Sebas 1 577 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Gra ma być osadzona pomiędzy 2 a 4 co wydaje mi się ciekawe z tego względu, że Kojima nie macza w niej palców. Z przyjemnością zobaczę jak jego wychowankowie pocą się, żeby sklecić coś logicznego z tego bagna jakie naszykował ich mistrz wydając GOTP. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Już o tym było, niby palców nie macza, a co chwilę będzie "a hideo kojima game", stawiam, że to samo będzie w nowej Castlevanii. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Już o tym było, niby palców nie macza, a co chwilę będzie "a hideo kojima game", stawiam, że to samo będzie w nowej Castlevanii. No kur.wa, dziwi was to? Kojima jest rozpoznawalny, z tego samego powodu Cliffy B prezentuje wszędzie polskie Bulletstorm. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 (edytowane) Konami powinno zmienić nazwę na Kojima, nie tylko jego studio (btw. jakim trzeba być zadufanym w sobie jełopem, żeby nazwać studio od nazwiska). Czekam na jego asygnatę pod Dance Masters i PES2011. Warner Bros? Się czepiać czegoś takiego jak co drugi developer ma idiotyczną nazwę. edit: ale jak powstawało WB i Disney, to żyli, Kojima też kiedyś umrze, więc nie widzę problemu. Sorry, Grigori, ale nikt nie traktuje Twojego zdania poważnie jeśli masz nawet pretensje o brak właściwego akcentu u kojimy. Edytowane 20 czerwca 2010 przez Hela Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Grigori ogarnij się. Na prawdę żal czytać twoje posty od jakiegoś czasu. Masz jakiś osobisty uraz do Kojimy czy co? Sama Waltona też nienawidzisz, bo kilka tysięcy marketów ma nazwę od jego nazwiska? Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Grigori zdołał już wszystkich przekonać, że MGS4 był beznadziejną grą, to teraz się rozochocił i "zepsuje" nam wszystkie gry z logiem MGS w ramach osobistej krucjaty przeciwko Kojimie. ;/ Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Grigori ogarnij się. Na prawdę żal czytać twoje posty od jakiegoś czasu. Masz jakiś osobisty uraz do Kojimy czy co? Sama Waltona też nienawidzisz, bo kilka tysięcy marketów ma nazwę od jego nazwiska? Słuchaj no. To jest moja opinia. Poparta argumentami nawet. Więc daruj sobie tego rodzaju komentarze ad parsonam. Analizuje co widzę na trailerze, ze względu na brak informacji ze źródła. Rzetelnie. Żaden z Was tego nie zrobił, pewnie dlatego, że efekt analizy jest bezlitosny. Gdyby to nie miało literek MGS, to bym tu nawet nie zaglądał. Ale że ma, to ja chętnie z nich obedrę tą produkcje, bo na nie nie zasługuje. Jaka analiza? Czepiasz się takich pierdół na które nikt normalny w czasie gry nawet nie zwróci uwagi. Z resztą na razie zbyt mało pokazali żeby wyciągać jakieś daleko idące wnioski. Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Nie są dobre bo marudzisz a nie analizujesz. Wykraczasz w dodatku poza samą grę i narzekasz co krok na wszystko i wszystkich z nią związane - Kojami, Kojime, nowe twory spod znaku MGS, które dopiero co zapowiedziano (3DS). Nikt Ci nie broni się wypowiedzieć, ale Ty stajesz się w tym momencie już zwyczajnie nudny. Wydaje mi się, że wszyscy zdążyli przyjąć już do wiadomości, że zawiodłeś się na serii i teraz usilnie będziesz nienawidził wszystko co jest z nią związane - tyle można wywnioskować po jednym-dwóch postach. Po dwudziestym staje się to jednak już żałosne, zahaczając nawet o typowy trolling (patrząc na język i sposób zwracania się do innych użytkowników) - co osobie z funkcją moderatora też nie przystoi. Grigori, proste - jak Cię gra nie interesuje a seria zawiodła to najzwyczajniej w świecie przestań odwiedzać działy z nią związane. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 ojej w tej grze walcza ze soba roboty, przeciez to nierealistyczne! serio grigori, przesadzasz. oceniasz jakis wczesny trailer i na jego podst. stwierdzasz, ze jest niski poziom ai przeciwnikow. czekam, az napiszesz, ze sterowanie ci nie pasi. 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Grigori, proste - jak Cię gra nie interesuje a seria zawiodła to najzwyczajniej w świecie przestań odwiedzać działy z nią związane. Dlaczego ma przestać odwiedzać tematy o MGSie? Nawet jeśli opinia jest negatywna, to może ją wyrażać, bo od tego jest forum. Tym bardziej, że poparta argumentami. Nie każdy musi na litery MGS podniecać się byle czym. To nie PE i Neo Plus, że przy zapowiedzi byle średniaka trzeba być optymistycznie nastawionym, a dopiero później przy recenzji go zjechać. :] Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 (edytowane) A sama gra jako taka. Nie grałem, nie wypowiem się, ale uwagę zwróciłem i bym zwrocił może nawet wiekszą jakby tych MGS w tytule nie było. Wszak konami ma doświadczenie na gruncie slasherów Edytowane 20 czerwca 2010 przez gekon Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Nie rozumiem czegoś. Spuszczanie się nad gierką przed premierą (i też tylko po jednym trailerze) jest ok, ale krytyka to już trolling. LOL! Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Jak na razie nikt się tu nad grą nie spuszcza. Jak już, to "co niektórzy" uparcie narzekają na wszystko i wszystkich podpierając swoją "opinię" ułamkami sekund z trailera i paroma screenami, a także (przede wszystkim) ogólnym uprzedzeniem do polityki firmy i Kojimy. Jak ja porzuciłem wszelkie nadzieje na dobrą odsłonę spod znaku Final Fantasy, po kiepskich nowych grach, to mimo wszystko nie latałem po tematach poświęconych kolejnym częściom i nie marudziłem jak to polityka firmy się zeszmaciła i nie wyrabiałem sobie opinii na temat nowych gier bazując tylko i wyłącznie na paru screenach i filmikach. Tak samo nie zrzędziłem na zapowiedzi kolejnych odsłon Silent Hill po tym, jak seria zaczęła się wyraźnie staczać. Można wyrazić swoją dezaprobatę, ale liczy się tutaj nie tylko treść wypowiedzi, lecz także jej forma. Bo trolling to jest jak najbardziej. Czy też prowokacja - jak zwał tak zwał. Wszystko ma swój umiar - nawet krytyka. Szkoda tylko Grigori, że jak na razie jedyną rzeczą z jaką jestem skłonny się zgodzić to brak krwi/kości przy rozcinaniu wrogów. Nie jest to jednak argument na podstawie, którego bym skreślał z góry całość produkcji, bo to nie tylko grafika świadczy o poziomie gry. Zresztą, nigdzie nie jest powiedziane, ze jeszcze tego nie poprawią - w końcu to tylko krótki trailer. Reszta "argumentów" jest już kompletnie naciągana i Ölschmitz słusznie zauważył, że jeszcze trochę i zaczniesz narzekać na sterowanie. Co z tego, że żołnierze są pod daszkiem? Chyba o to chodziło w zwiastunie, aby pokazać, iż nie tylko będzie można wrogów posiekać, ale także wykorzystać otoczenie do ich eliminacji. Że filary dają z reguły żołnierzom lepszą osłonę niż otwarty teren w ogóle nie wspominam. Bo niby czego oczekiwałeś w tym miejscu? Najbardziej mi się podoba, jak na podstawie tego trwającego parę sekund skrawka trailera już zdążyłeś wykreować sobie wizerunek całej gry. A nawet jeśli masz rację i faktycznie wrogowie będą w grze tak dogodnie rozmieszczeni, to starsze MGSy przecież wcale nie miały lokacji dostosowanych do przeciwników - wcale nie było odpowiednich kryjówek na drodze wrogów, wcale snajperki nie leżały przy otwartych terenach, wcale nie dało się zrzucić beczki na przechodzącego określoną ścieżką żołnierza itp. Inny typ gry, ale rozwiązania podobne. Ciekawe, że wtedy Ci to tak nie przeszkadzało. Grigori, klapki z oczu i odrobinę pohamowania. Bo jak tak dalej pójdzie to z krzesła będę bał się wstać w obawie, iż głową wyrżnę o Twoje ego. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 W Mortal Kombat Trilogy po brutality też z jednego fajtera zostawało dziesiątki piszczeli i 20 czaszek i nikt się nie czepiał. Może być galaretka, ważne, żeby to było miodne. Grigori, żeby tylko Twoje obrzydzanie ludziom tej gry nie przyniosło odwrotnego efektu :potter:. Powtarzam jeszcze raz- jeśli to będzie grywalne to niech się nawet nazywa The Official Metal Gear Solid 5. Cytuj
Kazuo 134 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Gdyby to nie miało literek MGS, to bym tu nawet nie zaglądał. Ale że ma, to ja chętnie z nich obedrę tą produkcje, bo na nie nie zasługuje. Z cyklu "Mam pod łóżkiem kryształową kulę, czasem sobie z niej powróżę." Coś mi się wydaje, że po premierze będzie w tym temacie niezła rozwałka. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) Dobrze Grigori. Twoja zdrowa krytyka i opinie w wypadku kolejnych nieporozumień pod szyldem mgs. Są jak najbardziej na miejscu. Wolę czytać 10000 razy jechanie po mgs4 czy kolejnym śmietniku; rising od osoby znającej się na rzeczy. Niż zachwyty fanów którzy spuszczają się nad każdym kolejnym mgs. Bo w tytule posiada te trzy magiczne literki. No i właśnie dlatego Kojima swoje projekty nazywa mgs. Które de facto nie mają nic wspólnego z 1-2 i 3. Edytowane 21 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 Dlaczego Ty stawiasz kropki zamiast spacji? Czytałes kiedyś swój post. A. Może. Jesteś. Retardem. A grigori moze i dobrze gada, ale juz nudzi z tymi pretensjami do Hideo, zabrnal tak daleko ze nawet gdyby wyszla dobra gra to ciezko bedzie mu to przelknac. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) No. to. nie. miałeś. się. do. czego. doje.bać. a czemu Ty zaczynasz często zdanie z małej litery? czemu nie stawiasz kropek? czemu nie używasz ż, ł, ? a moze jestes retardem. Edytowane 21 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 No. to. nie. miałeś. się. do. czego. doje.bać. a czemu Ty zaczynasz często zdanie z małej litery? czemu nie stawiasz kropek? czemu nie używasz ż, ł, ? a moze jestes retardem. Ja nie pisze ze znakami z lenistwa ( z polaka zawsze miałem piatale ;]), a Ty wstawiasz znaki tam gdzie sie nie powinno, i olewasz interpunkcje, pytam się, bo moze jestes opozniony i nie powinienem sie z Ciebie smiac. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) Teoretycznie nie jestem choć nie mam pewności. Mało tego pewnie nie uwierzysz ale ogólniaka kończyłem o profilu humanistycznym (kończone z dobrymi ocenami z polskiego ). Nie wiem czemu stawiam te kropki, specjalnie dla Ciebie postaram się to zmienić. Przepraszam, że musiałeś to czytać i się męczyć. Poprawione: Dobrze Grigori. Twoja zdrowa krytyka i opinie w wypadku kolejnych nieporozumień pod szyldem mgs są jak najbardziej na miejscu. Wolę czytać 10000 razy jechanie po mgs4 czy kolejnym śmietniku; rising od osoby znającej się na rzeczy niż zachwyty fanów którzy spuszczają się nad każdym kolejnym mgs bo w tytule posiada te trzy magiczne literki. No i właśnie dlatego Kojima swoje projekty nazywa mgs które de facto nie mają nic wspólnego z 1-2 i 3. Edytowane 21 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) @Grigori - dziwi cię czemu nikt nie chce z Tobą "dyskutować"? Nikt po prostu nie ma ochoty ciągnąć dyskusji póki są wkoło malkontenci gotowi się w nią wbijać i przedstawiać swoje "opinie". Edytowane 21 czerwca 2010 przez Hela Cytuj
xzdunx 7 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 w tym temacie póki co zgadzam się w 100% z Grigorim i Słupkiem ponieważ trailer był najzwyczajniej w świecie słaby.... Zapowiada się lipa:P Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 Należałoby poczekać na jakiś bardziej obszerny pokaz, żeby dokładnie stwierdzić czy Rising będzie crap'em czy ponadprzeciętna produkcja. Fakt, to już nie ten MGS co dawniej ale hybryda gry akcji i slasher'a nie brzmi najgorzej. Pożyjemy, zobaczymy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 pojawily sie jakies informacje ze rising ma byc nową serią a nie pojedynczym wybrykiem zaraz pewnie bedzie ryk oburzenia? a ja staram sie pozytywnie podchodzić do sprawy, licze na połaczenie mgs3/4 z za(pipi)istym cięciem wszystkiego, jakąś w miare sensowną fabułą , wiadomo ze zapewne bedzie wiecej akcji a mniej skradania, ale też nie panikował bym na zapas, w koncu ninja w tenchu też byli zwinni, skoczni, łazili po suficie a jednak nadal to byla skradanka, wiec można sie skradac nawet super cyborgiem a nie tylko wąsatym dziadem chociaż też nie spodziewam sie nadmiaru skradania ale jakoś mnie to nie boli, mam nadzieje że ilość siekania bedzie jakoś dobrze dobrana do reszty elementów, bardziej sie boje że bedzie znowu 12h filmików i 2h gameplayu ;p szczerze mowiac to mnie boli o wiele bardziej niż skradanie lub jego brak mam za to nadzieje i wierze że nie zrobią z tego totalnie bezmózgiego slashera , chociaż nawet to wcale nie musiało by być odrazu wadą, w koncu slashery tez moga byc fajne, zwlaszcza z taką mozliwoscią przecinania wszystkiego jedyne co to tytuł nie pasuje zbytnio, zwłaszcza to słowo solid na koncu, bo pewnie snejka bedzie tam niewiele (chociaż kto wie, moze bedzie jakimś ważnym NPCem) mogli dać tytul chociazby w stylu metal gear rising metal gear raiden metal gear cutting nie zależnie co tam dokladnie wymyślą to bardzo licze na jakieś mocarne walki z jakimś nowym gearem na koncu, oczywiscie włączając w to obcinanie mu członków itp z drugiej strony zapewne będą musieli jakos ograniczyc moc miecza zeby nie bylo ze w 2 sekundy odetnie sie nogi kazdemu nawet duzemu rpzeciwnikowi a potem bedzie sie mozna z nim bawić jak z tym vanem na trailerze i inny temat - zauważcie ze na trailerze podczas krojenia arbuza raiden... kroi arbuza, tylko arbuza - zastanawiam sie czemu nie przeciął go razem ze stołem, czy gra sama dobiera zasieg cięcia, czy bedzie mozna to zmieniac dowolnie, a może stół był niezniszczalny? albo byla to tylko wyreżyserowana scenka, tzn zastnawiam sie czy normalnie bedzie można przeciąć arbuza razem ze stołem ;p swoją drogą jeśli gra wypali a nie okaże sie jakimś cudem totalnym gniotem , to wyobrazcie sobie jak to zmieni swiat gier - każdna nastpna gra z mieczem gdzie nie bedzie sie dało tak wszystkiego przecinać (albo chociaż przeciwników) bedzie sie wydawała archaiczna, tak samo jak po ograniu RDR bardzo wiele gier (nawet dobrych) wydaje sie mieć kiepskie zachowania wrogów po oberwaniu ołowiem, bo w RDR zachowują sie mistrzowsko (nie mowiąc już o dziurach po kulach na ludziach, malo gier to ma a RDR pokazalo że sie da, i że wyglada to za(pipi)iscie) tak czy siak licze na tą gre , i nie spodziewam sie MGSa na miare 3 (moj ulubiony) , ale spodziewam sie swietnego symulatora krajarki , przypadkiem nazwanej "MGS" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.