Skocz do zawartości

Metal Gear Rising: Revengeance


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak na moje oko to raiden w risingu to zwykly ninja, jego gejowstwo wynika tylko z mgs2, i biegania na golasa, w mgs4 i rising, jest raczej dosyć zwykłym cyborgiem-ninją, może nie szczyt męskosci ale jednak cyborg ninja a nie pedałkowaty justin bimber, wiec może zejdzmy juz z niego ;p

 

 

a co do obcasów tu wyglądały dziwnie ale używał ich w walce wiec jakieś tam wyjasnienie jest

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

http://uk.xbox360.ig.../1114416p1.html

 

ktoś jeszcze ma ochotę ponarzekać na rozwalankowy charakter gry?

 

Czy k#$2a mac nikt juz nie potafi robic gier "skradankowych". Nie chce rambo (vide mgs4), ninjy czy inny robiacych zadyme"wynalazkow". Chce klasycznego podejscia do gatunku "stealth", ultra-realistycznej animacji postaci, miazdzacej grafy, i ten niezdefiniowany magntyzm ktory przyciagal przy 1 i 3 czesc Mgs'a. Sorry, nie kupuje tych high-end'owych klimatow Rising, cyber-ninjy Raidena, i tej jego dziwnej elektrycznej katany (WTF!). Konwertowac Peace Walker na pS3!

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)
Czy k#$2a mac nikt juz nie potafi robic gier "skradankowych". Nie chce rambo (vide mgs4), ninjy czy inny robiacych zadyme"wynalazkow".

Wchodziłeś w ogóle w ten link? Czytałeś chociaż nagłówek?

 

Ja tam na Risinga jak najbardziej czekam i liczę na to, że po sztampowej "czwórce" pokaże coś ciekawszego właśnie w temacie skradania.

Edytowane przez Master_Plaster
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

No nie powiem nawet fajnie to wygląda ale dwie sprawy.

 

Po pierwsze to nie wiem ale wydaje mi się strasznie toporne, męczące te ciachanie to znaczy ustalanie gdzie mamy ciachnąć. Do tego tutaj cięli przedmioty leżące bez ruchu a już ile je namierzał a co dopiero podczas gry podczas zadymy. Strasznie dziko to wygląda.

 

Druga sprawa jestem w szoku bo graficznie wygląda całkiem nieźle o wiele lepiej niż czwórka. Ale czy to nie jest zasługa tego, że to tech demo?

 

PS. rising będzie obsługiwał 3D.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Slupek mowisz jak bys nie widzial poprzedniego filmiku ;p

 

rozwieje atpliwosci - to była zabawa

dali do zabawy (moze do zagadek) opcje krojenia pod dowolnym kątem, ale normalnie podczas walki można ciąć w swposób slasherowy, normalnie walczyć, ta opcja z precyzyjnym celowaniem to poboczny bajer

 

no i obawa o precyzyjne celowanie w ruchu - przeciez na poprzednim trailerze widać było że wtedy odpala sie bullet time i mozna ładnie wycelować w spowolnionym czasie (raiden przecina żołnierza w locie po wcześniejszej podcince)

 

wiec bez obaw bedzie git :D (mam na mysli cięcie, nie wiedomo co z reszta)

Opublikowano

Krojenie kręgli na początku wygląda beznadziejnie, przy poziomym cięciu powinna odpaść tylko górna część, a tutaj wszystko się przewraca. Poza tym co z tego, że jest taka precyzja, kiedy tutaj w ogóle nie ma dynamiki. Jeśli w grze będzie tak samo, to nie ma żadnych szans konkurować ze slasherami.

Opublikowano

dynamykia przy krojeniu kregli? bez przesady ;p

 

a co do poziomego obcinania to zgodnie z fizyką bez problemu kegle moga sie wtedy przewrócic wiec nie czepiał bym sie tego

Opublikowano

Kręgiel powinien się przewrócić przy tępym ostrzu.

 

Wiem, że to taka demonstracja tylko, ale mimo wszystko postać za długo składa się do tych cięć, przy walce z kilkoma przeciwnikami nie wiem czy to się sprawdzi.

Gość _Milan_
Opublikowano (edytowane)

oink, przeciez na koncu ten drugi robot tez sie rozpada;]

 

pomijajac już fakt ze to jakis trening, w której grze można odstrzelic postac która Ci wyjasnia jakies (pipi)y, no wlasnie.

bardzo misie spodobał ten trailer, zabawa w obcinanie i scinanie bedzie porownywalna z gravity gunem z hf2, a grafika jest naprawde swietna, wszystko blyszczy, zero kantów, majstersztyk.

Edytowane przez caps_LOCK_masta
Opublikowano
Kręgiel powinien się przewrócić przy tępym ostrzu.

 

może przy ultra ostrym by miał szanse ustać, zalezy jak górny kawałek by opadł, ale golnie trudno by było zrobić żeby cos tak lekkiego i nieprzytwierdzonego do stołu sie nie wywaliło

oczywiscie założenie że ostrze jest ostre , ale bez przesady, to nie jest kosa śmierci ostrzona promieniami słońca XD

 

Albo przecina tego jednego robota, a widać ewidentnie, że zaznaczenie byli obaj

 

drugi sie rozpada 2 sekundy pozniej po tymowej dla japonczykow przerwie gdy osoba przez chwile mysli że nic sie nie stało i nagle sie rozpada

Opublikowano

Slupek mowisz jak bys nie widzial poprzedniego filmiku ;p

 

rozwieje atpliwosci - to była zabawa

dali do zabawy (moze do zagadek) opcje krojenia pod dowolnym kątem, ale normalnie podczas walki można ciąć w swposób slasherowy, normalnie walczyć, ta opcja z precyzyjnym celowaniem to poboczny bajer

 

no i obawa o precyzyjne celowanie w ruchu - przeciez na poprzednim trailerze widać było że wtedy odpala sie bullet time i mozna ładnie wycelować w spowolnionym czasie (raiden przecina żołnierza w locie po wcześniejszej podcince)

 

wiec bez obaw bedzie git :D (mam na mysli cięcie, nie wiedomo co z reszta)

 

A jaki poprzedni filmik? Ten pierwszy trailer?

 

No kurde aż nie chce mi się wierzyć, że gra normalnie tak wygląda. Przecież na tym tech demu wygląda obłędnie wszystko ostre jak żyleta, na maksa szczegółowe no weźcie popatrzcie na Raidena.

Opublikowano

Hehe i ciekawe czy Kojima nadal utrzymuje że MGS4 wykorzystuje 100% mocy ?:lol:

Filmiku nie zobacze chyba do 19 września , bo zostało mi tylko 200 Mega do wykorzystania...no chyba że w kiepskiej jakosci jak podeślecie linka :P

Opublikowano

w 100% moze sobie wykorzystywać... ale to tylko fakt, ze optymalizacja kodu zostala spartaczona i nie dali rady wycisnąć wiecej z grafiki/fizyki, bo osiągnęli limit ps3 ;]

 

100% to wynik nieudacznictwa coderow :>

Opublikowano

w 100% moze sobie wykorzystywać... ale to tylko fakt, ze optymalizacja kodu zostala spartaczona i nie dali rady wycisnąć wiecej z grafiki/fizyki, bo osiągnęli limit ps3 ;]

 

100% to wynik nieudacznictwa coderow :>

So true...

 

Kojima już przy produkcji Peace Walkera mówił, że ekipa od Rising dostała najlepszą technologię do dyspozycji (czy coś w tym stylu). Podobno przez to dwie ekipy (od rising i pw) miały jakieś sprzeczki ;p. Jak by nie było, wygląda na to, że z technologią nie żartowali.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Patrzcie na twarz Raidena, jaki ma make-up. :teehee: Najbardziej spedalony bohater w historii gier? Chyba tak, przy nim nawet ten emo Dante ma dużo testosteronu.

 

Przecież twarz Raidena na tym screenie jest mniej spedalona, niż nowego Dante.

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...