie wszystko (prawie bo jedna rzecz ale to zaraz) przede wszystkim muzyka, walka, grafika. Podobają mi się te przeróżne "QTE" które trzeba wykonać w odpowiednim czasie przy użyciu bloku, ataku, wykończenia czy nawet podczas tej jazdy konnej. Graficznie bez wodotrysków ale jest porządnie w zupełności wystarczy mi ten poziom. No fajnie wszystko ok (szkoda tylko, że w demie nie dali żadnych elementów zręcznościowych - platformowych) poza jednym małym ale FREMERATEM. Jezus ale Castle... mułowato chodzi tu nawet nie chodzi o spadki tylko stały poziom jest strasznie niski. Nie wiem może to wina tego, że gramy w deszczu dlatego tak muli no i nie jest to finalny kod o czym zostajemy poinformowani na początku. Choć w recenzji też na to narzekali kurczę noo trzeba poczekać na więcej recek. Demo bez dwóch zdań zachęciło mnie a raczej utwierdziło, że zapowiada się ciekawy szpil. Niech tylko będzie długo, miodnie, z masą upgreadu, z wyważonym gameplayem, z mnóstwem bossów i sub-bossów ale to już okaże się po ograniu fulla tylko niech ten nieszczęsny fremerate poprawią bo trochę mnie dobija. Edytowane 23 września 2010 przez SłupekPL 1 Cytuj
balon 5 379 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Słupo a ty skąd masz demo ? też chcę Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 demka nie są blokowane ilością"slotów" wiec pewnie od kogos z kontem psn+ ;] Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Ale króciutkie te demo ;/ no ale w przeciwieństwie do Enslaved nie zawiodłem się ;]. Aha póki pamiętam Gabriel wygląda w 100 % jak Paweł z PM (oszaleli z tym Pawłem to samo w nowym PoP-ie heh). Podoba mi się prawie wszystko (prawie bo jedna rzecz ale to zaraz) przede wszystkim muzyka, walka, grafika. Podobają mi się te przeróżne "QTE" które trzeba wykonać w odpowiednim czasie przy użyciu bloku, ataku, wykończenia czy nawet podczas tej jazdy konnej. Graficznie bez wodotrysków ale jest porządnie w zupełności wystarczy mi ten poziom. No fajnie wszystko ok (szkoda tylko, że w demie nie dali żadnych elementów zręcznościowych - platformowych) poza jednym małym ale FREMERATEM. Jezus ale Castle... mułowato chodzi tu nawet nie chodzi o spadki tylko stały poziom jest strasznie niski. Nie wiem może to wina tego, że gramy w deszczu dlatego tak muli no i nie jest to finalny kod o czym zostajemy poinformowani na początku. Choć w recenzji też na to narzekali kurczę noo trzeba poczekać na więcej recek. Demo bez dwóch zdań zachęciło mnie a raczej utwierdziło, że zapowiada się ciekawy szpil. Niech tylko będzie długo, miodnie, z masą upgreadu, z wyważonym gameplayem, z mnóstwem bossów i sub-bossów ale to już okaże się po ograniu fulla tylko niech ten nieszczęsny fremerate poprawią bo trochę mnie dobija. 30 klatek to na pewno nie jest (wina deszczu? ). Na szczęście idzie się przyzwyczaić. Mimo wszystko mam nadzieję że w pełnej wersji będzie lepszy. 1 Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Nie wiem właśnie czy to wina deszczu czy poprawią to w fullu (mam nadzieję, że tak) ale racja no idzie się przyzwyczaić bo gra jest miodna więc... Ale mogłaby być jeszcze przyjemniejsza gdyby stały fremerate ;]. Nom na pewno to nie jest 30 klatek natomiast w recenzji którą wkleiłeś narzekali na brak AA a dla mnie gra jest ostra, żadnych ząbków nie zauważyłem. Wiem, że nadzieja matką głupich tym bardziej, że nie raz się przejechałem ale demo w końcu jest z E3 więc na pewno nie jest to nowy build. Jest nadzieja, że obecnie gra chodzi lepiej, płynniej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 W recenzji też narzekali trochę na framerate, więc chyba tego już nie poprawią. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 (edytowane) http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=266241&skip=yes Jest dobrze Czekamy na więcej. Edytowane 23 września 2010 przez Popa Cytuj
masaKRATOS 816 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Bardzo sie ucieszyłem , gdy poczytałem małe '' co nieco'' z tego co podesłał Popa . Jak narazie gra dostała dwie oceny po 90% . Nie wiem jaką rolę przy produkcji LOS odegrał Hideo Kojima , ale wychwalają go za nową Castlevanię. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 (edytowane) Bardzo sie ucieszyłem , gdy poczytałem małe '' co nieco'' z tego co podesłał Popa . Jak narazie gra dostała dwie oceny po 90% . Nie wiem jaką rolę przy produkcji LOS odegrał Hideo Kojima , ale wychwalają go za nową Castlevanię. Trzeba mieć na uwadze że czasopisma/portale o Xbox360/Ps3 często dają wysokie oceny. Poczekajmy na Gamespot, Ign i resztę. Jeśli dużo portali/gazet da wysokie oceny to nie ma bata żeby nowa Castlevania była tylko "dobra" (pipi)zki już dostają na punkcie H.Kojimy. Rzadko kiedy wspomina się o producencie D. Cox który zna się na Castlevanii. Istnieje duże prawdopodobieństwo że to właśnie D. Cox miał największy wpływ na Lords of Shadow. Może wzorem Gow będą filmiki typu: "Jak powstawała Castlevania Lords of Shadow" Edytowane 23 września 2010 przez Popa Cytuj
Dev1983 1 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Ponoć za tydzień ma być grywalne demko,już nie mogę sie doczekać. Cytuj
Słupek 2 184 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Hehe jak dzisiaj pierwszy odpaliłem demo Castlevanii i zobaczyłem logo i napis "associated with kojima production" to aż mnie wzdrygnęło . Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Ponoć za tydzień ma być grywalne demko,już nie mogę sie doczekać. Grywalne demko już jest ale tylko dla posiadaczy PS +, pozostałe osoby jak piszesz muszą czekać tydzień. Osobiście uważam, ze zapowiada sie najlepszy klon GoW'a do tej pory. Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Prawde mowiac to demko nie zachecilo mnie, ani nie zniechecilo do kupna Czekam na opinie ludzi z branzy jak i opinie graczy. Narazie nie pojmuje jak mozna powiedziec, ze CLoS dorownuje GoW III(i porownuje tu oba dema gier), a tym bardziej przewyzsza. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 imo przewyższa klimatem no i w koncu to nowe IP ;] a nie odgrzewany kotlet Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.